ligt eraan, je kunt niet beide races voluit gaan denk ik, maar eentje relaxed en eentje voluit moet kunnen. 2 dagen achter elkaar kan best als je laatste 1-2km van je training gewoon rustig loopt (bij een race goed uitlopen) en dan goed rekken en strekken, goed eten en lekker slapen dan moet de volgende dag het weer prima gaanquote:Op maandag 23 februari 2009 09:33 schreef computergirl het volgende:
ik kom er net achter dat ik me per ongeluk op een 10 k lopen heb ingeschreven terwijl ik de dag erna ook al een heb. Niet echt verstandig he?![]()
Zijn er onder jullie trouwens mensen die wel eens twee dagen achter elkaar lopen?
De ene is vrijdagavond en de andere zaterdagochtend, en rustig lopen is iets waar ik uberhaubt moeite mee heb (vooral als er allemaal snelle fanatieke mannetjes je voorbij snellen). dus waarschijnlijk ga ik die van vrijdag maar laten zittenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:54 schreef superbient het volgende:
[..]
ligt eraan, je kunt niet beide races voluit gaan denk ik, maar eentje relaxed en eentje voluit moet kunnen. 2 dagen achter elkaar kan best als je laatste 1-2km van je training gewoon rustig loopt (bij een race goed uitlopen) en dan goed rekken en strekken, goed eten en lekker slapen dan moet de volgende dag het weer prima gaan
dit is wel heel erg kort op elkaar, dan kun je idd beter eentje laten schieten. Wat betreft rustig lopen, tja vind ik ook moeilijk, maar je moet je aan je eigen doelen houden ongeacht de mensen om je heen. Als je tegen jezelf zegt ik loop deze race relaxed als voorbereiding, dan moet je dat ook doen omdat het in het belang is van een "hoger" doel, namelijk die andere race waar je een pr wilt lopen ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
De ene is vrijdagavond en de andere zaterdagochtend, en rustig lopen is iets waar ik uberhaubt moeite mee heb (vooral als er allemaal snelle fanatieke mannetjes je voorbij snellen). dus waarschijnlijk ga ik die van vrijdag maar laten zitten
Gisteren een 10 km rondje gelopen, ging weer lekker.
ik vind het eerlijk gezegd niets dat het naar zaterdagavond verplaatst is...quote:Dam tot Damloop dit jaar verspreidt over twee dagen
De Dam tot Damloop zal dit jaar over twee dagen verspreidt worden. Op zaterdagavond lopen de recreatielopers de tien Engelse mijlen, terwijl de wedstrijdlopers traditiegetrouw op zondag zullen strijden om de winst. De organisatie wil op deze manier meer deelnemers aan zich binden.
De gemeente Amsterdam was al eerder akkoord met het plan en nu heeft ook het college van Burgemeester en Wethouders van Zaanstad haar goedkeuring gegeven. Dit maakte organisator Le Champion dinsdag bekend.
Vorig jaar deden ruim 35.000 lopers mee met het grootste hardloopevenement van Nederland, dat start in Amsterdam en eindigt in Zaandam. De loop viert in 2009 het 25-jarig jubileum. De wedstrijd wordt gelopen tijdens het weekeinde van zondag 20 september. (LvS)
tis nu toch heerlijk buiten, hup van die loopband afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
vandaag weer 12 km op de loopband. tijd dat het lente wordt () om mezelf ook eens buiten te testen. Dat is toch heel anders lopen
Dit is mijn doel, met het volgende nieuws:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd niets dat het naar zaterdagavond verplaatst is...
www.bongercorp.com/start2runquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:14 schreef Vercaatje het volgende:
Is er toevallig iemand die me kan helpen aan het Start to Run schema (mp3) van Evy Gruyaert?
Kan het helaas nergens vinden!
streeftijd? dan up-date ik de OP zodat Jort de 1ste post kan editten als ie zich weer meldtquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:38 schreef Hankster het volgende:
Jeuj, nog maar 2,5 week tot de CPC
tevens dikke tvp.
1:45 lijkt me voor nu wel oké.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef superbient het volgende:
[..]
streeftijd? dan up-date ik de OP zodat Jort de 1ste post kan editten als ie zich weer meldt.
Same herequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:57 schreef Hankster het volgende:
[..]
1:45 lijkt me voor nu wel oké.
lang of kort, want als het vanaf nu 8+ blijft hebt je niet zo heel veel meer aan je tight vind ik persoonlijk....quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:19 schreef Hankster het volgende:
Ohja! Ik heb eigenlijk een nieuwe hardloopbroek nodig. Nu zag ik in het krantje van de actiesport dat ze een aanbieding hadden met eentje voor 25 euro. Opzich wel een schappelijke prijs gezien mijn op het moment toch wat schaarse liquide middelenMaar hoeveel heb je eigenlijk aan een toch wat minder merk (Diadora)?... Want om nou weer tegen de 60 euro uit te gaan geven vind ik toch wel een beetje pijnlijk.
ik heb duurdere merkspullen, maar ook goedkopere spullen van de Lidl etc. Mijn favoriete hardloopbroek is eentje die ik voor minder dan een tientje ofzo gekocht heb bij AH een paar maanden geleden. Je kan er geen buil aan vallen denk ik altijd maarquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:19 schreef Hankster het volgende:
Ohja! Ik heb eigenlijk een nieuwe hardloopbroek nodig. Nu zag ik in het krantje van de actiesport dat ze een aanbieding hadden met eentje voor 25 euro. Opzich wel een schappelijke prijs gezien mijn op het moment toch wat schaarse liquide middelenMaar hoeveel heb je eigenlijk aan een toch wat minder merk (Diadora)?... Want om nou weer tegen de 60 euro uit te gaan geven vind ik toch wel een beetje pijnlijk.
Klopt, gisteren had ik voor het eerst het gevoel dat ik liever een korte als lange broek aan had gedaan. Zal voor je bent opgewarmd misschien nog wel een beetje fris zijn, dat wel...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef superbient het volgende:
[..]
lang of kort, want als het vanaf nu 8+ blijft hebt je niet zo heel veel meer aan je tight vind ik persoonlijk....
ik heb ook weer gelopen, ruim 13 km. ging wel weer ok, lijkt erop alsof ik eindelijk mijn verkoudheid een beetje kwijt ben. Laatste 2 km kreeg ik wel een beetje last van m'n li. knie, nu even 10 min een icepack erop ter voorkoming van erger.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef kleinzusje het volgende:
Heerlijk uurtje gelopen![]()
Andere route dan normaal
Is twee dagen achter elkaar ook niet wat veel?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:36 schreef The_Hives het volgende:
2 dagen achter elkaar 12 km gelopen. Kreeg alleen vandaag weer last van mn knie. Wordt voorlopig dus niet buiten lopenlente
Das ook mijn vraagquote:Op zondag 1 maart 2009 21:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Is twee dagen achter elkaar ook niet wat veel?
valt toch wel mee? Na dag 1 totaal geen last en helemaal niet vermoeid ofzo. En er zijn genoeg mensen die zo'n afstand op 1 dag lopenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Is twee dagen achter elkaar ook niet wat veel?
Maar op de lange termijn ?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
valt toch wel mee? Na dag 1 totaal geen last en helemaal niet vermoeid ofzo. En er zijn genoeg mensen die zo'n afstand op 1 dag lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |