Ja 'het systeem' wil niet dat de waarheid openbaar wordt, het wordt allemaal in de doofpot gestopt. En klokkeluiders als ik worden gelynched.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef Ronhui het volgende:
TS, trek je jas weer aan wil je?
[ afbeelding ]
Je reinste indoctrinatie van het systeem, doe je ogen eens dicht en voel eens aan wat voor dag het is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:06 schreef Kuron het volgende:
Maandag? in welke alternatieve realiteit leef jij? Bij mij is het vrijdag...en dat is te merken ook! Bijna-weekend gevoel alom aanwezig bij mij en mijn collega's!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef billy-bob het volgende:
"Just ANOTHER manic monday"
zie je!
zie je!
goddamn stiekemerds
plaatje doet het nietquote:
dus dat meisje die die school shooting deed en zei "i don't like mondays", was een verzetsstrijder, een revolutionair?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
"Tell me why I dont like mondays" omdat ze elke freaking dag zijn!
Inderdaad ze probeerde iets duidelijk te maken, maar men is te blind om het te zien!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dus dat meisje die die school shooting deed en zei "i don't like mondays", was een verzetsstrijder, een revolutionair?
wordt nodig tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:37 schreef Trashcanman het volgende:
Heb je conspiracy goeroe en universeel slachtoffer Lambiekje al over deze nare zaak ingelicht BB?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |