dit is het gevolg van een maand of 7-8 niet naar de kapper gaan...verder niks aan gedaan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is prima! Het ziet er een beetje vettig uit
en ik heb het idee dat het er nog beter uit kan zien! Heb je je haar gewoon zo laten groeien of ben je nog naar de kapper geweest?
quote:
Misschien dat een kleine knipbeurt het weer opfrist?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dit is het gevolg van een maand of 7-8 niet naar de kapper gaan...verder niks aan gedaan...
en het is inderdaad net een beetje vettig nu...maar irritant genoeg zit het dan wel beter
Ja maar nu ik het ook gezegd heb is het pas officieelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agreed! Maar dat was al geconstateerd toch?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
Ik wou een afspraak maken bij mijn kapster,
maar jeetje wat een hunk.
Oeh
[ afbeelding ]
Met een ander kapsel wellichtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
Ik wou een afspraak maken bij mijn kapster,
maar jeetje wat een hunk.
Oeh
[ afbeelding ]
Ach, ik ga over een maand op vakantie, dus ik denk dat ik het voor die tijd weer even flink laat kortwieken...al ben ik daar nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien dat een kleine knipbeurt het weer opfrist?
Het ziet er tof uit hoor! Maar ik ben mevrouw-zeurt-over-perfectie
Het is iewl.quote:
250 gram is een klein schaaltje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is iewl.
Hmmm had lekker grote bak met magere kwark en handje verse frambozen erin. Werd mijn moeder boos op me, want het was teveel (250 gram ofzo?) en ik at steeds alles op en waarom nam ik niet gewoon brood. Nou zeg
. Zij is degene die ooit begonnen is met een halve bak kwark als lunch?
Daar kijk ik toch doorheenquote:
Nee toch? We hebben kleine bakje (150-200 ml) en grote bakken (200-300 ml) Ik doe altijd ongeveer 200 ml melk in mn brinta, en dan zit die grote schaal vrij vol. En het was nu ongeveer evenveel kwark, maar leek meer doordat er ook nog frambozen in zaten.quote:
Of mijn maten kloppen nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:31 schreef P.F het volgende:
Dan hebben wij een andere perceptie van klein
Foei!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Lijstje tot nu toe:
Mijn moeder heeft eierkoek met vezels gekochtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Lijstje tot nu toe:
1 rozijnen-eierkoek
Maar ik neem nu nog een cracker met rosbief en in de stad misschien nog yoghurt met ananas ofzo
Is dat lekker?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Lijstje tot nu toe:
1 rozijnen-eierkoek
Maar ik neem nu nog een cracker met rosbief en in de stad misschien nog yoghurt met ananas ofzo
Gewoon bij de C1000!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei!![]()
.
Nooit van gehoord, eierkoeken met rozijnen!Haal je die op de markt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |