quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ook een stukje "goodwill kweken" zijn, de groep is dit jaar wel erg "mollerig" naar zichzelf toe. Ik heb het idee dat de mol, echt bijna niks hoeft te doen dit jaar, de groep verpest het voor zichzelf wel..
Ah! Super! Dankjewelquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:05 schreef Terreros85 het volgende:
Meestal staat WIDM meteen na de uitzending op Uitzending Gemist. Dan moet je bij de tabblad vandaag kijken. Daar staat het dan al in het overzicht.
Mij viel het stukje waarin Anniek aan Jon vraagt "Ben jij de mol?" nogal op.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom stelde iedereen als 2de vraag..
"Ben jij de mol"?
Zou hier niet een of andere hint in kunnen zitten?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:28 schreef Molline het volgende:
[..]
Mij viel het stukje waarin Anniek aan Jon vraagt "Ben jij de mol?" nogal op.
Jon antwoordt daarop volmondig JA. Omdat Anniek in een spiegel kijkt, zou dat dus ook op haar kunnen slaan (reflectie), tenslotte zie je normaal gesproken alleen jezelf in de spiegel en stelt ze de vraag dus eigenlijk aan zichzelf of is dat te vergezocht ....
Fout in twee aspecten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:28 schreef Molline het volgende:
[..]
Mij viel het stukje waarin Anniek aan Jon vraagt "Ben jij de mol?" nogal op.
Jon antwoordt daarop volmondig JA. Omdat Anniek in een spiegel kijkt, zou dat dus ook op haar kunnen slaan (reflectie), tenslotte zie je normaal gesproken alleen jezelf in de spiegel en stelt ze de vraag dus eigenlijk aan zichzelf of is dat te vergezocht ....
tja.. ik moet bekennen dat ik een beetje zat te overdrijven, maar ik kijk wel echt uit naar WIDM zoals ik normaal altijd uitkijk naar het weekend. En in WIDM zie (en vooral zag ik) wel in elk getal, elke geboortedatum of naam een hint. Nu heb ik me maar erbij neergelegt dat ik het nooit zeker kan weten en dat ik bij Rick blijf als mol, totdat hij er uit gaat (wel logisch dat laatstequote:
Anderzijds waren er ook bepaalde hints richting bepaalde mensen waar ook bepaalde mensen van overtuigd waren dat die persoon eruit ging, en dan ook gewoon erin bleefquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:44 schreef Terreros85 het volgende:
Nog een aanwijzing dat Anniek er vanavond uit gaat. Twee mensen denken dat ze de mol is. Een mol is blind. De muzikale aanwijzing is Hello van Lionel Richie. Anniek las Hello en het liedje gaat over een blind meisje.
Vanavond
Hmm, de dvdrecorder is onlangs overleden, en men wil hier voetbal kijken. Dan wordt het maar brak.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef rene90 het volgende:
Uiteraard, uitzending gemist, wel brakke kwaliteit, dus je kan het beter opnemen of later uit de nieuwsgroepen trekken als de mogelijkheid daar is.
Het blijft gissen. Uiteraardquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Anderzijds waren er ook bepaalde hints richting bepaalde mensen waar ook bepaalde mensen van overtuigd waren dat die persoon eruit ging, en dan ook gewoon erin bleef. Maar we zullen zien
Kwartiertjequote:
Wat doe je nu Urquhart?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik realiseer nu pas dat het gelijktijdig met Ajax is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |