Hmm, even kijken. Ik heb acht ooms en tantes allemaal antilliaan en allemaal getrouwd met een blanke man/vrouw. Geen enkele minder dan 20 jaar. Mijn ouders (antilliaan en hollander): 25 jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:11 schreef BullStock het volgende:
[..]
Met name de Antillianen kunnen moeilijk trouw zijn. Dat is zelfs een volstaand feit.
Duidelijk: de blanken zorgen voor controle over de relatiequote:Op zondag 8 maart 2009 18:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
Hmm, even kijken. Ik heb acht ooms en tantes allemaal antilliaan en allemaal getrouwd met een blanke man/vrouw. Geen enkele minder dan 20 jaar. Mijn ouders (antilliaan en hollander): 25 jaar.
Mijn grootouders het dubbele?
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef mirved het volgende:
[..]
Duidelijk: de blanken zorgen voor controle over de relatie
Potentiele Wilders-stemmer gespot.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Kom regelmatig in Rotterdam
Ik zie loverboys........... vmbo-ers op pizzascootertjes........... sissers die nooit hun school hebben afgemaakt..... 18 jarige getinte drugskoeriers in een BMW.......... scootertasjesrovers...... sja........
Hoe kan je het in vredesnaam 7x zo slecht hebben?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat is ook geen toeval nee, dat heeft een heleboel verklaringen.
Ik denk dat de gemiddelde marokkaan het ook 7x zo slecht heeft als de gemiddelde Nederlander.
Ohja trouwens verder vind ik wel dat als allochtonen hier 2x in aanraking komt met justitie gewoon weer lekker uitgeprocudeerd mag worden
Ja discriminerende nerdjes die elke kans om allochtonen te bashen met hun naar smegma ruikende handjes aanpakkenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:05 schreef fs180 het volgende:
J. Herrer, ik heb je nu al een aantal keer een opmerking of verwijzing zien maken over iemand moeder, is er soms iets waar je mee zit?
Dus omdat ik getinte jongens onaantrekkelijk vind ben ik zelf oerlelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja discriminerende nerdjes die elke kans om allochtonen te bashen met hun naar smegma ruikende handjes aanpakken
Ook nu weer, terwijl ze uberhaupt nooit een chick kunnen krijgen dus wat zeiken ze
Zijn ook van die internethero's die hier stoer doen maar op straat al als een cheetah wegsprinten wanneer ze aangekeken worden door een buitenlander
Of het zijn van die oerlelijke wijven die tegen mooie meiden opkijken en ook nooit een vriend kunnen krijgen, laat staan een buitenlandse
MIjn vriendin der ouders zijn anders heel blij met mijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:55 schreef Q_Orianka het volgende:
Allochtone vriendjes zijn ideaal om je ouders mee op te fokken.
Als jij dat bent in de fobo ben je zeker niet lelijk!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:26 schreef IlsjePils het volgende:
[..]
Dus omdat ik getinte jongens onaantrekkelijk vind ben ik zelf oerlelijkLOL
Een beetje van het niveau 'elke getinte jongen is een laag tot niet opgeleid stuk tuig'quote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Sowieso mensen die elke gezonde hollandse jongen als boer zien zijn toch wel van een trieste soort. Ben blij dat je je mini-zelfvoorzienende-kutboerderij met één geit en één kip bent ontvlucht om hier in één-of-andere achterbuurt in een flatje te gaan wonen. En dan andere mensen een boer vinden. 't is toch nie-te gleuven.
Wow..quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ach de vmbo-sletjes mag je van me inpikken hoor, die hebben toch geen smaak. Hollandse meiden met iets meer verstand vallen niet op types zoals jij.
Dat zal waarschijnelijk ook wel meevallen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef enchufa het volgende:
Nederlandse jongens/mannen zijn gewoon kansloze WoW spelende sukkels die topics in R&P openen over dat ze al drie jaar verliefd zijn op een meisje en tips vragen hoe ze dat moeten aanpakken.
In die drie jaar wordt dat meisje gegangbanged door allochtoonse lefgozertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |