Er is geen andere oplossing denk ik, uniekhoorn.. Wist je wel dat ze morgen jarig was of viert ze het alleen morgen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo PF, die staat je fantastisch! Mooi hoor.
Ja, zal je denken he?? Dat je dat kan vertellen.. Jammer genoeg niet... Laat maar
Omdat ik normaal alleen zwart draag, vond ik dit al best een stapquote:
maar, maar maar...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Er is geen andere oplossing denk ik, uniekhoorn.. Wist je wel dat ze morgen jarig was of viert ze het alleen morgen?
Hoewel het de relatie tussen jullie niet ten goede zal komen, moet je natuurlijk wel reeel blijven. Zou je wel zo veel moeite hebben met de keus als het een gewone vriend was die het vroeg? Verdient zij die extra aandacht?
maar ik nog nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij weet alleng hoe ik eruit zie, troelala
Bah wat enorm vervelend zo'n situatie... beetje zoals bij de familie van mijn vriend..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat ze jarig was maar ik mocht niet contact opnemen totdat zij er aan toe was.. blijkbaar morgen dus.
Ik ben ook eigenwijs hoor maar dit had ik nou even niet verwacht... En normaal gesproken leg je dat uit en klaar maar in dit geval kan ik het uitleggen maar ben ik toch fout. En ik kan morgen een uur komen maar dan ben ik weer te kort.
Ja datte!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef progje het volgende:
[..]
Bah wat enorm vervelend zo'n situatie... beetje zoals bij de familie van mijn vriend..
Wordt zijn stiefmoeder opgenomen in het ziekenhuis op zondag middag, hoort hij het woensdag avond "al" via een mailtje![]()
kun je niet morgen je nichtje op bellen en zeggen dat je het heel jammer vindt dat je niet op haar verjaardag kan komen.. maar dat je snel langskomt zodra je wel kan? of zoiets
Ja datte!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef progje het volgende:
[..]
Bah wat enorm vervelend zo'n situatie... beetje zoals bij de familie van mijn vriend..
Wordt zijn stiefmoeder opgenomen in het ziekenhuis op zondag middag, hoort hij het woensdag avond "al" via een mailtje![]()
kun je niet morgen je nichtje op bellen en zeggen dat je het heel jammer vindt dat je niet op haar verjaardag kan komen.. maar dat je snel langskomt zodra je wel kan? of zoiets
Enquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
Et voilà. Pour le Viktateur:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet ik ze halen in maat L (ik heb M aan)? Of kijk anders bij de Zara in de sale!quote:Op zondag 15 maart 2009 00:09 schreef Laureline het volgende:
Leuke foto's allemaal! En Co en Greys lijken wel 17 zo![]()
De truien van PF wil ik ook wel allemaal. Perfecte kleur voor bruinharigen met een gele huid, dacht ik zo.
Welterusten trouwens, mijn goede voornemen is vanavond even gestrand, want het is nu al na 12 uur
Konden jullie daar niet wat van zeggen dan? Even vragen of het wat zachter kon?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:51 schreef AKnynke het volgende:
ik zit in bed.
blegh, wat baal ik van het bezoek van m'n huisgenoot. Ze hebben vriendje weggejaagd omdat ie hier niet rustig kon werken door het hysterische gegil omdat ze d'r id-kaart kwijt is. blegh.
Hij is heel erg lang en smal dus lijk ik automatisch dunner (lang kleed af). Plus de hoek is natuurlijk zeer gunstig! En ik ben idd ook wel slank/lang.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:47 schreef Greys het volgende:
PF, die trui toont wel superslank zeg!
Nou bén je ook superslank, dat scheelt natuurlijk...
quote:
ikm hop dat je con een leuke avond hebt bezorgd, shiekls worth id!quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het typen gaat je gelukkig vlekkeloos af!
Zie de foto's op de vorige pagina.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
ikm hop dat je con een leuke avond hebt bezorgd, shiekls worth id!Io
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |