abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66855926
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zolang ik meer belasting in NL betaal dan dat jij ooit zal "verdienen" heb ik het volste recht van spreken.
Ja vast.
Cool story, Hansel.
pi_66856106
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:34 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dr. Nikita staat dan ook bekend als een domme, racistische en ook nog eens verbitterde trut Mischien moet ze eens wat beter om zich heenkijken.
Je woordenschat is ook al niet bijster uitgebreid zo te zien.
pi_66856217
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Waarom betaal je hier nog belasting dan?
Omdat ik eenmaal volgens de wet belastingplichtig ben in NL misschien?
quote:
Je AOW'tje toch zo belangrijk voor je?
Wat straks misschien verdwijnt is niet belangrijk denk ik zo.
  maandag 9 maart 2009 @ 13:03:12 #279
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_66856616
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Van een hoofddoek opgewonden raken?
Ik weet niet waar jij leest dat mensen spreken over het opgewonden raken van een hoofddoek.

Er wordt gesproken over de dame die onder de hoofddoek schuilt. Of staat hoofddoek voor jou gelijk aan 'vrouw met een hoofddoek'?
Krekker is de bom!
  maandag 9 maart 2009 @ 15:41:24 #280
167595 mirved
Infobesitas
pi_66862322
quote:
Op maandag 9 maart 2009 03:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die het erg vinden als 'onze' meisjes met allochtonen om gaan, maar zelf wel stiekem fantaseren over wat er onder dat hoofddoekje van dat enee mooie meisje zouz itten
Nog nooit gefantanseerd over zo'n doek. 80% van die wijven heeft een snor en zo'n brede kop. Daarbij komt ook nog dat ze altijd of te slaafs zijn (omdat ze thuis hun mond niet mogen opentrekken) of juist een grote bek hebben. Ik wil niet zeggen dat er geen mooie islamitische meisjes zijn maar het zijn er toch maar bar weinig.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:48:13 #281
167595 mirved
Infobesitas
pi_66862516
Om toch nog even op de OP te reageren. Kan het mezelf weinig boeien. Alleen van die 16jarige vmbo/mbo sletjes vallen op "getinte" jongens. De vrouwen waar ik voor ga (WO studentes) zijn slim en moeten niets van dat soort mannetjes hebben
  maandag 9 maart 2009 @ 15:50:50 #282
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_66862607
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef widmfan7 het volgende:
Sta ik gisteravond op Rotterdam Centraal in de AH. Voor me staat een groep van 4 blanke Nederlandse meisjes die constant lopen te giechelen en fluisteren wanneer er 2 getinte jongens met gemilimeterd haar binnen lopen.

In de trein zit ik half te pitten en opeens word ik wakker van een Nederlands meisje/vrouw van begin 20 die hardop aan het bellen is met iemand. Je hoort haar zeggen:'Ja, ik zag net op CS een getinte jongen staan echt zoooo knap!!! Ik keek naar hem en hij naar mij bla bla bla

Wat voel je je als Hollandse jongen toch kansloos in dit land
Het lijkt wel of veel Nederlandse meisjes met een halfbloed kindje in een flatje willen eindigen. Is de domheid aan het overheersen of zijn dit gewoon 2 op zichzelf staande momenten? Someone please?
Ik eindig ook met half-bloed kindje(s), maar niet in een flat

[ Bericht 0% gewijzigd door Andiamo op 09-03-2009 16:02:53 ]
  maandag 9 maart 2009 @ 15:54:56 #283
168255 J.Herrer
pi_66862757
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef mirved het volgende:
Om toch nog even op de OP te reageren. Kan het mezelf weinig boeien. Alleen van die 16jarige vmbo/mbo sletjes vallen op "getinte" jongens. De vrouwen waar ik voor ga (WO studentes) zijn slim en moeten niets van dat soort mannetjes hebben
Dat heeft niks met leeftijd of studierichting te maken aap
Je valt erop, of je valt er niet op
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  maandag 9 maart 2009 @ 16:20:47 #284
167595 mirved
Infobesitas
pi_66863632
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Die wijven vallen op de stoere gangster. Slimme meiden zien er doorheen en weten hoe kansloos die figuren zijn.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:24:20 #285
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66863765
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:20 schreef mirved het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Die wijven vallen op de stoere gangster. Slimme meiden zien er doorheen en weten hoe kansloos die figuren zijn.
en zo is het.

Altijd leuk om anita (de blonde snol) met een kinderwagen te zien lopen met van die bruintjes erin. En papa neger ondertussen anders wijven batsen.
En dan gaan janken omdat ze een andere hebben.
Meiden met een getinte/donkere vriend zijn over het algemeen dom bezig, zijn makkelijk te manipuleren en gaan van ali naar mohammed. En trots dat ze zijn op hun vmbo/mbo-verzorigng diploma. Kunnen ze mooi de haren vlechten van hun bruine baby's
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  maandag 9 maart 2009 @ 16:27:58 #286
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66863892
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:24 schreef wise het volgende:

[..]

en zo is het.

Altijd leuk om anita (de blonde snol) met een kinderwagen te zien lopen met van die bruintjes erin. En papa neger ondertussen anders wijven batsen.
Meiden met een getinte/donkere vriend zijn over het algemeen dom bezig, zijn makkelijk te manipuleren en gaan van ali naar mohammed. En trots dat ze zijn op hun vmbo/mbo-verzorigng diploma. Kunnen ze mooi de haren vlechten van hun bruine baby's
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  maandag 9 maart 2009 @ 16:38:04 #287
168255 J.Herrer
pi_66864267
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:24 schreef wise het volgende:

[..]

en zo is het.

Zowaar een glimlach op m'n gelaat
  maandag 9 maart 2009 @ 17:13:48 #288
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_66865619
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Tuurlijk
  maandag 9 maart 2009 @ 17:23:52 #289
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_66865987
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef mirved het volgende:
Ikweeniehoor. Maareh..Jongens zeggen ook allerlei negateve dingen over "breezah-sletjes" en dat ze low-life zijn en makkelijk en dat ze er niks van moeten enzo. Maar als puntje-bij-paaltje komt echt niet dat de meeste jongens nee zeggen toch? haha.. Zou dat niet ook gelden voor WO-meisjes en foute jongens? Ze zeggen wel dat ze kotsen van die jongens. Maar seksueel aantrekkelijk is seksueel aantrekkelijk. Als een vmdo-sletje bepaalde jongens aantrekkelijk vindt waarom zou een WO meisje niet ook kunnen zwichten voor diezelfde types? Wat wordt beschouwd als mooi is vrij constant hoor. of je nou WO bent of VMBO. Beetje moeilijk verhaal maar hoop dat je me volgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Man-E-Faces op 09-03-2009 17:35:14 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_66866123
Wel grappig om te zien dat er in R&P een zeik-topic over Nederlandse dames loopt en alle jongemannen daar beweren dat het beter is om een vrouw uit het buitenland te halen omdat die tegelijkertijd kunnen schoonmaken, baren, kinderen verzorgen, neuken als de beste, een zeer ambitieuze carriere neerzetten, discussieren over moeilijke zaken en lekker onderdanig zijn
pi_66866544
sja, alleen domme grietjes vallen op "getinte" jongetjes en al helemaal met religieuze inslag. Als ze al volgeblaft zijn en met kroost komen te zitten wordt er misschien ook nog eens getrouwd. Ja, dan zijn pas de rapen gaar want je trouwt niet alleen die vent maar ook zijn hele familie van alle neven en nichten tot in de 10e graad toe.
Het wordt helemaal triest als het huwelijk misloopt wat in de meeste gevallen dan ook gebeurt door enorme cultuurverschillen. En dan pleurt zo'n goochemerd ook nog eens op naar zijn rootsland met medenemen van de kroost.

* Nikita denkt onbewust aan de film "Not Without my doughter"
  maandag 9 maart 2009 @ 17:46:23 #292
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66866809
Dr. Nikita is echt de grootste idioot die ik in lange tijd op Fok! heb gezien. Wat een racistische bullshit, ik kan niet geloven dat iemand dit echt kan menen.

"Alleen domme meisjes vallen op getinte jongens." .
><(({°>
  maandag 9 maart 2009 @ 17:46:38 #293
168255 J.Herrer
pi_66866825
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:23 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ikweeniehoor. Maareh..Jongens zeggen ook allerlei negateve dingen over "breezah-sletjes" en dat ze low-life zijn en makkelijk en dat ze er niks van moeten enzo. Maar als puntje-bij-paaltje komt echt niet dat de meeste jongens nee zeggen toch? haha.. Zou dat niet ook gelden voor WO-meisjes en foute jongens? Ze zeggen wel dat ze kotsen van die jongens. Maar seksueel aantrekkelijk is seksueel aantrekkelijk. Als een vmdo-sletje bepaalde jongens aantrekkelijk vindt waarom zou een WO meisje niet ook kunnen zwichten voor diezelfde types? Wat wordt beschouwd als mooi is vrij constant hoor. of je nou WO bent of VMBO. Beetje moeilijk verhaal maar hoop dat je me volgt.
Waarom zoveel tekst voor zo'n wereldvreemde nerd? Ze willen het gewoon niet snappen
pi_66866993
Tip: Ga naar die 'debiele kut gabber' feesten. Komen geen Guido's EN geen meisjes die TMF kijken en R&B luisteren. Dus, EN geen concurrentie EN wat je neukt komt nooit beter te weten.

Nee, serieus... Ene kant is het natuurlijk waar dat TMF de jongere meisjes een verkeerd beeld voorschoteld. Het is voor hun meer een rage om allochtone vriendjes te hebben.
Daarnaast, wat volgens mij de belangrijkste reden is: Het is natuurlijk hartstikke interessant en spannend om een buitenlander als vriend te hebben. Want als meiden zich ergens druk om kunnen maken dan is het wel 'wat zouden mijn vriendinnen van mijn nieuwe schoenen, nieuwe tas en nieuwe buitenlandse vriend vinden?!!!'
Paar Engelse vrienden van me zijn sinds een paar jaar in Nederland en dames vinden dat reuze interessant allemaal.

Niet moeilijk doen, lopen genoeg vrouwen rond.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:57:56 #295
168255 J.Herrer
pi_66867231
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef Rasher het volgende:
Tip: Ga naar die 'debiele kut gabber' feesten. Komen geen Guido's EN geen meisjes die TMF kijken en R&B luisteren. Dus, EN geen concurrentie EN wat je neukt komt nooit beter te weten.
Nee dan krijg je een pillenslikkende zwabberwijf op kisten das lekker
  maandag 9 maart 2009 @ 18:00:29 #296
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_66867318
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:23 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat iemand met een hoger interlect zijn partner niet enkel laat bepalen door seksuele gevoelens, en juist meer diepgang in een potentiele match willen
pi_66867436
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef BigKahuna het volgende:
Dr. Nikita is echt de grootste idioot die ik in lange tijd op Fok! heb gezien. Wat een racistische bullshit, ik kan niet geloven dat iemand dit echt kan menen.

"Alleen domme meisjes vallen op getinte jongens." .
hoppa..............midden in de roos.

Je trekt het je nogal aan, mijn subliem verhaal althans. Ben jij ook zo'n figuur wat ik schilder?
pi_66867575
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Nee dan krijg je een pillenslikkende zwabberwijf op kisten das lekker
Ja precies, vooral bij die gedachte blijven hangen.
Sowieso pauper feesten enzo, bla bla, etc.
  maandag 9 maart 2009 @ 18:19:54 #299
167595 mirved
Infobesitas
pi_66868015
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Waarom zoveel tekst voor zo'n wereldvreemde nerd? Ze willen het gewoon niet snappen
Omdat hij zich wel fatsoenlijk kan uitdrukken en jij niet?
pi_66868053
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

hoppa..............midden in de roos.

Je trekt het je nogal aan, mijn subliem verhaal althans. Ben jij ook zo'n figuur wat ik schilder?
Nee, jij bent gewoon een domme snol. Je lult maar uit je nek, zoals altijd. Na het in NWS geprobeerd te hebben kom je maar naar KLB met je racistische onzin?
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')