Dus dan bén je al een kwartjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef H.Moody het volgende:
Terechte klacht.
Maar TS, Een licht getinte jongen is waarschijnlijk al een half bloedje dus als een Nederlands meisje daar mee vieze dingetjes gaat doen dan krijg je een kwart bloedje.
Nou ze spreken wel allemaal met accent en hebben de kraagjes puntig omhoog. Ze zijn allemaal vrij nors, allemaal tegen witte sletjes, alles wat een meisje zegt niet te willen en van tequote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mensen die denken dat elke Turkse met een hoofddoek loopt en elke Turk in een belwinkel werktMakes me sad, kom je boerderij eens uit.
Er zit een vlieg op je hoofdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Nou ze spreken wel allemaal met accent en hebben de kraagjes puntig omhoog. Ze zijn allemaal vrij nors, allemaal tegen witte sletjes, alles wat een meisje zegt niet te willen en van teMaarja.. daarom zijn ze ook zo interessant he voor hollandsche meisjes ??
Er zijn denk ik ook maar weinig Nederlanders die met zo iemand willen trouwen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef RemcoDelft het volgende:
En om te trouwen halen die gozers toch een meissie uit "hun eigen land"... Want trouwen met zo'n blonde "hoer" doen ze vrijwel nooit...
Multiculturele verrijking
jouw avatarquote:
nou denk ik ook niet dat er veel welgestelde nederlandse mannen zijn die een afgelebberde boterham willen "adopteren" Een man met zelfrespect zal het sowieso niet leuk vinden als z'n vriendin tien voorgangers heeft gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Ik kan iedere zichzelf respecterende jongen aanraden zich niet met zo'n meisjes in te laten.
Dus jij vind dat nederlandse mannen geen afgelebberde boterham willen hebben ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef Synthesist het volgende:
[..]
nou denk ik ook niet dat er veel welgestelde nederlandse mannen zijn die een afgelebberde boterham willen "adopteren" Een man met zelfrespect zal het sowieso niet leuk vinden als z'n vriendin tien voorgangers heeft gehad
Datzelfde geldt voor die chicka's.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben
onzinquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:24 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Ja? Nooit die Amerikaanse films gezien met een neger als rechter, hoofdcommissaris van de politie of sluwe advocaat? Terwijl die in het echt heel moeilijk te vinden zijn.
wat is dat nou voor bullshit, de (blanke) mens naait al eeuwen lang zijn eigen ras, zonder al te veel problemen. Het vergroten van de genenpoel is echt niet nodig, eerder onwenselijk ivm uitsterven rood haar/blauwe ogen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
Ik vind licht getinte meisjes gemiddeld veel knapper dan die blonde hollandsche boerinnen. Sue me.
Maar ik denk dat er iets uit het instinct achter zit, het mixen met een ander ras vergroot de genenpoel en zal dus leiden tot beter nageslacht. En ook knapper/mooier uitziend.
Welkom in de globaliserende wereld, over een paar eeuwen zullen alle rassen vermengd zijn en er een betere mens zijn.
gelukkig zijn wij ook niet in jou geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef La_Vita het volgende:
Getinte jongens![]()
Turken, Marokkanen, negers![]()
Bemoei lekker met je eigen zaken ja. Jij hoeft niet te mengen, als mensen willen mengen zijn het lekker jouw zaken niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor bullshit, de (blanke) mens naait al eeuwen lang zijn eigen ras, zonder al te veel problemen. Het vergroten van de genenpoel is echt niet nodig, eerder onwenselijk ivm uitsterven rood haar/blauwe ogen.
Tja, die vind ik ook wat minder...maar geld maakt veel goed, toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral die kraters in zijn gezicht zijn erg mooi.
Het is maar net wat je belangrijk vindt natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, die vind ik ook wat minder...maar geld maakt veel goed, toch?
Alle getinte mensen hebben weinig geld en toekomst? Tip: ga vaker naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben
Sterker nog, doordat de blanke mens al eeuwen binnen zijn eigen ras naait en daarom zijn uitzonderlijke eigenschappen heeft weten te behouden is het blanke ras een van de succesvolste. Het massaal vermengen met niet-blanken zal daarom ook een negatief resultaat teweeg brengen waar de mens als geheel geen enkel voordeel mee behaald.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor bullshit, de (blanke) mens naait al eeuwen lang zijn eigen ras, zonder al te veel problemen. Het vergroten van de genenpoel is echt niet nodig, eerder onwenselijk ivm uitsterven rood haar/blauwe ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |