dit is het gevolg van een maand of 7-8 niet naar de kapper gaan...verder niks aan gedaan...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is prima! Het ziet er een beetje vettig uit
en ik heb het idee dat het er nog beter uit kan zien! Heb je je haar gewoon zo laten groeien of ben je nog naar de kapper geweest?
quote:
Misschien dat een kleine knipbeurt het weer opfrist?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dit is het gevolg van een maand of 7-8 niet naar de kapper gaan...verder niks aan gedaan...
en het is inderdaad net een beetje vettig nu...maar irritant genoeg zit het dan wel beter
Ja maar nu ik het ook gezegd heb is het pas officieelquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agreed! Maar dat was al geconstateerd toch?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
Ik wou een afspraak maken bij mijn kapster,
maar jeetje wat een hunk.
Oeh
[ afbeelding ]
Met een ander kapsel wellichtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
Ik wou een afspraak maken bij mijn kapster,
maar jeetje wat een hunk.
Oeh
[ afbeelding ]
Ach, ik ga over een maand op vakantie, dus ik denk dat ik het voor die tijd weer even flink laat kortwieken...al ben ik daar nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien dat een kleine knipbeurt het weer opfrist?
Het ziet er tof uit hoor! Maar ik ben mevrouw-zeurt-over-perfectie
Het is iewl.quote:
250 gram is een klein schaaltje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is iewl.
Hmmm had lekker grote bak met magere kwark en handje verse frambozen erin. Werd mijn moeder boos op me, want het was teveel (250 gram ofzo?) en ik at steeds alles op en waarom nam ik niet gewoon brood. Nou zeg
. Zij is degene die ooit begonnen is met een halve bak kwark als lunch?
Daar kijk ik toch doorheenquote:
Nee toch? We hebben kleine bakje (150-200 ml) en grote bakken (200-300 ml) Ik doe altijd ongeveer 200 ml melk in mn brinta, en dan zit die grote schaal vrij vol. En het was nu ongeveer evenveel kwark, maar leek meer doordat er ook nog frambozen in zaten.quote:
Of mijn maten kloppen nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:31 schreef P.F het volgende:
Dan hebben wij een andere perceptie van klein
Foei!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Lijstje tot nu toe:
Mijn moeder heeft eierkoek met vezels gekochtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Lijstje tot nu toe:
1 rozijnen-eierkoek
Maar ik neem nu nog een cracker met rosbief en in de stad misschien nog yoghurt met ananas ofzo
Is dat lekker?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Lijstje tot nu toe:
1 rozijnen-eierkoek
Maar ik neem nu nog een cracker met rosbief en in de stad misschien nog yoghurt met ananas ofzo
Gewoon bij de C1000!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei!![]()
.
Nooit van gehoord, eierkoeken met rozijnen!Haal je die op de markt ofzo?
Nou, dit weer is wel echt kut. Motregen in Amsterdamquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:14 schreef conleche het volgende:
Die klote-ananas stukjes zijn keihard.![]()
En de zon is ook al weg.
Qu'es-ce qu'il s'est passé avec m'n humeur!! Compleet afhankelijk van zon en ananas????
Heb je wel kaneel?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Goodbye het volgende:
* noteert: appels kopen!
Dan eet ik morgen mijn eerste microwave appel
Ja, dat heb ik al in huis!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel kaneel?.
Moet ik ook ff kopen. Gaat hard met die kaneel de laatste weken.
ok...die zie ik steeds staan...qu'est ce que c'est? ik heb appels en ik heb een microwave...enlighten me?!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Goodbye het volgende:
okay, mijn boodschappenlijstje so far:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel kaneel?.
Moet ik ook ff kopen. Gaat hard met die kaneel de laatste weken.
Appel schillen en in stukjes snijden. In de magnetron (hoe lang hangt af van hoe zompig je hem hebben wiltquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok...die zie ik steeds staan...qu'est ce que c'est? ik heb appels en ik heb een microwave...enlighten me?!
gewoon warme appel met kaneel dus...oh kayquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Appel schillen en in stukjes snijden. In de magnetron (hoe lang hangt af van hoe zompig je hem hebben wilt), dan kaneel erover. Eet smakelijk
.
Kán! Maar dat zijn calorieënbommetjes begreep ik van Goodbye?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gewoon warme appel met kaneel dus...oh kay
moeten daar dan eigenlijk niet nog wat rozijntjes door?
Dat laatste pas nadat je een killer body hebt, bennyquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gewoon warme appel met kaneel dus...oh kay
moeten daar dan eigenlijk niet nog wat rozijntjes door? eventueel een paar drupjes rum...
...en een toefje versgeklopte slagroom, om het af te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:31 schreef Viking84 het volgende:
Haha, die toevoeging 'met rum'. Je maakt er wel een feestje van hè.
In één zo'n doosje zitten 160 kcal, terwijl er in een mars 81 kcal zitten. Kan je dus net zo goed 2 marsen door je appel heenflikkerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kán! Maar dat zijn calorieënbommetjes begreep ik van Goodbye?.
En je mag er géén suiker overheen strooien.
Foei! Het water loopt me in de mond nuquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en een toefje versgeklopte slagroom, om het af te maken
81 calorieën in een Mars? No way!!!! Maak daar maar > 200 van hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In één zo'n doosje zitten 160 kcal, terwijl er in een mars 81 kcal zitten. Kan je dus net zo goed 2 marsen door je appel heenflikkeren![]()
mini mars, lieve schat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
81 calorieën in een Mars? No way!!!! Maak daar maar > 200 van hoor!.
Minimarsje waarschijnlijk? Die zijn wel 80 p/s.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
81 calorieën in een Mars? No way!!!! Maak daar maar > 200 van hoor!.
Minimarsquote:
Die vind ik dan weer niet te pruimen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Minimars!
Ik lust ze niet. Geef mij maar een Bounty of een Snickers. Oh my, ik moet zo nog naar de supermarkt
.
Ook lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet te pruimen...
Ik ga voor de Lion of M&Ms
Hoezo voor gratis?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:49 schreef P.F het volgende:
Wat leuk Co!!
Ik ga zo naar de kapper (voor gratis!) dus ik word ook vrolijk!
Sommige kappers hebben gratis een bijknip- of ponyservice.quote:
Knippen is 29 euro (Dat doe ik eens per 2.5-3 maanden) En dan is pony knippen voor altijd gratis, en dat doe ik iedere maandquote:
Welke stijl Vik?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind lang stijl haar sowieso lelijk (van die Kurt Cobain kapsels)
...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Meng poedersuiker en water en meng er een huisje van. En lok dan kinderen naar binnen.thanks voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ze maar opgegeten
de kinderen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
thanks voor de tip
heb ze maar opgegeten
Wat grappig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
Ik heb mezelf weer een goed humeur geshopt!!
Op welk moment dan? Gehuild?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net gehuild bij x-factor
Ga zo maar eens eten koken... of tenminste voor de jongens diepvriespizza in de oven en voor mij wat roerbakgroente met kipreepjes en salade
Nee ik ga nu naar de Appie. Heb je nog speciale wensen qua drank? Red Bull? Sappie? Daarna ga ik nog even in en uit bad. Geen buurtafsluiting!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Op welk moment dan? Gehuild?
Co! Zit je al in bad? Zijn er nog buurtafsluitingen vandaag?
Komt voor de bakker. Tot zo!! En rij voorzichtig!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
Doe maar colaatje light als ik toch mag kiezen!
Tot strakkies!
Ik ben fier op uquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:59 schreef Laureline het volgende:
Veel plezier straks dames!
Mijn lijstje vandaag:
O: verse ananas yoghurt, sinaasappel-grapefruitsap
T: 3 kwartier crosstrainer, 2 cappuccino
T: volkorenboterham filet americain
L: volkorenboterham filet, volkorenboterham pindakaas
T: biogarde stand, cashewnootjes, 3 stuks gedroogd fruit
D: spruitjes en vegetarische balletjes met indonesisch sausje![]()
T: magere kwark en vanilleyoghurt, stukje pure choco
Ben al best trots op mezelf, dat ik gisteren licht gedeprimeerd en met enorme honger in de AH stond, en helemaal niets aan troep heb gehaald. Terwijl alles me zo toelonkte: het chipspad, de wijnflessen, het paasschap...
Ik ben nog steeds niet een echt groot mens, want ik houd ook niet van spruitjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben fier op u. Mooi lijstje ook, al houd ik niet van spruitjes en pure choco
.
Mooi! Oooo! Van die waterproof bruine oogpotlood heb je ook een gouden, misschien mooi om dat nog extra als onderste randje te doen en in je binnenste ooghoeken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:46 schreef mspoez het volgende:
PieF; ik ben aan het rommelen geweest. Bedoel je het zo?
[ afbeelding ]
Jammer dat de meet niet doorgaat (?), ik wil dolgraag make-uptips van jou. Mijn bolle bruine ogen worden nu alleen nog benadrukt door subtiele paarse kringen eronder. Maar dat kan vast beterquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Mooi! Oooo! Van die waterproof bruine oogpotlood heb je ook een gouden, misschien mooi om dat nog extra als onderste randje te doen en in je binnenste ooghoeken?
Maar staat je goed
Ik weet er niet zo veel van af hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jammer dat de meet niet doorgaat (?), ik wil dolgraag make-uptips van jou. Mijn bolle bruine ogen worden nu alleen nog benadrukt door subtiele paarse kringen eronder. Maar dat kan vast beter
Die toevoegingquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend en zoon had ik diepvriespizza voorgeschoteld... ze hebben nog nooit zo lekker gegeten, zomaar op en geen geklaag van zoon dat hij vol zit...
Dat kwetst wel een beetje hoor... Tja, ik kan ook niet helpen dat ik ze gezonde dingen voorschotel.. trouwens die jongens krijgen elke week wel patat, pizza of shoarm...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar moet je je niet druk om maken joh! Mijn kinderen "lusten" ook geen gezond eten op het moment
Dat hoort zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan met iets andere greepjes en een wat toffer aanrechtblad (deze is zwart met frutsels in grijs en bruin en mijne is zwart met een beetje grijzige frutsels, dus ziet er niet 'vies' uit), en uitgebreid tot een L-vorm
Dan maken we optimaal gebruik van de ruimte. We hebben dan:
Koelkast op mediumhoogte met kastjes boven en onder --> kastjes boven en kastjes onder de ronde spoelbak --> hoek --> kastjes--> oven met gaskookplaat erboven en daar boven zo'n kapvormige afzuiger in aluminium --> nog een kastje. En we moeten nog tegeltjes uitzoeken voor tegen de wand![]()
En Chico, ik heb nu deze camera:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olympus Mju 1010, 7 optische zoom en 10.1 megapixels!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So sexy it hurrrrrts....!![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |