Dat ben ik ook benieuwd op wie dit aanwijzing zal slaan. Ik heb wel op internet terug geluisterd.. Sebastiaan vind het jammer dat ie eruit ligt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Trouwens.. Muzikale aanwijzing
Lionel Richie - Hello
(volgens mij was het dit gedeelte)
Hello!
I've just got to let you know
Because I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely..
Op wie kan dit slaan?
Anniek kocht toch een "hello" op het vliegveld? Maar sowieso zou ik die muzikale hints negeren, als je ziet wat de uitleg van alle vorige hints warenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Lionel Richie - Hello
Hello!
And I wonder what you do
Op wie kan dit slaan?
het gaat t/m 'and i wonder what you do'.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Lionel Richie - Hello
Hello!
And I wonder what you do
Op wie kan dit slaan?
Helemaal juist.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:02 schreef Yesse het volgende:
ik dacht dat ik ergens had gelezen dat de muzikale aanwijzingen dit seizoen op de afvallers van de volgende aflevering ging... kan het fout hebben hoor.
Dit is hoogstwaarschijnlijk slechts montage. Dit was namelijk al opgemerkt, maar dit zal wel op de spiegelopdracht hebben geslagen, want daar waren drie mol-verdachten. Overigens is Dennis sowieso de mol niet. Dus of het nou wel of geen blunder van het programma is (ik hou het op montage), Dennis was voor mij toch al geen verdachte.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat ik verder opvallend vond was één van de vragen bij de test. Deze luidde: Wanneer reed de mol als Ben Hur (of iets van die strekking). De antwoorden waren a) als eerste, b) als tweede, c) als derde, d) nooit. Dit zou Dennis als mol uitsluiten, want die ging als vierde...
Tja, naar mijn mening zou een mol nooit tot vaak toe zoveel geld binnenhalen, en alleen al om die reden is ze het niet. En het argument van 'de anderen doen het wel' is ook makkelijk te weerleggen, want zoals je weet maken heel veel kandidaten elk seizoen weer fouten. Als behalve de mol geld liet liggen, dan was er wel veel meer in de pot. Aan de mol is het om onzichtbaar mee te doen, en hoe meer mensen geld laten liggen, hoe onopvallender je dat kan doen. Zeker als je de andere kandidaten er ook makkelijk in kan laten stinken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik begin meer en meer te denken aan Viev als mol. Niet vanwege de aanwijzingen buiten het spel om, maar vanwege haar gedragingen. Ze haalt misschien wel veel geld binnen, dat is een tegenargument. Maar ach, komt dat omdat zij een slechte mol zou zijn, of omdat de andere kandidaten nog vaker opdrachten verneuken dan zij? Zo'n BN-er WIDM maakt alles zo relatief... Mijn voornaamste verdenking gaat om een verspreking in een gesprek met Anniek op de hotelkamer. Anniek grapte dat een man (die ze eruit wilden hebben) maar vol op Viev moest gaan bij de vragen. Viev counterde meteen met "dan kan hij beter op jou stemmen"... Opzich geen verkeerde opmerking natuurlijk in WIDM, maar haar blik daarna was voor mij veelzeggend. Een non-verbale 'Oeps, ik was iets te spontaan'.
Ja ach, deze Wie is de Mol kan je wel voor iedereen een rijtje pro's en contra's opschrijven. Je moet toch iets kiezen... Dat geld vind ik persoonlijk maar bijzaak (hoewel dat wel juist het spelletje is natuurlijk), aan houding, opmerkingen en gezichtsuitdrukkingen vind ik het 't leukst om te ontdekken. Die gezichtsuitdrukking van Viev sprong er voor mij wel uit tot nu toe. En Viev weet ook wel dat ze bij Anniek wel foutjes kan maken denk ik. Echt, wat is dat mens dom...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:03 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Tja, naar mijn mening zou een mol nooit tot vaak toe zoveel geld binnenhalen, en alleen al om die reden is ze het niet. En het argument van 'de anderen doen het wel' is ook makkelijk te weerleggen, want zoals je weet maken heel veel kandidaten elk seizoen weer fouten. Als behalve de mol geld liet liggen, dan was er wel veel meer in de pot. Aan de mol is het om onzichtbaar mee te doen, en hoe meer mensen geld laten liggen, hoe onopvallender je dat kan doen. Zeker als je de andere kandidaten er ook makkelijk in kan laten stinken.
wat je zegt over: dan kan hij beter op jouw stemmen kan inderdaad wel verdacht over komen, maar het lijkt me sterk dat de mol dat per ongeluk gaat zeggen (is wel HEEL ERG dom), en ze kon dat ook doen om anniek weer te testen ofzo, of ze bedoelde het serieus omdat anniek al meer verdacht is.
Maarja, in WIDM kan je nooit iemand honderd procent uitsluiten totdat iemand eruit ligt. misschien is er wel ineens een goedwillende mol![]()
Kan ook slaan op iemand die vragen stelde aan zijn/haar mol.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Lionel Richie - Hello
Hello!
And I wonder what you do
Op wie kan dit slaan?
Heb je gelijk in hoor, maar bij iedereen is wel een goed argument te noemen waar hij/zij de Mol niet kan zijn. Khoop iig dat het niet een Mol is die uiteindelijk meer geld binnen heeft gebracht, dan eruit heeft gehaald.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef Teizzz het volgende:
Ligt het aan mij of kan Rick onmogelijk de mol zijn ..
Sebastiaan zat namelijk als enige op Rick en hij vloog eruit.. of zie ik nu iets over het hoofd?
Je ziet waarschijnlijk de montage over het hoofd. Ik zou die uitspraken tijdens de test en de antwoorden die ze in beeld brengen met een flinke kilo zout nemen. Het is al zo vaak geweest dat achteraf bleek dat iemand al afleveringen af op de Mol stemde, terwijl men het zo gemonteerd had dat het leek dat hij/zij iemand anders verdacht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef Teizzz het volgende:
Ligt het aan mij of kan Rick onmogelijk de mol zijn ..
Sebastiaan zat namelijk als enige op Rick en hij vloog eruit.. of zie ik nu iets over het hoofd?
"blinde mol" is wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Kan ook slaan op iemand die vragen stelde aan zijn/haar mol.
Hello gaat tenslotte over een blinde
Dat zou een hele moeilijke vraag zijn in de test, want hoe kunnen de andere kandidaten van elkaar weten met welke mol ze hebben gesproken, of, in geval wanneer ze voor de spiegel als 'mol' moesten zitten, hoeveel mensen er voor hen hebben gezeten? De foto-opdracht kan ook niet, want dan klopt optie 4 niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Dit is hoogstwaarschijnlijk slechts montage. Dit was namelijk al opgemerkt, maar dit zal wel op de spiegelopdracht hebben geslagen, want daar waren drie mol-verdachten. Overigens is Dennis sowieso de mol niet. Dus of het nou wel of geen blunder van het programma is (ik hou het op montage), Dennis was voor mij toch al geen verdachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |