Wilde toch deze maar even quoten....die muzikale hints slaan dus ook nergens op blijkbaar...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:44 schreef Terreros85 het volgende:
Nog een aanwijzing dat Anniek er vanavond uit gaat. Twee mensen denken dat ze de mol is. Een mol is blind. De muzikale aanwijzing is Hello van Lionel Richie. Anniek las Hello en het liedje gaat over een blind meisje.
Vanavond
Als die het is, dan zal dat de grootste tv-shock in mijn leven zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf bij Dennis als mol. Die verpestte mooi de supermarktopdn vond het helemaal niet erg als Viv 1700 euro uit de pot had gehaald in het restaurant.
Ja, toen wist ik het ook meteenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Flem het volgende:
Dat Rick naar huis moest bleek al wel uit zijn vage 'ik ga op mijn intuïtie af' tijdens het maken van de test
Ze zag er heerlijk uit bij de kloof-opdrachtquote:
Vivienne valt inderdaad af, die is te fanatiek bezig met geld binnenhalen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef superjojo het volgende:
Vivienne is het in ieder geval niet, die heb ik nooit echt zien mollen. Jon verdenk ik ook niet heel erg, maar zowel Dennis als Vivienne en Anniek beweren op hem te stemmen.
Ik dacht ook meteen: die hebben gese-hekstquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ga even teruglezen hoe t ook alweer zat met Dennis, want nu mijn mol eruit is weet ik t echt niet meer. Als Anniek de Mol is vind ik het echt te voor de hand liggend.
Oh en bloeide daar niet iets moois op in de hotelkamer tussen Viv en Dennis???![]()
blijkbaar, of heeft Rick dit liedje ooit gezongen bij de sterrenplaybackshowquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wilde toch deze maar even quoten....die muzikale hints slaan dus ook nergens op blijkbaar...
Geen idee, iemand die die muzikale hint kan verklaren? Volgens mij heeft nog geen één hint daadwerkelijk in de goede richting gewezen? Of misschien zit de gemiddelde fokker niet op dezelfde golflengte als Hans / de gemiddelde radio 2 luisteraar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
blijkbaar, of heeft Rick dit liedje ooit gezongen bij de sterrenplaybackshow
Zeg dat welquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze zag er heerlijk uit bij de kloof-opdracht
Maar hij had juist wel veel onthouden, en was er mede verantwoordelijk voor dat die opdracht lukte. En hij wilde die supermarktopdracht de goede richting op sturen, als mol laat je dat lekker gaan als je ziet dat het misgaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef booo het volgende:
Oke, Dennis is zo duidelijk (mijn) de mol. Hij heeft ook gewoon mooi op die vraag uit aflevering 1 geantwoord "Nee, ik ben de mol al" of zo. Jon heeft veel te veel met dat ijsblok gesleurd en gepraat met die mensen. Al blijft het mn reserve. Hij kan natuurlijk ook heel veel met de gasten praten en expres niks onthouden, dan valt het minder op!
Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
blijkbaar, of heeft Rick dit liedje ooit gezongen bij de sterrenplaybackshow
Dat kan ook gemanipuleerd zijn hèquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
Vivienne valt inderdaad af, die is te fanatiek bezig met geld binnenhalen.
Anniek is het ook niet, ik blijf erbij dat ze anders nooit een rood scherm had gehad.
Jon verdenk ik ook niet, die is te veel met het spel bezig.
Blijft Dennis over, die lekker fanatiek doet, maar ondertussen niet heel veel geld verdient.
Hello Goodbyequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...
En naast dat, de Mol kán een rood scherm krijgen. Is al eens voorgekomen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan ook gemanipuleerd zijn hè
Dat was van toepassing op Sebastiaan. Die is pas vorige week naar huis gegaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Flem het volgende:
Vreemd dat zo weinig mensen Anniek verdenken. Het aloude 'dat zou te simpel en voor de hand liggend zijn' zal wel weer opgaan hier :>.
Dan nog blijf ik erbij dat de mol nooit een rood scherm krijgt, ook niet om kandidaten op het verkeerde been te zetten. En als dat wel zo blijkt te zijn, stel ik die mening wel bij... voorlopig houd ik koppig vast aan het feit dat dat scherm haar uitsluitquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan ook gemanipuleerd zijn hè
Ja, dat zou een Miloesjka flashback zijn. Maar ik heb Anniek om die reden dan ook als mol. Al zou Jon het ook nog kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Flem het volgende:
Vreemd dat zo weinig mensen Anniek verdenken. Het aloude 'dat zou te simpel en voor de hand liggend zijn' zal wel weer opgaan hier :>.
Die laatste zin wijst toch op Dennis of Viv, volgens mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef MrManiak het volgende:
Dagboek van de Mol
Dag Rick. Je hebt je bevestiging niet gevonden, maar je intuïtie liet je blijkbaar goed in de steek.
Deals en complotjes van je medespelers hebben ervoor gezorgd dat jij nu in het vliegtuig zit.
Wat mijn rol in deze is.. dat zal later wel blijken. Wij zitten in de trein en jij bent alweer bijna thuis. Mooi hè?
Nu zijn er nog maar vier... het einde nadert! Of complotjes nuttig zijn dat zal nog blijken. Wie weet smeed je zomaar een complot met de Mol en dan brengt het je dichter bij huis dan je zou wensen...
Mwa, dat ze er nog in zitten, betekent alleen dat Rick minimaal 1 vraag meer fout had dan de rest. Hoeft dus niets te zeggen. We weten ook niet hoe veel hij op Jon heeft ingezet qua antwoorden. En Viv spreidde haar antwoorden toch ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het moet haast wel Jon zijn, na deze stemming...
Graag in HD, of heeft de publieke omroep dat nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef Flem het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Iemand screenshots? :>.
Wel een lekkere nerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:45 schreef Maartel het volgende:
Dennis = Mol
Vivienne = een enorme nerd
Wanneer dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
En naast dat, de Mol kán een rood scherm krijgen. Is al eens voorgekomen.
Dennis, Viev en Anniek zaten hoofdzakelijk toch op Jon en juist die 4 zitten er nog in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die laatste zin wijst toch op Dennis of Viv, volgens mij.
[..]
Mwa, dat ze er nog in zitten, betekent alleen dat Rick minimaal 1 vraag meer fout had dan de rest. Hoeft dus niets te zeggen. We weten ook niet hoe veel hij op Jon heeft ingezet qua antwoorden. En Viv spreidde haar antwoorden toch ook?
Nee Sebastiaan was voor mij totaal niet verdacht, gewoon een hele fanatieke speler. Anniek is de Nadja van deze serie, zou jammer zijn als ze de mol is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was van toepassing op Sebastiaan. Die is pas vorige week naar huis gegaan.
Ik vind dat zo'n flauwe redenering.. niet van jou hoor, maar vanuit de mol, Inge had ook zoiets.. als Mol hoor je gewoon zo'n laag mogelijke pot te maken, dus elke cent die je binnenbrengt is er één te veel, ook als er later weer geld uit gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef Nouk het volgende:
Misschien dat Viv wel weet dat er bij de volgende opdracht onwijs veel geld te verliezen valt. Dan maakt het niet uit dat ze het nu een keer goed deed met het bedienen, maakt haar alleen maar weinig verdacht.
Ja daarom issie ook maar reservequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hij had juist wel veel onthouden, en was er mede verantwoordelijk voor dat die opdracht lukte. En hij wilde die supermarktopdracht de goede richting op sturen, als mol laat je dat lekker gaan als je ziet dat het misgaat.
Dat idee heb ik ook ja. Anniek heeft een heel hoog Nadja-gehalte.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Sebastiaan was voor mij totaal niet verdacht, gewoon een hele fanatieke speler. Anniek is de Nadja van deze serie, zou jammer zijn als ze de mol is.
Kan niet, sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:49 schreef MrManiak het volgende:
[..]
http://community.avro.nl/forums/t/16657.aspx
In de aflevering daarna was het nog even benadrukt volgens mij, dat de mol ook een rood scherm kan krijgen als er niemand naar huis gaat of iets in die richting.quote:
Nou inderdaad, van Jon hebben ze maar erg weinig laten zien, je zou denken dat als hij de mol is, dat dat bewust gedaan is om de kijkers op een ander spoor te zetten. Omdat het voor de spelers wel heel duidelijk Jon lijkt te zijn, maar wij krijgen niet zoveel mee van zijn acties heb ik het gevoel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dennis, Viev en Anniek zaten hoofdzakelijk toch op Jon en juist die 4 zitten er nog in.
Ik hoop zelf niet dat het Jon is, omdat ik heel weinig van hem gezien heb. En dan bedoeling in het algemeen (leuk hoor, Jon badderend in de Dode Zee met een balletmuziekje (iemand enig idee welk muziekje dat is, als hint misschien?), maar je hebt er speltechnisch helemaal niks aan) en met molacties...
Is ook gewoon logisch. Anniek had een onzekere vrijstelling (dwz, ze kon zelf kiezen wanneer ze 'm zou gebruiken) en moest gewoon vragen invullen. Stel dat ze zelf de mol is, dan vult ze normaal gesproken alle vragen goed in. In dit geval misschien niet, waardoor ze een rood scherm kreeg. De vrijstelling gaat dan in en Anniek blijft erin.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de aflevering daarna was het nog even benadrukt volgens mij, dat de mol ook een rood scherm kan krijgen als er niemand naar huis gaat of iets in die richting.
Inderdaad, die ouwe rukkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Djeez het volgende:
Rick is een geile beer, en greep Anniek, die heus zelf wel op het rotsblok kon klimmen bij de kont. Maar goed, nu Rick er uit is, is het helemaal simpel. Anniek is dus de mol...
Niks doen is nou ook niet echt des mols, dan heb je namelijk ook niet echt veel invloed..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Terreros85 het volgende:
Viev liep weer heerlijk nix te doen in het eerstedeel van de aflevering. Ze heeft zich niet bemoeid met de boodschappen en ook niet met het ijsblok. En toen moest ze zich ineens profileren als engel bij het oberspel
Waarom? Deze is én eerder én voller.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef kenwel het volgende:
Zullen we deze maar sluiten, en in het andere verder gaan.
Ze had anders ene pak luiers van een tientje, en later kwam ze met iets aanzetten wat zes euro kostte...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Remzz het volgende:
Zeker in de supermarkt was ze weer verdacht bezig ze heeft volgensmij geen enkel product gepakt.
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef kenwel het volgende:
Zullen we deze maar sluiten, en in het andere verder gaan. Deze topic staat namelijk niet bij de rest van de topics en is daardoor zijn verwarrend.
Die heb ik gemaakt (een half uur na de uitzending pas) omdat ik deze niet zag: dit topic staat niet in het TVR-filter, waardoor veel mensen hem niet zagen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?
Misschien omdat Rick degene was die de 'Hello' van Anniek voor het eerst ter sprake bracht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...
De reeks begint normaal toch altijd met WIDM? TT kun je toch wijzigen. Mij boeit het niet zo erg, maar goed als mensen zich eraan storen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kon de nieuwe nr. 13 niet vinden? Was ik dan zo blind en die anderen ook?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |