Zijn ze toch al? En waarop baseer je dat het alleen negersletjes zijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef Synthesist het volgende:
de negersletjes van nu zijn de bijstandmoeders van later
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap dat soort meisjes ook niet.Maar volgens mij is het nogal een vmbo fenomeen.
Kijk je nooit TV? De media bevordert het alleen maar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap dat soort meisjes ook niet.Maar volgens mij is het nogal een vmbo fenomeen.
Hoezo? Ik heb altijd het idee dat die wijven alleen op die lichtgetinte lamlullen vallen, puur en alleen omdat ze lichtgetint zijn. Anders zeg je dat er toch ook niet telkens bij?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn ook behoorlijk vmbo
En TS is gewoon een jaloerse fag
Was je geschokt toen je erachter kwam dat je vader homo bleek met een neger fetisj?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:53 schreef tonja het volgende:
Toen ik ergens in de 15 was riep mijn pa dat hij het vreselijk zou vinden als ik een surinaamse vriend zou krijgen. Ik heb toen erg mijn best gedaan om een surinamer aan de haak te slaan.
Totdat mijn pa zelf met een surinamer aan kwam zetten, toen was de lol er wel af.
Ik moet een hoop uitzendingen gemist hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Spitstand het volgende:
Een neger wordt vaak afgebeeld als intelligent
Grapjuu ik ben blankquote:
Nee en niet alle surinamers zijn negers. En niet al zijn vriendjes waren surinamer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was je geschokt toen je erachter kwam dat je vader homo bleek met een neger fetisj?
Ja? Nooit die Amerikaanse films gezien met een neger als rechter, hoofdcommissaris van de politie of sluwe advocaat? Terwijl die in het echt heel moeilijk te vinden zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik moet een hoop uitzendingen gemist hebben.
Als rechter kan ik me alleen Philip Banks herinneren. De hoofdcommissaris van politie is doorgaans een zak. En advocaat? Denzel Washington?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:24 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Ja? Nooit die Amerikaanse films gezien met een neger als rechter, hoofdcommissaris van de politie of sluwe advocaat? Terwijl die in het echt heel moeilijk te vinden zijn.
Of de superintelligente dokter bij de film Terminator. Of Morgan Freeman die weer eens de wijze intelligente man speelt. Etcetera, etcetera.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Als rechter kan ik me alleen Philip Banks herinneren. De hoofdcommissaris van politie is doorgaans een zak. En advocaat? Denzel Washington?
Ja dat is waar en je ziet in films bijna nooit een negerin met een blanke jongen, weet iemand waarom trouwens?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Kijk je nooit TV? De media bevordert het alleen maar.
Een neger wordt vaak afgebeeld als intelligent, stoer en mannelijk, tegenover de blanke als sullig, fysiek zwak en verwijfd.
Maar er worden nauwelijks bans voor uitgedeeld andersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Is genote, bij herhaling volgt ban.
[..]
Nee, wij houden ons gewoon aan de Nederlandse wet. En die stelt discriminatie strafbaar.
Morgan Freeman heeft telkens dezelfde rol, da's iets anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Of de superintelligente dokter bij de film Terminator. Of Morgan Freeman die weer eens de wijze intelligente man speelt. Etcetera, etcetera.
Een, en ander, hebben niks met elkander te schaften vrind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie vriendin, dus van jaloezie is er geen sprake
Omdat lichtgetinte jongens er over het algemeen beter verzorgd uitzien dan lompe boeren zoals jij met hun plofkopquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb altijd het idee dat die wijven alleen op die lichtgetinte lamlullen vallen, puur en alleen omdat ze lichtgetint zijn. Anders zeg je dat er toch ook niet telkens bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |