abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:35:27 #141
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67176234
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens lambiekje heeft het nog niet eens over antibiotica gehad werkt zeker ook niet.
een steeds hoger dosis is nodig. Dus nee antibiotica is geen ei van columbus
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67176297
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een steeds hoger dosis is nodig. Dus nee antibiotica is geen ei van columbus

Ja, laten we stoppen met antibiotica.

Dan weten we zeker dat de bevolking over 10 jaar gehalveerd is - gaat iedereen dood aan hersenvliesontsteking.
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:39:35 #143
52357 Lambiekje
pi_67176326
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik geef het op, Lambiekje.

Kan alleen maar zeggen dat ik het eng vind dat er mensen zijn die zo denken als jij..

'Aids bestaat niet', 'ritalin is cocaine', 'de medische industrie is er alleen maar voor het geld'.

Heb eigenlijk gewoon medelijden met je.
Je leest niet goed. AIDS bestaat wel, HIV bestaat niet (en is eigenlijk een eigen antilichaam) dat is een fundamenteel verschil.

Sorry maar zo zit die wereld nu eenmaal in elkaar. Bedrog, ghostwriting, onderzoek vervalsing. arts misleiding, aggressieve campagnes. Ziektes aanpraten. Nee die wereld is geen zuivere koffie.

Ritalin is een harddrug met slechtere bijwerkingen voor de hersens als cocaine. Dus zeg het maar.
Waarom wil men zo graag de kids aan de Ritalin hebben terwijl het bewezen GEEN oplossing is. En met voedseltherapie 60/70% genezing heeft.

Bekrompen vast houden aan oude dogma's is verkeerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 18-03-2009 19:45:39 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:21:27 #144
52357 Lambiekje
pi_67179773
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja, laten we stoppen met antibiotica.

Dan weten we zeker dat de bevolking over 10 jaar gehalveerd is - gaat iedereen dood aan hersenvliesontsteking.
quote:
Antibiotica, het medicijn dat binnenkort niet meer werkt

Vandaag de dag wordt zilver echter vrijwel niet meer gebruikt in de moderne medische wetenschap, alleen nog in brandwonden centra. Wanneer u een infectie (bacterie, schimmel of parasiet) oploopt, dan krijgt u antibiotica voorgeschreven. Antibiotica kennen echter een groot aantal nadelen. Allereerst is antibiotica niet in staat om een infectie doelgericht aan te vallen. Antibiotica dood namelijk alles op zijn pad, dus niet alleen de bacterie die u wilt bestrijden, maar ook uw goede cellen. Het is dus alsof u een vuurtje in de keuken blust door het hele huis onder water te zetten. De werking van antibiotica tegen de bestaande soorten infecties is ook maar beperkt. Van alle verschillende soorten antibiotica bij elkaar, kunnen maar zo'n acht verschillende soorten infecties bestreden worden. Als laatste is het belangrijk te weten dat antibiotica helemaal niet werkt tegen een virus, u kunt er dus niet de griep mee bestrijden. Dan is er nog de manier waarop een bacterie muteert, deze verandert en wordt zelfs immuun voor antibiotica, met alle gevolgen van dien. De medische wereld roept om deze reden al op om antibiotica zo min mogelijk te gebruiken.
Ik neem aan dat je weet dat bacterien er langzaam immuun voor zijn geworden. Antibiotica is langzamerhand obseleet aan het worden.

Men roept op om het dus NIET meer te gebruiken.
pi_67179878
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat je weet dat bacterien er langzaam immuun voor zijn geworden. Antibiotica is langzamerhand obseleet aan het worden.

Men roept op om het dus NIET meer te gebruiken.
Daarom ontwikkeld men ook duurdere, synthetische antibiotica, waar nog geen resistentie tegen bestaat. Dat is een voortgaand proces, waarom denk je anders dat men zoveel soorten en maten antibiotica ontwikkeld?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:35:26 #146
52357 Lambiekje
pi_67180359
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je dat serieus denkt, kan je dan voor de gein eens ingaan op die inhoudelijke vraag van mijn kant? Die ben je weer mooi aan het negeren
je wilde weten wat een vaccin is?

Je hebt 2 varianten (of eigenlijk 4).
* Eentje met de verzwakte vorm van het virus waarvoor je ingeent gaat worden. Plus een sloot andere idioterie aan stofjes.
* Eentje met genetisch aangepast virusonderdelen gelijkende partikels, VLPs, manteleiweitten

Dan heb je nog 2 smaken met een kwik of aluminiumhydroxide.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:36:59 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67180423
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je wilde weten wat een vaccin is?

Je hebt 2 varianten (of eigenlijk 4).
* Eentje met de verzwakte vorm van het virus waarvoor je ingeent gaat worden. Plus een sloot andere idioterie aan stofjes.
* Eentje met genetisch aangepast virusonderdelen gelijkende partikels, VLPs, manteleiweitten

Dan heb je nog 2 smaken met een kwik of aluminiumhydroxide.
Wat is volgens jou de manier waarom deze vaccins (volgens de gevestigde orde dus) zou werken? En waarom zou dat naar jouw mening niet zo kunnen werken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:37:37 #148
52357 Lambiekje
pi_67180459
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:24 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Daarom ontwikkeld men ook duurdere, synthetische antibiotica, waar nog geen resistentie tegen bestaat. Dat is een voortgaand proces, waarom denk je anders dat men zoveel soorten en maten antibiotica ontwikkeld?
Tjezus volgens mij kunnen we inmiddels onzelf geen mens meer noemen. Maar meer een medische /chemisch gemanupuleerde android.

Welke imbeciel wil nu syntetische rommel innemen.

De wetenschap is zo extreem de verkeerde weg in geslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 18-03-2009 19:46:11 ]
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:40:45 #149
52357 Lambiekje
pi_67180596
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de manier waarom deze vaccins (volgens de gevestigde orde dus) zou werken? En waarom zou dat naar jouw mening niet zo kunnen werken?
Het prikkelt het immuunsysteem zodat als we het echt virus in ons hebben dat de cellen weten wat ze moeten doen, tenminste dat is wat er grofweg gezegd wordt. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het hele principe druist in tegen alle logica van het symbiose van het leven.

Het onderdrukt en veranderd van alles in je lichaam. Waardoor juist kanker, hersenafwiijkingen, wiegedood, allergieen en andere fratsen kunnen onstaan als miskramen,mongooltjes of adhders. Zoals men zegt dat het een aangeboren afwijking is.

Dus nee overal gezien is een vaccin onzin. Een vaccin is pas beschikbaar als de epidemie al weer zijn biesen heeft gepakt.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:51:09 #150
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67181047
quote:
Een vaccin is pas beschikbaar als de epidemie al weer zijn biesen heeft gepakt.
even een open deur dan maar: het zou zomaar nuttig kunnen zijn om een nieuwe epidemie te voorkomen natuurlijk

Ik snap de weerstand van Lambiekje tegen vaccineren heel goed. Alleen al het gegeven dat we met cocktails onze kinderen vaccineren, waardoor ouders bijna gechanteerd worden om alle vaccinaties maar toe te laten dienen, is imho geen gezonde ontwikkeling. Als ik een kind zou hebben en ik wil om welke reden dan ook dat kind níet laten vaccineren tegen de pokken, is dat erg jammer.. maar het gebeurt toch, omdat ik alle andere vaccinaties wél nuttig vind.
En gezond(!) wantrouwen tegen mensen die roepen dat ze het voor je eigen bestwil maar alvast besloten hebben, is nooit verkeerd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67181090
Gelukkig zijn er nog genoeg weldenkende mensen in Nederland - Opkomst vaccinatie baarmoederhalskanker valt tegen - die zich niet vanalles laten inspuiten.
quote:
''Het vaccin bevat een hoge dosis aluminium, wat mogelijk schade veroorzaakt in zenuwcellen in de hersenen.''
Voorlopig heeft iedereen die in Nederland de griepprik heeft genomen, reeds een paar keer griep gehad

Indianenverhalen? - alsof de Indianen van toen zulk slecht advies gaven!
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:53:32 #152
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67181142
even geen idee wat het advies van de Indianen was, maar het griepvirus is natuurlijk niet te vergelijken met het virus waartegen nu gevaccineerd wordt in het kader van bestrijding van de baarmoederhalskanker
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:17:19 #153
52357 Lambiekje
pi_67182148
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Gelukkig zijn er nog genoeg weldenkende mensen in Nederland - Opkomst vaccinatie baarmoederhalskanker valt tegen - die zich niet vanalles laten inspuiten.
[..]

Voorlopig heeft iedereen die in Nederland de griepprik heeft genomen, reeds een paar keer griep gehad

Indianenverhalen? - alsof de Indianen van toen zulk slecht advies gaven!
Veel van de kennis van de plantextracten verwerkt in elixers van de indianen/shamanen zijn gestolen verwerkt in medicijnen. Het is ronduit belachelijk om de bron van de kennis ook nog eens te verloochen.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:18:32 #154
52357 Lambiekje
pi_67182207
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef teamlead het volgende:
even geen idee wat het advies van de Indianen was, maar het griepvirus is natuurlijk niet te vergelijken met het virus waartegen nu gevaccineerd wordt in het kader van bestrijding van de baarmoederhalskanker
Waarom zou jezelf met de griep van vorig jaar en dat jaar daarvoor in spuiten aangelengd met kwik. Het laatst wat dan nog kwik mag bevatten.

De griepprik is nog triester dan een HPV-prik.
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:19:06 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67182225
quote:
Op maandag 18 maart 2009 19:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het prikkelt het immuunsysteem zodat als we het echt virus in ons hebben dat de cellen weten wat ze moeten doen, tenminste dat is wat er grofweg gezegd wordt. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het hele principe druist in tegen alle logica van het symbiose van het leven.

Het onderdrukt en veranderd van alles in je lichaam. Waardoor juist kanker, hersenafwiijkingen, wiegedood, allergieen en andere fratsen kunnen onstaan als miskramen,mongooltjes of adhders. Zoals men zegt dat het een aangeboren afwijking is.

Dus nee overal gezien is een vaccin onzin. Een vaccin is pas beschikbaar als de epidemie al weer zijn biesen heeft gepakt.
Ja ik ben het eens dat je opzich zo min mogelijk medicijnen wilt gebruiken, maar vaccins zijn daar juist een leuke uitzondering daarop juist omdat het alleen je lichaam is die het doet. Het is gewoon een verschijnsel dat gezien is als je eenmalig een (niet dodelijk ) virus gehad hebt kun je geen 2de keer geinfecteerd worden. En dat doet je lichaam helemaal uit zichzelf. Waarom zouden wij dan niet slim zijn en een virus zo amputeren dat hij niet meer dodelijk is. Of zelfs maar een klein stukje virus in te spuiten en dan ons lichaam zelf de rest laten doen, zodat het dodelijk effect geen greep op ons heeft.

Verder heb ik even allergieen dik gedrukt geplaatst dat is zeker een groot probleem en dat is ook het feit dat je afweer systeem dan té goed werkt en dat is ook weer niet goed dan krijg je allergie of reuma etc.

wat ik hier wil benadrukken is dat het voornamelijk je eigen lichaam is die de systemen in werking stelt en dus een natuurlijke reactie is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:19:50 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67182257
quote:
Op maandag 18 maart 2009 20:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zou jezelf met de griep van vorig jaar en dat jaar daarvoor in spuiten aangelengd met kwik. Het laatst wat dan nog kwik mag bevatten.

De griepprik is nog triester dan een HPV-prik.
Eens ik vind de griepprik ook vrij onzinnig.
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:20:35 #157
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67182288
quote:
Op maandag 18 maart 2009 20:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Veel van de kennis van de plantextracten verwerkt in elixers van de indianen/shamanen zijn gestolen verwerkt in medicijnen. Het is ronduit belachelijk om de bron van de kennis ook nog eens te verloochen.
En als ze eenmaal gestolen zijn en door de boze meneren van de industrie gebruikt worden, werken ze niet meer volgens jou?
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:22:45 #158
52357 Lambiekje
pi_67182390
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja ik ben het eens dat je opzich zo min mogelijk medicijnen wilt gebruiken, maar vaccins zijn daar juist een leuke uitzondering daarop juist omdat het alleen je lichaam is die het doet. Het is gewoon een verschijnsel dat gezien is als je eenmalig een (niet dodelijk ) virus gehad hebt kun je geen 2de keer geinfecteerd worden. En dat doet je lichaam helemaal uit zichzelf. Waarom zouden wij dan niet slim zijn en een virus zo amputeren dat hij niet meer dodelijk is. Of zelfs maar een klein stukje virus in te spuiten en dan ons lichaam zelf de rest laten doen, zodat het dodelijk effect geen greep op ons heeft.

Verder heb ik even allergieen dik gedrukt geplaatst dat is zeker een groot probleem en dat is ook het feit dat je afweer systeem dan té goed werkt en dat is ook weer niet goed dan krijg je allergie of reuma etc.

wat ik hier wil benadrukken is dat het voornamelijk je eigen lichaam is die de systemen in werking stelt en dus een natuurlijke reactie is.
Waarom dan genetische rotzooi wat ook weer genetische trucjes uithaalt zoals het zit in Cervarix.
Cervarix is niet de classic vaccin.

En daarnaast nog maar een zeggen. Het is NIET bewezen dat er uberhaupt correlatie bestaat tussen HPV en baarmoederhalskanker.

En ik heb ook nog nooit een knap antwoord gehoord of gevonden waarom baarmoederhalskanker ook op de lijst van 29 AIDS symptomen staat?!

Kennelijk kan het dus ook met het onvindbare HIV?!

Er zijn zo veel leugens en bedrog rondom dit gehypte verwaarlozebare kankervorm
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:28:28 #159
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67182619
Ja ik denk dat dat een tendens is ik denk dat virussen meer ziekten ten gevolgen hebben dan we tot nu toe denken. Er zijn steeds meer en meer indicaties dat ziekten die 'natuurlijk' leken een virale achtergrond hebben. Virussen zijn niks anders dan stukjes genetisch materiaal die net zo graag als anderen 'willen' voortbestaan. Wat ze vervolgens met de host doen maakt ze niet zoveel uit. (als hij maar lang genoeg blijft leven om iig 1 keer te vermenigvuldigen en de infectie door te geven)

Ik denk dat de lijst van viraal geinduceerde ziekten steeds groter wordt.

Dat HIV ook baarmoederhals kanker kan veroorzaken lijkt me niet zo vreemd, virussen kunnen verdediging systemen van cellen uitschakelen, dat gebruiken ze om veel te vermenigvuldigen. het is voor het virus dus handig als de cellen lang blijven leven. En dat is precies wat kanker is cellen die niet normaal dood willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 18-03-2009 20:29:21 (typo) ]
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:30:01 #160
52357 Lambiekje
pi_67182678
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En als ze eenmaal gestolen zijn en door de boze meneren van de industrie gebruikt worden, werken ze niet meer volgens jou?
Gedeeltelijk. Met extra toevoeginge waardoor bijwerkingen onstaan. Net als met sigaretten extra verslavende troep aan toevoegen. Nicotine is bijvoorbeeld niet de hoofdverslavingsmiddel.

Andere naamsticker er op, een een ziekte verzinnen zoals HSDD, agressieve reclame campagne opzetten, angst aanpraten en dan die fake-medicijnen verkopen.
Ik dacht dat het bij HSDD om Parkison medicijnen betreft. Er zijn te weinig Parkison patienten en worden er nepziektes verzonnen zodat er een grote afzet wordt bereikt. En dat is fout heel fout.

En dat gebeurd dus voor duizenden andere medicijnen. Het is een groot naamsticker-spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')