Wat ontzettend lief dit!!quote:Op zondag 15 maart 2009 02:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
ikm hop dat je con een leuke avond hebt bezorgd, shiekls worth id!Io
Dat hoefde ik wel!quote:
Het is hier (Adam) schitterend weer!quote:Op zondag 15 maart 2009 08:55 schreef Viking84 het volgende:
Rijden met drank op is gewoon stom. Wat als je een ongeluk had veroorzaakt?
.
Goedemorgen. Wat een druilerig kutweer.
Lekker leesvoeder hè! Nog 1 tip: ga echt nooit die film zien, die slaat nergens op na de boeken, zit je je alleen maar te ergeren.quote:Op zondag 15 maart 2009 08:55 schreef Viking84 het volgende:
Rijden met drank op is gewoon stom. Wat als je een ongeluk had veroorzaakt?
.
Goedemorgen. Wat een druilerig kutweer. Ik blijf lekker binnen met m'n boek. Ben eindelijk aan het laatste deel van de Northern Lights-trilogie begonnen, Laureline!.
Ik heb de film al gezienquote:Op zondag 15 maart 2009 10:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Lekker leesvoeder hè! Nog 1 tip: ga echt nooit die film zien, die slaat nergens op na de boeken, zit je je alleen maar te ergeren.
maar ja....die vervelende praktijk gooit weer roet in het eten...quote:Op zondag 15 maart 2009 10:51 schreef P.F het volgende:
In theorie zou je om 8 uur de laatste van je vier wijntjes gedronken mogen hebben en dan kun je om 0:00 rijden. In theorie.
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:08 schreef Adelante het volgende:
0Uinteeliigent of niet, I would so hit your both! B_/)
maar helaads gaat ik trouwren enzo....
In de praktijk kan een beetje stevige vent veel drank naar binnen gooien en fluitend een blaastest doorstaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar ja....die vervelende praktijk gooit weer roet in het eten...
Dan zou je volgens mij pas om 3:30 of zelfs pas 6:30 mogen rijden?quote:Op zondag 15 maart 2009 10:58 schreef mspoez het volgende:
In de praktijk waren het 4 wijntjes tussen 20.00 en 02.30. In theorie is dat dus toelaatbaar, want anderhalf uur per wijntje. In de praktijk dus niet. Voortaan dus geen wijntjes meer.
Goedemorgen ook.Hoezo je bed niet bereikt loveli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |