Nou, dit weer is wel echt kut. Motregen in Amsterdamquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:14 schreef conleche het volgende:
Die klote-ananas stukjes zijn keihard.![]()
En de zon is ook al weg.
Qu'es-ce qu'il s'est passé avec m'n humeur!! Compleet afhankelijk van zon en ananas????
Heb je wel kaneel?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Goodbye het volgende:
* noteert: appels kopen!
Dan eet ik morgen mijn eerste microwave appel
Ja, dat heb ik al in huis!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel kaneel?.
Moet ik ook ff kopen. Gaat hard met die kaneel de laatste weken.
ok...die zie ik steeds staan...qu'est ce que c'est? ik heb appels en ik heb een microwave...enlighten me?!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Goodbye het volgende:
okay, mijn boodschappenlijstje so far:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel kaneel?.
Moet ik ook ff kopen. Gaat hard met die kaneel de laatste weken.
Appel schillen en in stukjes snijden. In de magnetron (hoe lang hangt af van hoe zompig je hem hebben wiltquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok...die zie ik steeds staan...qu'est ce que c'est? ik heb appels en ik heb een microwave...enlighten me?!
gewoon warme appel met kaneel dus...oh kayquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Appel schillen en in stukjes snijden. In de magnetron (hoe lang hangt af van hoe zompig je hem hebben wilt), dan kaneel erover. Eet smakelijk
.
Kán! Maar dat zijn calorieënbommetjes begreep ik van Goodbye?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gewoon warme appel met kaneel dus...oh kay
moeten daar dan eigenlijk niet nog wat rozijntjes door?
Dat laatste pas nadat je een killer body hebt, bennyquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gewoon warme appel met kaneel dus...oh kay
moeten daar dan eigenlijk niet nog wat rozijntjes door? eventueel een paar drupjes rum...
...en een toefje versgeklopte slagroom, om het af te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:31 schreef Viking84 het volgende:
Haha, die toevoeging 'met rum'. Je maakt er wel een feestje van hè.
In één zo'n doosje zitten 160 kcal, terwijl er in een mars 81 kcal zitten. Kan je dus net zo goed 2 marsen door je appel heenflikkerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kán! Maar dat zijn calorieënbommetjes begreep ik van Goodbye?.
En je mag er géén suiker overheen strooien.
Foei! Het water loopt me in de mond nuquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en een toefje versgeklopte slagroom, om het af te maken
81 calorieën in een Mars? No way!!!! Maak daar maar > 200 van hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In één zo'n doosje zitten 160 kcal, terwijl er in een mars 81 kcal zitten. Kan je dus net zo goed 2 marsen door je appel heenflikkeren![]()
mini mars, lieve schat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
81 calorieën in een Mars? No way!!!! Maak daar maar > 200 van hoor!.
Minimarsje waarschijnlijk? Die zijn wel 80 p/s.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
81 calorieën in een Mars? No way!!!! Maak daar maar > 200 van hoor!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |