Wilde toch deze maar even quoten....die muzikale hints slaan dus ook nergens op blijkbaar...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:44 schreef Terreros85 het volgende:
Nog een aanwijzing dat Anniek er vanavond uit gaat. Twee mensen denken dat ze de mol is. Een mol is blind. De muzikale aanwijzing is Hello van Lionel Richie. Anniek las Hello en het liedje gaat over een blind meisje.
Vanavond
Als die het is, dan zal dat de grootste tv-shock in mijn leven zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf bij Dennis als mol. Die verpestte mooi de supermarktopdn vond het helemaal niet erg als Viv 1700 euro uit de pot had gehaald in het restaurant.
Ja, toen wist ik het ook meteenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Flem het volgende:
Dat Rick naar huis moest bleek al wel uit zijn vage 'ik ga op mijn intuïtie af' tijdens het maken van de test
Ze zag er heerlijk uit bij de kloof-opdrachtquote:
Vivienne valt inderdaad af, die is te fanatiek bezig met geld binnenhalen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef superjojo het volgende:
Vivienne is het in ieder geval niet, die heb ik nooit echt zien mollen. Jon verdenk ik ook niet heel erg, maar zowel Dennis als Vivienne en Anniek beweren op hem te stemmen.
Ik dacht ook meteen: die hebben gese-hekstquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ga even teruglezen hoe t ook alweer zat met Dennis, want nu mijn mol eruit is weet ik t echt niet meer. Als Anniek de Mol is vind ik het echt te voor de hand liggend.
Oh en bloeide daar niet iets moois op in de hotelkamer tussen Viv en Dennis???![]()
blijkbaar, of heeft Rick dit liedje ooit gezongen bij de sterrenplaybackshowquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wilde toch deze maar even quoten....die muzikale hints slaan dus ook nergens op blijkbaar...
Geen idee, iemand die die muzikale hint kan verklaren? Volgens mij heeft nog geen één hint daadwerkelijk in de goede richting gewezen? Of misschien zit de gemiddelde fokker niet op dezelfde golflengte als Hans / de gemiddelde radio 2 luisteraar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
blijkbaar, of heeft Rick dit liedje ooit gezongen bij de sterrenplaybackshow
Zeg dat welquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze zag er heerlijk uit bij de kloof-opdracht
Maar hij had juist wel veel onthouden, en was er mede verantwoordelijk voor dat die opdracht lukte. En hij wilde die supermarktopdracht de goede richting op sturen, als mol laat je dat lekker gaan als je ziet dat het misgaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef booo het volgende:
Oke, Dennis is zo duidelijk (mijn) de mol. Hij heeft ook gewoon mooi op die vraag uit aflevering 1 geantwoord "Nee, ik ben de mol al" of zo. Jon heeft veel te veel met dat ijsblok gesleurd en gepraat met die mensen. Al blijft het mn reserve. Hij kan natuurlijk ook heel veel met de gasten praten en expres niks onthouden, dan valt het minder op!
Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
blijkbaar, of heeft Rick dit liedje ooit gezongen bij de sterrenplaybackshow
Dat kan ook gemanipuleerd zijn hèquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
Vivienne valt inderdaad af, die is te fanatiek bezig met geld binnenhalen.
Anniek is het ook niet, ik blijf erbij dat ze anders nooit een rood scherm had gehad.
Jon verdenk ik ook niet, die is te veel met het spel bezig.
Blijft Dennis over, die lekker fanatiek doet, maar ondertussen niet heel veel geld verdient.
Hello Goodbyequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...
En naast dat, de Mol kán een rood scherm krijgen. Is al eens voorgekomen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan ook gemanipuleerd zijn hè
Dat was van toepassing op Sebastiaan. Die is pas vorige week naar huis gegaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Flem het volgende:
Vreemd dat zo weinig mensen Anniek verdenken. Het aloude 'dat zou te simpel en voor de hand liggend zijn' zal wel weer opgaan hier :>.
Dan nog blijf ik erbij dat de mol nooit een rood scherm krijgt, ook niet om kandidaten op het verkeerde been te zetten. En als dat wel zo blijkt te zijn, stel ik die mening wel bij... voorlopig houd ik koppig vast aan het feit dat dat scherm haar uitsluitquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan ook gemanipuleerd zijn hè
Ja, dat zou een Miloesjka flashback zijn. Maar ik heb Anniek om die reden dan ook als mol. Al zou Jon het ook nog kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Flem het volgende:
Vreemd dat zo weinig mensen Anniek verdenken. Het aloude 'dat zou te simpel en voor de hand liggend zijn' zal wel weer opgaan hier :>.
Die laatste zin wijst toch op Dennis of Viv, volgens mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef MrManiak het volgende:
Dagboek van de Mol
Dag Rick. Je hebt je bevestiging niet gevonden, maar je intuïtie liet je blijkbaar goed in de steek.
Deals en complotjes van je medespelers hebben ervoor gezorgd dat jij nu in het vliegtuig zit.
Wat mijn rol in deze is.. dat zal later wel blijken. Wij zitten in de trein en jij bent alweer bijna thuis. Mooi hè?
Nu zijn er nog maar vier... het einde nadert! Of complotjes nuttig zijn dat zal nog blijken. Wie weet smeed je zomaar een complot met de Mol en dan brengt het je dichter bij huis dan je zou wensen...
Mwa, dat ze er nog in zitten, betekent alleen dat Rick minimaal 1 vraag meer fout had dan de rest. Hoeft dus niets te zeggen. We weten ook niet hoe veel hij op Jon heeft ingezet qua antwoorden. En Viv spreidde haar antwoorden toch ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het moet haast wel Jon zijn, na deze stemming...
Graag in HD, of heeft de publieke omroep dat nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef Flem het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Iemand screenshots? :>.
Wel een lekkere nerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:45 schreef Maartel het volgende:
Dennis = Mol
Vivienne = een enorme nerd
Wanneer dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
En naast dat, de Mol kán een rood scherm krijgen. Is al eens voorgekomen.
Dennis, Viev en Anniek zaten hoofdzakelijk toch op Jon en juist die 4 zitten er nog in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die laatste zin wijst toch op Dennis of Viv, volgens mij.
[..]
Mwa, dat ze er nog in zitten, betekent alleen dat Rick minimaal 1 vraag meer fout had dan de rest. Hoeft dus niets te zeggen. We weten ook niet hoe veel hij op Jon heeft ingezet qua antwoorden. En Viv spreidde haar antwoorden toch ook?
Nee Sebastiaan was voor mij totaal niet verdacht, gewoon een hele fanatieke speler. Anniek is de Nadja van deze serie, zou jammer zijn als ze de mol is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was van toepassing op Sebastiaan. Die is pas vorige week naar huis gegaan.
Ik vind dat zo'n flauwe redenering.. niet van jou hoor, maar vanuit de mol, Inge had ook zoiets.. als Mol hoor je gewoon zo'n laag mogelijke pot te maken, dus elke cent die je binnenbrengt is er één te veel, ook als er later weer geld uit gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Nouk het volgende:
Misschien dat Viv wel weet dat er bij de volgende opdracht onwijs veel geld te verliezen valt. Dan maakt het niet uit dat ze het nu een keer goed deed met het bedienen, maakt haar alleen maar weinig verdacht.
Ja daarom issie ook maar reservequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hij had juist wel veel onthouden, en was er mede verantwoordelijk voor dat die opdracht lukte. En hij wilde die supermarktopdracht de goede richting op sturen, als mol laat je dat lekker gaan als je ziet dat het misgaat.
Dat idee heb ik ook ja. Anniek heeft een heel hoog Nadja-gehalte.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Sebastiaan was voor mij totaal niet verdacht, gewoon een hele fanatieke speler. Anniek is de Nadja van deze serie, zou jammer zijn als ze de mol is.
Kan niet, sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:49 schreef MrManiak het volgende:
[..]
http://community.avro.nl/forums/t/16657.aspx
In de aflevering daarna was het nog even benadrukt volgens mij, dat de mol ook een rood scherm kan krijgen als er niemand naar huis gaat of iets in die richting.quote:
Nou inderdaad, van Jon hebben ze maar erg weinig laten zien, je zou denken dat als hij de mol is, dat dat bewust gedaan is om de kijkers op een ander spoor te zetten. Omdat het voor de spelers wel heel duidelijk Jon lijkt te zijn, maar wij krijgen niet zoveel mee van zijn acties heb ik het gevoel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dennis, Viev en Anniek zaten hoofdzakelijk toch op Jon en juist die 4 zitten er nog in.
Ik hoop zelf niet dat het Jon is, omdat ik heel weinig van hem gezien heb. En dan bedoeling in het algemeen (leuk hoor, Jon badderend in de Dode Zee met een balletmuziekje (iemand enig idee welk muziekje dat is, als hint misschien?), maar je hebt er speltechnisch helemaal niks aan) en met molacties...
Is ook gewoon logisch. Anniek had een onzekere vrijstelling (dwz, ze kon zelf kiezen wanneer ze 'm zou gebruiken) en moest gewoon vragen invullen. Stel dat ze zelf de mol is, dan vult ze normaal gesproken alle vragen goed in. In dit geval misschien niet, waardoor ze een rood scherm kreeg. De vrijstelling gaat dan in en Anniek blijft erin.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de aflevering daarna was het nog even benadrukt volgens mij, dat de mol ook een rood scherm kan krijgen als er niemand naar huis gaat of iets in die richting.
Inderdaad, die ouwe rukkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Djeez het volgende:
Rick is een geile beer, en greep Anniek, die heus zelf wel op het rotsblok kon klimmen bij de kont. Maar goed, nu Rick er uit is, is het helemaal simpel. Anniek is dus de mol...
Niks doen is nou ook niet echt des mols, dan heb je namelijk ook niet echt veel invloed..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Terreros85 het volgende:
Viev liep weer heerlijk nix te doen in het eerstedeel van de aflevering. Ze heeft zich niet bemoeid met de boodschappen en ook niet met het ijsblok. En toen moest ze zich ineens profileren als engel bij het oberspel
Waarom? Deze is én eerder én voller.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef kenwel het volgende:
Zullen we deze maar sluiten, en in het andere verder gaan.
Ze had anders ene pak luiers van een tientje, en later kwam ze met iets aanzetten wat zes euro kostte...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Remzz het volgende:
Zeker in de supermarkt was ze weer verdacht bezig ze heeft volgensmij geen enkel product gepakt.
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef kenwel het volgende:
Zullen we deze maar sluiten, en in het andere verder gaan. Deze topic staat namelijk niet bij de rest van de topics en is daardoor zijn verwarrend.
Die heb ik gemaakt (een half uur na de uitzending pas) omdat ik deze niet zag: dit topic staat niet in het TVR-filter, waardoor veel mensen hem niet zagen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?
Misschien omdat Rick degene was die de 'Hello' van Anniek voor het eerst ter sprake bracht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...
De reeks begint normaal toch altijd met WIDM? TT kun je toch wijzigen. Mij boeit het niet zo erg, maar goed als mensen zich eraan storen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?
quote:
Als mol zou je ws geen witte broek aantrekken met zo'n opdracht in 't vooruitzichtquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, geile beer, die meneer Postkrediet. Maar volgens mij droeg Anniek geen onderbroek onder die witte, doorweekte broek...
quote:
Dat Dennis 24 is /of 24 jr wordt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens WIDM forum stond er op de trein, die meerdere malen vol in beeld kwam, 85, wat zou corresponderen met het geboortejaar van Dennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft ze in Noord-Ierland moeten inleveren natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, geile beer, die meneer Postkrediet. Maar volgens mij droeg Anniek geen onderbroek onder die witte, doorweekte broek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Irving op 20-02-2009 00:26:25 ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:37 schreef Irving het volgende:
Dit is een spoiler wie de Mol is, serieusOok als je serie 7 wel gezien hebt vond ik 'm een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al vond ik die uitspraak zelf wel héél gezocht, heel erg 'de mol moet nog ff wat verdenkingen verzinnen'
Kzal hem zo even editten want kheb hem neit zo goed uitgelegd -.-quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ook als je serie 7 wel gezien hebt vond ik 'm een beetje![]()
Al vond ik die uitspraak zelf wel héél gezocht, heel erg 'de mol moet nog ff wat verdenkingen verzinnen'
En hij zette Vivienne aan tot geld verbrassen, daar ging ze alleen niet op in...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:11 schreef Maartel het volgende:
Dennis maakt ook erg vaak anderen verdacht.. als kandidaat houd je je verdenkingen wel voor je.
Sowieso met dat schietspel heel veel..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft Dennis ergens in t begin niet heel veel geld verdiend, waardoor hij het ZEKER niet kon zijn?? Ik weet niet meer welke opdracht het was...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:37 schreef Irving het volgende:
Dit is een spoiler wie de Mol is, serieusGod o godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Daar waren theorieën over. De productie kon haar makkelijk een rood scherm geven omdat al duidelijk was dat er niemand uit hoefde. Dan konden ze iedereen op een dwaalspoor brengen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef Stansfield het volgende:
Ik twijfel ook tussen Jon of Dennis. Anniek kan het toch al niet zijn ivm het rode scherm??
Whatever. Ik herhaalde maar even wat de theorie was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef JanJanJan het volgende:
dat gezeik over wel of geen rood scherm mogelijk voor de mol
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
Wilde toch deze maar even quoten....die muzikale hints slaan dus ook nergens op blijkbaar...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef broer het volgende:
Nou, die muzikale hint kan op niemand anders slaan dan Anniek of Rick. Zeg maar vast dag tegen Rick, dus.
Hoe moet ik dat opvatten?quote:
Ik snap 'm volkomen, maar vind je het niet een beetje ver gezocht? Maar goed, na jaren WIDM te kijken, kijk ik nergens meer van op. Ik hou 'm in de gaten Irvquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef Irving het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat opvatten?Kheb mijn post al een beetje ge-edit, misschien dat hij niet helemaal helder is, maar ik ben niet zo goed in uitleggen -.- Khoop iig dat hij wat overtuigender over komt nu
Bij het kasteel was hij de enige die geld binnenhaalde (had het niet hoeven te vinden, en had zich af kunnen laten schieten) en het was 2500 euro, wat voor dit spel erg veel is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft Dennis ergens in t begin niet heel veel geld verdiend, waardoor hij het ZEKER niet kon zijn?? Ik weet niet meer welke opdracht het was...
of juist wel.. de mannen een beetje afleiden...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als mol zou je ws geen witte broek aantrekken met zo'n opdracht in 't vooruitzicht
Vrij tegenstrijdig dat hij dan heel veel geld heeft binnengehaald, vanaf de eerste aflevering zag ik hem ook als hele fanatieke speler en niet als de evt mol...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Bij het kasteel was hij de enige die geld binnenhaalde (had het niet hoeven te vinden, en had zich af kunnen laten schieten) en het was 2500 euro, wat voor dit spel erg veel is.
In de supermarkt vandaag stuurt hij de dure dingen terug. Dat zou een mol toch niet doen?
Wijst op het autokerkhof Vivienne de weg naar de auto met 1000 euro.
bij het reuzenrad zet hij paula en vivienne bij elkaar (is goed).
Maar... er zitten wel heel veel dingen in de serie die je als hints kunt opvatten.
- aflevering 1 : stier in beeld, en een filmpje dat Dennis een stier berijdt
- aflevering 2 : "is de mol" achterstevoren te horen als Dennis in beeld is
- aflevering 3: "het geld is hier, maar bij WIE?" Wie = de mol = Dennis
- aflevering 3: Dennis schrijft "VIV" terwijl er in de uitzending een klok te zien zijn met "5 voor 1" en verschillende klokken 5, 1 en 5 keer slaan (heb ik niet zelf gezien)
- aflevering 6: De posities van de foto's van de vorige mollen kun je optellen en omzetten tot letters. DSM? = Dennis Storm Mol ?
- aflevering 7 : "dit is een zin van de mol"
- aflevering 7: het getal 85 op de trein (geboortejaar)
Daarnaast ook een aantal typische mol dingen/acties:
- topito onderhandeling blokkeren
- 1e positie bij het reuzenrad, en dan verkeerd instappen is een ideale uitgangspositie voor de mol.
- Met hooibalen klooien tijdens het flipperen
- het ijsblok weggooien, zodat het kan wegdrijven in de snelle stroom
- supermarkt verwarring stichten
- zogenaamd met iemand een team vormen en dat heel opzichtig doen, evenals opzichtig je aan de fouten van anderen ergeren: het wekt de indruk dat je de enige bent die echt wil winnen, terwijl in werkelijkheid je er geen cent extra mee in de pot brengt.
Hoewel Dennis erg mollig was vandaag ben ik er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat hij de mol is.
Maar als hij het is, dan is ie wel een hele leuke mol![]()
Hij is gewoon mijn favoriet
Dat hele 'toen' was een hint omdat ze in Thailand zaten, nu zou dat nergens op slaan. Bovendien een beetje flauw dat je eerdere series gekeken moet hebben om de huidige mol te vinden, er komen ieder jaar weer nieuwe kijkers bij en die zouden deze hint niet zien omdat ze niet eerder al WIDM hebben gekeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef Irving het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat opvatten?Kheb mijn post al een beetje ge-edit, misschien dat hij niet helemaal helder is, maar ik ben niet zo goed in uitleggen -.- Khoop iig dat hij wat overtuigender over komt nu
kijk, en daar gaat het juist mis. de Mol is altijd obvious achteraf. had ik met Miljouska ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik blijf bij Jon als Mol.
Rick was het duidelijk niet, Vivienne is het niet, Dennis zou nog kunnen, Anniek is te obvious.
Straks lees ik wel even bij.
Ik was ook wel gesteld op.. eeuh de omgevingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:09 schreef rubbereend het volgende:
Als je ziet hoe snel Anniek aan het shoppen slaat als dennis voorstelt dat er meer van één land mogenzonder kritiek. Dus dat si de Mol. Bovendien blijft ze er dan tot het einde in
erg leuk trouwens die water opdracht, mooie........ omgeving daar
Vivienne had daar op zn minst een aandeel in aan haar gezicht te zien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef avonne het volgende:
jammer dat we niet gezien hebben wie de duitse en belgische vlag verwisseld heeft.
Anniek is nooit naar huis geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:33 schreef pfaf het volgende:
Zegt JP elke aflevering dat de Mol nooit naar huis kan gaan? Gisteren viel het me voor het eerst op namelijk. Dat zou wel heel erg duiden op Anniek namelijk.
Hmmz, is het toevallig dat Dennis 24 juni jarig is, en dit jaar 24 wordt?? Of zijn er meerdere spelers die op de 24ste jarig zijn en/of 24 zijn??quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
Ze gebruiken echt elke keer muziek van '24' daar. Nu weer Redemption
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hmmz, is het toevallig dat Dennis 24 juni jarig is, en dit jaar 24 wordt?? Of zijn er meerdere spelers die op de 24ste jarig zijn en/of 24 zijn??
Ik twijfel tussen Jon en Dennis.
Anniek niet omdat mol nooit rood scherm kan hebben volgens zo'n persoon op wieisdemol forum, vivienne niet omdat ze gewoon teveel goede dingen doet.
Wat een kansloze opmerking.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef kodama het volgende:
ik weet 100% zeker dat dennis de mol niet is....heheh. Maar hij valt me wel 100% mee, dacht dat het weer zo'n standaard BNN sukkeltje was maar het is wel een grappige gast, beetje dom alleen, maar dat hoort bij bnn, al had ie soms wel goeie rake opmerkingen...
Vivienne of jon is de mol...
Dat gaf ik al eerder aan inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef Marthh het volgende:
Vivienne en Dennis hebben meer dan alleen een complotje gedeeld in de hotelkamer, zo te zien
Hoezo? Wat een lucky bastard dan!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef Marthh het volgende:
Vivienne en Dennis hebben meer dan alleen een complotje gedeeld in de hotelkamer, zo te zien
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef Leandra het volgende:
Marrije, ik had je helemaal niet herkend!
Muahahahahaha.... tering raap me op... rebels randje en jeroen pauw... en dia andere namen ook... muahahaha, ja man wat moeten we zonder die gasten op de televisie, SPRAAKMAKENDE tv iconen inderdaad... proestquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerking.
Hoezo standaard BNN sukkeltje. Jeroen Pauw, Ruud de Wild, Sander de Heer, Filemon Wesselink. Vier namen en alle vier totaal verschillende karakters. Het enige gemene is het rebelse randje.
Sorry offtopic, maar wat een gezwets.
En toch zitten de meesten op Jon als mol...... dan doet ze het toch niet slechtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Shadow_NL het volgende:
Als Anniek de mol is heeft ze het zo slecht gespeeld he. Alle acties van haar waren veels te opvallend en het ligt er te dik op.
Ik blijf erbij dat Dennis de mol is.
Ze kijken al de hele serie zo overdreven geil naar elkaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoezo? Wat een lucky bastard dan!
Jeroen Pauw is inderdaad een tv icoon. Ruud de Wild een radio icoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:14 schreef kodama het volgende:
[..]
Muahahahahaha.... tering raap me op... rebels randje en jeroen pauw... en dia andere namen ook... muahahaha, ja man wat moeten we zonder die gasten op de televisie, SPRAAKMAKENDE tv iconen inderdaad... proest
En Vivienne draagt kleding van Dennis,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoezo? Wat een lucky bastard dan!
Dennis wordt 24 jrquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hmmz, is het toevallig dat Dennis 24 juni jarig is, en dit jaar 24 wordt?? Of zijn er meerdere spelers die op de 24ste jarig zijn en/of 24 zijn??
Ik twijfel tussen Jon en Dennis.
Anniek niet omdat mol nooit rood scherm kan hebben volgens zo'n persoon op wieisdemol forum, vivienne niet omdat ze gewoon teveel goede dingen doet.
Ik krijg ineens een heel rare gedachte... Viv zei op een gegevens moment dat ze een nerd is als ze een pact met de mol heeft gesloten. Is 'nerd' (of een andere spellingswijze met soortgelijke uitspraak) toevallig niet een Arabische benaming voor mol of zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef N.i.c.k het volgende:
dennis zal de finale halen. Hij is slim genoeg om niemand te vertrouwen en verdenkt in werkelijkheid Vivienne. Daarom sluit hij een pact. En Vivienne sluit een pact omdat ze toch de mol is. Welke normale kandidaten gaan nu zover in het spel nog complotjes maken, de kans is 25 % dat je partner de mol is.
Man hou op echt... jeroen en ruud iconenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jeroen Pauw is inderdaad een tv icoon. Ruud de Wild een radio icoon.
Rob Muntzquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef kodama het volgende:
[..]
Man hou op echt... jeroen en ruud iconen
Wat dacht je van Bart de Graaff (ja de persoon, niet zijn, nou ja 'zijn' omroep) en bijv. Rob Muntz, dat zijn tenminste iconen, prutser.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef Marthh het volgende:
[..]
En Vivienne draagt kleding van Dennis,
Dennis heeft in aflevering 1, in de loods een zwarte trui aan heeft met een hartje erop met twee botten eronder. Vivienne heeft deze ook aan in aflevering 4 bij het slapen in die tenten.
Serieusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef kodama het volgende:
[..]
Man hou op echt... jeroen en ruud iconen
Wat dacht je van Bart de Graaff (ja de persoon, niet zijn, nou ja 'zijn' omroep) en bijv. Rob Muntz, dat zijn tenminste iconen, prutser.
Saai, dat grijs...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:18 schreef Marthh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze trui dus
Welk nummer was het precies?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Djeez het volgende:
2 Unlimited. Zou dit slaan op Viv en Dennis, de 2 'ongelimiteerden'?
quote:
Ik zie het alquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:41 schreef Djeez het volgende:
Dan ga ik voor Dennis. Niets is hem te gek (geen meer te diep, geen berg te hoog). Verder kan ik er geen chocola van maken...
2 Unlimited met 'No Limit'quote:
jouw taalgebruik is dom.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef kodama het volgende:
ik weet 100% zeker dat dennis de mol niet is....heheh. Maar hij valt me wel 100% mee, dacht dat het weer zo'n standaard BNN sukkeltje was maar het is wel een grappige gast, beetje dom alleen, maar dat hoort bij bnn, al had ie soms wel goeie rake opmerkingen...
Vivienne of jon is de mol...
Nu mis ik de muzikale hint ook, qua tekst..quote:Afvaller aflevering 7: Rick Engelkes
Deze aflevering eindigde negatief voor Rick. Hij moest het spel, met zicht op de finale, verlaten. Helaas was Rick niet in staat om zijn verhaal te doen in het programma. Naar zijn ervaringen blijft het dus altijd gissen...
Vievenne en Dennis?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En op wie slaat dat op? Rick was niet in de studio.
Kheb een beetje doorgezocht, en heb het idee dat wat ik gepost heb, een onderdeel was een een grote hint. Kdenk niet dat ik hem helemaal hier onder een spoiler ga zetten, kgeef jullie gewoon de link van de theorie: http://community.avro.nl/forums/t/17982.aspxquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik snap 'm volkomen, maar vind je het niet een beetje ver gezocht? Maar goed, na jaren WIDM te kijken, kijk ik nergens meer van op. Ik hou 'm in de gaten Irv!
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:45 schreef Irving het volgende:
[..]
Kheb een beetje doorgezocht, en heb het idee dat wat ik gepost heb, een onderdeel was een een grote hint. Kdenk niet dat ik hem helemaal hier onder een spoiler ga zetten, kgeef jullie gewoon de link van de theorie: http://community.avro.nl/forums/t/17982.aspx
Geen idee of jullie dit topic een spoiler vinden of dat het ver gezocht is, maar ik vind het in ieder geval een héle sterk aanwijzing naar de Mol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klaar als een klontje toch jongens.![]()
Mmmmh... Interessant...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:45 schreef Irving het volgende:
[..]
Kheb een beetje doorgezocht, en heb het idee dat wat ik gepost heb, een onderdeel was een een grote hint. Kdenk niet dat ik hem helemaal hier onder een spoiler ga zetten, kgeef jullie gewoon de link van de theorie: http://community.avro.nl/forums/t/17982.aspx
Geen idee of jullie dit topic een spoiler vinden of dat het ver gezocht is, maar ik vind het in ieder geval een héle sterke aanwijzing naar de Mol.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:32 schreef N.i.c.k het volgende:
ja ik wil jullie wel de link van een site geven, maar dan is de pret voor alle onwetende dus wel voorbij
vooruit, spoiler danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klaar als een klontje toch jongens.
![]()
1 2 3 4 5 6 7 | Rick > Anniek > Anniek+Dennis Jon > Anniek > Anniek+Dennis Sebas > Rick Anniek > Jon > Jon Vivienne > Jon > Jon+Anniek Dennis > Rick > Jon |
Dat is ie ook: jo(h)n de mol!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef Longmen het volgende:
Kan John niet gewoon de mol zijn?
John de Mol?
Sigrid in serie twee (met de 'on'bekende Nederlandersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Paracelsus het volgende:
Voor mij is het Anniek. Doet niks, kan niks, loopt alleen maar apatisch om zich heen te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Dit is op zich ook een logische redenering, ook al zie ik veel "aanwijzingen" naar Dennis en Jon. Ze doet idd geen ruk, kan geen ruk en brengt echt ¤0,00 op. Vervolgens ook nog erg makkelijk doorzichtige mol-acties, die door elke andere deelnemer op te merken is (en daardoor mislukken). Het zou werkelijk waar een hele "slechte mol" zijn als ze dit is. Maar ze zou het zomaar kunnen zijn. (al denk ik toch niet, ze komt gewoon niet snugger genoeg over voor een Mol, o.a. door die uitvraag-actie van Dennis 's avonds op het terras in aflevering 6 rond 32:00)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Paracelsus het volgende:
Voor mij is het Anniek. Doet niks, kan niks, loopt alleen maar apatisch om zich heen te kijken.
Het schijnt dat je flink lobby-geld moet schuiven om een Oscar te winnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:24 schreef peaceman het volgende:
Als Dennis de mol is, dan is het zelfs oscar-waardig.
ja, wat kan de mol eigenlijk winnen ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:33 schreef broer het volgende:
[..]
Het schijnt dat je flink lobby-geld moet schuiven om een Oscar te winnen.
Dat kan hij dan mooi betalen van al dat geld dat hij heeft binnengebracht.
Faamquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, wat kan de mol eigenlijk winnen ?
Niets.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, wat kan de mol eigenlijk winnen ?
Wat is hier zo zwak aan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat is dan de enige zwakte in het concept ...
Viv en Dennis wilden zelf verdacht worden, zodat de anderen hun als Mol zouden gaan zien. Daarme zouden ze op de verkeerde stemmen en eruit gaan, zodat Dennis en Viv de finale zouden halen. Om verdacht te worden moesten ze opdrachten verprutsen. En opdrachten verprutsen is precies wat de Mol ook wil... Dus voor de Mol is zo'n pact een mooi excuus om de boel te verkloten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:34 schreef Clyde_Frog het volgende:
Als mol heb je natuurlijk niks aan zo'n pact,
Viv is sowieso de Mol niet, maar voor Dennis zou het wel kunnen....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:16 schreef peaceman het volgende:
Maar Vivwilde niet dat Sebastiaan haar ging verdenken (haar opmerking tegen Anniek) en ook met die tafelopdracht deed ze weer goed haar best om niet verdacht te worden.....
inderdaad, ik denk niet dat ze de Mol is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:16 schreef peaceman het volgende:
Maar Vivwilde niet dat Sebastiaan haar ging verdenken (haar opmerking tegen Anniek) en ook met die tafelopdracht deed ze weer goed haar best om niet verdacht te worden.....
Waarom?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat is dan de enige zwakte in het concept ...
Die opmerking van Viv was juist heel verdacht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:16 schreef peaceman het volgende:
Maar dan zou haar afspraak met Dennis wel een reden zijn om het geld uit de pot te houden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:39 schreef Terreros85 het volgende:
De mol weet wat de opdrachten zijn. Stel, Viv is de mol en ze weet dat er nog een gokspel komt waarin veel geld gewonnen/verloren kan worden. Dan maakt het niet veel uit dat Viv in de afgelopen aflevering veel gewonnen.
Theorie van een collega om Viv niet helemaal af te schrijven.
Damn dat zou ook nog kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Viv en Dennis wilden zelf verdacht worden, zodat de anderen hun als Mol zouden gaan zien. Daarme zouden ze op de verkeerde stemmen en eruit gaan, zodat Dennis en Viv de finale zouden halen. Om verdacht te worden moesten ze opdrachten verprutsen. En opdrachten verprutsen is precies wat de Mol ook wil... Dus voor de Mol is zo'n pact een mooi excuus om de boel te verkloten.
En wiens idee was dat pact, precies, van Dennis!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:17 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Damn dat zou ook nog kunnen inderdaad
Werk je op de sociale werkplaats?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:39 schreef Terreros85 het volgende:
De mol weet wat de opdrachten zijn. Stel, Viv is de mol en ze weet dat er nog een gokspel komt waarin veel geld gewonnen/verloren kan worden. Dan maakt het niet veel uit dat Viv in de afgelopen aflevering veel gewonnen.
Theorie van een collega om Viv niet helemaal af te schrijven.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:12 schreef Thealexfiles het volgende:
Het is nog steeds Jon.
Tevens TVP.
Nee. Anniek is véél te opvallend. Kan niet. En inderdaad, ze doet en kan niets, maar dat is vast omdat ze van zichzelf zo dom is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:39 schreef Paracelsus het volgende:
Ik zit nog altijd op Anniek, hoor. En ik word gesterkt in die gedachte doordat mensen vinden dat ze niks kan en dom is. Dan krijg ik een Milouska-flashback.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Het zal toch wat zijn als Anniek de mol is, niemand die haar verdenkt omdat het 'te opvallend' is, en ze heeft lekker haar gang kunnen gaan.
De opdracht. Lijkt me echt ontzettend gaaf om daar te lopen.quote:
Vind het een beetje een onduidelijk schema die hier en daar zeker niet klopt.. Heinz heeft op het wieisdemol.com forum een duidelijk schema van negatieve en positieve acties geplaatst.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:43 schreef sverbern het volgende:
Dit schema heeft iemand op het .nl forum gemaakt:
[ afbeelding ]![]()
Wat een verschil in inkomsten zeg tussen Jon+Anniek en Vivienne+Dennis!
Hij heeft Viviënne ook geholpenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef alors het volgende:
Ja en Jon ging ook voor de ober opdracht, hij heeft Vivienne niet zichtbaar tegengewerkt, iets wat een mol op z'n minst moeten proberen.
Jah idd, misschien wel 2500 ervan af halen, want die +500 moet dan veranderd worden in -500. Overigens vind ik dat er ook een dikke min mag bij de supermarkt. Het schema lijkt wel objectief, maar de hoeveelheid geld die iedereen in en uit de pot heeft gehaald, zitten wel wat dieper dan alleen een beetje optellen en delen -.-quote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef JohnDDD het volgende:
1500 voor Dennis voor het reuzenrad is echt belachelijk, en als hij de mol is heeft hij in afl. 1 ook geen 500 euro binnengehaald in het eerste spel. trek eens 2000 euro af van zijn verdiensten en hij komt op 3200.
Degene die dat altijd deed maakt er deze serie maar een paar zover ik heb begrepen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:15 schreef karoltje het volgende:
Zijn er dit jaar trouwens geen cartoons van elke aflevereing? Vroeger stonden die wieisdemol.nl ?
De Hans Schiffers walkquote:Op zondag 22 februari 2009 19:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Degene die dat altijd deed maakt er deze serie maar een paar zover ik heb begrepen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook dit topic op widm.com
Op basis van datzelfde fragment zou ik zeggen dat Vivienne afvalt. Dennis is verdacht gemaakt in de laatste afleveringen, dus dan gaan we met drie verdachte personen de finale in.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:34 schreef kingmob het volgende:
Volgende aflevering valt Dennis denk ik af (gebasseerd op de 'no limit' hint).
Ik hoop het, Dennis is mijn molquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Op basis van datzelfde fragment zou ik zeggen dat Vivienne afvalt. Dennis is verdacht gemaakt in de laatste afleveringen, dus dan gaan we met drie verdachte personen de finale in.
quote:Ik hoop het, Dennis is mijn mol(naast reservemolletje Jon)
Maar hij wist niet zeker of ie dat echt niet wilde. . . Ik zou het niet flauw vinden als hij de mol is. Ik blijf erbij, hij ís de molquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:17 schreef Nijnkonijn87 het volgende:
[..]
Zou flauw zijn als Dennis de mol is hoor! Hij was de enige waarvan we konden zien in de eerste aflevering dat hij de Mol niet wilde zijn.....
Precies. De famous woorden van PJH : "Weet je het zeker?" Dennis: "Niet helemaal zeker nee".quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij wist niet zeker of ie dat echt niet wilde. . . Ik zou het niet flauw vinden als hij de mol is. Ik blijf erbij, hij ís de mol
Hoezo valt de persoon buiten het pact af? Als mol, als winnaar, als verliezer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik blijf de hint nog steeds maar wat cryptisch vinden, voor hetzelfde geldt gaat "het pact" gewoon door naar de finale en degene die buiten dat pact valt, valt af. Dan zou het Jon of Anniek zijn..
Gewoon de laatste afvaller.. er zijn nu nog 4 spelers over en er moet er nog 1 afvallen..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo valt de persoon buiten het pact af? Als mol, als winnaar, als verliezer?
Oh, zeg dat dan. Je schreef dat het pact doorgaat naar de finale en dat de persoon die er buten valt - de derde persoon in de finale dus - afvalt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon de laatste afvaller.. er zijn nu nog 4 spelers over en er moet er nog 1 afvallen..
Hahahaha, die is leuk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:51 schreef Yesse het volgende:
Ja of No no no no no no slaat op het feit dat er niemand afvalt
Zie je hoe hij zijn handen houdt? Hij beeldt "Ik ben de Mol" uit.quote:
WTFquote:
Het is wel mogelijk hoor, eerder gebeurd enzo. Niet dat ik denk dat dit daar echt op slaat, merk alleen op dat alles mogelijk is.quote:
Hij is weer leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:07 schreef Yesse het volgende:
Weer een nieuwe tekening van vriendlief:
Nou, dat verwacht ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef booo het volgende:
Ooit zal er toch ook wel we seizoen komen met meerdere mollen?
Heeft ie toch mooi voor elkaar, ik had wel meer foto´s van die broek verwacht trouwensquote:
Of een supermolquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nou, dat verwacht ik eigenlijk niet.
Das toch niet leuk. Heb je meer kans dat je als kandidaat doorgaat naar de volgende ronde, maar ook meer kans dat de opdracht mislukt (doordat er meerdere mollen zijn).quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef booo het volgende:
Ooit zal er toch ook wel een seizoen komen met meerdere mollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |