volgens mij noemen ze dat jaloersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:00 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik kan er ook nooit tegen als ik zo'n mooi, naïef uitziend nederlands meisje zie met zo'n gladjakker.
Ik ben nu zeker racistisch?
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef erikkll het volgende:
Waarom ga jij ervan uit dat die nederlandse meisjes met een halfbloed kindje in een flatje zullen eindigen?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben. Ze zijn knap en hebben mooie praatjes
nou.. waarom kan je er dan niet tegen als je zo;n gladjakker met een mooi nederlands meisje ziet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie vriendin, dus van jaloezie is er geen sprake
Whehe, je typte 'wordt ik'quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef widmfan7 het volgende:
In de trein zit ik half te pitten en opeens wordt ik wakker
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef DurumDoner het volgende:
Heb er eigenlijk niet zoveel problemen mee![]()
![]()
![]()
En nee, daarmee bedoel ik niet getinte meisjes die achter hollandse boeren aanlopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:05 schreef Trannellius het volgende:
Ga eens richting Heemstede/Haarlem, daar zie je eerder het tegenovergestelde.
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben
Crap!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En nee, daarmee bedoel ik niet getinte meisjes die achter hollandse boeren aanlopen
Ja maar jij bent een Turk en die zijn altijd fokking lelijk dus ik zou me maar eens zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Nergens om, dat zeg ik toch juist.
Met name de Antillianen kunnen moeilijk trouw zijn. Dat is zelfs een volstaand feit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef erikkll het volgende:
Waarom ga jij ervan uit dat die nederlandse meisjes met een halfbloed kindje in een flatje zullen eindigen?
We zijn allemaal Fok!kers, maak jezelf geen illusies.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een Turk en die zijn altijd fokking lelijk dus ik zou me maar eens zorgen gaan maken
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef erikkll het volgende:
50-50? Eerder 70% allochtoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Sailmaker het volgende:
in Rotterdam is toch ongeveer 50-50 NL-Allochtoon. tja dan loopt er vast wel eens wat moois rond
getinte vrouwen kunnen ook prachtig zijn!
Je vader had een Ford Transit natuurlijk (met gordijntjes), maar puur uit nieuwsgierigheid; waar rijdt jouw generatie tegenwoordig in?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:12 schreef DurumDoner het volgende:
We zijn allemaal Fok!kers, maak jezelf geen illusies.
Maar tegelijkertijd wind ik 16-jarige blonde sletjes wel om mijn met gouden ringen omringde vingers. Weettoch.
"Alle turken zijn fokking lelijk", kan dat door de beugel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:15 schreef remlof het volgende:
Reminder: racistische uitspraken zijn banbaar.
Is dat een nieuwe regel op fok?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:15 schreef remlof het volgende:
Reminder: racistische uitspraken zijn banbaar.
Ja, omdat zij niet op jou vallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik val op getinte dames, is dat ook erg?
Die wil je toch niet neuken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:11 schreef BullStock het volgende:
[..]
Met name de Antillianen kunnen moeilijk trouw zijn. Dat is zelfs een volstaand feit.
"Ik vind dat alle turken fokking lelijk zijn" mag wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Alle turken zijn fokking lelijk", kan dat door de beugel?
Is genote, bij herhaling volgt ban.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, wij houden ons gewoon aan de Nederlandse wet. En die stelt discriminatie strafbaar.quote:
Ik zelf Audi A3.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:14 schreef 49R het volgende:
[..]
Je vader had een Ford Transit natuurlijk (met gordijntjes), maar puur uit nieuwsgierigheid; waar rijdt jouw generatie tegenwoordig in?
TS moet eens achter de getinte dames aangaan, als getinte jongens met blanke meisjes lopen zullen er wel veel getinte meisjes overblijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Mooi van die typjes als TS.
"Maar, maar, maar, ze is blank, dan moet er toch ook een blanke man naastlopen?"
Hoe zit het met jouw liefdesleven, TS? Volgens mij wil het niet hard vlotten, hè?
Mag ik, mag ik?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik zelf Audi A3.
Nu ga je zeker een-smiley posten?
En als ik dat nou gewoon vind?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Is genote, bij herhaling volgt ban.
[..]
Ik ben fucking lekker ouwequote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook getinte meisjes houden niet van frustatietypjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
TS moet eens achter de getinte dames aangaan, als getinte jongens met blanke meisjes lopen zullen er wel veel getinte meisjes overblijven.
Ja half Nederlands/indische meisjes zien me vaak wel staan. Maar ik val er helaas niet opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
TS moet eens achter de getinte dames aangaan, als getinte jongens met blanke meisjes lopen zullen er wel veel getinte meisjes overblijven.
Dat doe je goed dan. Misschien ben jij één van de weinige turkse mannen die er wel een beetje uitziet, uitzondering<-->regel enzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ben fucking lekker ouweIk ben baas. Heb een fucking lekkere Nederlands-Indische meisje
![]()
HAHAHAHAHA in yo face!!
PS: tyfusblondjes
Ik vind sowieso alle mannen lelijk. Maar dat zie jij anders kennelijk?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als ik dat nou gewoon vind?Want serieus, ik vind turkse mannen vrijwel altijd heel lelijk. Ik heb niks tegen ze maar schoonheden zijn het niet
Meneer is zelf getint of is grote fan van de multiculturele samenleving?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook getinte meisjes houden niet van frustatietypjes.
Ye, alleen zo makkelijk is het niet om met een moslimchickie te daten. Krijg je te maken met al die regels van de islam etc, waar mannen geen last van hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Leest mijn post nog eens kerel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef piano_ het volgende:
[..]
nou.. waarom kan je er dan niet tegen als je zo;n gladjakker met een mooi nederlands meisje ziet?
Is je vriendin lelijk?
Yep, nou ben ik homo zeker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik vind sowieso alle mannen lelijk. Maar dat zie jij anders kennelijk?
'Meneer is zelf getint?...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Meneer is zelf getint of is grote fan van de multiculturele samenleving?
Maar ze zijn toch niet allemaal (steng) moslim?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ye, alleen zo makkelijk is het niet om met een moslimchickie te daten. Krijg je te maken met al die regels van de islam etc, waar mannen geen last van hebben(of gewoon niet aan doen
).
Ik ben geen moslim, geen nationalist. Heb niks met Turken. Misschien doet dat 'emquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan. Misschien ben jij één van de weinige turkse mannen die er wel een beetje uitziet, uitzondering<-->regel enzo
Idd, je hebt ook nog kebapzaken en pizzaria's.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mensen die denken dat elke Turkse met een hoofddoek loopt en elke Turk in een belwinkel werktMakes me sad, kom je boerderij eens uit.
Beetje homofoob?quote:
Ha ha ha, nee hoor. Ik gun iedereen een fatsoenlijke auto!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik zelf Audi A3.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, je hebt ook nog kebapzaken en pizzaria's.
Ik denk dat het jaloezie is dat die wijven dat niet over jou zeiden.quote:
Nu nog leren spellen, en dan heb je het helemáál voor elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben fucking lekker ouweIk ben baas. Heb een fucking lekkere Nederlands-Indische meisje
![]()
HAHAHAHAHA in yo face!!
PS: tyfusblondjes
Oei. Toch eens een brilletje kopen danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:26 schreef widmfan7 het volgende:
Ja half Nederlands/indische meisjes zien me vaak wel staan. Maar ik val er helaas niet op
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef widmfan7 het volgende:
Aangezien ik uit mezelf redelijk bleek zie kocht ik eens zo'n Garnier bus met bruiningsspul. Redelijk goedkope manier om toch een zomers kleurtje te hebben dacht ik. Maar na 2 weken hoorde ik van iedereen dat het er meer gelig uitzag dan bruin. Daar ben ik lekker mee
Als ik niks doe hoor ik van iedereen dat ik bleek zie. Wil ik daar wat aan doen en dan zie ik opeens geel.
Weet iemand iets wat wel helpt? Meer buitenlucht schijnt ook gezond te zijn maar ik kom gemiddeld 2x per dag buiten en meer dan een beetje rode gloed die zo weer verdwijnt krijg ik niet
quote:
Omfgquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat zijn meestal ook wel de allerdomste VMBO-sletjes die niet snappen dat zo'n gozer eigenlijk helemaal niet in dit land hoort
TS ontmaskerd, hij wil liever ook getint zijn, en twijfelt nu om zonnebankhomo te worden.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
Welkom in de globaliserende wereld, over een paar eeuwen zullen alle rassen vermengd zijn en er een betere mens zijn.
Ja van zijn twee broersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
Vaak hebben die vrouwen ook 3 kinderen. Allemaal getint, en van 3 verschillende mannen
Een wannabe, hij heeft namelijk hard gefaald omdat zijn bruiningscreme toch eigenlijk geel was. Anders hadden die breezahsletjes waar hij nu jaloers op is wel aan zijn voeten gelegen.quote:
Zijn ze toch al? En waarop baseer je dat het alleen negersletjes zijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef Synthesist het volgende:
de negersletjes van nu zijn de bijstandmoeders van later
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap dat soort meisjes ook niet.Maar volgens mij is het nogal een vmbo fenomeen.
Kijk je nooit TV? De media bevordert het alleen maar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap dat soort meisjes ook niet.Maar volgens mij is het nogal een vmbo fenomeen.
Hoezo? Ik heb altijd het idee dat die wijven alleen op die lichtgetinte lamlullen vallen, puur en alleen omdat ze lichtgetint zijn. Anders zeg je dat er toch ook niet telkens bij?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn ook behoorlijk vmbo
En TS is gewoon een jaloerse fag
Was je geschokt toen je erachter kwam dat je vader homo bleek met een neger fetisj?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:53 schreef tonja het volgende:
Toen ik ergens in de 15 was riep mijn pa dat hij het vreselijk zou vinden als ik een surinaamse vriend zou krijgen. Ik heb toen erg mijn best gedaan om een surinamer aan de haak te slaan.
Totdat mijn pa zelf met een surinamer aan kwam zetten, toen was de lol er wel af.
Ik moet een hoop uitzendingen gemist hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Spitstand het volgende:
Een neger wordt vaak afgebeeld als intelligent
Grapjuu ik ben blankquote:
Nee en niet alle surinamers zijn negers. En niet al zijn vriendjes waren surinamer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was je geschokt toen je erachter kwam dat je vader homo bleek met een neger fetisj?
Ja? Nooit die Amerikaanse films gezien met een neger als rechter, hoofdcommissaris van de politie of sluwe advocaat? Terwijl die in het echt heel moeilijk te vinden zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik moet een hoop uitzendingen gemist hebben.
Als rechter kan ik me alleen Philip Banks herinneren. De hoofdcommissaris van politie is doorgaans een zak. En advocaat? Denzel Washington?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:24 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Ja? Nooit die Amerikaanse films gezien met een neger als rechter, hoofdcommissaris van de politie of sluwe advocaat? Terwijl die in het echt heel moeilijk te vinden zijn.
Of de superintelligente dokter bij de film Terminator. Of Morgan Freeman die weer eens de wijze intelligente man speelt. Etcetera, etcetera.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Als rechter kan ik me alleen Philip Banks herinneren. De hoofdcommissaris van politie is doorgaans een zak. En advocaat? Denzel Washington?
Ja dat is waar en je ziet in films bijna nooit een negerin met een blanke jongen, weet iemand waarom trouwens?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Kijk je nooit TV? De media bevordert het alleen maar.
