abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66039931
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:45 schreef Clyde_Frog het volgende:

[..]

Dat zou een hele moeilijke vraag zijn in de test, want hoe kunnen de andere kandidaten van elkaar weten met welke mol ze hebben gesproken, of, in geval wanneer ze voor de spiegel als 'mol' moesten zitten, hoeveel mensen er voor hen hebben gezeten? De foto-opdracht kan ook niet, want dan klopt optie 4 niet.
Ik vermoed dat de vraag is:

Hoe vaak zat de mol achter de spiegel?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66042171
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de vraag is:

Hoe vaak zat de mol achter de spiegel?
Stel dat dit de vraag was: hoe hadden de kandidaten dit kunnen weten? Immers, ze wisten van elkaar niet welke mol ze hebben ondervraagd, en voor zover we weten hebben ze deze informatie ook niet uitgewisseld. (behalve mss degenen die een pact met elkaar hebben gesloten) Om te winnen is het ook niet bevorderlijk als anderen weten wie jij als mol hebt. Ofwel, de enige die deze vraag goed kan hebben is de mol zelf.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:38:36 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66042259
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef Sloomstroom het volgende:

Die jon wordt ik trouwens gek van Als dat de mol is kijk ik nooit meer....
Jon is gewoon een theater man! Dus hij zal goed kunnen acteren.
pi_66042319
Waarom stelde iedereen als 2de vraag..

"Ben jij de mol"?

Zou hier niet een of andere hint in kunnen zitten?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:41:21 #130
88233 Steve
Still the best.
pi_66042394
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Jivis het volgende:
En ik blijf Jordanie een rommelig, kaal land vinden. Heb heimwee naar Noord-Ierland .
Blijf het ook jammer vinden.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_66042416
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jon is gewoon een theater man! Dus hij zal goed kunnen acteren.
zoals hij hardloopt was wel erg.... eh.... opmerkelijk

pi_66043090
bij de opdracht met de paardenkarretjes was het helemaal niet nodig om zo hard langs het puzzelbord te scheuren. Het was nou niet alsof die andere kar ze vreselijk op de hielen zat. Dus bij de derde of vierde rit had best iemand kunnen bedenken om even wat vaart te minderen zodat het bord goed bekeken had kunnen worden.
Eeuwig vijfentwintig
pi_66043320
Ja, ik dnek wle dat in het begin met die polaroids en die stemmen dat er zeker hints in moeten zitten. Je hoorde steeds gefluister enzo.

Ik zag trouwens tijdens het introfilmpje, misschien is het niks hoor, dat bij iedereen iets roods in beeld is tijdens de foto of vlak ervoor. Volgens mij is dit bij Vivienne en Rick niet het geval. Misschien bij nog iemand niet, en dan moeten dat de winnaar, mol en verliezer voorstellen? Tis een idee.

Edit: Nee het idee slaat toch nergens op. Ik dacht dat het opviel maar nee.
pi_66043563
Mijn mol is eruit!!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:54:24 #135
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66044813
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef Clyde_Frog het volgende:

[..]

Stel dat dit de vraag was: hoe hadden de kandidaten dit kunnen weten? Immers, ze wisten van elkaar niet welke mol ze hebben ondervraagd, en voor zover we weten hebben ze deze informatie ook niet uitgewisseld. (behalve mss degenen die een pact met elkaar hebben gesloten) Om te winnen is het ook niet bevorderlijk als anderen weten wie jij als mol hebt. Ofwel, de enige die deze vraag goed kan hebben is de mol zelf.
Maar er worden heel vaak vragen gesteld waarop je alleen het antwoord kan weten als je het van de anderen gehoord hebt, hoor. Bijvoorbeeld bij opdrachten waarbij de groep gesplitst wordt en de verschillende groepen apart van elkaar een opdracht doen. Zo'n opdracht bijvoorbeeld als van die enveloppen in dat kantoorgebouw. Dat is juist ook een aspect van het spel, dat je een deel van je informatie van de anderen moet krijgen en dat je nooit weet of dat klopt. Ze hadden het niet voor niks over die 'ontmoet de mol'-opdracht aan tafel.

Maar goed, de vraag zou dan sowieso geweest zijn "Als hoeveelste werd de mol ondervraagd?", o.i.d. Ik zie niet in waarom die vraag niet gesteld kan zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_66045204
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar er worden heel vaak vragen gesteld waarop je alleen het antwoord kan weten als je het van de anderen gehoord hebt, hoor. Bijvoorbeeld bij opdrachten waarbij de groep gesplitst wordt en de verschillende groepen apart van elkaar een opdracht doen. Zo'n opdracht bijvoorbeeld als van die enveloppen in dat kantoorgebouw. Dat is juist ook een aspect van het spel, dat je een deel van je informatie van de anderen moet krijgen en dat je nooit weet of dat klopt. Ze hadden het niet voor niks over die 'ontmoet de mol'-opdracht aan tafel.

Maar goed, de vraag zou dan sowieso geweest zijn "Als hoeveelste werd de mol ondervraagd?", o.i.d. Ik zie niet in waarom die vraag niet gesteld kan zijn.
Maar waarom monteren ze het dan zo, dat de kijker denkt van; "hé Dennis kan dan niet de mol zijn".
Dat kunnen ze doen als hint voor de kijker.
Als dat niet zo is kunnen ze alles wel aan elkaar monteren en heeft het voor de kijker geen zin om te gokken wie de mol is...toch?

Ik vind het dit jaar toch erg verwarrend, het lijkt alsof de mol het meest fanatiek meedoet om geld binnen te halen en de rest aan het 'mollen' is
  zaterdag 14 februari 2009 @ 01:13:57 #137
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_66045271
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het dit jaar toch erg verwarrend, het lijkt alsof de mol het meest fanatiek meedoet om geld binnen te halen en de rest aan het 'mollen' is
Eensch. Het hele Mol-concept wordt compleet verneukt door 'BN'ers' die lollig willen doen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_66045328
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef avonne het volgende:

[..]

zoals hij hardloopt was wel erg.... eh.... opmerkelijk

Ik vond het opmerkelijk dat Anniek hem niet bij kon houden, zij lijkt mij sportiever dan Jon. En dan ook nog die opmerking van 'nee we hebben nog tijd'.
En voordat de anderen hen zagen wilde Anniek de andere kant op lopen. Ik vond dat erg opvallend.
Ze begon al om gelijk 5 dinar te bieden voor de eerste taxirit, niet wetende hoeveel ze voor de andere ritten over moest houden.
pi_66045380
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 01:13 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Eensch. Het hele Mol-concept wordt compleet verneukt door 'BN'ers' die lollig willen doen
Nou het is duidelijk dat zij het geld helemaal niet belangrijk vinden, maar wel de aandacht.

Dat heb je met de 'gewone' spelers niet denk ik, zij gaan meer voor het geld en dan krijg je de echte gedreven spelers.
Ik vind dat persoonlijk veel leuker.
pi_66047920
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Dan moet je 1) weten in welke volgorde de kandidaten in de tempel zijn gegaan, en 2) van iedereen weten wie hij als mol heeft gezien. Als je het van 1 persoon al niet weet wordt het een lastige vraag. Stel dat er nog een 4e persoon is geweest die achter de spiegel stond, dan stond die optie er niet bij. Mocht je het antwoord op die vraag niet weten, dan weet je wel dat er dus maximaal 3 kandidaten zijn die worden verdacht in de groep. En waarom stonden optie : als 4e, als 5e er niet bij? Want zo kun je het namelijk ook bekijken:

1e+2e= Anniek
3e+4e=Rick
5e+6e=Jon

Ik draaf een beetje door, maar ik vind Dennis erg verdacht onverdacht en wil hem hiermee echt per se uitsluiten als mol *tunnelvisie*
pi_66048546
terug vind mol.
ik ben in de war nu: zat eerst op froukje, toen op rick maar nu sebastiaan eruit is denk ik toch Anniek of Jon... het kan iedereen zijn!
O en Dennis = de winnaar
pi_66048732
Ik zat nog even te denken over Anniek en haar opzichtige acties.. Kan het niet te maken hebben met die afspraak die ze op de hotelkamer met Viv had gemaakt?

Ze wilde Sebastiaan eruit werken en toen zei Anniek: 'Dan maken we jou verdacht en zorgen we ervoor dat hij alles op jou zet!' Toen zei Viv weer: 'Nee doe maar op jou..' (Wat Viv ERG verdacht maakt!) Misschien deed Anniek daarom zulke domme dingen deze aflevering (1 minuut? Oh we hebben nog alle tijd!) om zich verdacht te maken bij Sebas.. En misschien is Sebas last minute toch nog van mol veranderd waardoor hij nu eruit ligt..
pi_66049264
Mijn mol Viv gaat nog steeds goed .
sig verwijderd door FA
  FOK!fossiel zaterdag 14 februari 2009 @ 11:24:40 #144
8443 cptmarco
it's captain...
  FOK!fossiel zaterdag 14 februari 2009 @ 11:36:48 #145
8443 cptmarco
it's captain...
pi_66049671
PJH zegt aan het begin heel nadrukkelijk: "een gesprek onder vier ogen met zijn mol"...

rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek

dus of anniek of rick is de mol????
pi_66049734
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef cptmarco het volgende:
PJH zegt aan het begin heel nadrukkelijk: "een gesprek onder vier ogen met zijn mol"...

rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek

Mwah, 'zijn' kan in dit geval ook de groep in het algemeen zijn denk ik.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:56:00 #147
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66050021
quote:

rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek

PJH weet zelf ook niet wie de mol is dus dit zegt volgens mij niks..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:56:58 #148
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66050034
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik zat nog even te denken over Anniek en haar opzichtige acties.. Kan het niet te maken hebben met die afspraak die ze op de hotelkamer met Viv had gemaakt?

Ze wilde Sebastiaan eruit werken en toen zei Anniek: 'Dan maken we jou verdacht en zorgen we ervoor dat hij alles op jou zet!' Toen zei Viv weer: 'Nee doe maar op jou..' (Wat Viv ERG verdacht maakt!) Misschien deed Anniek daarom zulke domme dingen deze aflevering (1 minuut? Oh we hebben nog alle tijd!) om zich verdacht te maken bij Sebas.. En misschien is Sebas last minute toch nog van mol veranderd waardoor hij nu eruit ligt..
Dat ging over Dennis eruit werken. Het zou wel een domme opmerking zijn van Viv. En mocht ze de Mol zijn, dan denk ik dat ze het wel bij de montage van de aflevering eruit zouden hebben gelaten..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_66050268
quote:

rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek

Als dat zo was, dan had hij natuurlijk mijn gezegd. Bovendien weet, zoals gezegd, PJ ook niet wie de mol is. Zo zegt hij aan het einde van de aflevering, als Sebas eruit gaat, dat Sebas voor hem de mol was.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_66050284
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:56 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Dat ging over Dennis eruit werken. Het zou wel een domme opmerking zijn van Viv. En mocht ze de Mol zijn, dan denk ik dat ze het wel bij de montage van de aflevering eruit zouden hebben gelaten..
Waarom zouden ze dat eruit laten? Zulke dingen horen juist bij WIDM. Meer nog imo dan al die verborgen aanwijzingen die alleen kijkers kunnen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')