A3 is van die zwervertent waar jij pizza's voor mag rondbrengen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik zelf Audi A3.
Nu ga je zeker een-smiley posten?
Nee maar ze zijn wel vaak heel knap.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:58 schreef Spitstand het volgende:
De illusie dat wanneer alle volkeren zich vermengen tot één ras er een soort superras zal ontstaan is makkelijk te ontkrachten door naar landen te wijzen waar de grootste rassengroepen zijn samengekomen en zich hebben vermengd. Hiermee doel ik op enkele landen in Latijns-Amerika. Waar vrijwel alles gemengd is door elkaar.
Zijn zij een superras? Ik denk het niet.
Ook het fabeltje dat racisme wel zal verdwijnen is makkelijk te ontkrachten door het feit dat mensen altijd onderscheid zullen maken en anderen zullen kleineren. Is het niet om ras, dan wel om gewicht, lengte, vrouw/man, bril/geen bril, verzin het maar.
wat is "knap"quote:
Oogkleppen voor de media die interraciale relaties promoot bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die dingen zeggen als 'ik blijf lekker bij mijn eigen ras' hebben wel erg grote oogkleppen op. Hoe bevalt het nou eigenlijk in Kerkrade?
Ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef widmfan7 het volgende:
Is de domheid aan het overheersen...
Is dat een probleem dan? Beter dan media die zegt dat iedereen bij zijn eigen 'soort' moet blijven, want hoe meer mensen er 'mixen' hoe beter de integratie. Maar ik zie het probleem eigenlijk niet, hoe minder boerenlummels er op buitenlanders vallen hoe meer keuze voor mij.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:03 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Oogkleppen voor de media die interraciale relaties promoot bedoel je?
qftquote:Op zondag 8 maart 2009 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het enige wat ik hier zie zijn boerenhorken die maar niet begrijpen dat die meisjes hún niet willen, en een handjevol racisten die sowieso iedere gelegenheid aan te grijpen om 'hun recht op vrijheid van meningsuiting uit te oefenenen'
Onwaarschijnlijk triest.
Waarom is dat beter? Welk hoger doel dient integratie? Wat schieten wij als blanke Europeaan daarmee op?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een probleem dan? Beter dan media die zegt dat iedereen bij zijn eigen 'soort' moet blijven, want hoe meer mensen er 'mixen' hoe beter de integratie. Maar ik zie het probleem eigenlijk niet, hoe minder boerenlummels er op buitenlanders vallen hoe meer keuze voor mij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat lichtgetinte jongens er over het algemeen beter verzorgd uitzien dan lompe boeren zoals jij met hun plofkop
Als ze dan een Nederlandse vriend hebben is het meestal een wigger
Ja die 'gladjanussen' hebben over het algemeen een betere kledingstijl dan de gemiddelde boer, of je het nou leuk vind of nietquote:Op zondag 8 maart 2009 12:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]!!!111
Als jij die gladjanussen er verzorgd uit vindt zien waarschijnlijk wel ja.
Als jij te strakke neppe D&G shirtjes en neppe gucci tasjes onder een goede kledingstijl verstaat wel ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja die 'gladjanussen' hebben over het algemeen een betere kledingstijl dan de gemiddelde boer, of je het nou leuk vind of niet
En daarmee bedoel ik niet de XXL hiphopkleding, voordat je daar weer over gaat beginnen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Omdat het een feit is dat dat soort jongens weinig geld en toekomst hebben
Ja, want in de steden wonen geen normale jongens.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef J.Herrer het volgende:
Ach je kan nog altijd bij Dirk op de boerderij wonen, ver weg van die bewoonde enge wereld vol gladjanussen
Dat is misschien zo in Kutjebroek-bij-je-moer-om-de-hoek, maar hier in de stad is het gewoon echt.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als jij te strakke neppe D&G shirtjes en neppe gucci tasjes onder een goede kledingstijl verstaat wel ja.
Goh, zou ik bijna de bontkragen vergeten.
Geloof er niets van, en mocht het wel zo zijn, dan ziet het er alsnog afzichtelijk uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is misschien zo in Kutjebroek-bij-je-moer-om-de-hoek, maar hier in de stad is het gewoon echt.
Meen je dit serieus? Sowieso mensen die elke gezonde hollandse jongen als boer zien zijn toch wel van een trieste soort. Ben blij dat je je mini-zelfvoorzienende-kutboerderij met één geit en één kip bent ontvlucht om hier in één-of-andere achterbuurt in een flatje te gaan wonen. En dan andere mensen een boer vinden. 't is toch nie-te gleuven.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja die 'gladjanussen' hebben over het algemeen een betere kledingstijl dan de gemiddelde boer, of je het nou leuk vind of niet
En daarmee bedoel ik niet de XXL hiphopkleding, voordat je daar weer over gaat beginnen
hij is leukquote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is misschien zo in Kutjebroek-bij-je-moer-om-de-hoek, maar hier in de stad is het gewoon echt.
Gleuf van je moeder misschien...quote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Sowieso mensen die elke gezonde hollandse jongen als boer zien zijn toch wel van een trieste soort. Ben blij dat je je mini-zelfvoorzienende-kutboerderij met één geit en één kip bent ontvlucht om hier in één-of-andere achterbuurt in een flatje te gaan wonen. En dan andere mensen een boer vinden. 't is toch nie-te gleuven.
ik hoor het al, jij komt er wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gleuf van je moeder misschien...
Ik ben gewoon in Nederland geboren (niet op een boerderij, alsof je die uberhaupt in Amsterdam vindt) en woon ik in een alledaagse VINEX-wijk, dus je vooroordelen zijn weer eens gebaseerd op niks
![]()
Net als de rest van die discriminelen hier, eerst allochtonen binnen laten omdat jullie te zwak zijn om het vuile werk op te knappen en vervolgens gaan janken als de nieuwe generatie daar de vruchten van plukt en 'jullie' meisjes inpikken
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gleuf van je moeder misschien...
Ik ben gewoon in Nederland geboren (niet op een boerderij, alsof je die uberhaupt in Amsterdam vindt) en woon ik in een alledaagse VINEX-wijk, dus je vooroordelen zijn weer eens gebaseerd op niks
![]()
Net als de rest van die discriminelen hier, eerst allochtonen binnen laten omdat jullie te zwak zijn om het vuile werk op te knappen en vervolgens gaan janken als de nieuwe generatie daar de vruchten van plukt en 'jullie' meisjes inpikken
Plus dat die bontjasjes in de stad allang weer passe lijken te zijn. Die zie je alleen nog in dooie buitenstedenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ja, want tegenwoordig hebben ze allemaal zo'n regenjasje van nike met zo'n rits tot halverwege de borst.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Plus dat die bontjasjes in de stad allang weer passe lijken te zijn. Die zie je alleen nog in dooie buitensteden.
Prima, dan zoek ik wel in Utrecht of Flevoland ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ach de vmbo-sletjes mag je van me inpikken hoor, die hebben toch geen smaak. Hollandse meiden met iets meer verstand vallen niet op types zoals jij.
Ik weet niet tot welke jij behoort, de Turken de Marokkanen of de negers. Maar met 'gelukkig' sla je wel de spijker op zijn kopquote:Op zondag 8 maart 2009 01:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
gelukkig zijn wij ook niet in jou geïnteresseerd.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef VeX- het volgende:
Als fotos van de gemiddelde fokker representatief is voor het beeld van die gezonde hollandse jongen van je () dan ontgaat bij mijn een beetje de vraag waarom de Nederlandse vrouw daar dan zonodig wel op zou moeten vallen.
en ji,bent afgestudeerd in kwantumfysica?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ach de vmbo-sletjes mag je van me inpikken hoor, die hebben toch geen smaak. Hollandse meiden met iets meer verstand vallen niet op types zoals jij.
Eh nee. Dus?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef Manono het volgende:
[..]
en ji,bent afgestudeerd in kwantumfysica?
jij zeker niet afgestudeerd maar wel 1,5 maand metselen gestudeerd?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef Manono het volgende:
[..]
en ji,bent afgestudeerd in kwantumfysica?
jij zou je hand natuurlijk ook wel op mijn leuter willen?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij zijn Gaylord_Cardigan en Smart_ass echt 2 handen op 1 leuter, ze posten ook geheel toevallig elke keer vlak achter elkaar
Dat dus!quote:
Och, ben je jaloers?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij zijn Gaylord_Cardigan en Smart_ass echt 2 handen op 1 leuter, ze posten ook geheel toevallig elke keer vlak achter elkaar
Ik heb een heel goede opvoeding genoten, dank u. Dus ik hoef nou eenmaal niet te overcompenseren door mijzelf aan mensen te ontworstelen die het minder hebben getroffen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:09 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
jij zeker niet afgestudeerd maar wel 1,5 maand metselen gestudeerd?
Waarom zou ik jaloers zijn op een schizofrene boer met 2 accounts?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach dit topic is zo zielig eigenlijk![]()
Net alsof mensen slechter zijn als ze een neger zijn
Je hebt bij de blanken goede mensen erbij zitten en minder goeden
Bij negers precies etzelfde net als bij vul maar in welk volk
omdat je ook je hand op mijn leuter wil?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een schizofrene boer met 2 accounts?
Inderdaad, maar sommige mensen hier zijn zo wereldvreemd als de teringquote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach dit topic is zo zielig eigenlijk![]()
Net alsof mensen slechter zijn als ze een neger zijn
Je hebt bij de blanken goede mensen erbij zitten en minder goeden
Bij negers precies etzelfde net als bij vul maar in welk volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |