quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, je hebt ook nog kebapzaken en pizzaria's.
Ik denk dat het jaloezie is dat die wijven dat niet over jou zeiden.quote:
Nu nog leren spellen, en dan heb je het helemáál voor elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben fucking lekker ouweIk ben baas. Heb een fucking lekkere Nederlands-Indische meisje
![]()
HAHAHAHAHA in yo face!!
PS: tyfusblondjes
Oei. Toch eens een brilletje kopen danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:26 schreef widmfan7 het volgende:
Ja half Nederlands/indische meisjes zien me vaak wel staan. Maar ik val er helaas niet op
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef widmfan7 het volgende:
Aangezien ik uit mezelf redelijk bleek zie kocht ik eens zo'n Garnier bus met bruiningsspul. Redelijk goedkope manier om toch een zomers kleurtje te hebben dacht ik. Maar na 2 weken hoorde ik van iedereen dat het er meer gelig uitzag dan bruin. Daar ben ik lekker mee
Als ik niks doe hoor ik van iedereen dat ik bleek zie. Wil ik daar wat aan doen en dan zie ik opeens geel.
Weet iemand iets wat wel helpt? Meer buitenlucht schijnt ook gezond te zijn maar ik kom gemiddeld 2x per dag buiten en meer dan een beetje rode gloed die zo weer verdwijnt krijg ik niet
quote:
Omfgquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat zijn meestal ook wel de allerdomste VMBO-sletjes die niet snappen dat zo'n gozer eigenlijk helemaal niet in dit land hoort
TS ontmaskerd, hij wil liever ook getint zijn, en twijfelt nu om zonnebankhomo te worden.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
Welkom in de globaliserende wereld, over een paar eeuwen zullen alle rassen vermengd zijn en er een betere mens zijn.
Ja van zijn twee broersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
Vaak hebben die vrouwen ook 3 kinderen. Allemaal getint, en van 3 verschillende mannen
Een wannabe, hij heeft namelijk hard gefaald omdat zijn bruiningscreme toch eigenlijk geel was. Anders hadden die breezahsletjes waar hij nu jaloers op is wel aan zijn voeten gelegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |