We zijn allemaal Fok!kers, maak jezelf geen illusies.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een Turk en die zijn altijd fokking lelijk dus ik zou me maar eens zorgen gaan maken
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:01 schreef erikkll het volgende:
Waarom ga jij ervan uit dat die nederlandse meisjes met een halfbloed kindje in een flatje zullen eindigen?
50-50? Eerder 70% allochtoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Sailmaker het volgende:
in Rotterdam is toch ongeveer 50-50 NL-Allochtoon. tja dan loopt er vast wel eens wat moois rond
getinte vrouwen kunnen ook prachtig zijn!
Je vader had een Ford Transit natuurlijk (met gordijntjes), maar puur uit nieuwsgierigheid; waar rijdt jouw generatie tegenwoordig in?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:12 schreef DurumDoner het volgende:
We zijn allemaal Fok!kers, maak jezelf geen illusies.
Maar tegelijkertijd wind ik 16-jarige blonde sletjes wel om mijn met gouden ringen omringde vingers. Weettoch.
"Alle turken zijn fokking lelijk", kan dat door de beugel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:15 schreef remlof het volgende:
Reminder: racistische uitspraken zijn banbaar.
Is dat een nieuwe regel op fok?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:15 schreef remlof het volgende:
Reminder: racistische uitspraken zijn banbaar.
Ja, omdat zij niet op jou vallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik val op getinte dames, is dat ook erg?
Die wil je toch niet neuken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:11 schreef BullStock het volgende:
[..]
Met name de Antillianen kunnen moeilijk trouw zijn. Dat is zelfs een volstaand feit.
"Ik vind dat alle turken fokking lelijk zijn" mag wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Alle turken zijn fokking lelijk", kan dat door de beugel?
Is genote, bij herhaling volgt ban.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Alle turken zijn fokking lelijk", kan dat door de beugel?
Nee, wij houden ons gewoon aan de Nederlandse wet. En die stelt discriminatie strafbaar.quote:
Ik zelf Audi A3.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:14 schreef 49R het volgende:
[..]
Je vader had een Ford Transit natuurlijk (met gordijntjes), maar puur uit nieuwsgierigheid; waar rijdt jouw generatie tegenwoordig in?
TS moet eens achter de getinte dames aangaan, als getinte jongens met blanke meisjes lopen zullen er wel veel getinte meisjes overblijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Mooi van die typjes als TS.
"Maar, maar, maar, ze is blank, dan moet er toch ook een blanke man naastlopen?"
Hoe zit het met jouw liefdesleven, TS? Volgens mij wil het niet hard vlotten, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |