Allemaal leuke claims die met een pak literatuur weggestreept kunnen worden. Ik zit niet in het veld dus ik kan niet alles gaan zitten citeren. 1tje zal ik er even uit pikken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zucht.
http://www.zapruder.nl/po(...)s_officielere_versie
Even wat literatuur over de laatste generatie medicatie:quote:AIDS-remmers doen helemaal niets tegen het vermeende virus zelf (zoiets kan namelijk alleen het immuunsysteem zelf maar dat wordt enorm verzwakt door de AIDS-remmers). Het zijn algemene celdoders, chemokuur. Wat er ook niet bij wordt gezegd, maar ook niet wordt ontkend, is dat AIDS-remmers zonder uitzondering zeer schadelijke tot dodelijke bijwerkingen hebben.
Er is wel degelijk een gedegen onderzoek gedaan naar de echte reden, alleen jij accepteert de uitkomst van dat onderzoek niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee bij die mensen is nooit een gededen onderzoek gedaan wat de ECHTE rede is. Het is een leugen dus.
Nee de mensen sterven aan de bijwerkingen van de medicijnen wat ook wel bekend is als de symptomen van AIDS.
[..]
HIV is tegelijkertijd op twee plaatsen ontdekt door twee verschillende onderzoeksteams. Knap voor een virus dat niet bestaat.quote:HIV is nooit aangetoond.
Virussen in asymptomatische dragers voldoet ook niet aan de postulaten.quote:het voldoet niet aan postulaten.
De manier waarop het virus van persoon tot persoon wordt overgedragen is meerdere keren aangetoond. Maar als het niet besmettelijk is, en onschadelijk, laat jij je infecteren met hiv?quote:is niet besmettelijk.
25 miljoen doden sinds het in 1981 geisoleerd is, en men weet niet hoeveel er daarvoor gevallen zijn.quote:levert geen pandemie op.
Eens, eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:57 schreef Koekz het volgende:
Tijd Voor goede argumenten van Lambiekje. P!
Haha, denk dat Lambiekje nu helemaal op de kast zit... ik voel de reactie al komen: 'er is geen aids, alleen medicijnen die aids veroorzaken', oid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel grappig om aan te geven dat AIDS bestond voor AIDS medicatie vanzelfsprekend.
Ik heb er ook even vraagtekens achter gezet in te TT.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens is dit alles zeer offtopic, Ik zou graag even melden dat vaccinatie zeker geen onzin is. Voordat mensen door het gebrabbel hier zich niet gaan vaccineren e.d.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens is dit alles zeer offtopic, Ik zou graag even melden dat vaccinatie zeker geen onzin is. Voordat mensen door het gebrabbel hier zich niet gaan vaccineren e.d.
Ja inderdaad AIDS is verzonnen om Homo's uit te roeien en bangmakerij. En toen dat gebeurt was is men begonnen om afrika uit te roeien en ziek te maken. Maar in afrika zijn toch helemaal niet voldoende AIDS remmers? Ohnee daarom gaan ze die er nu heen brengen met ons geld zo dat ze daar nog zieker kunnen worden. En het westen daar geld kan gaan verdienen om de credit crisis op te lossen over de ruggen van een heel continent.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, denk dat Lambiekje nu helemaal op de kast zit... ik voel de reactie al komen: 'er is geen aids, alleen medicijnen die aids veroorzaken', oid.
Is AIDS dan niet gewoon ontworpen door die Baptist Church?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad AIDS is verzonnen om Homo's uit te roeien en bangmakerij.
Wat een schalkjes zeg, die mensen die AIDS verzonnen hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad AIDS is verzonnen om Homo's uit te roeien en bangmakerij. En toen dat gebeurt was is men begonnen om afrika uit te roeien en ziek te maken. Maar in afrika zijn toch helemaal niet voldoende AIDS remmers? Ohnee daarom gaan ze die er nu heen brengen met ons geld zo dat ze daar nog zieker kunnen worden. En het westen daar geld kan gaan verdienen om de credit crisis op te lossen over de ruggen van een heel continent.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad AIDS is verzonnen om Homo's uit te roeien en bangmakerij. En toen dat gebeurt was is men begonnen om afrika uit te roeien en ziek te maken. Maar in afrika zijn toch helemaal niet voldoende AIDS remmers? Ohnee daarom gaan ze die er nu heen brengen met ons geld zo dat ze daar nog zieker kunnen worden. En het westen daar geld kan gaan verdienen om de credit crisis op te lossen over de ruggen van een heel continent.
Kansen zat gehad lijkt me maar hij zegt nu ook niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:55 schreef Haushofer het volgende:
Ik hoop dat Lambiekje hier alle inhoudelijke punten van Bosbeetle en anderen wil aankaarten en erop wil reageren. Met argumenten, zonder drogredenatieEn ik hoop dat andere mensen hem die kans ook even willen geven
TVP dus.
Nee, dat hoeft ook niet per directquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef Koekz het volgende:
[..]
Kansen zat gehad lijkt me maar hij zegt nu ook niet zoveel meer.
Ik werk. dat jullie nu op een zolderkamertje zitten.quote:
ATV dag ftw!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik werk. dat jullie nu op een zolderkamertje zitten.
Je werkt aan een nieuw complot omdat je geen zinnig antwoord, onderbouwde bronnen en in je eigen woorden niet kan verklaren waarom jij gelijk hebt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik werk. dat jullie nu op een zolderkamertje zitten.
maar dan nog blijft mevrouw Conijn een gevaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan een kleine voorzet geven :
hier een discussie over het nieuwe HPV vaccin
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&autostart=false
Ik dacht namelijk dat het daar over ging. Dat is namelijk een erg moeilijke kwestie, een afweging die gemaakt is en de implicaties ervan. Trouwens staat ergens in dit stukje dat het vaccin niet effectief werkt tegen baarmoederhalskanker, dat moet niet verward worden met de effectieviteit tegen HPV. (als kleine kanttekening) verder is dit een voorbeeld over hoe het wel moet lambiekje. je kunt gerust iets aan de kaak stellen zonder er allerlei rare complotten bij te verzinnen.
Hoezo dat? Ze is toch eerlijk, en het is vrijwillig?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar dan nog blijft mevrouw Conijn een gevaar.
Een gevaar voor wie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar dan nog blijft mevrouw Conijn een gevaar.
Net als de kans dat hij AIDS krijgt..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
iets zegt me dat de kans dat lambiekje baarmoederhalskanker krijgt sowieso 0% is
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:48 schreef teamlead het volgende:
tvp
en blijven we wel aardig doen tegen elkaar, ook al vind je het standpunt van de ander totale onzin? thnx
De goedkoopste en veiligste keuze zonder bijwerkingen is het uitstrijkjesleeftijd te verlagen naar zeg 20 ipv 30. Daarnaast is het ook nog eens doelmatiger omdat vrouwen sowieso het uitstrijkje moeten maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay genoeg flauwigheid![]()
wat zijn de meningen hier over het HPV vaccin. Zijn jullie het eens met mevr conijn en kun je maar beter vaccineren ook al zijn de lange termijn testen nog niet gedaan en is er dus een onzekerheid over de bijeffecten.
Of zijn jullie voor de Prof die zegt wacht nog maar een jaar 10 dan zijn de lange termijn testen binnen en weten we meer over het virus en welke varianten schadelijk zijn en of HPV16 en HPV17 nogsteeds dé veroorzakers van baarmoederhalskanker zijn.
Ik weet zelf nog niet wat het beste is natuurlijk moet er goed gekeken worden naar de effecten maar waar ligt het omslagpunt naar vanaf hier is het goed voor de volksgezondheid. Ik neig naar de kant van mevrouw conijn, sommige risico's moet je incalculeren en je kunt niet eeuwig doortesten. Maar aan de andere kant denk ik dat er goed gekeken moet worden naar de mechanismen die baarmoederhalskanker veroorzaken na HPV infectie.
Ik vind dit trouwens wel een heel mooi voorbeeld dat er steeds meer ziekten zijn die we leken te snappen maar die toch een virale achtergrond blijken te hebben ik denk dat in de komende
jaren er steeds meer 'normale' ziekten toch viraal blijken te zijn.
Volgens mij is het voordeel van de vaccinatie, dat het eerder ingrijpt in het ontwikkelingsproces van baarmoederhalskanker dan met een uitstrijkje. Dan is de (aanzet tot) kanker al in een verder stadium.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De goedkoopste en veiligste keuze zonder bijwerkingen is het uitstrijkjesleeftijd te verlagen naar zeg 20 ipv 30. Daarnaast is het ook nog eens doelmatiger omdat vrouwen sowieso het uitstrijkje moeten maken.
Het vaccin is volkomen onnodig.
Dat weten we dus niet, en dat is niet te bepalen zonder controle groep zoals die prof al duidelijk maakte. Als er nu de helft van programma een placebo krijgen zou het een veel beter onderzoek zijn. Maar dat is etisch niet verantwoord om een 'proef' te doen op zo'n grote groep.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Lambiekje het volgende:
Wederom zit Conijn te liegen er zijn al wel permanent verlamden en gestorven met dat hoogst experimentele vaccin.
ja maar weegt dat op tegen al die bijverschijnselen van acuut doden, verlamden, allergies, ontvruchbaarheden, baby-misvormingen, miskramen en altzheimer!?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Volgens mij is het voordeel van de vaccinatie, dat het eerder ingrijpt in het ontwikkelingsproces van baarmoederhalskanker dan met een uitstrijkje. Dan is de (aanzet tot) kanker al in een verder stadium.
nee niet in poep. Maar gewoon wel in de zandbak laten spelen. Ravotten in de tuin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:28 schreef ToT het volgende:
Mja volgens mij zat je altijd te verkondigen dat voorkomen beter was dan genezen, Lambiekje? Kinderen bij wijze van spreken met poep laten spelen om hun weerstand te verhogen enzo.
Een vaccinatie (zonder eventuele toegevoegde stoffen) doet dat juist precies.
ze was zo stellig in haar zaken. Terwijl er helemaal niets zeker is. Overal in het buitenland gaat het al een paar goed mis. Dus ja Conijn liegt doelbewust.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet, en dat is niet te bepalen zonder controle groep zoals die prof al duidelijk maakte. Als er nu de helft van programma een placebo krijgen zou het een veel beter onderzoek zijn. Maar dat is etisch niet verantwoord om een 'proef' te doen op zo'n grote groep.
ja dat is waar. Ze houden gewoon eerst een kleine groep moeten doen. Dat het meteen landelijk moet terwijl het een experiment is kwalijk te noemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet, en dat is niet te bepalen zonder controle groep zoals die prof al duidelijk maakte. Als er nu de helft van programma een placebo krijgen zou het een veel beter onderzoek zijn. Maar dat is etisch niet verantwoord om een 'proef' te doen op zo'n grote groep.
Dat hebben ze dus gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat is waar. Ze houden gewoon eerst een kleine groep moeten doen. Dat het meteen landelijk moet terwijl het een experiment is kwalijk te noemen.
even om aan te geven dat er studies zijn gedaan en gedaan worden, deze studie staat in human vaccines van 20 mei 2009 (tis een voorpublicatie)quote:A pooled analysis of the safety of the human papillomavirus (HPV)-16/18 AS04-adjuvanted cervical cancer vaccine Cervarix() (GlaxoSmithKline) was performed in a cohort of almost 30,000 girls and women aged >/=10 years, 16,142 who received at least one dose of the HPV-16/18 vaccine and 13,811 who received one of three controls [Al(OH)(3) or hepatitis A vaccine (720 or 360 EU)]. Data are available for a total of 45,988 vaccine doses. Solicited local and general symptoms were recorded for 7 days after each dose. Serious adverse events (SAEs), pregnancies, medically significant conditions (MSCs) and new onset of chronic diseases (NOCDs), including new onset of autoimmune diseases (NOADs), were proactively monitored. Data were analyzed by vaccine group according to age (10-14, 15-25 and >25 years) and reporting period (Months 0-7, Months 7-12 and >Month 12). Rates of solicited local and general symptoms were higher in the HPV-16/18 vaccine group than in the control groups. However, compliance with the 3-dose schedule was high and did not differ between groups (93.4% for HPV-16/18 vaccine group versus 92.5% for pooled controls). No clinically relevant differences were seen between the HPV-16/18 vaccine and pooled control groups in rates of SAEs (2.8% versus 3.1%), MSCs (19.4% versus 21.4%), NOCDs (1.7% in both groups) or NOADs (0.4% versus 0.3%). Similarly, no differences in pregnancy outcomes or rates of withdrawals due to AEs or SAEs were observed between groups. In conclusion, analysis of this large database shows the HPV-16/18 AS04-adjuvanted cervical cancer vaccine to have a favorable safety profile in women of all ages.
Onzin publiseren dat is het hele opzet van z'n blad. Ghostwriting. Wij van WC-eend onderzoekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
even om aan te geven dat er studies zijn gedaan en gedaan worden, deze studie staat in human vaccines van 20 mei 2009 (tis een voorpublicatie)
Dit is wel een studie door glaksosmithklein maar wel in een peer reviewed blad. Dat betekt dat ze geen onzin kunnen publiceren. En dit zijn de resultaten van 11! studies.
Jamaar die bladen zitten ook allemaal in de pocket van BigPharma, die zijn niet te vertrouwen hoor.. (als je zijn topics wat hebt gelezen, zal voorgaande ongeveer zijn reactie samenvatten, trust me.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
even om aan te geven dat er studies zijn gedaan en gedaan worden, deze studie staat in human vaccines van 20 mei 2009 (tis een voorpublicatie)
Dit is wel een studie door glaksosmithklein maar wel in een peer reviewed blad. Dat betekt dat ze geen onzin kunnen publiceren. En dit zijn de resultaten van 11! studies.
net zoals Vioxx zeker. Of dat AIDS-vaccinquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus gedaan.
Er zijn wel eerdere experimenten geweest, het is niet zo dat er een ongetest de markt op gegaan is. Er zijn alleen nog geen lange termijn experimenten geweest, maarja dat is een balans.
In dit soort gevallen moet je denk ik zoeken in balans en nuance. Zwart wit kijken heeft in deze gevallen geen zin.
Is er een vaccin tegen aids????quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
net zoals Vioxx zeker. Of dat AIDS-vaccin
Datzelfde kan je zeggen van de sites die jij te pas en te onpas gebruikt als bronvermelding.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Onzin publiseren dat is het hele opzet van z'n blad. Ghostwriting. Wij van WC-eend onderzoeken
Ja, zo kun je toch geen gesprek voeren? Bekijk dan op zijn minst de bewijslast tegen jouw ideeen, en haal het onderuit met valide argumenten. Degenen die het niet met jou eens zijn, reageren toch ook door tegenargumenten te geven? Niet door gewoon alles af te doen als 'onzin, bullshit' zoals jij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Onzin publiseren dat is het hele opzet van z'n blad. Ghostwriting. Wij van WC-eend onderzoeken
en dat was na een proef acuut van de markt gehaald.:)quote:
PEER REVIEWED , dat houd in getoetst, en dan daarbij gestoeld op DATA Ik heb in weinig van jouw bronnen experimentele datat gezien, uitleg over proef opstellingen, rauwe data over hoe het zit.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De gehele industrie is corrupt, belangverstrelling.quote:
Er is geen objectiviteit fijn dat je het even zegt want dan geldt dat ook voor de sites die jij leestquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De gehele industrie is corrupt, belangverstrelling.
Er is geen OBJECTIVITIET.
Leugens en bedrog.
Ja fouten gebeuren maar daarvoor zijn er dingen als ML-II en ML-III labs, dat soort dingen komen niet buiten. Er kan een verwisseling gebeurt zijn het blijft mensen werk, al is het wel belangrijk dit soort dingen te blijven controleren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:43 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wacholland.org(...)migen-geen-verassing
Leg dit maar eens uit dan. Vaccins zijn wapens!
Hierin geef je dus aan dat er wel degelijk testen gedaan worden en dat als die testen niet kloppen het van de markt gehaald wordt. Met andere woorden er is controle op de 'bigPharma' zodat het niet uit de hand kant lopen. Dit zou juist een gerustelling voor jou moeten zijn en een indicatie dat er dus geen 'bigPharma' conspiracy is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en dat was na een proef acuut van de markt gehaald.:)
Vaccins zijn geen wapens, de virussen die men er mee bestrijdt kunnen dat wel zijn, dat is natuurlijk onlosmakelijk met elkaar verbonden, waarom denk je dat biologische wapens zo streng gereguleerd worden? Als je vaccins wilt maken, heb je ook live virussen nodig om mee te testen, nog afgezien van het feit dat veel vaccins bestaan uit afgezwakte versies van het te bestrijden virus zelf..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:43 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wacholland.org(...)migen-geen-verassing
Leg dit maar eens uit dan. Vaccins zijn wapens!
ohja dat had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Vaccins zijn geen wapens, de virussen die men er mee bestrijdt kunnen dat wel zijn, dat is natuurlijk onlosmakelijk met elkaar verbonden, waarom denk je dat biologische wapens zo streng gereguleerd worden? Als je vaccins wilt maken, heb je ook live virussen nodig om mee te testen, nog afgezien van het feit dat veel vaccins bestaan uit afgezwakte versies van het te bestrijden virus zelf..
Aspartaam is dat ook. Het is gepatenteerd als biochemisch wapen in het begin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Vaccins zijn geen wapens, de virussen die men er mee bestrijdt kunnen dat wel zijn, dat is natuurlijk onlosmakelijk met elkaar verbonden, waarom denk je dat biologische wapens zo streng gereguleerd worden? Als je vaccins wilt maken, heb je ook live virussen nodig om mee te testen, nog afgezien van het feit dat veel vaccins bestaan uit afgezwakte versies van het te bestrijden virus zelf..
Bewijs? Volgens mijn scheikunde boek is het nl per ongeluk ontdekt tijdens de zoektocht naar een middel tegen maagproblemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aspartaam is dat ook. Het is gepatenteerd als biochemisch wapen in het begin.
Dus verkondig nu niet zo stellig zaken.
Linkje naar het patent in kwestie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aspartaam is dat ook. Het is gepatenteerd als biochemisch wapen in het begin.
Dus verkondig nu niet zo stellig zaken.
Het originele patent is al in 1992 oid verlopen dacht ik?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Linkje naar het patent in kwestie?
Ja zoiets ja. Daarom is het ook zo'n onzinnig punt over het bakken met geld verdienen met aspartaam. Maar dat is hier natuurlijk eigenlijk offtopicquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het originele patent is al in 1992 oid verlopen dacht ik?
Naja, ik kan ook geen situatie bedenken waar aspartaam als vaccin ingezet gaat worden, maar daar heeft dhr. Lambiekje vast ook wel bewijs voor..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Daarom is het ook zo'n onzinnig punt over het bakken met geld verdienen met aspartaam. Maar dat is hier natuurlijk eigenlijk offtopic
nee. Het is mierenvertelger. Een italiaans onderzoek heeft als rattengif bestempeld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:47 schreef ToT het volgende:
Ehhh ik dacht dat volgens Lambiekje aspartaam gepatenteerd was als RATTENGIF i.p.v. als biochemisch wapen?
En hun eigen disclamer zegt :quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:14 schreef ToT het volgende:
Die site ziet er niet helemaal neutraal uit.
dat je de dingen de ze zeggen niet mag/kan toetsen op waarheid, correctheid, compleetheid en vertrouwenswaardigheidquote:Rense.com makes no, and expressly disclaims any, warranties, express or implied, regarding the correctness, accuracy, completeness, timeliness, and reliability of the text
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En hun eigen disclamer zegt :
[..]
dat je de dingen de ze zeggen niet mag/kan toetsen op waarheid, correctheid, compleetheid en vertrouwenswaardigheid
Lambiekje? Heb je daar nog een antwoord op?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef ATuin-hek het volgende:
...
Nuttigere vraag dan, kan jij verwoorden hoe een vaccin zou moeten werken? En als je dat gedaan hebt, kan je uitleggen waarom dat naar jouw mening niet zou kunnen werken?
Killer griepvaccinquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
Ja lach er maar om.
Maar onder tussen wordt in de gehele westerse wereld de (12jarige) meisjes verpest. En zit een gigantisch aantal aan de cocaine-achtige rotzooi genaamd Ritalin.
En worden er killer griepvaccin bedacht met H3N2.
Please wake up.
Inderdaad. Als ik vroeger niet oplette (vroegerquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik ben het eens met de ritalin en ik denk dat de diagnose ADHD iets te vaak gesteld wordt. Ook denk ik trouwens dat de diagnose 'hyper intelligent' te vaak gemaakt wordt. Maar dat is de maatschappij waar we tegenwoordig in leven 'iedereen zn eigen minderheid'
Inderdaad, echter is er ook een groep kinderen die wel baat hebben bij het gebruik van ritalin, vooral tijdens de pubertijd. Bij mijn zus in de jeugdzorg wordt het pas voorgeschreven als 2 professionals (psychotherapeut/gedragswetenschapper) etc het er over eens zijn, en ik meen me een mede-fokker te herinneren die er ook veel baat bij heeft gehad volgens eigen zeggen..quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef Koekz het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik vroeger niet oplette (vroegerben net 22) of stout/druk was kreeg ik een klap! Werkt 10 keer beter dan ritalin denk ik.
Ja dat geloof ik ook graag alleen moet je dus wel oppassen wat baat bij hebben is, en gewoon 'handig' is in de klas/thuis. Maar hier is het ook de vraag hoe je de diagnose moet stellen en toetsen, het is geloof ik gewoon een work in progress. (ik zat vroegah 23 jaar geleden ook met een adhd'er in de klas en toen werd er nog geen ritalin gegeven maar ik denk dat hij daar zeker profijt van gehad zou hebben, en de leraressen wat minder blauwe plekken)quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Inderdaad, echter is er ook een groep kinderen die wel baat hebben bij het gebruik van ritalin, vooral tijdens de pubertijd. Bij mijn zus in de jeugdzorg wordt het pas voorgeschreven als 2 professionals (psychotherapeut/gedragswetenschapper) etc het er over eens zijn, en ik meen me een mede-fokker te herinneren die er ook veel baat bij heeft gehad volgens eigen zeggen..
Triest zeg! Het eerste slachtoffer is al gevallen.quote:"Charlot
Geplaatst op woensdag, 04-03-09 14:39
Ik ben zooo verdrietig omdat mijn dochter meteen na het krijgen van de hpv-vaccinatie een stuiptrekkings-aanval kreeg en een dag later met ernstige ademhalings problemen in het ziekenhuis is beland. Ze ligt op de intensive care en doktors vrezen voor haar leven.
Ze was voor die rot prik kern gezond, was sportief, gelukkig en stond midden in het leven. Nu allemaal dankzij zo'n "goedbedoelde" prik in 1 keer voorbij. Die IPOD mogen ze van mij in hun rxxx steken....
Als deze prik uiteindelijk haar leven neemt zal ik de regering persoonlijk verantwoordelijk houden, ik zal me hard maken om de onderste steen boven te krijgen waarom onze kinderen in godesnaam zo'n giftige rotzooi krijgen toegediend. Ik ben op dit moment in verwachthing en ik kan je nu al zeggen dat deze kleine NOOIT en te nimmer ook maar 1 prik zal krijgen. Ik ben WOEST !"
bron : zembla forum. link wil hier niet werken.
Klink zou er verstandig aan doen om te kappen met deze onwaarschijnlijke onzin.quote:RIVM vertelt Konijnen verhalen.
Ik ben diep en diep teleurgesteld door de manier waarop het RIVM (Rijksinstituut voor de Volksgezondheid en Milieu) nu meent campagne te moeten voeren. Ik ben er zelfs heel boos over.
Je zou toch denken dat een overheid er voor de burgers is en niet andersom. De manier waarop ze nu alles afschuiven op de Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken (NVKP) vind ik schandalig.
Het is natuurlijk heel erg vervelend als een campagne niet loopt zoals het bedacht is, maar dat heeft natuurlijk een reden. Mensen worden mondiger, gaan zelf naar informatie zoeken en vormen een eigen mening. Dat is de tijd waarin we nu leven en daar hoort het RIVM op in te spelen. Onrust neem je niet weg door iemand de Zwarte Piet toe te spelen die hem niet hoort te krijgen. Onrust neem je weg door mensen serieus te nemen en je af te vragen op welke punten ze gelijk kunnen hebben.
De manier waarop dit hele welles en nietes spelletje gespeeld wordt vind ik een schande voor dit land. Je zou toch denken dat wij Nederlanders verstandiger zijn.
Het HPV-vaccinatie (vaccinatie tegen baarmoederhalskanker) Drama, want dat vind ik het inmiddels worden, speelt niet alleen in Nederland, maar over de hele wereld. Je zou kunnen verwachten dat de meisjes die een vaccin tegen baarmoederhalskanker hebben gekregen daar heel erg vrolijk en blij om zijn. Blijkbaar niet allemaal, anders worden er geen berichten op youtube gezet of interviews aan tv-programma’s gegeven om andere mensen te waarschuwen. Daar begint de onrust. Dan gaan andere mensen op zoek naar hoe het eigenlijk zit met het vaccin.
Mensen die gezien hun beroep geacht worden er verstand van te hebben geven aan dat het te vroeg is, dat er nog niet genoeg onderzoek gedaan is, dat het effect op lange termijn niet duidelijk is en dat de bijwerkingen niet duidelijk zijn. Niet alleen in Nederland maar over de hele wereld.
Ik vraag mij dan als gewone burger, als vrouw en als moeder af of het RIVM die meningen af kan doen met de mededeling dat het NVKP onjuiste informatie verspreid.
Beste mensen van het RIVM en beste minster Klink.
Ik wens serieus genomen te worden of nee, ik eis het. Ik verwacht ook dat al die andere mensen die hun zorgen uiten serieus genomen worden, of nee, dat eis ik ook.. We kunnen niet in de categorie “bezorgde moeders die op geruchten af gaan” geplaatst worden. Dat laten we ook niet gebeuren.
Inmiddels is er wel een probleem ontstaan en dat probleem dient heel serieus genomen te worden.
Die meisjes die er nu tussen in zitten, die niet weten of ze wel of niet die prik moeten nemen worden de dupe van dit hele drama. De voorstanders zijn voor, de tegenstanders zijn tegen.
Geef de meisjes die nu niet weten wat ze moeten doen a.u.b. de mogelijkheid om over een jaar ook het vaccin gratis te halen.
Laat die meisjes de ruimte om te kiezen en dwing ze niet in een positie om iets te doen waar ze later spijt van kunnen hebben, want dat heeft voor de toekomst alleen maar negatieve gevolgen.
De discussie tussen de voor en tegenstanders zal alleen maar heftiger worden en het is nu volgens mij nodig tijd voor een TIME-OUT
bron
Dat laatste valt wel mee. De diagnose ADHD wordt niet heel vaak gesteld, wel zijn er heel veel ouders die gewoon zeggen dat hun kind ADHD heeft, 'want het is zo druk'. ADHD is niet alleen druk zijn, het is een combinatie van hyperactiviteit, concentratieproblemen en onrustigheid. Er zijn heel specifieke criteria voor, het wordt niet heel vaak echt vastgesteld. Dat lijkt alleen zo, omdat men er zoveel over hoort in de media.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Killer griepvaccinkiller virus kan ik snappen maar een killer vaccin dat is geen vaccin.
Ja ik ben het eens met de ritalin en ik denk dat de diagnose ADHD iets te vaak gesteld wordt. Ook denk ik trouwens dat de diagnose 'hyper intelligent' te vaak gemaakt wordt. Maar dat is de maatschappij waar we tegenwoordig in leven 'iedereen zn eigen minderheid'
Ziek worden is niet zo raar hoor, dat is heel vaak het geval bij een vaccinatie. Bij de 'normale' vaccinaties die alle kinderen krijgen, is er ook vaak sprake van griepverschijnselen - die inderdaad een dag later weer over zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:20 schreef ToT het volgende:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik nu ook een beetje een dubbel gevoel heb als ik in mijn omgeving hoor dat meiden die prik gaan halen, zeker ook omdat het maar zo kort getest is.
Ook heb ik in mijn eigen omgeving verhalen gehoord van meiden die meteen na de prik hartstikke ziek zijn geworden. De volgende dag was het wel weer over, maar toch...
Okee het kan een lichamelijke reactie zijn op de pijnprikkel en op de hoeveelheid lichaamsvreemde stof die je binnen krijgt, maar opvallend is het wel.
Die lijst gaat het meest over gardasil en dat is niet het vaccin dat in nederland gebruikt word.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Triest zeg! Het eerste slachtoffer is al gevallen.
De lijst van gevallen in het buitenland begint grotere en grotere vormen aan te nemen.
[..]
Klink zou er verstandig aan doen om te kappen met deze onwaarschijnlijke onzin.
Twijfel is gezond!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:20 schreef ToT het volgende:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik nu ook een beetje een dubbel gevoel heb als ik in mijn omgeving hoor dat meiden die prik gaan halen, zeker ook omdat het maar zo kort getest is.
Ook heb ik in mijn eigen omgeving verhalen gehoord van meiden die meteen na de prik hartstikke ziek zijn geworden. De volgende dag was het wel weer over, maar toch...
Okee het kan een lichamelijke reactie zijn op de pijnprikkel en op de hoeveelheid lichaamsvreemde stof die je binnen krijgt, maar opvallend is het wel.
quote:Hoop geld
Met de vaccinatie is namelijk een hoop geld gemoeid. Één vaccinatie kost 125 euro, lees ik op de website van KWF-kankerbestrijding. Ieder persoon heeft drie prikken nodig. Dat is 375 euro. In totaal zijn 380 duizend meisjes uitgenodigd. Voor elk van hen heeft de overheid vaccins gekocht.
Zonder de beloning van de mensen die deze spuiten ‘zetten’ en allerlei andere kosten, is er dus al 142,5 miljoen gemoeid met deze operatie. En dat zijn alleen de kosten voor deze generatie. Het zou kunnen dat het ministerie kwantumkorting heeft bedongen bij de vaccinleverancier, maar het lijkt me duidelijk dat de belangen groot zijn.
Met dit soort bedragen, bovenop de twijfels over deze prik die her en der geuit worden, lijkt het mij extra belangrijk dat ieder meisje een zuivere afweging kan maken of ze deze prik wil ondergaan. Ze mag zelf beslissen. Zelfs haar ouders hebben niets te zeggen.
De meiden vrij geven van school verstoort dit proces.
bron
Het is een blijft een een gevaarlijker en verslavendere vorm dan cocaine.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat laatste valt wel mee. De diagnose ADHD wordt niet heel vaak gesteld, wel zijn er heel veel ouders die gewoon zeggen dat hun kind ADHD heeft, 'want het is zo druk'. ADHD is niet alleen druk zijn, het is een combinatie van hyperactiviteit, concentratieproblemen en onrustigheid. Er zijn heel specifieke criteria voor, het wordt niet heel vaak echt vastgesteld. Dat lijkt alleen zo, omdat men er zoveel over hoort in de media.
Ritalin is inderdaad gevaarlijk voor mensen die geen ADHD hebben: dan werkt het namelijk precies omgekeerd. Mensen met ADHD worden er rustiger van, mensen zonder ADHD met ritalin juist erg actief.
Ja, dus? Wat wil je daarmee zeggen? Moeten we het verbieden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een blijft een een gevaarlijker en verslavendere vorm dan cocaine.
Van Ritalin wordt je een schoolshooter.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
Gelukkig is de wereld niet zo zwart/wit hequote:
Ja en? Dat is niet leuk voor de betrokken mensen, en ik hoop dat ze er weer bovenop komt, maar geen enkel vaccin is zonder bijwerkingen, ik was ook dagje beroerd toen ik mijn shots voor de vakantie had gehaald om een ander, minder extreem voorbeeld aan te halen.. Je moet niet de extreme incidenten verwarren met wat ik dan maar even "normale" effecten van een vaccin noem, dus je een dagje wat half voelen, evt wat koorts etc etc. De jongedame waar over op dat forum gesproken wordt had een zeer extreme (allergische?) reactie, en ja, dan is het vaccin voor haar niet geschikt, echter buig jij dat weer zo om dat het ineens puur vergif is..quote:Op maandag 16 maart 2009 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Triest zeg! Het eerste slachtoffer is al gevallen.
Tof dat je weer eens laat merken dat je absoluut nul verstand hebt van de dingen waar je zo graag over praatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een blijft een een gevaarlijker en verslavendere vorm dan cocaine.
Precies.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar schizofrene paranoia is niet gezond !
Droom maar lekker verder.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tof dat je weer eens laat merken dat je absoluut nul verstand hebt van de dingen waar je zo graag over praat
Mag ik dat zelf bepalen? Als er iemand hier onzin loopt uit te kramen zijn het types als jij.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
Klink zou er verstandig aan doen om te kappen met deze onwaarschijnlijke onzin.
Laat dan eens zien dat je er wel verstand van hebt.quote:
Goed argument !quote:
Onze Gregoriaanse kalender heeft wel een probleem overigens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:38 schreef Bosbeetle het volgende:
hey lambiekje mss moet je hier ook maar eens naar kijken: [Maandag conspiracy] Maandag de 13de.
toch wel een zeer ernstige zaak.
Ja bekijk de film, Idiocracyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Goed argument !
Het mooie is dat iedereen behalve jij ziet aankomen dat jij over 30 jaar nog steeds moord en brand loopt te schreeuwen, moederziel alleen met een aluminium-folie hoedje op in een dichtgetimmerd verwaarloosd huis met opgestapeld huisvuil omdat de vuilnismannen ook 'voor de NWO werken'.
In de tussentijd hebben de "onwetenden" relaties gehad, kinderen gekregen en leuke levens geleid.
En jij ze maar dom vinden
Wat zijn dooddoeners in jouw ogen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Laat dan eens zien dat je er wel verstand van hebt.
Uit mijn post blijkt dat ik verstand heb van zaken: ik studeer Pedagogische Wetenschappen en weet dus echt wel iets over bijvoorbeeld ADHD. Laat jij nu ook eens blijken dat je een degelijk kennisbestand hebt hierover, in plaats van steeds met dooddoeners aan te komen.
* Dooddoeners zijn bepaalde antwoorden die jij geeft, zoals 'droom lekker verder' en 'bullshit' - in plaats van inhoudelijk op posts in te gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat zijn dooddoeners in jouw ogen?
Met allerbeste wil van de wereld kan je mij niet wijs maken dat in de afgelopen 6 jaar explosief gestegen is?
ADHD is voornamelijk voedselgerelateerd en ouders die niets meer aankunnen.
Je kan hoog en laag springen. Ritalin is een cocaine soort. Hersen dodend, karakterdodend onderdruk drugs.
Je weet dat je voorgelogen wordt op je opleiding? Medische industrie is bedrog van het smerigste soort.
Dat je je hebt laat prikken spreekt je tegen dat je geïnformeerd bent.
Ohja hier een artikel om over na te denken wat er allemaal verkeerd gaat in de medische industrie.
Dat zijn inmiddels achterhaalde theoriën. Vast geroest dogma.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:48 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
* Dooddoeners zijn bepaalde antwoorden die jij geeft, zoals 'droom lekker verder' en 'bullshit' - in plaats van inhoudelijk op posts in te gaan.
* ADHD voedselgerelateerd? Het is een erfelijke afwijking. Bepaald voedsel, zoals suiker, kan wel bijvoorbeeld hyperactiviteit verhogen, maar heeft niets te maken met de stoornis ADHD. Het is zéker geen kwestie van ouders die het niet meer aankunnen: het is simpelweg een afwijking. Dat het nu vaker wordt gediagnosticeerd dan vroeger, is te danken aan het feit dat men nu meer weet en dus beter en sneller de vinger op de zere plek kan leggen.
Ritalin is nog nooit een oplossing geweest. Ik kan niet begrijpen dat cocaine geven aan jonge kinderen goed zijn. Diegene die Ritalin voorschrijven zijn niet goed snik.quote:* Ik zeg niet dat Ritalin de oplossing is voor alles; maar het is wel een groot hulpmiddel bij de behandeling van en omgang met kinderen met ADHD: sommigen van hen kunnen simpelweg niet normaal functioneren en tot hun volledige potentieel komen zonder Ritalin te gebruiken.
Geld prevaleert boven ethiek. 80% van de professoren is in dienst industrie. Belangenverstrengeling.quote:* Uiteraard word ik voorgelogen op mijn opleiding, daarom studeer ik.Jij wilt dus beweren dat al mijn docenten, die uitgebreid en soms al hun leven lang onderzoek hebben gedaan, alle studenten voorliegen? En met welk doel als ik vragen mag?
Dat zal nog lelijk in je gezicht terug komen. Ik betwijfel of je je echt goed geinformeerd bent. Als je dat wel denkt. Je hebt totale disrespect naar je eigen lichaam.quote:* Ik heb me laten vaccineren inderdaad, nadat ik mij goed heb laten voorlichten. Ik heb de voor- en nadelen in overweging genomen en besloten om me wel te laten inenten.
Dat is lef hebben, iemand vertellen zich te verdiepen over de werking van vaccins. Ga je zelf nog een keer laten zien dat je weet hoe die dingen werken? En waarom dat volgens jou niet zou kunnen werken. Dat zou dit topic weer verder kunnen helpen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef Lambiekje het volgende:
<knip>
Ik zou me toch maar even verder orienteren over wat nu vaccinaties zijn en waarvoor ze dienen. En wie er baadt bij heeft. Een ding kan je wel verklappen de ontvangende partij absoluut niet.
En nogmaals, zorg eerst dat je jezelf eens beter informeert. Als je echt het beste met dergelijke personen voor hebt dan doe je dat. Nu spui je vooral onzin die die mensen juist in gevaar kunnen brengen.quote:Verdiep je in de hisorie van de medische wereld. Wie het hebben opgericht en wat voor foute zaken er zijn geweest in het verleden wat er onder het kleed zijn gestopt.
Je zal zien dat het puur en alleen een geld kwestie is. Die hele Cervarix project is niets anders dan een incasseer opdracht na het lelijk VIOXX debacle.
Alsjeblieft informeer jezelf?
Het is voor het betere. Ik heb echt het beste met je voor!
Ik kan er gewoon echt niet tegen hoe blind men van vertrouwen is naar de medische industrie.
ah ik zal eens kijken of ik dat artikel kan vindenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:44 schreef Kahlen het volgende:
Aangezien de inhoud van deze discussie niet echt meer van enig nivo is ga ik er verder geen tijd aan verspillen. Ik wil jullie echter wel nog even attenderen op een artikel dat vandaag in Vrij Nederland is gepubliceerd (in het meest recente nummer).
Daarin staan feiten en die komen voor een klein deel met de mening van Lambiekje overeen, maar voor een groter deel ook niet. En laat ik nu net Vrij Nederland wat hoger inschatten dan een willekeurige user op Fok. Dus als je wat meer informatie wil hebben, lees het artikel.
En nee, ik ben te lui om het nu in te scannen, ik vind deze discussie die moeite niet waard vanwege dat ritalin verhaal wat er tussendoor fietst en nergens over gaat.
http://www.vn.nl/Multimed(...)agandaVoorDePrik.htmquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:44 schreef Kahlen het volgende:
Aangezien de inhoud van deze discussie niet echt meer van enig nivo is ga ik er verder geen tijd aan verspillen. Ik wil jullie echter wel nog even attenderen op een artikel dat vandaag in Vrij Nederland is gepubliceerd (in het meest recente nummer).
Daarin staan feiten en die komen voor een klein deel met de mening van Lambiekje overeen, maar voor een groter deel ook niet. En laat ik nu net Vrij Nederland wat hoger inschatten dan een willekeurige user op Fok. Dus als je wat meer informatie wil hebben, lees het artikel.
En nee, ik ben te lui om het nu in te scannen, ik vind deze discussie die moeite niet waard vanwege dat ritalin verhaal wat er tussendoor fietst en nergens over gaat.
Tjess de ongekend heid. Zo jammer dat men geen flauwbenul heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:44 schreef Kahlen het volgende:
http://www.psychiater.nu/(...)ten-als-cocaine.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:40 schreef _Led_ het volgende:
Lambiekje zegt dat Ritalin cocaine is
Je hebt echt geen verstand van drugs/ medicijnen he ?
och wat een beroerd stuk. Hier wordt je nog niets wijzer van. Alleen wel dat het dus een geldspel is een niet de gezondheid.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://www.vn.nl/Multimed(...)agandaVoorDePrik.htm
Je hebt TOTAAL geen kennis nodig om te beseffen dat het volslagen bulshit is dat Ritalin.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Lambiekje wil je serieus inhoudelijk over het onderwerp praten, of wil je graag de hele tijd over en weer gooien dat de ander er geen verstand van heeft?
Van jullie kant.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah ik zal eens kijken of ik dat artikel kan vinden
Verder ben ik het met je eens in dit soort internet discussies mist voornamelijk de nuance.
Het is bij jou het een OF het ander he ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
och wat een beroerd stuk. Hier wordt je nog niets wijzer van. Alleen wel dat het dus een geldspel is een niet de gezondheid.
Ben je met dat bord voor je kop geboren of heeft iemand dat er op vastgetimmerd ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Van jullie kant.
Vaccineren is goed. Nee dat is NIET goed. Vast geroeste dogma's. Eng heel eng.
dat is inderdaad onmogelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het is bij jou het een OF het ander he ?
OF het gaat om geld, OF het gaat om gezondheid, als er geld aan verdiend wordt is het ONMOGELIJK dat het ook nog werkt.
Ja waarschijnlijk heeft cocaine ook een goed effect op een adhd'er ik geef toe dat deze medicijnen alleen maar symptoom bestrijders zijn. Maar mensen met ADHD hebben er wel baat bij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.psychiater.nu/(...)ten-als-cocaine.html
zelfde shit is het. Je kunt hoog en laag springen het is gewono een cocaine variant.
Erg goed dat we dat onze kinderen geven.
Tadaa, ziehier waarom niemand het met je eens is.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt TOTAAL geen kennis nodig om te beseffen dat het volslagen bulshit is dat Ritalin.
Het is overduidelijk dat jij belangen hebt de in medische gerotzooi.
je subtitel verwoord het goed
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Van jullie kant.
Je bent trouwens ook behoorlijk dogmatisch aan het vasthouden aan jouw zelfopgestelde dogma'squote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Van jullie kant.
Ja hoor. Het is dus ook onmogelijk dat de appels die de groenteboer verkoopt, waar hij dus geld aan verdient, gezond zijn?quote:
Pfff, jij met je dogma'squote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is dus ook onmogelijk dat de appels die de groenteboer verkoopt, waar hij dus geld aan verdient, gezond zijn?
Dat zei ik al, ik ben benieuwd of hij zichzelf over 30 jaar nog zo snugger vind als ie paranoide alleen opgesloten in zijn huis zit - zonder vrienden - terwijl wij domme mensen ontzettend fijne levens hebben geleid en niet gestorven zijn aan die vaccinatie die we vroeger hebben gehad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik geef het op, Lambiekje.
Kan alleen maar zeggen dat ik het eng vind dat er mensen zijn die zo denken als jij..
'Aids bestaat niet', 'ritalin is cocaine', 'de medische industrie is er alleen maar voor het geld'.
Heb eigenlijk gewoon medelijden met je.
Lucifers, die doen het ook niet trouwens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens lambiekje heeft het nog niet eens over antibiotica gehad werkt zeker ook niet.
Als je dat serieus denkt, kan je dan voor de gein eens ingaan op die inhoudelijke vraag van mijn kant? Die ben je weer mooi aan het negerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Van jullie kant.
Maarja, hij weet dan natuurlijk wel hoe het écht zit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zei ik al, ik ben benieuwd of hij zichzelf over 30 jaar nog zo snugger vind als ie paranoide alleen opgesloten in zijn huis zit - zonder vrienden - terwijl wij domme mensen ontzettend fijne levens hebben geleid en niet gestorven zijn aan die vaccinatie die we vroeger hebben gehad.
Maar hey, voor een bot geld dat natuurlijk niet
Dieet is een alternatief.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk heeft cocaine ook een goed effect op een adhd'er ik geef toe dat deze medicijnen alleen maar symptoom bestrijders zijn. Maar mensen met ADHD hebben er wel baat bij.
De vraag is wat is het alternatief. Ik heb al eerder in dit topic gezegd dat diagnose natuurlijk nogal strak komt. Soms moet je kiezen tussen 2 kwaden, mensen met ADHD hebben er niet voor gekozen om deze afwijking te hebben.
een steeds hoger dosis is nodig. Dus nee antibiotica is geen ei van columbusquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens lambiekje heeft het nog niet eens over antibiotica gehad werkt zeker ook niet.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een steeds hoger dosis is nodig. Dus nee antibiotica is geen ei van columbus
Je leest niet goed. AIDS bestaat wel, HIV bestaat niet (en is eigenlijk een eigen antilichaam) dat is een fundamenteel verschil.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik geef het op, Lambiekje.
Kan alleen maar zeggen dat ik het eng vind dat er mensen zijn die zo denken als jij..
'Aids bestaat niet', 'ritalin is cocaine', 'de medische industrie is er alleen maar voor het geld'.
Heb eigenlijk gewoon medelijden met je.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, laten we stoppen met antibiotica.
Dan weten we zeker dat de bevolking over 10 jaar gehalveerd is - gaat iedereen dood aan hersenvliesontsteking.
Ik neem aan dat je weet dat bacterien er langzaam immuun voor zijn geworden. Antibiotica is langzamerhand obseleet aan het worden.quote:Antibiotica, het medicijn dat binnenkort niet meer werkt
Vandaag de dag wordt zilver echter vrijwel niet meer gebruikt in de moderne medische wetenschap, alleen nog in brandwonden centra. Wanneer u een infectie (bacterie, schimmel of parasiet) oploopt, dan krijgt u antibiotica voorgeschreven. Antibiotica kennen echter een groot aantal nadelen. Allereerst is antibiotica niet in staat om een infectie doelgericht aan te vallen. Antibiotica dood namelijk alles op zijn pad, dus niet alleen de bacterie die u wilt bestrijden, maar ook uw goede cellen. Het is dus alsof u een vuurtje in de keuken blust door het hele huis onder water te zetten. De werking van antibiotica tegen de bestaande soorten infecties is ook maar beperkt. Van alle verschillende soorten antibiotica bij elkaar, kunnen maar zo'n acht verschillende soorten infecties bestreden worden. Als laatste is het belangrijk te weten dat antibiotica helemaal niet werkt tegen een virus, u kunt er dus niet de griep mee bestrijden. Dan is er nog de manier waarop een bacterie muteert, deze verandert en wordt zelfs immuun voor antibiotica, met alle gevolgen van dien. De medische wereld roept om deze reden al op om antibiotica zo min mogelijk te gebruiken.
Daarom ontwikkeld men ook duurdere, synthetische antibiotica, waar nog geen resistentie tegen bestaat. Dat is een voortgaand proces, waarom denk je anders dat men zoveel soorten en maten antibiotica ontwikkeld?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je weet dat bacterien er langzaam immuun voor zijn geworden. Antibiotica is langzamerhand obseleet aan het worden.
Men roept op om het dus NIET meer te gebruiken.
je wilde weten wat een vaccin is?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je dat serieus denkt, kan je dan voor de gein eens ingaan op die inhoudelijke vraag van mijn kant? Die ben je weer mooi aan het negeren
Wat is volgens jou de manier waarom deze vaccins (volgens de gevestigde orde dus) zou werken? En waarom zou dat naar jouw mening niet zo kunnen werken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je wilde weten wat een vaccin is?
Je hebt 2 varianten (of eigenlijk 4).
* Eentje met de verzwakte vorm van het virus waarvoor je ingeent gaat worden. Plus een sloot andere idioterie aan stofjes.
* Eentje met genetisch aangepast virusonderdelen gelijkende partikels, VLPs, manteleiweitten
Dan heb je nog 2 smaken met een kwik of aluminiumhydroxide.
Tjezus volgens mij kunnen we inmiddels onzelf geen mens meer noemen. Maar meer een medische /chemisch gemanupuleerde android.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Daarom ontwikkeld men ook duurdere, synthetische antibiotica, waar nog geen resistentie tegen bestaat. Dat is een voortgaand proces, waarom denk je anders dat men zoveel soorten en maten antibiotica ontwikkeld?
Het prikkelt het immuunsysteem zodat als we het echt virus in ons hebben dat de cellen weten wat ze moeten doen, tenminste dat is wat er grofweg gezegd wordt. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het hele principe druist in tegen alle logica van het symbiose van het leven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de manier waarom deze vaccins (volgens de gevestigde orde dus) zou werken? En waarom zou dat naar jouw mening niet zo kunnen werken?
even een open deur dan maar: het zou zomaar nuttig kunnen zijn om een nieuwe epidemie te voorkomen natuurlijkquote:Een vaccin is pas beschikbaar als de epidemie al weer zijn biesen heeft gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |