Oh, hij heeft wel door dat ik chagrijnig ben. Hij vindt het alleen onzinnig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Blijft dat bij jullie dan ook zo? Als één van ons eenmaal chagrijnig is, komt dat binnen 5 minuten uit. We zijn zo ingespeeld op elkaar dat het echt niet te doen is dat niet te laten merken. Meestal praten we het dan ook meteen wel uit. Tenzij we geen tijd hebben.
kom maar een stukje halen..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag Mariameisje!.
Oeh, rabarbercumble. Klinkt goed!.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goedzo. Mannen die geen prioriteiten kunnen stellen.
Zijn ze allemaal sterren in..
Ja, mijn meneer heeft zijn prioriteiten fantastisch gesteld: mij!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet generaliseren. Je hebt ook beter gelukte exemplaren
Ahumquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. er is een PM onderweg naar DaD, co en Goodbye.
Jij weet alleng hoe ik eruit zie, troelalaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ahum. Of moet ik die pm eerst verdienen met een goed lijstje?
.
Ik heb volgens mij nooit een foto van je hoofd gezien hoor en die staat er nu wel duidelijk op heb ik begrepen uit de andere reacties.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij weet alleng hoe ik eruit zie, troelala
Oeh.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en DaD, ik ga morgen het recept voor de baked chocolate mousse plaatsen. Ik weet dat je er niet om hebt gevraagd, maar het is zo lekker dat je het echt een keer moet proberen!!
Zeggen dat het de volgende keer fijn is als ze het eerder verteld. Plus misschien kun je zelf informeren wanneer de verjaardagen gevierd worden?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Dilemma:
Ik heb al geen contact meer met mijn zus sinds kerst () door een miscommunicatie.
Nu schreef ze me gisteren dat ik morgen wel mag komen op de verjaardag van haar dochter maar morgen ben ik de hele dag al weg.
Ik durf dat niet tegen haar te zeggen want ze geloofd dat toch niet... 6 week geleden was het eigenlijk hetzelfde toen was er nog een jarig van mijn broer maar die vierde het pas 3 week later, daar kreeg ik 1 dag van te voren bericht van, toen kon ik ook niet.
Ze waren boos toen... maar nu kan ik gewoon weer nietWat nu?
Och, die van mij is prima gelukt hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet generaliseren. Je hebt ook beter gelukte exemplaren
én tietenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb drie nieuwe truien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |