En hun eigen disclamer zegt :quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:14 schreef ToT het volgende:
Die site ziet er niet helemaal neutraal uit.
dat je de dingen de ze zeggen niet mag/kan toetsen op waarheid, correctheid, compleetheid en vertrouwenswaardigheidquote:Rense.com makes no, and expressly disclaims any, warranties, express or implied, regarding the correctness, accuracy, completeness, timeliness, and reliability of the text
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En hun eigen disclamer zegt :
[..]
dat je de dingen de ze zeggen niet mag/kan toetsen op waarheid, correctheid, compleetheid en vertrouwenswaardigheid
Lambiekje? Heb je daar nog een antwoord op?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef ATuin-hek het volgende:
...
Nuttigere vraag dan, kan jij verwoorden hoe een vaccin zou moeten werken? En als je dat gedaan hebt, kan je uitleggen waarom dat naar jouw mening niet zou kunnen werken?
Killer griepvaccinquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
Ja lach er maar om.
Maar onder tussen wordt in de gehele westerse wereld de (12jarige) meisjes verpest. En zit een gigantisch aantal aan de cocaine-achtige rotzooi genaamd Ritalin.
En worden er killer griepvaccin bedacht met H3N2.
Please wake up.
Inderdaad. Als ik vroeger niet oplette (vroegerquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik ben het eens met de ritalin en ik denk dat de diagnose ADHD iets te vaak gesteld wordt. Ook denk ik trouwens dat de diagnose 'hyper intelligent' te vaak gemaakt wordt. Maar dat is de maatschappij waar we tegenwoordig in leven 'iedereen zn eigen minderheid'
Inderdaad, echter is er ook een groep kinderen die wel baat hebben bij het gebruik van ritalin, vooral tijdens de pubertijd. Bij mijn zus in de jeugdzorg wordt het pas voorgeschreven als 2 professionals (psychotherapeut/gedragswetenschapper) etc het er over eens zijn, en ik meen me een mede-fokker te herinneren die er ook veel baat bij heeft gehad volgens eigen zeggen..quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef Koekz het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik vroeger niet oplette (vroegerben net 22) of stout/druk was kreeg ik een klap! Werkt 10 keer beter dan ritalin denk ik.
Ja dat geloof ik ook graag alleen moet je dus wel oppassen wat baat bij hebben is, en gewoon 'handig' is in de klas/thuis. Maar hier is het ook de vraag hoe je de diagnose moet stellen en toetsen, het is geloof ik gewoon een work in progress. (ik zat vroegah 23 jaar geleden ook met een adhd'er in de klas en toen werd er nog geen ritalin gegeven maar ik denk dat hij daar zeker profijt van gehad zou hebben, en de leraressen wat minder blauwe plekken)quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Inderdaad, echter is er ook een groep kinderen die wel baat hebben bij het gebruik van ritalin, vooral tijdens de pubertijd. Bij mijn zus in de jeugdzorg wordt het pas voorgeschreven als 2 professionals (psychotherapeut/gedragswetenschapper) etc het er over eens zijn, en ik meen me een mede-fokker te herinneren die er ook veel baat bij heeft gehad volgens eigen zeggen..
Triest zeg! Het eerste slachtoffer is al gevallen.quote:"Charlot
Geplaatst op woensdag, 04-03-09 14:39
Ik ben zooo verdrietig omdat mijn dochter meteen na het krijgen van de hpv-vaccinatie een stuiptrekkings-aanval kreeg en een dag later met ernstige ademhalings problemen in het ziekenhuis is beland. Ze ligt op de intensive care en doktors vrezen voor haar leven.
Ze was voor die rot prik kern gezond, was sportief, gelukkig en stond midden in het leven. Nu allemaal dankzij zo'n "goedbedoelde" prik in 1 keer voorbij. Die IPOD mogen ze van mij in hun rxxx steken....
Als deze prik uiteindelijk haar leven neemt zal ik de regering persoonlijk verantwoordelijk houden, ik zal me hard maken om de onderste steen boven te krijgen waarom onze kinderen in godesnaam zo'n giftige rotzooi krijgen toegediend. Ik ben op dit moment in verwachthing en ik kan je nu al zeggen dat deze kleine NOOIT en te nimmer ook maar 1 prik zal krijgen. Ik ben WOEST !"
bron : zembla forum. link wil hier niet werken.
Klink zou er verstandig aan doen om te kappen met deze onwaarschijnlijke onzin.quote:RIVM vertelt Konijnen verhalen.
Ik ben diep en diep teleurgesteld door de manier waarop het RIVM (Rijksinstituut voor de Volksgezondheid en Milieu) nu meent campagne te moeten voeren. Ik ben er zelfs heel boos over.
Je zou toch denken dat een overheid er voor de burgers is en niet andersom. De manier waarop ze nu alles afschuiven op de Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken (NVKP) vind ik schandalig.
Het is natuurlijk heel erg vervelend als een campagne niet loopt zoals het bedacht is, maar dat heeft natuurlijk een reden. Mensen worden mondiger, gaan zelf naar informatie zoeken en vormen een eigen mening. Dat is de tijd waarin we nu leven en daar hoort het RIVM op in te spelen. Onrust neem je niet weg door iemand de Zwarte Piet toe te spelen die hem niet hoort te krijgen. Onrust neem je weg door mensen serieus te nemen en je af te vragen op welke punten ze gelijk kunnen hebben.
De manier waarop dit hele welles en nietes spelletje gespeeld wordt vind ik een schande voor dit land. Je zou toch denken dat wij Nederlanders verstandiger zijn.
Het HPV-vaccinatie (vaccinatie tegen baarmoederhalskanker) Drama, want dat vind ik het inmiddels worden, speelt niet alleen in Nederland, maar over de hele wereld. Je zou kunnen verwachten dat de meisjes die een vaccin tegen baarmoederhalskanker hebben gekregen daar heel erg vrolijk en blij om zijn. Blijkbaar niet allemaal, anders worden er geen berichten op youtube gezet of interviews aan tv-programma’s gegeven om andere mensen te waarschuwen. Daar begint de onrust. Dan gaan andere mensen op zoek naar hoe het eigenlijk zit met het vaccin.
Mensen die gezien hun beroep geacht worden er verstand van te hebben geven aan dat het te vroeg is, dat er nog niet genoeg onderzoek gedaan is, dat het effect op lange termijn niet duidelijk is en dat de bijwerkingen niet duidelijk zijn. Niet alleen in Nederland maar over de hele wereld.
Ik vraag mij dan als gewone burger, als vrouw en als moeder af of het RIVM die meningen af kan doen met de mededeling dat het NVKP onjuiste informatie verspreid.
Beste mensen van het RIVM en beste minster Klink.
Ik wens serieus genomen te worden of nee, ik eis het. Ik verwacht ook dat al die andere mensen die hun zorgen uiten serieus genomen worden, of nee, dat eis ik ook.. We kunnen niet in de categorie “bezorgde moeders die op geruchten af gaan” geplaatst worden. Dat laten we ook niet gebeuren.
Inmiddels is er wel een probleem ontstaan en dat probleem dient heel serieus genomen te worden.
Die meisjes die er nu tussen in zitten, die niet weten of ze wel of niet die prik moeten nemen worden de dupe van dit hele drama. De voorstanders zijn voor, de tegenstanders zijn tegen.
Geef de meisjes die nu niet weten wat ze moeten doen a.u.b. de mogelijkheid om over een jaar ook het vaccin gratis te halen.
Laat die meisjes de ruimte om te kiezen en dwing ze niet in een positie om iets te doen waar ze later spijt van kunnen hebben, want dat heeft voor de toekomst alleen maar negatieve gevolgen.
De discussie tussen de voor en tegenstanders zal alleen maar heftiger worden en het is nu volgens mij nodig tijd voor een TIME-OUT
bron
Dat laatste valt wel mee. De diagnose ADHD wordt niet heel vaak gesteld, wel zijn er heel veel ouders die gewoon zeggen dat hun kind ADHD heeft, 'want het is zo druk'. ADHD is niet alleen druk zijn, het is een combinatie van hyperactiviteit, concentratieproblemen en onrustigheid. Er zijn heel specifieke criteria voor, het wordt niet heel vaak echt vastgesteld. Dat lijkt alleen zo, omdat men er zoveel over hoort in de media.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Killer griepvaccinkiller virus kan ik snappen maar een killer vaccin dat is geen vaccin.
Ja ik ben het eens met de ritalin en ik denk dat de diagnose ADHD iets te vaak gesteld wordt. Ook denk ik trouwens dat de diagnose 'hyper intelligent' te vaak gemaakt wordt. Maar dat is de maatschappij waar we tegenwoordig in leven 'iedereen zn eigen minderheid'
Ziek worden is niet zo raar hoor, dat is heel vaak het geval bij een vaccinatie. Bij de 'normale' vaccinaties die alle kinderen krijgen, is er ook vaak sprake van griepverschijnselen - die inderdaad een dag later weer over zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:20 schreef ToT het volgende:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik nu ook een beetje een dubbel gevoel heb als ik in mijn omgeving hoor dat meiden die prik gaan halen, zeker ook omdat het maar zo kort getest is.
Ook heb ik in mijn eigen omgeving verhalen gehoord van meiden die meteen na de prik hartstikke ziek zijn geworden. De volgende dag was het wel weer over, maar toch...
Okee het kan een lichamelijke reactie zijn op de pijnprikkel en op de hoeveelheid lichaamsvreemde stof die je binnen krijgt, maar opvallend is het wel.
Die lijst gaat het meest over gardasil en dat is niet het vaccin dat in nederland gebruikt word.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Triest zeg! Het eerste slachtoffer is al gevallen.
De lijst van gevallen in het buitenland begint grotere en grotere vormen aan te nemen.
[..]
Klink zou er verstandig aan doen om te kappen met deze onwaarschijnlijke onzin.
Twijfel is gezond!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:20 schreef ToT het volgende:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik nu ook een beetje een dubbel gevoel heb als ik in mijn omgeving hoor dat meiden die prik gaan halen, zeker ook omdat het maar zo kort getest is.
Ook heb ik in mijn eigen omgeving verhalen gehoord van meiden die meteen na de prik hartstikke ziek zijn geworden. De volgende dag was het wel weer over, maar toch...
Okee het kan een lichamelijke reactie zijn op de pijnprikkel en op de hoeveelheid lichaamsvreemde stof die je binnen krijgt, maar opvallend is het wel.
quote:Hoop geld
Met de vaccinatie is namelijk een hoop geld gemoeid. Één vaccinatie kost 125 euro, lees ik op de website van KWF-kankerbestrijding. Ieder persoon heeft drie prikken nodig. Dat is 375 euro. In totaal zijn 380 duizend meisjes uitgenodigd. Voor elk van hen heeft de overheid vaccins gekocht.
Zonder de beloning van de mensen die deze spuiten ‘zetten’ en allerlei andere kosten, is er dus al 142,5 miljoen gemoeid met deze operatie. En dat zijn alleen de kosten voor deze generatie. Het zou kunnen dat het ministerie kwantumkorting heeft bedongen bij de vaccinleverancier, maar het lijkt me duidelijk dat de belangen groot zijn.
Met dit soort bedragen, bovenop de twijfels over deze prik die her en der geuit worden, lijkt het mij extra belangrijk dat ieder meisje een zuivere afweging kan maken of ze deze prik wil ondergaan. Ze mag zelf beslissen. Zelfs haar ouders hebben niets te zeggen.
De meiden vrij geven van school verstoort dit proces.
bron
Het is een blijft een een gevaarlijker en verslavendere vorm dan cocaine.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat laatste valt wel mee. De diagnose ADHD wordt niet heel vaak gesteld, wel zijn er heel veel ouders die gewoon zeggen dat hun kind ADHD heeft, 'want het is zo druk'. ADHD is niet alleen druk zijn, het is een combinatie van hyperactiviteit, concentratieproblemen en onrustigheid. Er zijn heel specifieke criteria voor, het wordt niet heel vaak echt vastgesteld. Dat lijkt alleen zo, omdat men er zoveel over hoort in de media.
Ritalin is inderdaad gevaarlijk voor mensen die geen ADHD hebben: dan werkt het namelijk precies omgekeerd. Mensen met ADHD worden er rustiger van, mensen zonder ADHD met ritalin juist erg actief.
Ja, dus? Wat wil je daarmee zeggen? Moeten we het verbieden?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een blijft een een gevaarlijker en verslavendere vorm dan cocaine.
Van Ritalin wordt je een schoolshooter.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
Gelukkig is de wereld niet zo zwart/wit hequote:
Ja en? Dat is niet leuk voor de betrokken mensen, en ik hoop dat ze er weer bovenop komt, maar geen enkel vaccin is zonder bijwerkingen, ik was ook dagje beroerd toen ik mijn shots voor de vakantie had gehaald om een ander, minder extreem voorbeeld aan te halen.. Je moet niet de extreme incidenten verwarren met wat ik dan maar even "normale" effecten van een vaccin noem, dus je een dagje wat half voelen, evt wat koorts etc etc. De jongedame waar over op dat forum gesproken wordt had een zeer extreme (allergische?) reactie, en ja, dan is het vaccin voor haar niet geschikt, echter buig jij dat weer zo om dat het ineens puur vergif is..quote:Op maandag 16 maart 2009 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Triest zeg! Het eerste slachtoffer is al gevallen.
Tof dat je weer eens laat merken dat je absoluut nul verstand hebt van de dingen waar je zo graag over praatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een blijft een een gevaarlijker en verslavendere vorm dan cocaine.
Precies.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar schizofrene paranoia is niet gezond !
Droom maar lekker verder.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tof dat je weer eens laat merken dat je absoluut nul verstand hebt van de dingen waar je zo graag over praat
Mag ik dat zelf bepalen? Als er iemand hier onzin loopt uit te kramen zijn het types als jij.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:29 schreef Lambiekje het volgende:
Klink zou er verstandig aan doen om te kappen met deze onwaarschijnlijke onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |