Als mol zou je ws geen witte broek aantrekken met zo'n opdracht in 't vooruitzichtquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, geile beer, die meneer Postkrediet. Maar volgens mij droeg Anniek geen onderbroek onder die witte, doorweekte broek...
quote:
Dat Dennis 24 is /of 24 jr wordt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens WIDM forum stond er op de trein, die meerdere malen vol in beeld kwam, 85, wat zou corresponderen met het geboortejaar van Dennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft ze in Noord-Ierland moeten inleveren natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, geile beer, die meneer Postkrediet. Maar volgens mij droeg Anniek geen onderbroek onder die witte, doorweekte broek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Irving op 20-02-2009 00:26:25 ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:37 schreef Irving het volgende:
Dit is een spoiler wie de Mol is, serieusOok als je serie 7 wel gezien hebt vond ik 'm een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al vond ik die uitspraak zelf wel héél gezocht, heel erg 'de mol moet nog ff wat verdenkingen verzinnen'
Kzal hem zo even editten want kheb hem neit zo goed uitgelegd -.-quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ook als je serie 7 wel gezien hebt vond ik 'm een beetje![]()
Al vond ik die uitspraak zelf wel héél gezocht, heel erg 'de mol moet nog ff wat verdenkingen verzinnen'
En hij zette Vivienne aan tot geld verbrassen, daar ging ze alleen niet op in...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:11 schreef Maartel het volgende:
Dennis maakt ook erg vaak anderen verdacht.. als kandidaat houd je je verdenkingen wel voor je.
Sowieso met dat schietspel heel veel..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft Dennis ergens in t begin niet heel veel geld verdiend, waardoor hij het ZEKER niet kon zijn?? Ik weet niet meer welke opdracht het was...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:37 schreef Irving het volgende:
Dit is een spoiler wie de Mol is, serieusGod o godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Daar waren theorieën over. De productie kon haar makkelijk een rood scherm geven omdat al duidelijk was dat er niemand uit hoefde. Dan konden ze iedereen op een dwaalspoor brengen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef Stansfield het volgende:
Ik twijfel ook tussen Jon of Dennis. Anniek kan het toch al niet zijn ivm het rode scherm??
Whatever. Ik herhaalde maar even wat de theorie was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef JanJanJan het volgende:
dat gezeik over wel of geen rood scherm mogelijk voor de mol
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
Wilde toch deze maar even quoten....die muzikale hints slaan dus ook nergens op blijkbaar...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef broer het volgende:
Nou, die muzikale hint kan op niemand anders slaan dan Anniek of Rick. Zeg maar vast dag tegen Rick, dus.
Hoe moet ik dat opvatten?quote:
Ik snap 'm volkomen, maar vind je het niet een beetje ver gezocht? Maar goed, na jaren WIDM te kijken, kijk ik nergens meer van op. Ik hou 'm in de gaten Irvquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef Irving het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat opvatten?Kheb mijn post al een beetje ge-edit, misschien dat hij niet helemaal helder is, maar ik ben niet zo goed in uitleggen -.- Khoop iig dat hij wat overtuigender over komt nu
Bij het kasteel was hij de enige die geld binnenhaalde (had het niet hoeven te vinden, en had zich af kunnen laten schieten) en het was 2500 euro, wat voor dit spel erg veel is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft Dennis ergens in t begin niet heel veel geld verdiend, waardoor hij het ZEKER niet kon zijn?? Ik weet niet meer welke opdracht het was...
of juist wel.. de mannen een beetje afleiden...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als mol zou je ws geen witte broek aantrekken met zo'n opdracht in 't vooruitzicht
Vrij tegenstrijdig dat hij dan heel veel geld heeft binnengehaald, vanaf de eerste aflevering zag ik hem ook als hele fanatieke speler en niet als de evt mol...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Bij het kasteel was hij de enige die geld binnenhaalde (had het niet hoeven te vinden, en had zich af kunnen laten schieten) en het was 2500 euro, wat voor dit spel erg veel is.
In de supermarkt vandaag stuurt hij de dure dingen terug. Dat zou een mol toch niet doen?
Wijst op het autokerkhof Vivienne de weg naar de auto met 1000 euro.
bij het reuzenrad zet hij paula en vivienne bij elkaar (is goed).
Maar... er zitten wel heel veel dingen in de serie die je als hints kunt opvatten.
- aflevering 1 : stier in beeld, en een filmpje dat Dennis een stier berijdt
- aflevering 2 : "is de mol" achterstevoren te horen als Dennis in beeld is
- aflevering 3: "het geld is hier, maar bij WIE?" Wie = de mol = Dennis
- aflevering 3: Dennis schrijft "VIV" terwijl er in de uitzending een klok te zien zijn met "5 voor 1" en verschillende klokken 5, 1 en 5 keer slaan (heb ik niet zelf gezien)
- aflevering 6: De posities van de foto's van de vorige mollen kun je optellen en omzetten tot letters. DSM? = Dennis Storm Mol ?
- aflevering 7 : "dit is een zin van de mol"
- aflevering 7: het getal 85 op de trein (geboortejaar)
Daarnaast ook een aantal typische mol dingen/acties:
- topito onderhandeling blokkeren
- 1e positie bij het reuzenrad, en dan verkeerd instappen is een ideale uitgangspositie voor de mol.
- Met hooibalen klooien tijdens het flipperen
- het ijsblok weggooien, zodat het kan wegdrijven in de snelle stroom
- supermarkt verwarring stichten
- zogenaamd met iemand een team vormen en dat heel opzichtig doen, evenals opzichtig je aan de fouten van anderen ergeren: het wekt de indruk dat je de enige bent die echt wil winnen, terwijl in werkelijkheid je er geen cent extra mee in de pot brengt.
Hoewel Dennis erg mollig was vandaag ben ik er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat hij de mol is.
Maar als hij het is, dan is ie wel een hele leuke mol![]()
Hij is gewoon mijn favoriet
Dat hele 'toen' was een hint omdat ze in Thailand zaten, nu zou dat nergens op slaan. Bovendien een beetje flauw dat je eerdere series gekeken moet hebben om de huidige mol te vinden, er komen ieder jaar weer nieuwe kijkers bij en die zouden deze hint niet zien omdat ze niet eerder al WIDM hebben gekeken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef Irving het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat opvatten?Kheb mijn post al een beetje ge-edit, misschien dat hij niet helemaal helder is, maar ik ben niet zo goed in uitleggen -.- Khoop iig dat hij wat overtuigender over komt nu
kijk, en daar gaat het juist mis. de Mol is altijd obvious achteraf. had ik met Miljouska ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik blijf bij Jon als Mol.
Rick was het duidelijk niet, Vivienne is het niet, Dennis zou nog kunnen, Anniek is te obvious.
Straks lees ik wel even bij.
Ik was ook wel gesteld op.. eeuh de omgevingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:09 schreef rubbereend het volgende:
Als je ziet hoe snel Anniek aan het shoppen slaat als dennis voorstelt dat er meer van één land mogenzonder kritiek. Dus dat si de Mol. Bovendien blijft ze er dan tot het einde in
erg leuk trouwens die water opdracht, mooie........ omgeving daar
Vivienne had daar op zn minst een aandeel in aan haar gezicht te zien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef avonne het volgende:
jammer dat we niet gezien hebben wie de duitse en belgische vlag verwisseld heeft.
Anniek is nooit naar huis geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:33 schreef pfaf het volgende:
Zegt JP elke aflevering dat de Mol nooit naar huis kan gaan? Gisteren viel het me voor het eerst op namelijk. Dat zou wel heel erg duiden op Anniek namelijk.
Hmmz, is het toevallig dat Dennis 24 juni jarig is, en dit jaar 24 wordt?? Of zijn er meerdere spelers die op de 24ste jarig zijn en/of 24 zijn??quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
Ze gebruiken echt elke keer muziek van '24' daar. Nu weer Redemption
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hmmz, is het toevallig dat Dennis 24 juni jarig is, en dit jaar 24 wordt?? Of zijn er meerdere spelers die op de 24ste jarig zijn en/of 24 zijn??
Ik twijfel tussen Jon en Dennis.
Anniek niet omdat mol nooit rood scherm kan hebben volgens zo'n persoon op wieisdemol forum, vivienne niet omdat ze gewoon teveel goede dingen doet.
Wat een kansloze opmerking.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef kodama het volgende:
ik weet 100% zeker dat dennis de mol niet is....heheh. Maar hij valt me wel 100% mee, dacht dat het weer zo'n standaard BNN sukkeltje was maar het is wel een grappige gast, beetje dom alleen, maar dat hoort bij bnn, al had ie soms wel goeie rake opmerkingen...
Vivienne of jon is de mol...
Dat gaf ik al eerder aan inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef Marthh het volgende:
Vivienne en Dennis hebben meer dan alleen een complotje gedeeld in de hotelkamer, zo te zien
Hoezo? Wat een lucky bastard dan!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:01 schreef Marthh het volgende:
Vivienne en Dennis hebben meer dan alleen een complotje gedeeld in de hotelkamer, zo te zien
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef Leandra het volgende:
Marrije, ik had je helemaal niet herkend!
Muahahahahaha.... tering raap me op... rebels randje en jeroen pauw... en dia andere namen ook... muahahaha, ja man wat moeten we zonder die gasten op de televisie, SPRAAKMAKENDE tv iconen inderdaad... proestquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerking.
Hoezo standaard BNN sukkeltje. Jeroen Pauw, Ruud de Wild, Sander de Heer, Filemon Wesselink. Vier namen en alle vier totaal verschillende karakters. Het enige gemene is het rebelse randje.
Sorry offtopic, maar wat een gezwets.
En toch zitten de meesten op Jon als mol...... dan doet ze het toch niet slechtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:00 schreef Shadow_NL het volgende:
Als Anniek de mol is heeft ze het zo slecht gespeeld he. Alle acties van haar waren veels te opvallend en het ligt er te dik op.
Ik blijf erbij dat Dennis de mol is.
Ze kijken al de hele serie zo overdreven geil naar elkaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoezo? Wat een lucky bastard dan!
Jeroen Pauw is inderdaad een tv icoon. Ruud de Wild een radio icoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:14 schreef kodama het volgende:
[..]
Muahahahahaha.... tering raap me op... rebels randje en jeroen pauw... en dia andere namen ook... muahahaha, ja man wat moeten we zonder die gasten op de televisie, SPRAAKMAKENDE tv iconen inderdaad... proest
En Vivienne draagt kleding van Dennis,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoezo? Wat een lucky bastard dan!
Dennis wordt 24 jrquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hmmz, is het toevallig dat Dennis 24 juni jarig is, en dit jaar 24 wordt?? Of zijn er meerdere spelers die op de 24ste jarig zijn en/of 24 zijn??
Ik twijfel tussen Jon en Dennis.
Anniek niet omdat mol nooit rood scherm kan hebben volgens zo'n persoon op wieisdemol forum, vivienne niet omdat ze gewoon teveel goede dingen doet.
Ik krijg ineens een heel rare gedachte... Viv zei op een gegevens moment dat ze een nerd is als ze een pact met de mol heeft gesloten. Is 'nerd' (of een andere spellingswijze met soortgelijke uitspraak) toevallig niet een Arabische benaming voor mol of zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:51 schreef N.i.c.k het volgende:
dennis zal de finale halen. Hij is slim genoeg om niemand te vertrouwen en verdenkt in werkelijkheid Vivienne. Daarom sluit hij een pact. En Vivienne sluit een pact omdat ze toch de mol is. Welke normale kandidaten gaan nu zover in het spel nog complotjes maken, de kans is 25 % dat je partner de mol is.
Man hou op echt... jeroen en ruud iconenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jeroen Pauw is inderdaad een tv icoon. Ruud de Wild een radio icoon.
Rob Muntzquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef kodama het volgende:
[..]
Man hou op echt... jeroen en ruud iconen
Wat dacht je van Bart de Graaff (ja de persoon, niet zijn, nou ja 'zijn' omroep) en bijv. Rob Muntz, dat zijn tenminste iconen, prutser.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef Marthh het volgende:
[..]
En Vivienne draagt kleding van Dennis,
Dennis heeft in aflevering 1, in de loods een zwarte trui aan heeft met een hartje erop met twee botten eronder. Vivienne heeft deze ook aan in aflevering 4 bij het slapen in die tenten.
Serieusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef kodama het volgende:
[..]
Man hou op echt... jeroen en ruud iconen
Wat dacht je van Bart de Graaff (ja de persoon, niet zijn, nou ja 'zijn' omroep) en bijv. Rob Muntz, dat zijn tenminste iconen, prutser.
Saai, dat grijs...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:18 schreef Marthh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze trui dus
Welk nummer was het precies?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef Djeez het volgende:
2 Unlimited. Zou dit slaan op Viv en Dennis, de 2 'ongelimiteerden'?
quote:
Ik zie het alquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:41 schreef Djeez het volgende:
Dan ga ik voor Dennis. Niets is hem te gek (geen meer te diep, geen berg te hoog). Verder kan ik er geen chocola van maken...
2 Unlimited met 'No Limit'quote:
jouw taalgebruik is dom.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:46 schreef kodama het volgende:
ik weet 100% zeker dat dennis de mol niet is....heheh. Maar hij valt me wel 100% mee, dacht dat het weer zo'n standaard BNN sukkeltje was maar het is wel een grappige gast, beetje dom alleen, maar dat hoort bij bnn, al had ie soms wel goeie rake opmerkingen...
Vivienne of jon is de mol...
Nu mis ik de muzikale hint ook, qua tekst..quote:Afvaller aflevering 7: Rick Engelkes
Deze aflevering eindigde negatief voor Rick. Hij moest het spel, met zicht op de finale, verlaten. Helaas was Rick niet in staat om zijn verhaal te doen in het programma. Naar zijn ervaringen blijft het dus altijd gissen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |