tussen 12 en 1....ik gok op lunchquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Ik stond net ergens in de wacht.
Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek.
Het aantal wachtenden is op dit moment: 1.
En dat ongeveer een kwartier lang???
Dus OF er is maar 1 telefoniste en een heel langdradige klant, of ik ben die ene wachtende en ze zitten allemaal te lunchen
Dan moeten ze dat bandje aanpassen en/of de telefoon niet opnemenquote:
Mooi!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo, net gesport (voor het eerst in lange tijd). Mijn GOD, ik ben echt niets meer waard. Moet nodig m'n conditie en spieren weer eens een zetje geven! Maar wel heeeeeeeeeeeeeerlijk weer en ik heb zin om zo naar de stad te fietsen
. Even naar de zonnebank, ben benieuwd!
quote:
Nope, elke dag open, ook zaterdag en zondag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is zaterdag hè. Misschien zijn ze gewoon dicht en hebben ze het verkeerde bandje erin gedaan?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:36 schreef mspoez het volgende:
Goeiemorgen!
wenkbrauwen zijn leuk, ije kan er veel mee zeggen! I ben blij dat ik flinke heb. Ze zijn ook wel weer in de mode volgens mij, toch?
[ afbeelding ]
Ja nu weer wel! Mijn ogen verkleuren met mijn gemoed mee, zo noem ik het dan altijd maar, en ze zijn de afgelopen jaren alsmaar bruin geweest. Ik had me er al min of meer bij neergelegd dat het verkleuren niet meer gebeurde, maar ziehier! Ik ben er heel blij mee!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:38 schreef conleche het volgende:
poes, jij hebt ook al van die mooie groene ogen!!
1x glazig in de camera kijken voor mevrouwquote:
jouw haar is langer dan dat van mij!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
1x glazig in de camera kijken voor mevrouw
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |