Ik heb echt geen 2 accounts nodig om mezelf op te hemelen hoor, dat doen anderen al wel voor me.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op een schizofrene boer met 2 accounts?
Jij bent echt 1 van de lelijkste users die hier op fok loopt volgensmijquote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb echt geen 2 accounts nodig om mezelf op te hemelen hoor, dat doen anderen al wel voor me.
Tuurlijk niet, bij sommige volken heb je meer slechte mensen dan bij anderen. Of zou het toeval zijn dat de gemiddelde Marokkaan 7x zo vaak in aanraking komt met justitie dan de gemiddelde Nederlander?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach dit topic is zo zielig eigenlijk![]()
Net alsof mensen slechter zijn als ze een neger zijn
Je hebt bij de blanken goede mensen erbij zitten en minder goeden
Bij negers precies etzelfde net als bij vul maar in welk volk
Ik heb ook geen zin om nog op je in te gaan, dat doen anderen wel voor mequote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb echt geen 2 accounts nodig om mezelf op te hemelen hoor, dat doen anderen al wel voor me.
Dat is ook geen toeval nee, dat heeft een heleboel verklaringen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, bij sommige volken heb je meer slechte mensen dan bij anderen. Of zou het toeval zijn dat de gemiddelde Marokkaan 7x zo vaak in aanraking komt met justitie dan de gemiddelde Nederlander?
Ey, ben je zelf een neger?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is ook geen toeval nee, dat heeft een heleboel verklaringen.
Ik denk dat de gemiddelde marokkaan het ook 7x zo slecht heeft als de gemiddelde Nederlander.
Ohja trouwens verder vind ik wel dat als allochtonen hier 2x in aanraking komt met justitie gewoon weer lekker uitgeprocudeerd mag worden
100% whiteboyquote:
Wat hilarisch dit.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent echt 1 van de lelijkste users die hier op fok loopt volgensmij![]()
Dus waar je dat arrogante toontje vandaan haalt weet ik niet, maar ga niet hier stoer lopen doen omdat je in et normale leven geen fuck voorstelt
Ik vind jouw gedrag ook wel lachwekkend jaquote:
Waar blijft je andere ik?quote:
Dunno. Ik heb toch echt maar 1 account.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waar blijft je andere ik?
Ik heb al een tijd niks meer van hem vernomen
Post eens een foto van je geinporem.. je bent toch zo lekker?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dunno. Ik heb toch echt maar 1 account.
Nee. En waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Post eens een foto van je geinporem.. je bent toch zo lekker?
Om tequote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
Ik vind licht getinte meisjes gemiddeld veel knapper dan die blonde hollandsche boerinnen. Sue me.
Maar ik denk dat er iets uit het instinct achter zit, het mixen met een ander ras vergroot de genenpoel en zal dus leiden tot beter nageslacht. En ook knapper/mooier uitziend.
Welkom in de globaliserende wereld, over een paar eeuwen zullen alle rassen vermengd zijn en er een betere mens zijn.
Ja, inderdaad. Dus ga je maar lekker snel vermenigvuldigen met die olijke Bertha van de plaatselijke dancing.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dus ga je maar lekker snel vermenigvuldigen met die olijke Bertha van de plaatselijke dancing.
In mijn blanke wijkje is nooit iets georganiseerd om ons "van de straat te houden", en toch vielen wij geen voorbijgangers lastig.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is ook geen toeval nee, dat heeft een heleboel verklaringen.
Ik denk dat de gemiddelde marokkaan het ook 7x zo slecht heeft als de gemiddelde Nederlander.
Ohja trouwens verder vind ik wel dat als allochtonen hier 2x in aanraking komt met justitie gewoon weer lekker uitgeprocudeerd mag worden
Ik heb wel eens een foto van haar gezien in een userfoto topicquote:Op zondag 8 maart 2009 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Post eens een foto van je geinporem.. je bent toch zo lekker?
Dat is weer een ander verhaal. Maar de gemiddelde 'fatsoenlijke Hollandse rakker' loopt er niet beter bij.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geloof er niets van, en mocht het wel zo zijn, dan ziet het er alsnog afzichtelijk uit.
Inddquote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Maar de gemiddelde 'fatsoenlijke Hollandse rakker' loopt er niet beter bij.
quote:Op zondag 8 maart 2009 02:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alle getinte mensen hebben weinig geld en toekomst? Tip: ga vaker naar Rotterdam.
't Is verschrikkelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 17:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Kom regelmatig in Rotterdam
Ik zie loverboys........... vmbo-ers op pizzascootertjes........... sissers die nooit hun school hebben afgemaakt..... 18 jarige getinte drugskoeriers in een BMW.......... scootertasjesrovers...... sja........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |