abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 02:57:31 #151
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_66817029
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Ik zelf Audi A3.

Nu ga je zeker een -smiley posten?
A3 is van die zwervertent waar jij pizza's voor mag rondbrengen.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_66817034
De illusie dat wanneer alle volkeren zich vermengen tot één ras er een soort superras zal ontstaan is makkelijk te ontkrachten door naar landen te wijzen waar de grootste rassengroepen zijn samengekomen en zich hebben vermengd. Hiermee doel ik op enkele landen in Latijns-Amerika. Waar vrijwel alles gemengd is door elkaar.

Zijn zij een superras? Ik denk het niet.

Ook het fabeltje dat racisme wel zal verdwijnen is makkelijk te ontkrachten door het feit dat mensen altijd onderscheid zullen maken en anderen zullen kleineren. Is het niet om ras, dan wel om gewicht, lengte, vrouw/man, bril/geen bril, verzin het maar.
pi_66817044
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:58 schreef Spitstand het volgende:
De illusie dat wanneer alle volkeren zich vermengen tot één ras er een soort superras zal ontstaan is makkelijk te ontkrachten door naar landen te wijzen waar de grootste rassengroepen zijn samengekomen en zich hebben vermengd. Hiermee doel ik op enkele landen in Latijns-Amerika. Waar vrijwel alles gemengd is door elkaar.

Zijn zij een superras? Ik denk het niet.

Ook het fabeltje dat racisme wel zal verdwijnen is makkelijk te ontkrachten door het feit dat mensen altijd onderscheid zullen maken en anderen zullen kleineren. Is het niet om ras, dan wel om gewicht, lengte, vrouw/man, bril/geen bril, verzin het maar.
Nee maar ze zijn wel vaak heel knap.
pi_66817337
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee maar ze zijn wel vaak heel knap.
wat is "knap"

Jonge mensen zijn vaak knapper. In Nederland, in Japan, in Marokko, Afghanistan. Het ligt er ook aan "wat" je wilt zien en geloven.
  zondag 8 maart 2009 @ 03:33:14 #155
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_66817352
Mensen die dingen zeggen als 'ik blijf lekker bij mijn eigen ras' hebben wel erg grote oogkleppen op. Hoe bevalt het nou eigenlijk in Kerkrade?
Cool story, Hansel.
  zondag 8 maart 2009 @ 03:41:00 #156
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_66817449
TMF MTV kom er maar in!

oh nee...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_66819492
quote:
Op zondag 8 maart 2009 03:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die dingen zeggen als 'ik blijf lekker bij mijn eigen ras' hebben wel erg grote oogkleppen op. Hoe bevalt het nou eigenlijk in Kerkrade?
Oogkleppen voor de media die interraciale relaties promoot bedoel je?
  zondag 8 maart 2009 @ 11:08:40 #158
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66819576
Het enige wat ik hier zie zijn boerenhorken die maar niet begrijpen dat die meisjes hún niet willen, en een handjevol racisten die sowieso iedere gelegenheid aan te grijpen om 'hun recht op vrijheid van meningsuiting uit te oefenenen'

Onwaarschijnlijk triest.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 8 maart 2009 @ 11:24:23 #159
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_66819878
Dames,

Heb gewoon schijt aan die wijven en bezorg jezelf geen hartinfact
Laat ze lekker doen.

Later komen ze er vanzelf wel achter en dan lach ik me helemaal kapot voor hun neus

Heb het zelf ook al een aantal keer meegemaakt
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
  zondag 8 maart 2009 @ 11:29:02 #160
214371 SuspendedAnimation
Schudden voor gebruik
pi_66819966
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef widmfan7 het volgende:
Is de domheid aan het overheersen...
Ja.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:03:15 #161
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_66820642
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:03 schreef Spitstand het volgende:

[..]

Oogkleppen voor de media die interraciale relaties promoot bedoel je?
Is dat een probleem dan? Beter dan media die zegt dat iedereen bij zijn eigen 'soort' moet blijven, want hoe meer mensen er 'mixen' hoe beter de integratie. Maar ik zie het probleem eigenlijk niet, hoe minder boerenlummels er op buitenlanders vallen hoe meer keuze voor mij.
Cool story, Hansel.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:10:23 #162
168255 J.Herrer
pi_66820811
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het enige wat ik hier zie zijn boerenhorken die maar niet begrijpen dat die meisjes hún niet willen, en een handjevol racisten die sowieso iedere gelegenheid aan te grijpen om 'hun recht op vrijheid van meningsuiting uit te oefenenen'

Onwaarschijnlijk triest.
qft
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_66820919
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Is dat een probleem dan? Beter dan media die zegt dat iedereen bij zijn eigen 'soort' moet blijven, want hoe meer mensen er 'mixen' hoe beter de integratie. Maar ik zie het probleem eigenlijk niet, hoe minder boerenlummels er op buitenlanders vallen hoe meer keuze voor mij.
Waarom is dat beter? Welk hoger doel dient integratie? Wat schieten wij als blanke Europeaan daarmee op?

Afgezien van individueel gewin zoals bijvoorbeeld:
-blanke man die de makkeilijke weg kiest en voor een Thais meisje gaat
-blanke vrouw die naar jamaica op vakantie gaat omdat ze een perverse drang naar grote penissen heeft
pi_66820978
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Omdat lichtgetinte jongens er over het algemeen beter verzorgd uitzien dan lompe boeren zoals jij met hun plofkop
Als ze dan een Nederlandse vriend hebben is het meestal een wigger
!!!111

Als jij die gladjanussen er verzorgd uit vindt zien waarschijnlijk wel ja.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:24:08 #165
168255 J.Herrer
pi_66821153
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:17 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

!!!111

Als jij die gladjanussen er verzorgd uit vindt zien waarschijnlijk wel ja.
Ja die 'gladjanussen' hebben over het algemeen een betere kledingstijl dan de gemiddelde boer, of je het nou leuk vind of niet
En daarmee bedoel ik niet de XXL hiphopkleding, voordat je daar weer over gaat beginnen
pi_66821229
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:24 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ja die 'gladjanussen' hebben over het algemeen een betere kledingstijl dan de gemiddelde boer, of je het nou leuk vind of niet
En daarmee bedoel ik niet de XXL hiphopkleding, voordat je daar weer over gaat beginnen
Als jij te strakke neppe D&G shirtjes en neppe gucci tasjes onder een goede kledingstijl verstaat wel ja.
Goh, zou ik bijna de bontkragen vergeten.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:32:00 #167
168255 J.Herrer
pi_66821438
Ach je kan nog altijd bij Dirk op de boerderij wonen, ver weg van die bewoonde enge wereld vol gladjanussen
pi_66821460
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:

[..]

Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben

Die toekomst hoeven ze dan in ieder geval niet met een afgunstige zuurpruim te delen.

Ik zou het wel weten!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_66821491
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef J.Herrer het volgende:
Ach je kan nog altijd bij Dirk op de boerderij wonen, ver weg van die bewoonde enge wereld vol gladjanussen
Ja, want in de steden wonen geen normale jongens.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:34:12 #170
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66821504
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:26 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Als jij te strakke neppe D&G shirtjes en neppe gucci tasjes onder een goede kledingstijl verstaat wel ja.
Goh, zou ik bijna de bontkragen vergeten.
Dat is misschien zo in Kutjebroek-bij-je-moer-om-de-hoek, maar hier in de stad is het gewoon echt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_66821585
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dat is misschien zo in Kutjebroek-bij-je-moer-om-de-hoek, maar hier in de stad is het gewoon echt.
Geloof er niets van, en mocht het wel zo zijn, dan ziet het er alsnog afzichtelijk uit.
pi_66822206
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:24 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Sowieso mensen die elke gezonde hollandse jongen als boer zien zijn toch wel van een trieste soort. Ben blij dat je je mini-zelfvoorzienende-kutboerderij met één geit en één kip bent ontvlucht om hier in één-of-andere achterbuurt in een flatje te gaan wonen. En dan andere mensen een boer vinden. 't is toch nie-te gleuven.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_66822298
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

hij is leuk
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 8 maart 2009 @ 13:23:29 #174
168255 J.Herrer
pi_66823105
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Sowieso mensen die elke gezonde hollandse jongen als boer zien zijn toch wel van een trieste soort. Ben blij dat je je mini-zelfvoorzienende-kutboerderij met één geit en één kip bent ontvlucht om hier in één-of-andere achterbuurt in een flatje te gaan wonen. En dan andere mensen een boer vinden. 't is toch nie-te gleuven.
Gleuf van je moeder misschien...
Ik ben gewoon in Nederland geboren (niet op een boerderij, alsof je die uberhaupt in Amsterdam vindt ) en woon ik in een alledaagse VINEX-wijk, dus je vooroordelen zijn weer eens gebaseerd op niks

Net als de rest van die discriminelen hier, eerst allochtonen binnen laten omdat jullie te zwak zijn om het vuile werk op te knappen en vervolgens gaan janken als de nieuwe generatie daar de vruchten van plukt en 'jullie' meisjes inpikken
pi_66823161
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:23 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Gleuf van je moeder misschien...
Ik ben gewoon in Nederland geboren (niet op een boerderij, alsof je die uberhaupt in Amsterdam vindt ) en woon ik in een alledaagse VINEX-wijk, dus je vooroordelen zijn weer eens gebaseerd op niks

Net als de rest van die discriminelen hier, eerst allochtonen binnen laten omdat jullie te zwak zijn om het vuile werk op te knappen en vervolgens gaan janken als de nieuwe generatie daar de vruchten van plukt en 'jullie' meisjes inpikken
ik hoor het al, jij komt er wel.

prutser
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')