volgens mij noemen ze dat jaloersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:00 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik kan er ook nooit tegen als ik zo'n mooi, naïef uitziend nederlands meisje zie met zo'n gladjakker.
Ik ben nu zeker racistisch?
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef erikkll het volgende:
Waarom ga jij ervan uit dat die nederlandse meisjes met een halfbloed kindje in een flatje zullen eindigen?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben. Ze zijn knap en hebben mooie praatjes
nou.. waarom kan je er dan niet tegen als je zo;n gladjakker met een mooi nederlands meisje ziet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie vriendin, dus van jaloezie is er geen sprake
Whehe, je typte 'wordt ik'quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef widmfan7 het volgende:
In de trein zit ik half te pitten en opeens wordt ik wakker
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef DurumDoner het volgende:
Heb er eigenlijk niet zoveel problemen mee![]()
![]()
![]()
En nee, daarmee bedoel ik niet getinte meisjes die achter hollandse boeren aanlopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:05 schreef Trannellius het volgende:
Ga eens richting Heemstede/Haarlem, daar zie je eerder het tegenovergestelde.
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben
Crap!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En nee, daarmee bedoel ik niet getinte meisjes die achter hollandse boeren aanlopen
Ja maar jij bent een Turk en die zijn altijd fokking lelijk dus ik zou me maar eens zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Nergens om, dat zeg ik toch juist.
Met name de Antillianen kunnen moeilijk trouw zijn. Dat is zelfs een volstaand feit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef erikkll het volgende:
Waarom ga jij ervan uit dat die nederlandse meisjes met een halfbloed kindje in een flatje zullen eindigen?
We zijn allemaal Fok!kers, maak jezelf geen illusies.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een Turk en die zijn altijd fokking lelijk dus ik zou me maar eens zorgen gaan maken
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef erikkll het volgende:
50-50? Eerder 70% allochtoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Sailmaker het volgende:
in Rotterdam is toch ongeveer 50-50 NL-Allochtoon. tja dan loopt er vast wel eens wat moois rond
getinte vrouwen kunnen ook prachtig zijn!
Je vader had een Ford Transit natuurlijk (met gordijntjes), maar puur uit nieuwsgierigheid; waar rijdt jouw generatie tegenwoordig in?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:12 schreef DurumDoner het volgende:
We zijn allemaal Fok!kers, maak jezelf geen illusies.
Maar tegelijkertijd wind ik 16-jarige blonde sletjes wel om mijn met gouden ringen omringde vingers. Weettoch.
"Alle turken zijn fokking lelijk", kan dat door de beugel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:15 schreef remlof het volgende:
Reminder: racistische uitspraken zijn banbaar.
Is dat een nieuwe regel op fok?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:15 schreef remlof het volgende:
Reminder: racistische uitspraken zijn banbaar.
Ja, omdat zij niet op jou vallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik val op getinte dames, is dat ook erg?
Die wil je toch niet neuken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:11 schreef BullStock het volgende:
[..]
Met name de Antillianen kunnen moeilijk trouw zijn. Dat is zelfs een volstaand feit.
"Ik vind dat alle turken fokking lelijk zijn" mag wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Alle turken zijn fokking lelijk", kan dat door de beugel?
Is genote, bij herhaling volgt ban.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, wij houden ons gewoon aan de Nederlandse wet. En die stelt discriminatie strafbaar.quote:
Ik zelf Audi A3.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:14 schreef 49R het volgende:
[..]
Je vader had een Ford Transit natuurlijk (met gordijntjes), maar puur uit nieuwsgierigheid; waar rijdt jouw generatie tegenwoordig in?
TS moet eens achter de getinte dames aangaan, als getinte jongens met blanke meisjes lopen zullen er wel veel getinte meisjes overblijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Mooi van die typjes als TS.
"Maar, maar, maar, ze is blank, dan moet er toch ook een blanke man naastlopen?"
Hoe zit het met jouw liefdesleven, TS? Volgens mij wil het niet hard vlotten, hè?
Mag ik, mag ik?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik zelf Audi A3.
Nu ga je zeker een-smiley posten?
En als ik dat nou gewoon vind?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Is genote, bij herhaling volgt ban.
[..]
Ik ben fucking lekker ouwequote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook getinte meisjes houden niet van frustatietypjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
TS moet eens achter de getinte dames aangaan, als getinte jongens met blanke meisjes lopen zullen er wel veel getinte meisjes overblijven.
Ja half Nederlands/indische meisjes zien me vaak wel staan. Maar ik val er helaas niet opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
TS moet eens achter de getinte dames aangaan, als getinte jongens met blanke meisjes lopen zullen er wel veel getinte meisjes overblijven.
Dat doe je goed dan. Misschien ben jij één van de weinige turkse mannen die er wel een beetje uitziet, uitzondering<-->regel enzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ben fucking lekker ouweIk ben baas. Heb een fucking lekkere Nederlands-Indische meisje
![]()
HAHAHAHAHA in yo face!!
PS: tyfusblondjes
Ik vind sowieso alle mannen lelijk. Maar dat zie jij anders kennelijk?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als ik dat nou gewoon vind?Want serieus, ik vind turkse mannen vrijwel altijd heel lelijk. Ik heb niks tegen ze maar schoonheden zijn het niet
Meneer is zelf getint of is grote fan van de multiculturele samenleving?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook getinte meisjes houden niet van frustatietypjes.
Ye, alleen zo makkelijk is het niet om met een moslimchickie te daten. Krijg je te maken met al die regels van de islam etc, waar mannen geen last van hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Leest mijn post nog eens kerel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef piano_ het volgende:
[..]
nou.. waarom kan je er dan niet tegen als je zo;n gladjakker met een mooi nederlands meisje ziet?
Is je vriendin lelijk?
Yep, nou ben ik homo zeker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik vind sowieso alle mannen lelijk. Maar dat zie jij anders kennelijk?
'Meneer is zelf getint?...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Meneer is zelf getint of is grote fan van de multiculturele samenleving?
Maar ze zijn toch niet allemaal (steng) moslim?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ye, alleen zo makkelijk is het niet om met een moslimchickie te daten. Krijg je te maken met al die regels van de islam etc, waar mannen geen last van hebben(of gewoon niet aan doen
).
Ik ben geen moslim, geen nationalist. Heb niks met Turken. Misschien doet dat 'emquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan. Misschien ben jij één van de weinige turkse mannen die er wel een beetje uitziet, uitzondering<-->regel enzo
Idd, je hebt ook nog kebapzaken en pizzaria's.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mensen die denken dat elke Turkse met een hoofddoek loopt en elke Turk in een belwinkel werktMakes me sad, kom je boerderij eens uit.
Beetje homofoob?quote:
Ha ha ha, nee hoor. Ik gun iedereen een fatsoenlijke auto!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik zelf Audi A3.
Nu ga je zeker een-smiley posten?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, je hebt ook nog kebapzaken en pizzaria's.
Ik denk dat het jaloezie is dat die wijven dat niet over jou zeiden.quote:
Nu nog leren spellen, en dan heb je het helemáál voor elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben fucking lekker ouweIk ben baas. Heb een fucking lekkere Nederlands-Indische meisje
![]()
HAHAHAHAHA in yo face!!
PS: tyfusblondjes
Oei. Toch eens een brilletje kopen danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:26 schreef widmfan7 het volgende:
Ja half Nederlands/indische meisjes zien me vaak wel staan. Maar ik val er helaas niet op
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef widmfan7 het volgende:
Aangezien ik uit mezelf redelijk bleek zie kocht ik eens zo'n Garnier bus met bruiningsspul. Redelijk goedkope manier om toch een zomers kleurtje te hebben dacht ik. Maar na 2 weken hoorde ik van iedereen dat het er meer gelig uitzag dan bruin. Daar ben ik lekker mee
Als ik niks doe hoor ik van iedereen dat ik bleek zie. Wil ik daar wat aan doen en dan zie ik opeens geel.
Weet iemand iets wat wel helpt? Meer buitenlucht schijnt ook gezond te zijn maar ik kom gemiddeld 2x per dag buiten en meer dan een beetje rode gloed die zo weer verdwijnt krijg ik niet
quote:
Omfgquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat zijn meestal ook wel de allerdomste VMBO-sletjes die niet snappen dat zo'n gozer eigenlijk helemaal niet in dit land hoort
TS ontmaskerd, hij wil liever ook getint zijn, en twijfelt nu om zonnebankhomo te worden.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
Welkom in de globaliserende wereld, over een paar eeuwen zullen alle rassen vermengd zijn en er een betere mens zijn.
Ja van zijn twee broersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
Vaak hebben die vrouwen ook 3 kinderen. Allemaal getint, en van 3 verschillende mannen
Een wannabe, hij heeft namelijk hard gefaald omdat zijn bruiningscreme toch eigenlijk geel was. Anders hadden die breezahsletjes waar hij nu jaloers op is wel aan zijn voeten gelegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |