abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:27:19 #126
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67174362
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is inderdaad onmogelijk.
Tadaa, ziehier waarom niemand het met je eens is.

"De bakker vraagt geld voor zijn taart, dus kan die taart ONMOGELIJK lekker zijn !"
"De monteur vraagt geld voor zijn werk dus kan ie ONMOGELIJK auto's repareren !"
"De brandweerman vraagt loon dus kan ie ONMOGELIJK branden blussen !"

....zie je zelf niet in hoe dom die stelling is ?
zzz
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 16:27:45 #127
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67174376
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je hebt TOTAAL geen kennis nodig om te beseffen dat het volslagen bulshit is dat Ritalin.
Het is overduidelijk dat jij belangen hebt de in medische gerotzooi.

je subtitel verwoord het goed
ja ik heb belangen bij medisch gerotzooi, en je hebt inderdaad geen kennis nodig.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 16:29:21 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67174422
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Van jullie kant.
Vaccineren is goed. Nee dat is NIET goed. Vast geroeste dogma's. Eng heel eng.
lambiekje ik denk dat je blij kunt zijn dat jouw moeder niet hetzelfde gedachte goed als jou aanhangt. Jij hebt namelijk wel gewoon al je vaccinaties gehad, en ik denk niet de je er slechter uit bent gekomen.
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 16:33:04 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67174552
quote:

[..]

Van jullie kant.
Je bent trouwens ook behoorlijk dogmatisch aan het vasthouden aan jouw zelfopgestelde dogma's

"medische industrie kan niks goed doen"
pi_67174686
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is inderdaad onmogelijk.
Ja hoor. Het is dus ook onmogelijk dat de appels die de groenteboer verkoopt, waar hij dus geld aan verdient, gezond zijn?
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:38:07 #131
31101 _Led_
pi_67174732
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja hoor. Het is dus ook onmogelijk dat de appels die de groenteboer verkoopt, waar hij dus geld aan verdient, gezond zijn?
Pfff, jij met je dogma's

zzz
pi_67174743
Ik geef het op, Lambiekje.

Kan alleen maar zeggen dat ik het eng vind dat er mensen zijn die zo denken als jij..

'Aids bestaat niet', 'ritalin is cocaine', 'de medische industrie is er alleen maar voor het geld'.

Heb eigenlijk gewoon medelijden met je.
pi_67174768
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:38 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Pfff, jij met je dogma's

Ja he, al die dogma's toch maar steeds.

woensdag 18 maart 2009 @ 16:41:48 #134
31101 _Led_
pi_67174847
Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat Lambiekje een uitgebreide versie is van een Eliza-achtige bot die gebruikt maakt van geavanceerde A.I. (Wat in dit geval echter staat voor "Artificial Insanity").
Ik heb er zelf wel eens aan gedacht om zo'n ding te bouwen en op een forum los te laten, achterover te gaan zitten en de flamewar-armageddon lachend aan te zien - ik ben bang dat iemand me voor geweest is.
Of misschien is het wel een idee om mijn eigen bot er tegen in te zetten, die net zo dogmatisch "Welles ! Welles !" gaat roepen - een botfight ad infinitum
zzz
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:43:59 #135
31101 _Led_
pi_67174915
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Kan alleen maar zeggen dat ik het eng vind dat er mensen zijn die zo denken als jij..

'Aids bestaat niet', 'ritalin is cocaine', 'de medische industrie is er alleen maar voor het geld'.

Dat zei ik al, ik ben benieuwd of hij zichzelf over 30 jaar nog zo snugger vind als ie paranoide alleen opgesloten in zijn huis zit - zonder vrienden - terwijl wij domme mensen ontzettend fijne levens hebben geleid en niet gestorven zijn aan die vaccinatie die we vroeger hebben gehad.

Maar hey, voor een bot geld dat natuurlijk niet
zzz
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 16:45:04 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67174947
trouwens lambiekje heeft het nog niet eens over antibiotica gehad werkt zeker ook niet.
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:50:21 #137
31101 _Led_
pi_67175121
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens lambiekje heeft het nog niet eens over antibiotica gehad werkt zeker ook niet.
Lucifers, die doen het ook niet trouwens.
En van pleisters krijg je gebroken benen !
zzz
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:24:01 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67175958
quote:

[..]

Van jullie kant.
Als je dat serieus denkt, kan je dan voor de gein eens ingaan op die inhoudelijke vraag van mijn kant? Die ben je weer mooi aan het negeren
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_67176164
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:43 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat zei ik al, ik ben benieuwd of hij zichzelf over 30 jaar nog zo snugger vind als ie paranoide alleen opgesloten in zijn huis zit - zonder vrienden - terwijl wij domme mensen ontzettend fijne levens hebben geleid en niet gestorven zijn aan die vaccinatie die we vroeger hebben gehad.

Maar hey, voor een bot geld dat natuurlijk niet
Maarja, hij weet dan natuurlijk wel hoe het écht zit.

Wij, domme mensen, zullen altijd onwetend blijven..

woensdag 18 maart 2009 @ 17:34:38 #140
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67176214
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk heeft cocaine ook een goed effect op een adhd'er ik geef toe dat deze medicijnen alleen maar symptoom bestrijders zijn. Maar mensen met ADHD hebben er wel baat bij.

De vraag is wat is het alternatief. Ik heb al eerder in dit topic gezegd dat diagnose natuurlijk nogal strak komt. Soms moet je kiezen tussen 2 kwaden, mensen met ADHD hebben er niet voor gekozen om deze afwijking te hebben.
Dieet is een alternatief.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:35:27 #141
52357 Lambiekje
pi_67176234
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
een steeds hoger dosis is nodig. Dus nee antibiotica is geen ei van columbus
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67176297
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een steeds hoger dosis is nodig. Dus nee antibiotica is geen ei van columbus

Ja, laten we stoppen met antibiotica.

Dan weten we zeker dat de bevolking over 10 jaar gehalveerd is - gaat iedereen dood aan hersenvliesontsteking.
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:39:35 #143
52357 Lambiekje
pi_67176326
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Je leest niet goed. AIDS bestaat wel, HIV bestaat niet (en is eigenlijk een eigen antilichaam) dat is een fundamenteel verschil.

Sorry maar zo zit die wereld nu eenmaal in elkaar. Bedrog, ghostwriting, onderzoek vervalsing. arts misleiding, aggressieve campagnes. Ziektes aanpraten. Nee die wereld is geen zuivere koffie.

Ritalin is een harddrug met slechtere bijwerkingen voor de hersens als cocaine. Dus zeg het maar.
Waarom wil men zo graag de kids aan de Ritalin hebben terwijl het bewezen GEEN oplossing is. En met voedseltherapie 60/70% genezing heeft.

Bekrompen vast houden aan oude dogma's is verkeerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 18-03-2009 19:45:39 ]
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:21:27 #144
52357 Lambiekje
pi_67179773
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja, laten we stoppen met antibiotica.

Dan weten we zeker dat de bevolking over 10 jaar gehalveerd is - gaat iedereen dood aan hersenvliesontsteking.
quote:
Antibiotica, het medicijn dat binnenkort niet meer werkt

Vandaag de dag wordt zilver echter vrijwel niet meer gebruikt in de moderne medische wetenschap, alleen nog in brandwonden centra. Wanneer u een infectie (bacterie, schimmel of parasiet) oploopt, dan krijgt u antibiotica voorgeschreven. Antibiotica kennen echter een groot aantal nadelen. Allereerst is antibiotica niet in staat om een infectie doelgericht aan te vallen. Antibiotica dood namelijk alles op zijn pad, dus niet alleen de bacterie die u wilt bestrijden, maar ook uw goede cellen. Het is dus alsof u een vuurtje in de keuken blust door het hele huis onder water te zetten. De werking van antibiotica tegen de bestaande soorten infecties is ook maar beperkt. Van alle verschillende soorten antibiotica bij elkaar, kunnen maar zo'n acht verschillende soorten infecties bestreden worden. Als laatste is het belangrijk te weten dat antibiotica helemaal niet werkt tegen een virus, u kunt er dus niet de griep mee bestrijden. Dan is er nog de manier waarop een bacterie muteert, deze verandert en wordt zelfs immuun voor antibiotica, met alle gevolgen van dien. De medische wereld roept om deze reden al op om antibiotica zo min mogelijk te gebruiken.
Ik neem aan dat je weet dat bacterien er langzaam immuun voor zijn geworden. Antibiotica is langzamerhand obseleet aan het worden.

Men roept op om het dus NIET meer te gebruiken.
pi_67179878
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat je weet dat bacterien er langzaam immuun voor zijn geworden. Antibiotica is langzamerhand obseleet aan het worden.

Men roept op om het dus NIET meer te gebruiken.
Daarom ontwikkeld men ook duurdere, synthetische antibiotica, waar nog geen resistentie tegen bestaat. Dat is een voortgaand proces, waarom denk je anders dat men zoveel soorten en maten antibiotica ontwikkeld?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:35:26 #146
52357 Lambiekje
pi_67180359
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je dat serieus denkt, kan je dan voor de gein eens ingaan op die inhoudelijke vraag van mijn kant? Die ben je weer mooi aan het negeren
je wilde weten wat een vaccin is?

Je hebt 2 varianten (of eigenlijk 4).
* Eentje met de verzwakte vorm van het virus waarvoor je ingeent gaat worden. Plus een sloot andere idioterie aan stofjes.
* Eentje met genetisch aangepast virusonderdelen gelijkende partikels, VLPs, manteleiweitten

Dan heb je nog 2 smaken met een kwik of aluminiumhydroxide.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:36:59 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67180423
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je wilde weten wat een vaccin is?

Je hebt 2 varianten (of eigenlijk 4).
* Eentje met de verzwakte vorm van het virus waarvoor je ingeent gaat worden. Plus een sloot andere idioterie aan stofjes.
* Eentje met genetisch aangepast virusonderdelen gelijkende partikels, VLPs, manteleiweitten

Dan heb je nog 2 smaken met een kwik of aluminiumhydroxide.
Wat is volgens jou de manier waarom deze vaccins (volgens de gevestigde orde dus) zou werken? En waarom zou dat naar jouw mening niet zo kunnen werken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:37:37 #148
52357 Lambiekje
pi_67180459
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:24 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Daarom ontwikkeld men ook duurdere, synthetische antibiotica, waar nog geen resistentie tegen bestaat. Dat is een voortgaand proces, waarom denk je anders dat men zoveel soorten en maten antibiotica ontwikkeld?
Tjezus volgens mij kunnen we inmiddels onzelf geen mens meer noemen. Maar meer een medische /chemisch gemanupuleerde android.

Welke imbeciel wil nu syntetische rommel innemen.

De wetenschap is zo extreem de verkeerde weg in geslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 18-03-2009 19:46:11 ]
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:40:45 #149
52357 Lambiekje
pi_67180596
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de manier waarom deze vaccins (volgens de gevestigde orde dus) zou werken? En waarom zou dat naar jouw mening niet zo kunnen werken?
Het prikkelt het immuunsysteem zodat als we het echt virus in ons hebben dat de cellen weten wat ze moeten doen, tenminste dat is wat er grofweg gezegd wordt. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het hele principe druist in tegen alle logica van het symbiose van het leven.

Het onderdrukt en veranderd van alles in je lichaam. Waardoor juist kanker, hersenafwiijkingen, wiegedood, allergieen en andere fratsen kunnen onstaan als miskramen,mongooltjes of adhders. Zoals men zegt dat het een aangeboren afwijking is.

Dus nee overal gezien is een vaccin onzin. Een vaccin is pas beschikbaar als de epidemie al weer zijn biesen heeft gepakt.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:51:09 #150
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67181047
quote:
Een vaccin is pas beschikbaar als de epidemie al weer zijn biesen heeft gepakt.
even een open deur dan maar: het zou zomaar nuttig kunnen zijn om een nieuwe epidemie te voorkomen natuurlijk

Ik snap de weerstand van Lambiekje tegen vaccineren heel goed. Alleen al het gegeven dat we met cocktails onze kinderen vaccineren, waardoor ouders bijna gechanteerd worden om alle vaccinaties maar toe te laten dienen, is imho geen gezonde ontwikkeling. Als ik een kind zou hebben en ik wil om welke reden dan ook dat kind níet laten vaccineren tegen de pokken, is dat erg jammer.. maar het gebeurt toch, omdat ik alle andere vaccinaties wél nuttig vind.
En gezond(!) wantrouwen tegen mensen die roepen dat ze het voor je eigen bestwil maar alvast besloten hebben, is nooit verkeerd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')