Minimarsquote:
Die vind ik dan weer niet te pruimen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Minimars!
Ik lust ze niet. Geef mij maar een Bounty of een Snickers. Oh my, ik moet zo nog naar de supermarkt
.
Ook lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet te pruimen...
Ik ga voor de Lion of M&Ms
Hoezo voor gratis?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:49 schreef P.F het volgende:
Wat leuk Co!!
Ik ga zo naar de kapper (voor gratis!) dus ik word ook vrolijk!
Sommige kappers hebben gratis een bijknip- of ponyservice.quote:
Knippen is 29 euro (Dat doe ik eens per 2.5-3 maanden) En dan is pony knippen voor altijd gratis, en dat doe ik iedere maandquote:
Welke stijl Vik?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind lang stijl haar sowieso lelijk (van die Kurt Cobain kapsels)
...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Meng poedersuiker en water en meng er een huisje van. En lok dan kinderen naar binnen.thanks voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ze maar opgegeten
de kinderen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
thanks voor de tip
heb ze maar opgegeten
Wat grappig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
Ik heb mezelf weer een goed humeur geshopt!!
Op welk moment dan? Gehuild?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net gehuild bij x-factor
Ga zo maar eens eten koken... of tenminste voor de jongens diepvriespizza in de oven en voor mij wat roerbakgroente met kipreepjes en salade
Nee ik ga nu naar de Appie. Heb je nog speciale wensen qua drank? Red Bull? Sappie? Daarna ga ik nog even in en uit bad. Geen buurtafsluiting!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Op welk moment dan? Gehuild?
Co! Zit je al in bad? Zijn er nog buurtafsluitingen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |