Wilde toch deze maar even quoten....die muzikale hints slaan dus ook nergens op blijkbaar...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:44 schreef Terreros85 het volgende:
Nog een aanwijzing dat Anniek er vanavond uit gaat. Twee mensen denken dat ze de mol is. Een mol is blind. De muzikale aanwijzing is Hello van Lionel Richie. Anniek las Hello en het liedje gaat over een blind meisje.
Vanavond
Als die het is, dan zal dat de grootste tv-shock in mijn leven zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf bij Dennis als mol. Die verpestte mooi de supermarktopdn vond het helemaal niet erg als Viv 1700 euro uit de pot had gehaald in het restaurant.
Ja, toen wist ik het ook meteenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Flem het volgende:
Dat Rick naar huis moest bleek al wel uit zijn vage 'ik ga op mijn intuïtie af' tijdens het maken van de test
Ze zag er heerlijk uit bij de kloof-opdrachtquote:
Vivienne valt inderdaad af, die is te fanatiek bezig met geld binnenhalen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef superjojo het volgende:
Vivienne is het in ieder geval niet, die heb ik nooit echt zien mollen. Jon verdenk ik ook niet heel erg, maar zowel Dennis als Vivienne en Anniek beweren op hem te stemmen.
Ik dacht ook meteen: die hebben gese-hekstquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ga even teruglezen hoe t ook alweer zat met Dennis, want nu mijn mol eruit is weet ik t echt niet meer. Als Anniek de Mol is vind ik het echt te voor de hand liggend.
Oh en bloeide daar niet iets moois op in de hotelkamer tussen Viv en Dennis???![]()
blijkbaar, of heeft Rick dit liedje ooit gezongen bij de sterrenplaybackshowquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wilde toch deze maar even quoten....die muzikale hints slaan dus ook nergens op blijkbaar...
Geen idee, iemand die die muzikale hint kan verklaren? Volgens mij heeft nog geen één hint daadwerkelijk in de goede richting gewezen? Of misschien zit de gemiddelde fokker niet op dezelfde golflengte als Hans / de gemiddelde radio 2 luisteraar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
blijkbaar, of heeft Rick dit liedje ooit gezongen bij de sterrenplaybackshow
Zeg dat welquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze zag er heerlijk uit bij de kloof-opdracht
Maar hij had juist wel veel onthouden, en was er mede verantwoordelijk voor dat die opdracht lukte. En hij wilde die supermarktopdracht de goede richting op sturen, als mol laat je dat lekker gaan als je ziet dat het misgaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef booo het volgende:
Oke, Dennis is zo duidelijk (mijn) de mol. Hij heeft ook gewoon mooi op die vraag uit aflevering 1 geantwoord "Nee, ik ben de mol al" of zo. Jon heeft veel te veel met dat ijsblok gesleurd en gepraat met die mensen. Al blijft het mn reserve. Hij kan natuurlijk ook heel veel met de gasten praten en expres niks onthouden, dan valt het minder op!
Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
blijkbaar, of heeft Rick dit liedje ooit gezongen bij de sterrenplaybackshow
Dat kan ook gemanipuleerd zijn hèquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
Vivienne valt inderdaad af, die is te fanatiek bezig met geld binnenhalen.
Anniek is het ook niet, ik blijf erbij dat ze anders nooit een rood scherm had gehad.
Jon verdenk ik ook niet, die is te veel met het spel bezig.
Blijft Dennis over, die lekker fanatiek doet, maar ondertussen niet heel veel geld verdient.
Hello Goodbyequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af wat die muzikale hint ermee te maken heeft...
En naast dat, de Mol kán een rood scherm krijgen. Is al eens voorgekomen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan ook gemanipuleerd zijn hè
Dat was van toepassing op Sebastiaan. Die is pas vorige week naar huis gegaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef Flem het volgende:
Vreemd dat zo weinig mensen Anniek verdenken. Het aloude 'dat zou te simpel en voor de hand liggend zijn' zal wel weer opgaan hier :>.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |