Ik vermoed dat de vraag is:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:45 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Dat zou een hele moeilijke vraag zijn in de test, want hoe kunnen de andere kandidaten van elkaar weten met welke mol ze hebben gesproken, of, in geval wanneer ze voor de spiegel als 'mol' moesten zitten, hoeveel mensen er voor hen hebben gezeten? De foto-opdracht kan ook niet, want dan klopt optie 4 niet.
Stel dat dit de vraag was: hoe hadden de kandidaten dit kunnen weten? Immers, ze wisten van elkaar niet welke mol ze hebben ondervraagd, en voor zover we weten hebben ze deze informatie ook niet uitgewisseld. (behalve mss degenen die een pact met elkaar hebben gesloten) Om te winnen is het ook niet bevorderlijk als anderen weten wie jij als mol hebt. Ofwel, de enige die deze vraag goed kan hebben is de mol zelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de vraag is:
Hoe vaak zat de mol achter de spiegel?
Jon is gewoon een theater man! Dus hij zal goed kunnen acteren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef Sloomstroom het volgende:
Die jon wordt ik trouwens gek vanAls dat de mol is kijk ik nooit meer....
Blijf het ook jammer vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Jivis het volgende:
En ik blijf Jordanie een rommelig, kaal land vinden. Heb heimwee naar Noord-Ierland.
zoals hij hardloopt was wel erg.... eh.... opmerkelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jon is gewoon een theater man! Dus hij zal goed kunnen acteren.
Maar er worden heel vaak vragen gesteld waarop je alleen het antwoord kan weten als je het van de anderen gehoord hebt, hoor. Bijvoorbeeld bij opdrachten waarbij de groep gesplitst wordt en de verschillende groepen apart van elkaar een opdracht doen. Zo'n opdracht bijvoorbeeld als van die enveloppen in dat kantoorgebouw. Dat is juist ook een aspect van het spel, dat je een deel van je informatie van de anderen moet krijgen en dat je nooit weet of dat klopt. Ze hadden het niet voor niks over die 'ontmoet de mol'-opdracht aan tafel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Stel dat dit de vraag was: hoe hadden de kandidaten dit kunnen weten? Immers, ze wisten van elkaar niet welke mol ze hebben ondervraagd, en voor zover we weten hebben ze deze informatie ook niet uitgewisseld. (behalve mss degenen die een pact met elkaar hebben gesloten) Om te winnen is het ook niet bevorderlijk als anderen weten wie jij als mol hebt. Ofwel, de enige die deze vraag goed kan hebben is de mol zelf.
Maar waarom monteren ze het dan zo, dat de kijker denkt van; "hé Dennis kan dan niet de mol zijn".quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar er worden heel vaak vragen gesteld waarop je alleen het antwoord kan weten als je het van de anderen gehoord hebt, hoor. Bijvoorbeeld bij opdrachten waarbij de groep gesplitst wordt en de verschillende groepen apart van elkaar een opdracht doen. Zo'n opdracht bijvoorbeeld als van die enveloppen in dat kantoorgebouw. Dat is juist ook een aspect van het spel, dat je een deel van je informatie van de anderen moet krijgen en dat je nooit weet of dat klopt. Ze hadden het niet voor niks over die 'ontmoet de mol'-opdracht aan tafel.
Maar goed, de vraag zou dan sowieso geweest zijn "Als hoeveelste werd de mol ondervraagd?", o.i.d. Ik zie niet in waarom die vraag niet gesteld kan zijn.
Eensch. Het hele Mol-concept wordt compleet verneukt door 'BN'ers' die lollig willen doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het dit jaar toch erg verwarrend, het lijkt alsof de mol het meest fanatiek meedoet om geld binnen te halen en de rest aan het 'mollen' is
Ik vond het opmerkelijk dat Anniek hem niet bij kon houden, zij lijkt mij sportiever dan Jon. En dan ook nog die opmerking van 'nee we hebben nog tijd'.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef avonne het volgende:
[..]
zoals hij hardloopt was wel erg.... eh.... opmerkelijk![]()
Nou het is duidelijk dat zij het geld helemaal niet belangrijk vinden, maar wel de aandacht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch. Het hele Mol-concept wordt compleet verneukt door 'BN'ers' die lollig willen doen
Dan moet je 1) weten in welke volgorde de kandidaten in de tempel zijn gegaan, en 2) van iedereen weten wie hij als mol heeft gezien. Als je het van 1 persoon al niet weet wordt het een lastige vraag. Stel dat er nog een 4e persoon is geweest die achter de spiegel stond, dan stond die optie er niet bij. Mocht je het antwoord op die vraag niet weten, dan weet je wel dat er dus maximaal 3 kandidaten zijn die worden verdacht in de groep. En waarom stonden optie : als 4e, als 5e er niet bij? Want zo kun je het namelijk ook bekijken:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar er worden heel vaak vragen gesteld waarop je alleen het antwoord kan weten als je het van de anderen gehoord hebt, hoor. Bijvoorbeeld bij opdrachten waarbij de groep gesplitst wordt en de verschillende groepen apart van elkaar een opdracht doen. Zo'n opdracht bijvoorbeeld als van die enveloppen in dat kantoorgebouw. Dat is juist ook een aspect van het spel, dat je een deel van je informatie van de anderen moet krijgen en dat je nooit weet of dat klopt. Ze hadden het niet voor niks over die 'ontmoet de mol'-opdracht aan tafel.
Maar goed, de vraag zou dan sowieso geweest zijn "Als hoeveelste werd de mol ondervraagd?", o.i.d. Ik zie niet in waarom die vraag niet gesteld kan zijn.
Mwah, 'zijn' kan in dit geval ook de groep in het algemeen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef cptmarco het volgende:
PJH zegt aan het begin heel nadrukkelijk: "een gesprek onder vier ogen met zijn mol"...
rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek
dus of anniek of rick is de mol????
PJH weet zelf ook niet wie de mol is dus dit zegt volgens mij niks..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef cptmarco het volgende:
PJH zegt aan het begin heel nadrukkelijk: "een gesprek onder vier ogen met zijn mol"...
rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek
Dat ging over Dennis eruit werken. Het zou wel een domme opmerking zijn van Viv. En mocht ze de Mol zijn, dan denk ik dat ze het wel bij de montage van de aflevering eruit zouden hebben gelaten..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik zat nog even te denken over Anniek en haar opzichtige acties.. Kan het niet te maken hebben met die afspraak die ze op de hotelkamer met Viv had gemaakt?
Ze wilde Sebastiaan eruit werken en toen zei Anniek: 'Dan maken we jou verdacht en zorgen we ervoor dat hij alles op jou zet!' Toen zei Viv weer: 'Nee doe maar op jou..' (Wat Viv ERG verdacht maakt!) Misschien deed Anniek daarom zulke domme dingen deze aflevering (1 minuut? Oh we hebben nog alle tijd!) om zich verdacht te maken bij Sebas.. En misschien is Sebas last minute toch nog van mol veranderd waardoor hij nu eruit ligt..
Als dat zo was, dan had hij natuurlijk mijn gezegd. Bovendien weet, zoals gezegd, PJ ook niet wie de mol is. Zo zegt hij aan het einde van de aflevering, als Sebas eruit gaat, dat Sebas voor hem de mol was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef cptmarco het volgende:
rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek
Waarom zouden ze dat eruit laten? Zulke dingen horen juist bij WIDM. Meer nog imo dan al die verborgen aanwijzingen die alleen kijkers kunnen zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat ging over Dennis eruit werken. Het zou wel een domme opmerking zijn van Viv. En mocht ze de Mol zijn, dan denk ik dat ze het wel bij de montage van de aflevering eruit zouden hebben gelaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |