abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:36:14 #101
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_66026032
Trouwens.. Muzikale aanwijzing

Lionel Richie - Hello
(volgens mij was het dit gedeelte)
Hello!
I've just got to let you know
Because I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely..

Op wie kan dit slaan?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:47:08 #102
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66026535
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Luuksor het volgende:

Lionel Richie - Hello
Hello!
And I wonder what you do

Op wie kan dit slaan?
Dat ben ik ook benieuwd op wie dit aanwijzing zal slaan. Ik heb wel op internet terug geluisterd.. Sebastiaan vind het jammer dat ie eruit ligt.
pi_66027234
quote:

Lionel Richie - Hello
Hello!
And I wonder what you do

Op wie kan dit slaan?
Anniek kocht toch een "hello" op het vliegveld? Maar sowieso zou ik die muzikale hints negeren, als je ziet wat de uitleg van alle vorige hints waren
pi_66027245
Nou, dan zal Anniek er wel uit gaan. Zij had toch een 'Hello' gekocht op het vliegveld?

Edit: wat hij hierboven zegt dus
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:18:50 #105
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_66027713
quote:

Lionel Richie - Hello
Hello!
And I wonder what you do

Op wie kan dit slaan?
het gaat t/m 'and i wonder what you do'.

goeie kans dat dit op anniek slaat (ik hoop het, want ik twijfel tussen rick en anniek), want waarom zou die 'hello' er anders in voorkomen. Daarnaast werd tijdens het spiegelinterview met anniek door jon gevraagd waarom de mol een rood-scherm kreeg en of zij zich expres liet neerschieten, dat kan slaan op and i wonder what you do. En Rick en Jon lieten haar weten dat ze als mol werd gezien, maar dit zou natuurlijk op iedereen kunnen slaan (i've just got to let you know). Vanaf ongeveer 5:30 kan je anniek als mogelijke mol terugkijken op uitzendinggemist.

ik ga voor rick als mol en anniek als afvaller.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_66028861
Geen idee of het volgende al gepost is, want ik heb het topic niet doorgelezen. Zo ja, zie dit dan maar als een ordinaire tvp.

Ik begin meer en meer te denken aan Viev als mol. Niet vanwege de aanwijzingen buiten het spel om, maar vanwege haar gedragingen. Ze haalt misschien wel veel geld binnen, dat is een tegenargument. Maar ach, komt dat omdat zij een slechte mol zou zijn, of omdat de andere kandidaten nog vaker opdrachten verneuken dan zij? Zo'n BN-er WIDM maakt alles zo relatief... Mijn voornaamste verdenking gaat om een verspreking in een gesprek met Anniek op de hotelkamer. Anniek grapte dat een man (die ze eruit wilden hebben) maar vol op Viev moest gaan bij de vragen. Viev counterde meteen met "dan kan hij beter op jou stemmen"... Opzich geen verkeerde opmerking natuurlijk in WIDM, maar haar blik daarna was voor mij veelzeggend. Een non-verbale 'Oeps, ik was iets te spontaan'.

Wat ik verder opvallend vond was één van de vragen bij de test. Deze luidde: Wanneer reed de mol als Ben Hur (of iets van die strekking). De antwoorden waren a) als eerste, b) als tweede, c) als derde, d) nooit. Dit zou Dennis als mol uitsluiten, want die ging als vierde...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 13 februari 2009 @ 18:02:09 #107
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_66029051
ik dacht dat ik ergens had gelezen dat de muzikale aanwijzingen dit seizoen op de afvallers van de volgende aflevering ging... kan het fout hebben hoor.
Fuck the EBU
pi_66029076
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:02 schreef Yesse het volgende:
ik dacht dat ik ergens had gelezen dat de muzikale aanwijzingen dit seizoen op de afvallers van de volgende aflevering ging... kan het fout hebben hoor.
Helemaal juist.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 18:57:34 #109
pi_66030412
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat ik verder opvallend vond was één van de vragen bij de test. Deze luidde: Wanneer reed de mol als Ben Hur (of iets van die strekking). De antwoorden waren a) als eerste, b) als tweede, c) als derde, d) nooit. Dit zou Dennis als mol uitsluiten, want die ging als vierde...
Dit is hoogstwaarschijnlijk slechts montage. Dit was namelijk al opgemerkt, maar dit zal wel op de spiegelopdracht hebben geslagen, want daar waren drie mol-verdachten. Overigens is Dennis sowieso de mol niet. Dus of het nou wel of geen blunder van het programma is (ik hou het op montage), Dennis was voor mij toch al geen verdachte.
pi_66030468
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:03:11 #111
pi_66030587
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

Ik begin meer en meer te denken aan Viev als mol. Niet vanwege de aanwijzingen buiten het spel om, maar vanwege haar gedragingen. Ze haalt misschien wel veel geld binnen, dat is een tegenargument. Maar ach, komt dat omdat zij een slechte mol zou zijn, of omdat de andere kandidaten nog vaker opdrachten verneuken dan zij? Zo'n BN-er WIDM maakt alles zo relatief... Mijn voornaamste verdenking gaat om een verspreking in een gesprek met Anniek op de hotelkamer. Anniek grapte dat een man (die ze eruit wilden hebben) maar vol op Viev moest gaan bij de vragen. Viev counterde meteen met "dan kan hij beter op jou stemmen"... Opzich geen verkeerde opmerking natuurlijk in WIDM, maar haar blik daarna was voor mij veelzeggend. Een non-verbale 'Oeps, ik was iets te spontaan'.
Tja, naar mijn mening zou een mol nooit tot vaak toe zoveel geld binnenhalen, en alleen al om die reden is ze het niet. En het argument van 'de anderen doen het wel' is ook makkelijk te weerleggen, want zoals je weet maken heel veel kandidaten elk seizoen weer fouten. Als behalve de mol geld liet liggen, dan was er wel veel meer in de pot. Aan de mol is het om onzichtbaar mee te doen, en hoe meer mensen geld laten liggen, hoe onopvallender je dat kan doen. Zeker als je de andere kandidaten er ook makkelijk in kan laten stinken.

wat je zegt over: dan kan hij beter op jouw stemmen kan inderdaad wel verdacht over komen, maar het lijkt me sterk dat de mol dat per ongeluk gaat zeggen (is wel HEEL ERG dom), en ze kon dat ook doen om anniek weer te testen ofzo, of ze bedoelde het serieus omdat anniek al meer verdacht is.

Maarja, in WIDM kan je nooit iemand honderd procent uitsluiten totdat iemand eruit ligt. misschien is er wel ineens een goedwillende mol
pi_66030817
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:03 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Tja, naar mijn mening zou een mol nooit tot vaak toe zoveel geld binnenhalen, en alleen al om die reden is ze het niet. En het argument van 'de anderen doen het wel' is ook makkelijk te weerleggen, want zoals je weet maken heel veel kandidaten elk seizoen weer fouten. Als behalve de mol geld liet liggen, dan was er wel veel meer in de pot. Aan de mol is het om onzichtbaar mee te doen, en hoe meer mensen geld laten liggen, hoe onopvallender je dat kan doen. Zeker als je de andere kandidaten er ook makkelijk in kan laten stinken.

wat je zegt over: dan kan hij beter op jouw stemmen kan inderdaad wel verdacht over komen, maar het lijkt me sterk dat de mol dat per ongeluk gaat zeggen (is wel HEEL ERG dom), en ze kon dat ook doen om anniek weer te testen ofzo, of ze bedoelde het serieus omdat anniek al meer verdacht is.

Maarja, in WIDM kan je nooit iemand honderd procent uitsluiten totdat iemand eruit ligt. misschien is er wel ineens een goedwillende mol
Ja ach, deze Wie is de Mol kan je wel voor iedereen een rijtje pro's en contra's opschrijven. Je moet toch iets kiezen... Dat geld vind ik persoonlijk maar bijzaak (hoewel dat wel juist het spelletje is natuurlijk), aan houding, opmerkingen en gezichtsuitdrukkingen vind ik het 't leukst om te ontdekken. Die gezichtsuitdrukking van Viev sprong er voor mij wel uit tot nu toe. En Viev weet ook wel dat ze bij Anniek wel foutjes kan maken denk ik. Echt, wat is dat mens dom...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:21:42 #113
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_66031209
De opmerking van Viv aan het begin van de aflevering was heel verdacht. Aniek: We moeten zorgen dat Sebastiaan alles op jouw zet. Viv een beetje geschrokken: Hij moet alles op jouw zetten.

Als ze slim was, had ze helemaal nix gezegd
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:23:42 #114
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_66031280
quote:

Lionel Richie - Hello
Hello!
And I wonder what you do

Op wie kan dit slaan?
Kan ook slaan op iemand die vragen stelde aan zijn/haar mol.

Hello gaat tenslotte over een blinde
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_66031635
Ligt het aan mij of kan Rick onmogelijk de mol zijn ..

Sebastiaan zat namelijk als enige op Rick en hij vloog eruit.. of zie ik nu iets over het hoofd?
Slevin: Who are you?
The Boss: I'm The Boss.
Slevin: I thought he was The Boss.
The Boss: Why? Do we look alike?
pi_66031821
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef Teizzz het volgende:

Sebastiaan zat namelijk als enige op Rick en hij vloog eruit.. of zie ik nu iets over het hoofd?
Heb je gelijk in hoor, maar bij iedereen is wel een goed argument te noemen waar hij/zij de Mol niet kan zijn. Khoop iig dat het niet een Mol is die uiteindelijk meer geld binnen heeft gebracht, dan eruit heeft gehaald.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:51:59 #117
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66032364
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef Teizzz het volgende:

Je ziet waarschijnlijk de montage over het hoofd. Ik zou die uitspraken tijdens de test en de antwoorden die ze in beeld brengen met een flinke kilo zout nemen. Het is al zo vaak geweest dat achteraf bleek dat iemand al afleveringen af op de Mol stemde, terwijl men het zo gemonteerd had dat het leek dat hij/zij iemand anders verdacht.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:05:34 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66032878
Tvp

Mijn mollen zijn Rick & Anniek, Rick omdat hij zo onopvallend is en Anniek vanwege die domme actie bij de berg en haar antwoorden achter de spiegel.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_66033802
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Kan ook slaan op iemand die vragen stelde aan zijn/haar mol.

Hello gaat tenslotte over een blinde
"blinde mol" is wel toepasselijk.

Aangezien iederéén vragen stelde aan zijn/haar mol, zou het kunnen dat er iemand uitgaat die de mol ondervroeg? Of zou dat te veel hint zijn?

dat betekent dat Dennis weggaat
pi_66034799
jon is de mol

die heeft volgens mij echt nog nooit geld binnen gehaald
Anniek liep wel zo vreselijk te klooien. als zij de mol is heeft ze het wat mij betreft ontzettend slecht gespeeld, het zit er veel te dik bovenop
pi_66034950
Ik ga ook echt totaal voor Vivienne als mol. Voor mijn gevoel acteert ze constant, ook in dat 1 op 1 gesprek met Dennis. Leuke aflevering wel weer . Eindelijk punten in de prono .

Daarbij is Dennis z'n buddy Sebastiaan kwijt... dus de tekst van Hello kan idd ook op Dennis slaan .
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:10:38 #122
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_66035652
Muzikaal zou inderdaad op Anniek kunnen slaan, achteraf was de vorige muzikale (ging over money nog iets toch) wel duidelijk voor Sebastiaan..
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:43:39 #123
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_66037169
Nou, die muzikale hint kan op niemand anders slaan dan Anniek of Rick. Zeg maar vast dag tegen Rick, dus.
pi_66038958
is niemand het opgevallen dan bij dat paarden race spel met die puzzel. Dat viv dat ding omhoog trok samen met sebas. Maar dus niet helemaal en ook in een shot van voren was te zien hoe schuin hij hing, en dus sebas meer trok als viv.

Wie trouwens roept dat rick heeft lopen mollen bij die puzzel omdat hij de heletijd een stuk ergens anders wou doen. Moet ook maar eens beter kijken. Rick legde hem dus wel juist(zat goed in de buurt), en de hele groep had er commentaar op. Die wilden hem ergens onderaan. Wat dus onjuist was. Rick deed hier dus zoals het spel hoort.

Die jon wordt ik trouwens gek van Als dat de mol is kijk ik nooit meer....
hihi haha :D
pi_66039786
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Dit is hoogstwaarschijnlijk slechts montage. Dit was namelijk al opgemerkt, maar dit zal wel op de spiegelopdracht hebben geslagen, want daar waren drie mol-verdachten. Overigens is Dennis sowieso de mol niet. Dus of het nou wel of geen blunder van het programma is (ik hou het op montage), Dennis was voor mij toch al geen verdachte.
Dat zou een hele moeilijke vraag zijn in de test, want hoe kunnen de andere kandidaten van elkaar weten met welke mol ze hebben gesproken, of, in geval wanneer ze voor de spiegel als 'mol' moesten zitten, hoeveel mensen er voor hen hebben gezeten? De foto-opdracht kan ook niet, want dan klopt optie 4 niet.
pi_66039931
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:45 schreef Clyde_Frog het volgende:

[..]

Dat zou een hele moeilijke vraag zijn in de test, want hoe kunnen de andere kandidaten van elkaar weten met welke mol ze hebben gesproken, of, in geval wanneer ze voor de spiegel als 'mol' moesten zitten, hoeveel mensen er voor hen hebben gezeten? De foto-opdracht kan ook niet, want dan klopt optie 4 niet.
Ik vermoed dat de vraag is:

Hoe vaak zat de mol achter de spiegel?
pi_66042171
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de vraag is:

Hoe vaak zat de mol achter de spiegel?
Stel dat dit de vraag was: hoe hadden de kandidaten dit kunnen weten? Immers, ze wisten van elkaar niet welke mol ze hebben ondervraagd, en voor zover we weten hebben ze deze informatie ook niet uitgewisseld. (behalve mss degenen die een pact met elkaar hebben gesloten) Om te winnen is het ook niet bevorderlijk als anderen weten wie jij als mol hebt. Ofwel, de enige die deze vraag goed kan hebben is de mol zelf.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:38:36 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66042259
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef Sloomstroom het volgende:

Die jon wordt ik trouwens gek van Als dat de mol is kijk ik nooit meer....
Jon is gewoon een theater man! Dus hij zal goed kunnen acteren.
pi_66042319
Waarom stelde iedereen als 2de vraag..

"Ben jij de mol"?

Zou hier niet een of andere hint in kunnen zitten?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:41:21 #130
88233 Steve
Still the best.
pi_66042394
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:44 schreef Jivis het volgende:
En ik blijf Jordanie een rommelig, kaal land vinden. Heb heimwee naar Noord-Ierland .
Blijf het ook jammer vinden.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_66042416
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jon is gewoon een theater man! Dus hij zal goed kunnen acteren.
zoals hij hardloopt was wel erg.... eh.... opmerkelijk

pi_66043090
bij de opdracht met de paardenkarretjes was het helemaal niet nodig om zo hard langs het puzzelbord te scheuren. Het was nou niet alsof die andere kar ze vreselijk op de hielen zat. Dus bij de derde of vierde rit had best iemand kunnen bedenken om even wat vaart te minderen zodat het bord goed bekeken had kunnen worden.
Eeuwig vijfentwintig
pi_66043320
Ja, ik dnek wle dat in het begin met die polaroids en die stemmen dat er zeker hints in moeten zitten. Je hoorde steeds gefluister enzo.

Ik zag trouwens tijdens het introfilmpje, misschien is het niks hoor, dat bij iedereen iets roods in beeld is tijdens de foto of vlak ervoor. Volgens mij is dit bij Vivienne en Rick niet het geval. Misschien bij nog iemand niet, en dan moeten dat de winnaar, mol en verliezer voorstellen? Tis een idee.

Edit: Nee het idee slaat toch nergens op. Ik dacht dat het opviel maar nee.
pi_66043563
Mijn mol is eruit!!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 00:54:24 #135
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66044813
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:36 schreef Clyde_Frog het volgende:

[..]

Stel dat dit de vraag was: hoe hadden de kandidaten dit kunnen weten? Immers, ze wisten van elkaar niet welke mol ze hebben ondervraagd, en voor zover we weten hebben ze deze informatie ook niet uitgewisseld. (behalve mss degenen die een pact met elkaar hebben gesloten) Om te winnen is het ook niet bevorderlijk als anderen weten wie jij als mol hebt. Ofwel, de enige die deze vraag goed kan hebben is de mol zelf.
Maar er worden heel vaak vragen gesteld waarop je alleen het antwoord kan weten als je het van de anderen gehoord hebt, hoor. Bijvoorbeeld bij opdrachten waarbij de groep gesplitst wordt en de verschillende groepen apart van elkaar een opdracht doen. Zo'n opdracht bijvoorbeeld als van die enveloppen in dat kantoorgebouw. Dat is juist ook een aspect van het spel, dat je een deel van je informatie van de anderen moet krijgen en dat je nooit weet of dat klopt. Ze hadden het niet voor niks over die 'ontmoet de mol'-opdracht aan tafel.

Maar goed, de vraag zou dan sowieso geweest zijn "Als hoeveelste werd de mol ondervraagd?", o.i.d. Ik zie niet in waarom die vraag niet gesteld kan zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_66045204
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar er worden heel vaak vragen gesteld waarop je alleen het antwoord kan weten als je het van de anderen gehoord hebt, hoor. Bijvoorbeeld bij opdrachten waarbij de groep gesplitst wordt en de verschillende groepen apart van elkaar een opdracht doen. Zo'n opdracht bijvoorbeeld als van die enveloppen in dat kantoorgebouw. Dat is juist ook een aspect van het spel, dat je een deel van je informatie van de anderen moet krijgen en dat je nooit weet of dat klopt. Ze hadden het niet voor niks over die 'ontmoet de mol'-opdracht aan tafel.

Maar goed, de vraag zou dan sowieso geweest zijn "Als hoeveelste werd de mol ondervraagd?", o.i.d. Ik zie niet in waarom die vraag niet gesteld kan zijn.
Maar waarom monteren ze het dan zo, dat de kijker denkt van; "hé Dennis kan dan niet de mol zijn".
Dat kunnen ze doen als hint voor de kijker.
Als dat niet zo is kunnen ze alles wel aan elkaar monteren en heeft het voor de kijker geen zin om te gokken wie de mol is...toch?

Ik vind het dit jaar toch erg verwarrend, het lijkt alsof de mol het meest fanatiek meedoet om geld binnen te halen en de rest aan het 'mollen' is
  zaterdag 14 februari 2009 @ 01:13:57 #137
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_66045271
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het dit jaar toch erg verwarrend, het lijkt alsof de mol het meest fanatiek meedoet om geld binnen te halen en de rest aan het 'mollen' is
Eensch. Het hele Mol-concept wordt compleet verneukt door 'BN'ers' die lollig willen doen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_66045328
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef avonne het volgende:

[..]

zoals hij hardloopt was wel erg.... eh.... opmerkelijk

Ik vond het opmerkelijk dat Anniek hem niet bij kon houden, zij lijkt mij sportiever dan Jon. En dan ook nog die opmerking van 'nee we hebben nog tijd'.
En voordat de anderen hen zagen wilde Anniek de andere kant op lopen. Ik vond dat erg opvallend.
Ze begon al om gelijk 5 dinar te bieden voor de eerste taxirit, niet wetende hoeveel ze voor de andere ritten over moest houden.
pi_66045380
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 01:13 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Eensch. Het hele Mol-concept wordt compleet verneukt door 'BN'ers' die lollig willen doen
Nou het is duidelijk dat zij het geld helemaal niet belangrijk vinden, maar wel de aandacht.

Dat heb je met de 'gewone' spelers niet denk ik, zij gaan meer voor het geld en dan krijg je de echte gedreven spelers.
Ik vind dat persoonlijk veel leuker.
pi_66047920
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 00:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Dan moet je 1) weten in welke volgorde de kandidaten in de tempel zijn gegaan, en 2) van iedereen weten wie hij als mol heeft gezien. Als je het van 1 persoon al niet weet wordt het een lastige vraag. Stel dat er nog een 4e persoon is geweest die achter de spiegel stond, dan stond die optie er niet bij. Mocht je het antwoord op die vraag niet weten, dan weet je wel dat er dus maximaal 3 kandidaten zijn die worden verdacht in de groep. En waarom stonden optie : als 4e, als 5e er niet bij? Want zo kun je het namelijk ook bekijken:

1e+2e= Anniek
3e+4e=Rick
5e+6e=Jon

Ik draaf een beetje door, maar ik vind Dennis erg verdacht onverdacht en wil hem hiermee echt per se uitsluiten als mol *tunnelvisie*
pi_66048546
terug vind mol.
ik ben in de war nu: zat eerst op froukje, toen op rick maar nu sebastiaan eruit is denk ik toch Anniek of Jon... het kan iedereen zijn!
O en Dennis = de winnaar
pi_66048732
Ik zat nog even te denken over Anniek en haar opzichtige acties.. Kan het niet te maken hebben met die afspraak die ze op de hotelkamer met Viv had gemaakt?

Ze wilde Sebastiaan eruit werken en toen zei Anniek: 'Dan maken we jou verdacht en zorgen we ervoor dat hij alles op jou zet!' Toen zei Viv weer: 'Nee doe maar op jou..' (Wat Viv ERG verdacht maakt!) Misschien deed Anniek daarom zulke domme dingen deze aflevering (1 minuut? Oh we hebben nog alle tijd!) om zich verdacht te maken bij Sebas.. En misschien is Sebas last minute toch nog van mol veranderd waardoor hij nu eruit ligt..
pi_66049264
Mijn mol Viv gaat nog steeds goed .
sig verwijderd door FA
  FOK!fossiel zaterdag 14 februari 2009 @ 11:24:40 #144
8443 cptmarco
it's captain...
  FOK!fossiel zaterdag 14 februari 2009 @ 11:36:48 #145
8443 cptmarco
it's captain...
pi_66049671
PJH zegt aan het begin heel nadrukkelijk: "een gesprek onder vier ogen met zijn mol"...

rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek

dus of anniek of rick is de mol????
pi_66049734
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef cptmarco het volgende:
PJH zegt aan het begin heel nadrukkelijk: "een gesprek onder vier ogen met zijn mol"...

rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek

Mwah, 'zijn' kan in dit geval ook de groep in het algemeen zijn denk ik.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:56:00 #147
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66050021
quote:

rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek

PJH weet zelf ook niet wie de mol is dus dit zegt volgens mij niks..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:56:58 #148
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66050034
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:35 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik zat nog even te denken over Anniek en haar opzichtige acties.. Kan het niet te maken hebben met die afspraak die ze op de hotelkamer met Viv had gemaakt?

Ze wilde Sebastiaan eruit werken en toen zei Anniek: 'Dan maken we jou verdacht en zorgen we ervoor dat hij alles op jou zet!' Toen zei Viv weer: 'Nee doe maar op jou..' (Wat Viv ERG verdacht maakt!) Misschien deed Anniek daarom zulke domme dingen deze aflevering (1 minuut? Oh we hebben nog alle tijd!) om zich verdacht te maken bij Sebas.. En misschien is Sebas last minute toch nog van mol veranderd waardoor hij nu eruit ligt..
Dat ging over Dennis eruit werken. Het zou wel een domme opmerking zijn van Viv. En mocht ze de Mol zijn, dan denk ik dat ze het wel bij de montage van de aflevering eruit zouden hebben gelaten..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_66050268
quote:

rick -> anniek
sebas -> rick
dennis --> rick
jon --> anniek

Als dat zo was, dan had hij natuurlijk mijn gezegd. Bovendien weet, zoals gezegd, PJ ook niet wie de mol is. Zo zegt hij aan het einde van de aflevering, als Sebas eruit gaat, dat Sebas voor hem de mol was.
pi_66050284
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:56 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Dat ging over Dennis eruit werken. Het zou wel een domme opmerking zijn van Viv. En mocht ze de Mol zijn, dan denk ik dat ze het wel bij de montage van de aflevering eruit zouden hebben gelaten..
Waarom zouden ze dat eruit laten? Zulke dingen horen juist bij WIDM. Meer nog imo dan al die verborgen aanwijzingen die alleen kijkers kunnen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')