Een neger wordt vaak afgebeeld als intelligent, stoer en mannelijk, tegenover de blanke als sullig, fysiek zwak en verwijfd.
Maar er worden nauwelijks bans voor uitgedeeld andersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Is genote, bij herhaling volgt ban.
[..]
Nee, wij houden ons gewoon aan de Nederlandse wet. En die stelt discriminatie strafbaar.
Morgan Freeman heeft telkens dezelfde rol, da's iets anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Of de superintelligente dokter bij de film Terminator. Of Morgan Freeman die weer eens de wijze intelligente man speelt. Etcetera, etcetera.
Een, en ander, hebben niks met elkander te schaften vrind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie vriendin, dus van jaloezie is er geen sprake
Omdat lichtgetinte jongens er over het algemeen beter verzorgd uitzien dan lompe boeren zoals jij met hun plofkopquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb altijd het idee dat die wijven alleen op die lichtgetinte lamlullen vallen, puur en alleen omdat ze lichtgetint zijn. Anders zeg je dat er toch ook niet telkens bij?
Dus dan bén je al een kwartjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef H.Moody het volgende:
Terechte klacht.
Maar TS, Een licht getinte jongen is waarschijnlijk al een half bloedje dus als een Nederlands meisje daar mee vieze dingetjes gaat doen dan krijg je een kwart bloedje.
Nou ze spreken wel allemaal met accent en hebben de kraagjes puntig omhoog. Ze zijn allemaal vrij nors, allemaal tegen witte sletjes, alles wat een meisje zegt niet te willen en van tequote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mensen die denken dat elke Turkse met een hoofddoek loopt en elke Turk in een belwinkel werktMakes me sad, kom je boerderij eens uit.
Er zit een vlieg op je hoofdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Nou ze spreken wel allemaal met accent en hebben de kraagjes puntig omhoog. Ze zijn allemaal vrij nors, allemaal tegen witte sletjes, alles wat een meisje zegt niet te willen en van teMaarja.. daarom zijn ze ook zo interessant he voor hollandsche meisjes ??
Er zijn denk ik ook maar weinig Nederlanders die met zo iemand willen trouwen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef RemcoDelft het volgende:
En om te trouwen halen die gozers toch een meissie uit "hun eigen land"... Want trouwen met zo'n blonde "hoer" doen ze vrijwel nooit...
Multiculturele verrijking
jouw avatarquote:
nou denk ik ook niet dat er veel welgestelde nederlandse mannen zijn die een afgelebberde boterham willen "adopteren" Een man met zelfrespect zal het sowieso niet leuk vinden als z'n vriendin tien voorgangers heeft gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Ik kan iedere zichzelf respecterende jongen aanraden zich niet met zo'n meisjes in te laten.
Dus jij vind dat nederlandse mannen geen afgelebberde boterham willen hebben ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef Synthesist het volgende:
[..]
nou denk ik ook niet dat er veel welgestelde nederlandse mannen zijn die een afgelebberde boterham willen "adopteren" Een man met zelfrespect zal het sowieso niet leuk vinden als z'n vriendin tien voorgangers heeft gehad
Datzelfde geldt voor die chicka's.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
onzinquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:24 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Ja? Nooit die Amerikaanse films gezien met een neger als rechter, hoofdcommissaris van de politie of sluwe advocaat? Terwijl die in het echt heel moeilijk te vinden zijn.
wat is dat nou voor bullshit, de (blanke) mens naait al eeuwen lang zijn eigen ras, zonder al te veel problemen. Het vergroten van de genenpoel is echt niet nodig, eerder onwenselijk ivm uitsterven rood haar/blauwe ogen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
Ik vind licht getinte meisjes gemiddeld veel knapper dan die blonde hollandsche boerinnen. Sue me.
Maar ik denk dat er iets uit het instinct achter zit, het mixen met een ander ras vergroot de genenpoel en zal dus leiden tot beter nageslacht. En ook knapper/mooier uitziend.
Welkom in de globaliserende wereld, over een paar eeuwen zullen alle rassen vermengd zijn en er een betere mens zijn.
gelukkig zijn wij ook niet in jou geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef La_Vita het volgende:
Getinte jongens![]()
Turken, Marokkanen, negers![]()
Bemoei lekker met je eigen zaken ja. Jij hoeft niet te mengen, als mensen willen mengen zijn het lekker jouw zaken niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor bullshit, de (blanke) mens naait al eeuwen lang zijn eigen ras, zonder al te veel problemen. Het vergroten van de genenpoel is echt niet nodig, eerder onwenselijk ivm uitsterven rood haar/blauwe ogen.
Tja, die vind ik ook wat minder...maar geld maakt veel goed, toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral die kraters in zijn gezicht zijn erg mooi.
Het is maar net wat je belangrijk vindt natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, die vind ik ook wat minder...maar geld maakt veel goed, toch?
Alle getinte mensen hebben weinig geld en toekomst? Tip: ga vaker naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Sterker nog, doordat de blanke mens al eeuwen binnen zijn eigen ras naait en daarom zijn uitzonderlijke eigenschappen heeft weten te behouden is het blanke ras een van de succesvolste. Het massaal vermengen met niet-blanken zal daarom ook een negatief resultaat teweeg brengen waar de mens als geheel geen enkel voordeel mee behaald.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor bullshit, de (blanke) mens naait al eeuwen lang zijn eigen ras, zonder al te veel problemen. Het vergroten van de genenpoel is echt niet nodig, eerder onwenselijk ivm uitsterven rood haar/blauwe ogen.
A3 is van die zwervertent waar jij pizza's voor mag rondbrengen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik zelf Audi A3.
Nee maar ze zijn wel vaak heel knap.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:58 schreef Spitstand het volgende:
De illusie dat wanneer alle volkeren zich vermengen tot één ras er een soort superras zal ontstaan is makkelijk te ontkrachten door naar landen te wijzen waar de grootste rassengroepen zijn samengekomen en zich hebben vermengd. Hiermee doel ik op enkele landen in Latijns-Amerika. Waar vrijwel alles gemengd is door elkaar.
Zijn zij een superras? Ik denk het niet.
Ook het fabeltje dat racisme wel zal verdwijnen is makkelijk te ontkrachten door het feit dat mensen altijd onderscheid zullen maken en anderen zullen kleineren. Is het niet om ras, dan wel om gewicht, lengte, vrouw/man, bril/geen bril, verzin het maar.
wat is "knap"quote:
Oogkleppen voor de media die interraciale relaties promoot bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die dingen zeggen als 'ik blijf lekker bij mijn eigen ras' hebben wel erg grote oogkleppen op. Hoe bevalt het nou eigenlijk in Kerkrade?
Ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef widmfan7 het volgende:
Is de domheid aan het overheersen...
Is dat een probleem dan? Beter dan media die zegt dat iedereen bij zijn eigen 'soort' moet blijven, want hoe meer mensen er 'mixen' hoe beter de integratie. Maar ik zie het probleem eigenlijk niet, hoe minder boerenlummels er op buitenlanders vallen hoe meer keuze voor mij.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:03 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Oogkleppen voor de media die interraciale relaties promoot bedoel je?
qftquote:Op zondag 8 maart 2009 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het enige wat ik hier zie zijn boerenhorken die maar niet begrijpen dat die meisjes hún niet willen, en een handjevol racisten die sowieso iedere gelegenheid aan te grijpen om 'hun recht op vrijheid van meningsuiting uit te oefenenen'
Onwaarschijnlijk triest.
Waarom is dat beter? Welk hoger doel dient integratie? Wat schieten wij als blanke Europeaan daarmee op?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een probleem dan? Beter dan media die zegt dat iedereen bij zijn eigen 'soort' moet blijven, want hoe meer mensen er 'mixen' hoe beter de integratie. Maar ik zie het probleem eigenlijk niet, hoe minder boerenlummels er op buitenlanders vallen hoe meer keuze voor mij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat lichtgetinte jongens er over het algemeen beter verzorgd uitzien dan lompe boeren zoals jij met hun plofkop
Als ze dan een Nederlandse vriend hebben is het meestal een wigger
Ja die 'gladjanussen' hebben over het algemeen een betere kledingstijl dan de gemiddelde boer, of je het nou leuk vind of nietquote:Op zondag 8 maart 2009 12:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]!!!111
Als jij die gladjanussen er verzorgd uit vindt zien waarschijnlijk wel ja.
Als jij te strakke neppe D&G shirtjes en neppe gucci tasjes onder een goede kledingstijl verstaat wel ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja die 'gladjanussen' hebben over het algemeen een betere kledingstijl dan de gemiddelde boer, of je het nou leuk vind of niet
En daarmee bedoel ik niet de XXL hiphopkleding, voordat je daar weer over gaat beginnen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Ja, want in de steden wonen geen normale jongens.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef J.Herrer het volgende:
Ach je kan nog altijd bij Dirk op de boerderij wonen, ver weg van die bewoonde enge wereld vol gladjanussen
Dat is misschien zo in Kutjebroek-bij-je-moer-om-de-hoek, maar hier in de stad is het gewoon echt.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als jij te strakke neppe D&G shirtjes en neppe gucci tasjes onder een goede kledingstijl verstaat wel ja.
Goh, zou ik bijna de bontkragen vergeten.
Geloof er niets van, en mocht het wel zo zijn, dan ziet het er alsnog afzichtelijk uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is misschien zo in Kutjebroek-bij-je-moer-om-de-hoek, maar hier in de stad is het gewoon echt.
Meen je dit serieus? Sowieso mensen die elke gezonde hollandse jongen als boer zien zijn toch wel van een trieste soort. Ben blij dat je je mini-zelfvoorzienende-kutboerderij met één geit en één kip bent ontvlucht om hier in één-of-andere achterbuurt in een flatje te gaan wonen. En dan andere mensen een boer vinden. 't is toch nie-te gleuven.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja die 'gladjanussen' hebben over het algemeen een betere kledingstijl dan de gemiddelde boer, of je het nou leuk vind of niet
En daarmee bedoel ik niet de XXL hiphopkleding, voordat je daar weer over gaat beginnen
hij is leukquote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is misschien zo in Kutjebroek-bij-je-moer-om-de-hoek, maar hier in de stad is het gewoon echt.
Gleuf van je moeder misschien...quote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Sowieso mensen die elke gezonde hollandse jongen als boer zien zijn toch wel van een trieste soort. Ben blij dat je je mini-zelfvoorzienende-kutboerderij met één geit en één kip bent ontvlucht om hier in één-of-andere achterbuurt in een flatje te gaan wonen. En dan andere mensen een boer vinden. 't is toch nie-te gleuven.
ik hoor het al, jij komt er wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gleuf van je moeder misschien...
Ik ben gewoon in Nederland geboren (niet op een boerderij, alsof je die uberhaupt in Amsterdam vindt) en woon ik in een alledaagse VINEX-wijk, dus je vooroordelen zijn weer eens gebaseerd op niks
![]()
Net als de rest van die discriminelen hier, eerst allochtonen binnen laten omdat jullie te zwak zijn om het vuile werk op te knappen en vervolgens gaan janken als de nieuwe generatie daar de vruchten van plukt en 'jullie' meisjes inpikken
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gleuf van je moeder misschien...
Ik ben gewoon in Nederland geboren (niet op een boerderij, alsof je die uberhaupt in Amsterdam vindt) en woon ik in een alledaagse VINEX-wijk, dus je vooroordelen zijn weer eens gebaseerd op niks
![]()
Net als de rest van die discriminelen hier, eerst allochtonen binnen laten omdat jullie te zwak zijn om het vuile werk op te knappen en vervolgens gaan janken als de nieuwe generatie daar de vruchten van plukt en 'jullie' meisjes inpikken
Plus dat die bontjasjes in de stad allang weer passe lijken te zijn. Die zie je alleen nog in dooie buitenstedenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ja, want tegenwoordig hebben ze allemaal zo'n regenjasje van nike met zo'n rits tot halverwege de borst.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Plus dat die bontjasjes in de stad allang weer passe lijken te zijn. Die zie je alleen nog in dooie buitensteden.
Prima, dan zoek ik wel in Utrecht of Flevoland ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ach de vmbo-sletjes mag je van me inpikken hoor, die hebben toch geen smaak. Hollandse meiden met iets meer verstand vallen niet op types zoals jij.
Ik weet niet tot welke jij behoort, de Turken de Marokkanen of de negers. Maar met 'gelukkig' sla je wel de spijker op zijn kopquote:Op zondag 8 maart 2009 01:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
gelukkig zijn wij ook niet in jou geïnteresseerd.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef VeX- het volgende:
Als fotos van de gemiddelde fokker representatief is voor het beeld van die gezonde hollandse jongen van je () dan ontgaat bij mijn een beetje de vraag waarom de Nederlandse vrouw daar dan zonodig wel op zou moeten vallen.
en ji,bent afgestudeerd in kwantumfysica?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ach de vmbo-sletjes mag je van me inpikken hoor, die hebben toch geen smaak. Hollandse meiden met iets meer verstand vallen niet op types zoals jij.
Eh nee. Dus?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef Manono het volgende:
[..]
en ji,bent afgestudeerd in kwantumfysica?
jij zeker niet afgestudeerd maar wel 1,5 maand metselen gestudeerd?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef Manono het volgende:
[..]
en ji,bent afgestudeerd in kwantumfysica?
jij zou je hand natuurlijk ook wel op mijn leuter willen?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij zijn Gaylord_Cardigan en Smart_ass echt 2 handen op 1 leuter, ze posten ook geheel toevallig elke keer vlak achter elkaar
Dat dus!quote:
Och, ben je jaloers?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij zijn Gaylord_Cardigan en Smart_ass echt 2 handen op 1 leuter, ze posten ook geheel toevallig elke keer vlak achter elkaar
Ik heb een heel goede opvoeding genoten, dank u. Dus ik hoef nou eenmaal niet te overcompenseren door mijzelf aan mensen te ontworstelen die het minder hebben getroffen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:09 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
jij zeker niet afgestudeerd maar wel 1,5 maand metselen gestudeerd?
Waarom zou ik jaloers zijn op een schizofrene boer met 2 accounts?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach dit topic is zo zielig eigenlijk![]()
Net alsof mensen slechter zijn als ze een neger zijn
Je hebt bij de blanken goede mensen erbij zitten en minder goeden
Bij negers precies etzelfde net als bij vul maar in welk volk
omdat je ook je hand op mijn leuter wil?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een schizofrene boer met 2 accounts?
Inderdaad, maar sommige mensen hier zijn zo wereldvreemd als de teringquote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb echt geen 2 accounts nodig om mezelf op te hemelen hoor, dat doen anderen al wel voor me.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een schizofrene boer met 2 accounts?
Jij bent echt 1 van de lelijkste users die hier op fok loopt volgensmijquote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb echt geen 2 accounts nodig om mezelf op te hemelen hoor, dat doen anderen al wel voor me.
Tuurlijk niet, bij sommige volken heb je meer slechte mensen dan bij anderen. Of zou het toeval zijn dat de gemiddelde Marokkaan 7x zo vaak in aanraking komt met justitie dan de gemiddelde Nederlander?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb ook geen zin om nog op je in te gaan, dat doen anderen wel voor mequote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb echt geen 2 accounts nodig om mezelf op te hemelen hoor, dat doen anderen al wel voor me.
Dat is ook geen toeval nee, dat heeft een heleboel verklaringen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, bij sommige volken heb je meer slechte mensen dan bij anderen. Of zou het toeval zijn dat de gemiddelde Marokkaan 7x zo vaak in aanraking komt met justitie dan de gemiddelde Nederlander?
Ey, ben je zelf een neger?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is ook geen toeval nee, dat heeft een heleboel verklaringen.
Ik denk dat de gemiddelde marokkaan het ook 7x zo slecht heeft als de gemiddelde Nederlander.
Ohja trouwens verder vind ik wel dat als allochtonen hier 2x in aanraking komt met justitie gewoon weer lekker uitgeprocudeerd mag worden
100% whiteboyquote:
Wat hilarisch dit.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent echt 1 van de lelijkste users die hier op fok loopt volgensmij![]()
Dus waar je dat arrogante toontje vandaan haalt weet ik niet, maar ga niet hier stoer lopen doen omdat je in et normale leven geen fuck voorstelt
Ik vind jouw gedrag ook wel lachwekkend jaquote:
Waar blijft je andere ik?quote:
Dunno. Ik heb toch echt maar 1 account.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waar blijft je andere ik?
Ik heb al een tijd niks meer van hem vernomen
Post eens een foto van je geinporem.. je bent toch zo lekker?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dunno. Ik heb toch echt maar 1 account.
Nee. En waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Post eens een foto van je geinporem.. je bent toch zo lekker?
Om tequote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
Ik vind licht getinte meisjes gemiddeld veel knapper dan die blonde hollandsche boerinnen. Sue me.
Maar ik denk dat er iets uit het instinct achter zit, het mixen met een ander ras vergroot de genenpoel en zal dus leiden tot beter nageslacht. En ook knapper/mooier uitziend.
Ja, inderdaad. Dus ga je maar lekker snel vermenigvuldigen met die olijke Bertha van de plaatselijke dancing.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dus ga je maar lekker snel vermenigvuldigen met die olijke Bertha van de plaatselijke dancing.
In mijn blanke wijkje is nooit iets georganiseerd om ons "van de straat te houden", en toch vielen wij geen voorbijgangers lastig.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde marokkaan het ook 7x zo slecht heeft als de gemiddelde Nederlander.
Ohja trouwens verder vind ik wel dat als allochtonen hier 2x in aanraking komt met justitie gewoon weer lekker uitgeprocudeerd mag worden
Ik heb wel eens een foto van haar gezien in een userfoto topicquote:Op zondag 8 maart 2009 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Post eens een foto van je geinporem.. je bent toch zo lekker?
Dat is weer een ander verhaal. Maar de gemiddelde 'fatsoenlijke Hollandse rakker' loopt er niet beter bij.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geloof er niets van, en mocht het wel zo zijn, dan ziet het er alsnog afzichtelijk uit.
Inddquote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Maar de gemiddelde 'fatsoenlijke Hollandse rakker' loopt er niet beter bij.
quote:Op zondag 8 maart 2009 02:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alle getinte mensen hebben weinig geld en toekomst? Tip: ga vaker naar Rotterdam.
't Is verschrikkelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 17:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Kom regelmatig in Rotterdam
Ik zie loverboys........... vmbo-ers op pizzascootertjes........... sissers die nooit hun school hebben afgemaakt..... 18 jarige getinte drugskoeriers in een BMW.......... scootertasjesrovers...... sja........
Hmm, even kijken. Ik heb acht ooms en tantes allemaal antilliaan en allemaal getrouwd met een blanke man/vrouw. Geen enkele minder dan 20 jaar. Mijn ouders (antilliaan en hollander): 25 jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:11 schreef BullStock het volgende:
[..]
Met name de Antillianen kunnen moeilijk trouw zijn. Dat is zelfs een volstaand feit.
Duidelijk: de blanken zorgen voor controle over de relatiequote:Op zondag 8 maart 2009 18:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
Hmm, even kijken. Ik heb acht ooms en tantes allemaal antilliaan en allemaal getrouwd met een blanke man/vrouw. Geen enkele minder dan 20 jaar. Mijn ouders (antilliaan en hollander): 25 jaar.
Mijn grootouders het dubbele?
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef mirved het volgende:
[..]
Duidelijk: de blanken zorgen voor controle over de relatie
Potentiele Wilders-stemmer gespot.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Kom regelmatig in Rotterdam
Ik zie loverboys........... vmbo-ers op pizzascootertjes........... sissers die nooit hun school hebben afgemaakt..... 18 jarige getinte drugskoeriers in een BMW.......... scootertasjesrovers...... sja........
Hoe kan je het in vredesnaam 7x zo slecht hebben?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja discriminerende nerdjes die elke kans om allochtonen te bashen met hun naar smegma ruikende handjes aanpakkenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:05 schreef fs180 het volgende:
J. Herrer, ik heb je nu al een aantal keer een opmerking of verwijzing zien maken over iemand moeder, is er soms iets waar je mee zit?
Dus omdat ik getinte jongens onaantrekkelijk vind ben ik zelf oerlelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja discriminerende nerdjes die elke kans om allochtonen te bashen met hun naar smegma ruikende handjes aanpakken
Ook nu weer, terwijl ze uberhaupt nooit een chick kunnen krijgen dus wat zeiken ze
Zijn ook van die internethero's die hier stoer doen maar op straat al als een cheetah wegsprinten wanneer ze aangekeken worden door een buitenlander
Of het zijn van die oerlelijke wijven die tegen mooie meiden opkijken en ook nooit een vriend kunnen krijgen, laat staan een buitenlandse
MIjn vriendin der ouders zijn anders heel blij met mijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:55 schreef Q_Orianka het volgende:
Allochtone vriendjes zijn ideaal om je ouders mee op te fokken.
Als jij dat bent in de fobo ben je zeker niet lelijk!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:26 schreef IlsjePils het volgende:
[..]
Dus omdat ik getinte jongens onaantrekkelijk vind ben ik zelf oerlelijkLOL
Een beetje van het niveau 'elke getinte jongen is een laag tot niet opgeleid stuk tuig'quote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Sowieso mensen die elke gezonde hollandse jongen als boer zien zijn toch wel van een trieste soort. Ben blij dat je je mini-zelfvoorzienende-kutboerderij met één geit en één kip bent ontvlucht om hier in één-of-andere achterbuurt in een flatje te gaan wonen. En dan andere mensen een boer vinden. 't is toch nie-te gleuven.
Wow..quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
Dat zal waarschijnelijk ook wel meevallen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef enchufa het volgende:
Nederlandse jongens/mannen zijn gewoon kansloze WoW spelende sukkels die topics in R&P openen over dat ze al drie jaar verliefd zijn op een meisje en tips vragen hoe ze dat moeten aanpakken.
In die drie jaar wordt dat meisje gegangbanged door allochtoonse lefgozertjes
My manquote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef enchufa het volgende:
Nederlandse jongens/mannen zijn gewoon kansloze WoW spelende sukkels die topics in R&P openen over dat ze al drie jaar verliefd zijn op een meisje en tips vragen hoe ze dat moeten aanpakken.
In die drie jaar wordt dat meisje gegangbanged door allochtoonse lefgozertjes
Wie zijn 'ze' ?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:48 schreef IlsjePils het volgende:
Het is overigens wel dubbelzinnig dat ze tegen racisme zijn maar wel zeggen dat "meisje" (als in minderjarig) word gegangbanged door allochtoonse lefgozertjes![]()
Jewaidz!quote:
Inderdaad, er lopen zoveel verschillende mensen in Nederland en over de wereld, als je je daar al aan gaat ergeren krijg je een erg miserabel leven. Mijn tip: geniet van al het moois wat over deze wereld looptquote:Op zondag 8 maart 2009 19:02 schreef Fakkan het volgende:
Een Javaan is getint en een Afrikaan ook. Wat is dus 'getint'? Als Javaan heb ik mij vroeger geërgerd aan Javaanse meisjes die met blanke jongens gingen, maar daar ben ik overheen gegroeid. Het is kinderachtig, racistisch en hypocriet. Ik val vaak op blanke meisjes.
ja ik snap dat de drang om vooroordelen te bevestigen sterk is, maar wat heeft dat nou inhoudelijk met hun moeders te maken?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja discriminerende nerdjes die elke kans om allochtonen te bashen met hun naar smegma ruikende handjes aanpakken
Ook nu weer, terwijl ze uberhaupt nooit een chick kunnen krijgen dus wat zeiken ze
Zijn ook van die internethero's die hier stoer doen maar op straat al als een cheetah wegsprinten wanneer ze aangekeken worden door een buitenlander
Of het zijn van die oerlelijke wijven die tegen mooie meiden opkijken en ook nooit een vriend kunnen krijgen, laat staan een buitenlandse
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:11 schreef BullStock het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel "mooi" meisje met hoofddoek.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die het erg vinden als 'onze' meisjes met allochtonen om gaan, maar zelf wel stiekem fantaseren over wat er onder dat hoofddoekje van dat enee mooie meisje zouz itten
Waarom zou zoiets in een westerse samenleving ziek zijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel "mooi" meisje met hoofddoek.
Het lijkt mij al sowieso ziek als je fantasieën hebt wat er onder een hoofddoek ziet in een westerse samenleving.
Woon jij niet ergens in een of ander grafdorp in Hongarije? Je hebt dus weinig recht van spreken.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het lijkt mij al sowieso ziek als je fantasieën hebt wat er onder een hoofddoek ziet in een westerse samenleving.
wat een kutuser ben jijquote:Op zondag 8 maart 2009 23:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
My man![]()
Ik zal je nooit meer belachelijk maken met je fotocamera's
Van een hoofddoek opgewonden raken?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou zoiets in een westerse samenleving ziek zijn?
Zolang ik meer belasting in NL betaal dan dat jij ooit zal "verdienen" heb ik het volste recht van spreken.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Woon jij niet ergens in een of ander grafdorp in Hongarije? Je hebt dus weinig recht van spreken.
Ik zie vaak genoeg mooi vrouwen met een hoofddoek..quote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten daarom vrat de boer paardenvijgen.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg mooi vrouwen met een hoofddoek..
Dr. Nikita staat dan ook bekend als een domme, racistische en ook nog eens verbitterde trutquote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg mooi vrouwen met een hoofddoek..
Waarom betaal je hier nog belasting dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zolang ik meer belasting in NL betaal dan dat jij ooit zal "verdienen" heb ik het volste recht van spreken.
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zolang ik meer belasting in NL betaal dan dat jij ooit zal "verdienen" heb ik het volste recht van spreken.
Je woordenschat is ook al niet bijster uitgebreid zo te zien.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dr. Nikita staat dan ook bekend als een domme, racistische en ook nog eens verbitterde trutMischien moet ze eens wat beter om zich heenkijken.
Omdat ik eenmaal volgens de wet belastingplichtig ben in NL misschien?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Waarom betaal je hier nog belasting dan?
Wat straks misschien verdwijnt is niet belangrijk denk ik zo.quote:Je AOW'tje toch zo belangrijk voor je?
Ik weet niet waar jij leest dat mensen spreken over het opgewonden raken van een hoofddoek.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Van een hoofddoek opgewonden raken?
Nog nooit gefantanseerd over zo'n doek. 80% van die wijven heeft een snor en zo'n brede kop. Daarbij komt ook nog dat ze altijd of te slaafs zijn (omdat ze thuis hun mond niet mogen opentrekken) of juist een grote bek hebben. Ik wil niet zeggen dat er geen mooie islamitische meisjes zijn maar het zijn er toch maar bar weinig.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die het erg vinden als 'onze' meisjes met allochtonen om gaan, maar zelf wel stiekem fantaseren over wat er onder dat hoofddoekje van dat enee mooie meisje zouz itten
Ik eindig ook met half-bloed kindje(s), maar niet in een flatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef widmfan7 het volgende:
Sta ik gisteravond op Rotterdam Centraal in de AH. Voor me staat een groep van 4 blanke Nederlandse meisjes die constant lopen te giechelen en fluisteren wanneer er 2 getinte jongens met gemilimeterd haar binnen lopen.
In de trein zit ik half te pitten en opeens word ik wakker van een Nederlands meisje/vrouw van begin 20 die hardop aan het bellen is met iemand. Je hoort haar zeggen:'Ja, ik zag net op CS een getinte jongen staan echt zoooo knap!!! Ik keek naar hem en hij naar mij bla bla bla
Wat voel je je als Hollandse jongen toch kansloos in dit land
Het lijkt wel of veel Nederlandse meisjes met een halfbloed kindje in een flatje willen eindigen. Is de domheid aan het overheersen of zijn dit gewoon 2 op zichzelf staande momenten? Someone please?
Dat heeft niks met leeftijd of studierichting te maken aapquote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef mirved het volgende:
Om toch nog even op de OP te reageren. Kan het mezelf weinig boeien. Alleen van die 16jarige vmbo/mbo sletjes vallen op "getinte" jongens. De vrouwen waar ik voor ga (WO studentes) zijn slim en moeten niets van dat soort mannetjes hebben
Tuurlijk wel. Die wijven vallen op de stoere gangster. Slimme meiden zien er doorheen en weten hoe kansloos die figuren zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd of studierichting te maken aap
Je valt erop, of je valt er niet op
en zo is het.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:20 schreef mirved het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die wijven vallen op de stoere gangster. Slimme meiden zien er doorheen en weten hoe kansloos die figuren zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
en zo is het.
Altijd leuk om anita (de blonde snol) met een kinderwagen te zien lopen met van die bruintjes erin. En papa neger ondertussen anders wijven batsen.
En dan gaan janken omdat ze een andere hebben.
Meiden met een getinte/donkere vriend zijn over het algemeen dom bezig, zijn makkelijk te manipuleren en gaan van ali naar mohammed. En trots dat ze zijn op hun vmbo/mbo-verzorigng diploma. Kunnen ze mooi de haren vlechten van hun bruine baby's
Zowaar een glimlach op m'n gelaatquote:Op maandag 9 maart 2009 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
en zo is het.
Altijd leuk om anita (de blonde snol) met een kinderwagen te zien lopen met van die bruintjes erin. En papa neger ondertussen anders wijven batsen.
En dan gaan janken omdat ze een andere hebben.
Meiden met een getinte/donkere vriend zijn over het algemeen dom bezig, zijn makkelijk te manipuleren en gaan van ali naar mohammed. En trots dat ze zijn op hun vmbo/mbo-verzorigng diploma. Kunnen ze mooi de haren vlechten van hun bruine baby's
Tuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leeftijd of studierichting te maken aap
Je valt erop, of je valt er niet op
Ikweeniehoor. Maareh..Jongens zeggen ook allerlei negateve dingen over "breezah-sletjes" en dat ze low-life zijn en makkelijk en dat ze er niks van moeten enzo. Maar als puntje-bij-paaltje komt echt niet dat de meeste jongens nee zeggen toch? haha.. Zou dat niet ook gelden voor WO-meisjes en foute jongens? Ze zeggen wel dat ze kotsen van die jongens. Maar seksueel aantrekkelijk is seksueel aantrekkelijk. Als een vmdo-sletje bepaalde jongens aantrekkelijk vindt waarom zou een WO meisje niet ook kunnen zwichten voor diezelfde types? Wat wordt beschouwd als mooi is vrij constant hoor. of je nou WO bent of VMBO. Beetje moeilijk verhaal maar hoop dat je me volgt.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef mirved het volgende:
Om toch nog even op de OP te reageren. Kan het mezelf weinig boeien. Alleen van die 16jarige vmbo/mbo sletjes vallen op "getinte" jongens. De vrouwen waar ik voor ga (WO studentes) zijn slim en moeten niets van dat soort mannetjes hebben
Waarom zoveel tekst voor zo'n wereldvreemde nerd? Ze willen het gewoon niet snappenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:23 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ikweeniehoor. Maareh..Jongens zeggen ook allerlei negateve dingen over "breezah-sletjes" en dat ze low-life zijn en makkelijk en dat ze er niks van moeten enzo. Maar als puntje-bij-paaltje komt echt niet dat de meeste jongens nee zeggen toch? haha.. Zou dat niet ook gelden voor WO-meisjes en foute jongens? Ze zeggen wel dat ze kotsen van die jongens. Maar seksueel aantrekkelijk is seksueel aantrekkelijk. Als een vmdo-sletje bepaalde jongens aantrekkelijk vindt waarom zou een WO meisje niet ook kunnen zwichten voor diezelfde types? Wat wordt beschouwd als mooi is vrij constant hoor. of je nou WO bent of VMBO. Beetje moeilijk verhaal maar hoop dat je me volgt.
Nee dan krijg je een pillenslikkende zwabberwijf op kistenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef Rasher het volgende:
Tip: Ga naar die 'debiele kut gabber' feesten. Komen geen Guido's EN geen meisjes die TMF kijken en R&B luisteren.Dus, EN geen concurrentie EN wat je neukt komt nooit beter te weten.
Ik ben van mening dat iemand met een hoger interlect zijn partner niet enkel laat bepalen door seksuele gevoelens, en juist meer diepgang in een potentiele match willenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:23 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ikweeniehoor. Maareh..Jongens zeggen ook allerlei negateve dingen over "breezah-sletjes" en dat ze low-life zijn en makkelijk en dat ze er niks van moeten enzo. Maar als puntje-bij-paaltje komt echt niet dat de meeste jongens nee zeggen toch? haha.. Zou dat niet ook gelden voor WO-meisjes en foute jongens? Ze zeggen wel dat ze kotsen van die jongens. Maar seksueel aantrekkelijk is seksueel aantrekkelijk. Als een vmdo-sletje bepaalde jongens aantrekkelijk vindt waarom zou een WO meisje niet ook kunnen zwichten voor diezelfde types? Wat wordt beschouwd als mooi is vrij constant hoor. of je nou WO bent of VMBO. Beetje moeilijk verhaal maar hoop dat je me volgt.
hoppa..............midden in de roos.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef BigKahuna het volgende:
Dr. Nikita is echt de grootste idioot die ik in lange tijd op Fok! heb gezien. Wat een racistische bullshit, ik kan niet geloven dat iemand dit echt kan menen.
"Alleen domme meisjes vallen op getinte jongens."![]()
.
Ja precies, vooral bij die gedachte blijven hangen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee dan krijg je een pillenslikkende zwabberwijf op kistendas lekker
Omdat hij zich wel fatsoenlijk kan uitdrukken en jij niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom zoveel tekst voor zo'n wereldvreemde nerd? Ze willen het gewoon niet snappen
Nee, jij bent gewoon een domme snol. Je lult maar uit je nek, zoals altijd. Na het in NWS geprobeerd te hebben kom je maar naar KLB met je racistische onzin?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
hoppa..............midden in de roos.
Je trekt het je nogal aan, mijn subliem verhaal althans. Ben jij ook zo'n figuur wat ik schilder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |