My manquote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef enchufa het volgende:
Nederlandse jongens/mannen zijn gewoon kansloze WoW spelende sukkels die topics in R&P openen over dat ze al drie jaar verliefd zijn op een meisje en tips vragen hoe ze dat moeten aanpakken.
In die drie jaar wordt dat meisje gegangbanged door allochtoonse lefgozertjes
Wie zijn 'ze' ?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:48 schreef IlsjePils het volgende:
Het is overigens wel dubbelzinnig dat ze tegen racisme zijn maar wel zeggen dat "meisje" (als in minderjarig) word gegangbanged door allochtoonse lefgozertjes![]()
Jewaidz!quote:
Inderdaad, er lopen zoveel verschillende mensen in Nederland en over de wereld, als je je daar al aan gaat ergeren krijg je een erg miserabel leven. Mijn tip: geniet van al het moois wat over deze wereld looptquote:Op zondag 8 maart 2009 19:02 schreef Fakkan het volgende:
Een Javaan is getint en een Afrikaan ook. Wat is dus 'getint'? Als Javaan heb ik mij vroeger geërgerd aan Javaanse meisjes die met blanke jongens gingen, maar daar ben ik overheen gegroeid. Het is kinderachtig, racistisch en hypocriet. Ik val vaak op blanke meisjes.
ja ik snap dat de drang om vooroordelen te bevestigen sterk is, maar wat heeft dat nou inhoudelijk met hun moeders te maken?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja discriminerende nerdjes die elke kans om allochtonen te bashen met hun naar smegma ruikende handjes aanpakken
Ook nu weer, terwijl ze uberhaupt nooit een chick kunnen krijgen dus wat zeiken ze
Zijn ook van die internethero's die hier stoer doen maar op straat al als een cheetah wegsprinten wanneer ze aangekeken worden door een buitenlander
Of het zijn van die oerlelijke wijven die tegen mooie meiden opkijken en ook nooit een vriend kunnen krijgen, laat staan een buitenlandse
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:11 schreef BullStock het volgende:
[..]
Met name de Antillianen kunnen moeilijk trouw zijn. Dat is zelfs een volstaand feit.
Ik ken geen enkel "mooi" meisje met hoofddoek.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die het erg vinden als 'onze' meisjes met allochtonen om gaan, maar zelf wel stiekem fantaseren over wat er onder dat hoofddoekje van dat enee mooie meisje zouz itten
Waarom zou zoiets in een westerse samenleving ziek zijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel "mooi" meisje met hoofddoek.
Het lijkt mij al sowieso ziek als je fantasieën hebt wat er onder een hoofddoek ziet in een westerse samenleving.
Woon jij niet ergens in een of ander grafdorp in Hongarije? Je hebt dus weinig recht van spreken.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het lijkt mij al sowieso ziek als je fantasieën hebt wat er onder een hoofddoek ziet in een westerse samenleving.
wat een kutuser ben jijquote:Op zondag 8 maart 2009 23:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
My man![]()
Ik zal je nooit meer belachelijk maken met je fotocamera's
Van een hoofddoek opgewonden raken?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou zoiets in een westerse samenleving ziek zijn?
Zolang ik meer belasting in NL betaal dan dat jij ooit zal "verdienen" heb ik het volste recht van spreken.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Woon jij niet ergens in een of ander grafdorp in Hongarije? Je hebt dus weinig recht van spreken.
Ik zie vaak genoeg mooi vrouwen met een hoofddoek..quote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten daarom vrat de boer paardenvijgen.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg mooi vrouwen met een hoofddoek..
Dr. Nikita staat dan ook bekend als een domme, racistische en ook nog eens verbitterde trutquote:Op maandag 9 maart 2009 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg mooi vrouwen met een hoofddoek..
Waarom betaal je hier nog belasting dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zolang ik meer belasting in NL betaal dan dat jij ooit zal "verdienen" heb ik het volste recht van spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |