Mja. Ben ik blij dat ik er vorige week toevallig wat extra last van had, anders liep ik nu nog rond met "nee ik ga niet naar de huisarts want het is niets". Ben blij dat die man meteen gezegd heeft dat hij denkt dat er echt wat mis is (hij kon de pijn vinden en zag vocht zitten) anders zou ik nu zo mn afspraak donderdag afzeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, stom is dat he?
Toen ik vandaag bedacht dat ik de dokter moest bellen voor die bult onder m'n ribben was 'ie ineens wegEn nu zit 'ie er weer
Nee, dat wilde ik een keer doen, maar ze hadden daar van die idiote verzendkosten, als ik me goed herinner. Ze hebben inderdaad wel echt hele leuke!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Co, haalde jij je bikini's nou bij Victoria's Secret? Enig idee hoe die vallen qua maat? Ze hebben zoveel leuke!
Door jouw hardlooplijstje begin ik me bijna te schamen voor de mijnequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:24 schreef sigme het volgende:![]()
Werd ik zo netjes elke week een halve kilo lichter, komt er werk, en nu sta ik stil. Op 66 rond.
Dan moet ik maar die drie dagen dat ik niet naar kantoor ga iets doen, denk ik.
Vandaag alvast een eindje hardgelopen:
Twintig minuten hardlopen, kwartier langzaam wandelen, tien minuten hardlopen
Zonnebank
Tien minuten hardlopen, vijf minuten wandelen, half uur hardlopen.
Ervoor een bakje brinta, erna twee gekookte eitjes.
En ik denk dat ik nu maar een groentesoep in elkaar ga knutselen.
Hoe zijn de zaken hier? Belangrijke bijzonderheden of z'n gangetje?
Is er iemand die die PM uberhaupt gekregen heeftquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook graag een pm van ColdFeet.
I seriously doubt it.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Is er iemand die die PM uberhaupt gekregen heeft
Geen reden tot schaamte, lijkt me.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Door jouw hardlooplijstje begin ik me bijna te schamen voor de mijneMaargoed, ik begin pas
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Na een hardlooprondje met de arm onder de tieten heb ik mij dan maar een officiele sportbh aangeschaft. Morgen weer lopen, les 9 van Evy. Met stukken van 4 en 5 minuten.
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:12 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Net heerlijk ontbeten meten nu weer hard aan het werk. Denk dat ik vanmiddag een taart/cake/koekjes oid ga bakken...lekker huiselijk!
Uhuh!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Is er iemand die die PM uberhaupt gekregen heeft
Dat geeft de burger moed!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen reden tot schaamte, lijkt me.
Ikzelf, drie maanden terug, was nog zeer onder de indruk van (jawel!) vier en vijf minuten hardlopen.
[..].
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Ik heb hem gekregen! Ze heeft best een girly gezicht, had ik niet verwacht! Ik dacht meer Co achtig (stoere wenkbrauwen etc.)
CF heeft een leuk gezicht jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Ik heb hem gekregen! Ze heeft best een girly gezicht, had ik niet verwacht! Ik dacht meer Co achtig (stoere wenkbrauwen etc.)
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb toevallig momenteel heel nette wenkbrauwen voor mijn doen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb toevallig momenteel heel nette wenkbrauwen voor mijn doen.
We gaan lekker alles bestellen en Bink kan natuurlijk mee!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Moek nog wat meenemen vanaaf? Of bestellen we gewoon alles?
Ik kan nog shoppen vanmiddag, dus roept u maar! En kan Bink mee? Die kan ook best een paar uur thuis zijn, dus laat maar even weten. En ik zal een mooie kaart meenemen die we dan kunnen schrijven.
Hihihi, vanwege die Godfather foto??quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
[..]Ja? Fotoo!
Ik ben mijne aan het laten groeien
Ik dacht eerst een tijdje dat jij echt een snor had.
Ja! En ik vond het een beetje gênant om te vragenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihihi, vanwege die Godfather foto??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |