abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:40:41 #226
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_66181605
De mol zou ook net zo goed pas kort vantevoren zijn aangewezen. Als de crew alles al globaal heeft uitgedacht (incl. het t-shirt), dan hoeft de acteur Rick het alleen maar ten uitvoer te brengen. De reden dat er bij de allereerste (foto)opdracht niet gemold is heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat de mol nog niet goed ingespeeltmolt was.

Het feit dat Sebastiaan Rick stemde doet me nog wel een beetje twijfelen, maar ik weet niet in hoeverre Sebastiaan de vragen over RIck goed had, hoe snel hij het deed, of hij niet loog over op wie hij stemde en of er niet zo gemonteerd is dat het leek alsof sebastiaan (bijna) alleen maar op Rick zat. Anders zou het ook een beetje slecht zijn van de montage omdat Rick dan niet meer verdacht is.

En viv kan gewoon niet de mol zijn, want ze heeft niet één keer geld opgehaald, maar veel vaker en ze had het ook anders kunnen spelen. Bij het auto-spel had ze kunnen kiezen voor de halvering of voor een plekje op de uitkijk via de portofoon. In die gevallen had ze ervoor kunnen zorgen dat er geen geld binnenkwam of in ieder geval niet zelf binnenhaalde. En de kistjes in het water-opdracht had ze zich net als anderen ook helemaal buiten kunnen houden. Rick had daar volgens mij ook geld binnen gehaald, maar dat was heel erg weinig terwijl hij volgens mij wel een sleutelbos had en hij zat iedereen heel erg op te houden toen hij met Jon aan het bekvechten was.

Maargoed, ik ga vanaf nu met oogkleppen op de finish af, met RIck als mol. Op een gegeven moment moet je een keuze maken... Moge de beste winnen!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:37:39 #227
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_66183344
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:44:47 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66186407
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:40 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

Het feit dat Sebastiaan Rick stemde doet me nog wel een beetje twijfelen, maar ik weet niet in hoeverre Sebastiaan de vragen over RIck goed had, hoe snel hij het deed, of hij niet loog over op wie hij stemde en of er niet zo gemonteerd is dat het leek alsof sebastiaan (bijna) alleen maar op Rick zat. Anders zou het ook een beetje slecht zijn van de montage omdat Rick dan niet meer verdacht is.
Er staat me vaag iets van bij dat Sebastiaan zei dat hij 2 mensen verdacht, Rick en Anniek?
pi_66186532
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[ afbeelding ]

Bron
Whehe Altijd leuk die tekeningen van "vriendlief", zo heet hij nog steeds me dunkt?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_66187336
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 07:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

Er staat me vaag iets van bij dat Sebastiaan zei dat hij 2 mensen verdacht, Rick en Anniek?
Klopt
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_66187529
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:40 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
En viv kan gewoon niet de mol zijn, want ze heeft niet één keer geld opgehaald, maar veel vaker en ze had het ook anders kunnen spelen. Bij het auto-spel had ze kunnen kiezen voor de halvering of voor een plekje op de uitkijk via de portofoon.
Mensen blijven maar vergeten dat de bestuurders aangewezen werden door de hele groep omdat Dennis er graag structuur in wilde hebben. En hoe kan je in hemelsnaam de onzekere Anniek weghalen bij de halvering als je Vief bent? Het is niet alsof ze zich als een doetje gedraagd of zo, zoiets zou dan ook veel te veel opvallen. Die storingen met de portofoons begonnen ook pas echt toen zij de portofoon van Hans had gekregen.

De kistjes was trouwens een heel erg simpele opdracht. Als Mol kan je dan net zo goed zelf met de eer strijken maar dan stiekem net wat geld laten verdwijnen.
pi_66188969
Weer even lenen van .com forum, waar user Rennuh overzichten heeft geplaatst
quote:
Ik heb ook even een analyse gemaakt van alle kandidaten. Ik heb puur gekeken naar de feiten en niet naar mogelijke molacties of mogelijke hints, want naar mijn mening leiden die eigenlijk alleen maar af. Ook heb ik gekeken hoeveel de kandidaten eigenlijk individueel binnengebracht hebben en wat juist niet. Daarbij heb ik gelet op de groote van het aandeel wat de kandidaat hierin had. Dit is wat ik heb over Anniek

Mollenstreken
- Vindt geen geld (De Titanic)
- Komt niet op tijd binnen (Aan de lijn)
- Schrijft een andere naam op dan de naam van Paula (Wie is de Afvaller?)
- Zegt antwoorden voor voor de andere groep (Levend Ganzenbord)
- Beantwoordt een vraag fout (Levend Ganzenbord)
- Kijkt niet goed naar het bord (Ben Hur)
- Maakt de puzzel niet goed (Ben Hur)

Kandidatenstreken
- Staat op haar plek en blijft daar (De Fabriekshal)
- Staat haar topito af (Topito-onderhandelingen)
- Haalt veel kledingstukken van de waslijn af (De Bus)
- Geeft weg dat ze op nummer 9 woont (Het Reuzenrad)
- Rijdt niet tegen de 2000 aan met haar halveringsauto (Het Autokerkhof)
- Wilde wachten tot het laatste pakket (De Veiling)
- Legt de watermeloen op de juiste plaats en is hier zeker van (Waterpijp roken)
- Komt op tijd binnen (Get The Picture)

Binnengebracht geld
- 2300 (De Bus)
- 400 (Autokerkhof)
- 250 (Waterpijp roken)
- 500 (Get The Picture)

Bij elkaar is dat dus een bedrag van 3450.

Geld uit de pot
- 250 (Wie is de Afvaller?)
- 250 (Levend Ganzenbord)

Bij elkaar is dat dus een bedrag van 500. Dat is het bedrag waar Anniek duidelijk het grootste of een groot aandeel had van het mislukken van de opdracht.
quote:
Ik heb ook even een analyse gemaakt van alle kandidaten. Ik heb puur gekeken naar de feiten en niet naar mogelijke molacties of mogelijke hints, want naar mijn mening leiden die eigenlijk alleen maar af. Ook heb ik gekeken hoeveel de kandidaten eigenlijk individueel binnengebracht hebben en wat juist niet. Daarbij heb ik gelet op de groote van het aandeel wat de kandidaat hierin had. Dit is wat ik heb over Dennis

Mollenstreken
- Komt er niet uit met het onderhandelen (Topito-onderhandelingen)
- Komt niet op tijd aan (Aan de lijn)
- Schrijft een andere naam op dan die van Paula (Wie is de Afvaller)
- Gooit zijn bal in de -x5 met een waarde van 200 (De Reuzenflipperkast)
- Weet zeker dat de watermeloen aardbei moet zijn (Waterpijp roken)

Kandidatenstreken
- Vindt een paar plekken en de helm van Sebastiaan (De Fabriekshal)
- Vindt geld (De Titanic)
- Maakt gelijk een goede combinatie (Het Reuzenrad)
- Geeft weg dat hij twee tattoo’s heeft (Het Reuzenrad)
- ‘ team verdient 400. (Het Autokerkhof)
- Komt binnen met geld (Onder schot)

Binnengebracht geld
- 600 (De Titanic)
- 400 (Het Autokerkhof)
- 2500 (Onder Schot)
- 500 (Get The Picture)

Bij elkaar is dat een bedrag van minimaal 3400 en maximaal 4000. Want het geld bij de Titanic waren halve briefjes. Als ze allemaal niet zouden passen heeft hij dus 3400 in de pot verdiend. Pasten ze allemaal dan is het verdiende bedrag in werkelijkheid 4000.

Geld uit de Pot
- 1000 (Topito-onderhandelingen)
- 250 (Wie is de Afvaller)
- 1500 (De Veiling)
- 1000 (De Reuzenflipperkast)

Bij elkaar is dat dus een bedrag van 3750. Dat is het bedrag waar Dennis duidelijk het grootste of een groot aandeel had van het mislukken van de opdracht.
quote:
Ik heb ook even een analyse gemaakt van alle kandidaten. Ik heb puur gekeken naar de feiten en niet naar mogelijke molacties of mogelijke hints, want naar mijn mening leiden die eigenlijk alleen maar af. Ook heb ik gekeken hoeveel de kandidaten eigenlijk individueel binnengebracht hebben en wat juist niet. Daarbij heb ik gelet op de groote van het aandeel wat de kandidaat hierin had. Dit is wat ik heb over Rick

Mollenstreken
- Legt warrig uit (Het Reuzenrad)
- Haalt goede combinatie uit elkaar (Het Reuzenrad)
- Doet erg langzaam (Schatzoeken)
- Rick gaat af met 1000 in zijn handen (Onder schot)
- Weet zeker dat de watermeloen aardbei moet zijn (Waterpijp roken)
- Beantwoordt volgens Sebastiaan géén van de vragen goed (Levend Ganzenbord)
- Legt een stuk op de verkeerde plaats (Ben Hur)

Kandidatenstreken
- Vindt zijn plek en weet zeker dat dát zijn plek is (De Fabriekshal)
- Vindt een envelop met geld (De Titanic)
- Komt op tijd (Aan de lijn)
- ‘ team verdient geld (Het Autokerkhof)
- Schrijft Paula op als afvaller (Wie is de Afvaller)
- Wil wachten tot het laatste pakket (De Veiling)
- Rolt de bal in x1 met een waarde van 200 (De Reuzenflipperkast)
- Geeft het goede antwoord op Jons voornamen (Levend Ganzenbord)
- Komt op tijd aan (Get The Picture)

Binnengebracht geld
- 500 (De Titanic)
- 2400 (Het Autokerkhof)
- 200 (De Reuzenflipperkast)
- 250 (Levend Ganzenbord)
- 500 (Get The Picture)

Bij elkaar is dit een bedrag van minimaal 3600 en maximaal 4100. Want het geld bij de Titanic waren halve briefjes. Als ze allemaal niet zouden passen heeft hij dus 3600 in de pot verdiend. Pasten ze allemaal dan is het verdiende bedrag in werkelijkheid 4100. Bovendien komt hier het geld van het schatzoeken wat hij gevonden heeft nog bij dit bedrag op, maar we weten niet hoeveel dat is geweest.

Geld uit de pot
- 1000 (Onder schot)

Bij elkaar is dat dus een bedrag van 2000. Dat is het bedrag waar Rick duidelijk het grootste of een groot aandeel had van het mislukken van de opdracht.
quote:
Ik heb ook even een analyse gemaakt van alle kandidaten. Ik heb puur gekeken naar de feiten en niet naar mogelijke molacties of mogelijke hints, want naar mijn mening leiden die eigenlijk alleen maar af. Ook heb ik gekeken hoeveel de kandidaten eigenlijk individueel binnengebracht hebben en wat juist niet. Daarbij heb ik gelet op de groote van het aandeel wat de kandidaat hierin had. Dit is wat ik heb over Jon

Mollenstreken
- Wil de mol wezen (Er is nog geen Mol)
- Vindt veel plaatsen maar niet die van zichzelf en Hans (De Fabriekshal)
- Vond veel geld dat later minder waard bleek ( De Titanic)
- Leidt Paula naar een verkeerde plek (De Titanic)
- Snapt de opdracht niet en doet zomaar wat (Het Reuzenrad)
- Zegt het woord ‘wie’ niet (Het Theater)
- Herhaalt vaak de juiste woorden (Het Theater)
- Schrijft een andere naam op dan de naam van Paula (Wie is de afvaller?)
- Wil een duur pakket kopen (De Veiling)
- Haalt maar één kandidaat met geld binnen (Onder schot)
- Zegt antwoorden voor voor de andere spelers. (Levend Ganzenbord)
- Weet zijn eigen voornamen niet meer voordat Rick zich corrigeert (Levend Ganzenbord)
- Maakt de puzzel niet goed (Ben Hur)

Kandidatenstreken
- Vindt veel camera’s (De Fabriekshal)
- Vindt veel geld (De Titanic)
- Haalt zijn kandidaten op tijd binnen (Aan de lijn)
- Ontdekt een paar woorden (Het Theater)
- Rijdt niet tegen de 2000 aan met zijn halveringsauto ( Het autokerkhof)
- Haalt 100 euro binnen (De Reuzenflipperkast)
- Beantwoordt wat vragen goed (Levend Ganzenbord)

Binnengebracht geld
- 2030 (De Titanic)
- 400 (Het Autokerkhof)
- 100 (De Reuzenflipperkast)
- 750 (Levend Ganzenbord)
- 500 (Get The Picture)

Bij elkaar is dat dus een bedrag van minimaal 1750 en maximaal een bedrag van 3780. Want het geld bij de Titanic waren halve briefjes. Als ze allemaal niet zouden passen heeft hij dus 1750 in de pot verdiend. Pasten ze allemaal dan is het verdiende bedrag in werkelijkheid 3780.

Geld uit de pot
- 500 (Er is nog geen Mol)
- 1500 (Veiling)

Bij elkaar is dat dus een bedrag van 3250. Dat is het bedrag waar Jon duidelijk het grootste aandeel had van het mislukken van de opdracht.
quote:
Ik heb ook even een analyse gemaakt van alle kandidaten. Ik heb puur gekeken naar de feiten en niet naar mogelijke molacties of mogelijke hints, want naar mijn mening leiden die eigenlijk alleen maar af. Ook heb ik gekeken hoeveel de kandidaten eigenlijk individueel binnengebracht hebben en wat juist niet. Daarbij heb ik gelet op de groote van het aandeel wat de kandidaat hierin had. Dit is wat ik heb over Viviënne

Mollenstreken
- Wil de mol wezen (Er is nog geen Mol)
- Is niet op tijd binnen (Aan de lijn)
- Wil veel geld uitgeven aan pakketten (De Veiling)
- Rolt de bal in de -3x met een waarde van 150 (De Reuzenflipperkast)
- Laat anderen afschieten zonder ze te waarschuwen (Onder schot)
- Beantwoordt twee vragen fout (Levend Ganzenbord)
- Trekt een paar keer het bord te laat en half omhoog (Ben Hur)

Kandidatenstreken
- Corrigeert Sebastiaans fout (De Fabriekshal)
- Vindt haar plek (De Fabriekshal)
- Staat haar topito af (Topito-onderhandelingen)
- Vindt enveloppen met geld (De Titanic)
- Haalt een boel geld binnen (Het Autokerkhof)
- Vindt geld (Schatzoeken)
- Schrijft Paula’s naam op (Wie is de Afvaller)
- Legt de watermeloen op de juiste plaats en is hier zeker van (Waterpijp roken)
- Beantwoordt twee vragen goed
- Komt op tijd binnen

Binnengebracht geld
- 1800 (De Titanic)
- 2400 (Het Autokerkhof)
- 250 (Waterpijp roken)
- 500 (Levend Ganzenbord)
- 500 (Get The Picture)

Bij elkaar is dit een bedrag van minimaal 3900 en maximaal 5700. Want het geld bij de Titanic waren halve briefjes. Als ze allemaal niet zouden passen heeft hij dus 4900 in de pot verdiend. Pasten ze allemaal dan is het verdiende bedrag in werkelijkheid 6700. Bovendien komt het geld van het schatzoeken wat zij gevonden heeft nog bij dit bedrag op, maar we weten niet precies hoeveel dat is geweest.

Geld uit de pot
- 500 (Er is nog geen Mol)
- 1500 (De Veiling)
- 450 (De Reuzenflipperkast)
- 1000 (Onder Schot)
- 500 (Levend Ganzenbord)

Bij elkaar is dat dus een bedrag van 3950. Dat is het bedrag waar Viviënne duidelijk het grootste of een groot aandeel had van het mislukken van de opdracht.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_66189508
Oftewel, het kan iedereen zijn
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_66189596
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Op basis hiervan zou je Anniek afschrijven, maar Dennis en Vivienne zijn opeens weer verdacht. Dus het maakt het er niet makkelijker op.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_66190568
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:12 schreef Celeone het volgende:

[..]

Mensen blijven maar vergeten dat de bestuurders aangewezen werden door de hele groep omdat Dennis er graag structuur in wilde hebben. En hoe kan je in hemelsnaam de onzekere Anniek weghalen bij de halvering als je Vief bent? Het is niet alsof ze zich als een doetje gedraagd of zo, zoiets zou dan ook veel te veel opvallen. Die storingen met de portofoons begonnen ook pas echt toen zij de portofoon van Hans had gekregen.

De kistjes was trouwens een heel erg simpele opdracht. Als Mol kan je dan net zo goed zelf met de eer strijken maar dan stiekem net wat geld laten verdwijnen.
Viviënne heeft wel meer dingen gedaan dan dat Bijvoorbeeld tegen Jon zeggen: "Je zei ja maar luister!" waardoor ze dus bijna de hele zin van het muziek-verhaal had opgelost. Terwijl niemand (vooral Jon) het niet meer wist. Dat zou ik als mol dus echt niet doen vooral omdat je al de zin wel weet.. lijkt me.
Fuck the EBU
pi_66190673
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Jor_Dii het volgende:
En dus ook nog Dennis al zit mijn hoofd vooral op Jon en Rick
Fuck the EBU
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:45:31 #237
202348 Susi
Temple of Love
pi_66192480
Als je dat zo ziet is dat deel van Rick wel erg weinig dan
pi_66192670
Inderdaad, want die 2400 bij Rick is van het autokerkhof waar hij overzichthouder was Anniek en Vivienne verdenk ik niet meer zo, zij gaven ook in het onderhandelingsspel hun topito zomaar weg, terwijl je als mol gemakkelijk had kunnen dwarsliggen zonder al te verdacht te worden.
  Redactie Games woensdag 18 februari 2009 @ 14:27:45 #239
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_66198055
Een Mol heeft weinig aan een topito anders..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_66198149
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een Mol heeft weinig aan een topito anders..
Maar het verstoren van zo'n opdracht is natuurlijk wel zijn insteek.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Redactie Games woensdag 18 februari 2009 @ 14:33:45 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_66198300
Kan ook een stukje "goodwill kweken" zijn, de groep is dit jaar wel erg "mollerig" naar zichzelf toe. Ik heb het idee dat de mol, echt bijna niks hoeft te doen dit jaar, de groep verpest het voor zichzelf wel..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_66198332
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ook een stukje "goodwill kweken" zijn, de groep is dit jaar wel erg "mollerig" naar zichzelf toe. Ik heb het idee dat de mol, echt bijna niks hoeft te doen dit jaar, de groep verpest het voor zichzelf wel..
Alle kleine beetjes helpen, natuurlijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:52:24 #243
pi_66204163
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat de groep heel veel molt klopt, maar dat betekent juist dat de mol rustig mee kan doen, omdat het toch niet opvalt. Je bent een slechte mol als bij het einde van het seizoen blijkt dat er 5 kandidaten meer hebben gemolt dan jij en je zelf in de top 3 van degenen komt die het meeste geld op heeft geleverd.

Kortom een mol kan niet succesvol zijn/haar best doen in geld binnenhalen omdat anderen wel geld laten liggen. Hoe slecht er altijd wordt gespeeld, een mol moet zorgen dat het nog slechter gaat.

Zo heeft Dennis vorig jaar geen cent binnengehaald, maar omdat ook Edo niets binnenhaalde (en tot het eind erin bleef) was het helemaal niet zeker dat Dennis de mol was.
pi_66206269
Leuk, die overzichten van wie wat heeft binnen gebracht / verspeeld. De binnengebrachte bedragen liggen dicht bij elkaar, alleen Vivienne steekt daar bovenuit. Dennis heeft wel behoorlijk veel verloren. Ik vind hem nog steeds een grote verdachte.
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:18:39 #245
pi_66206817
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:00 schreef k_man het volgende:
Leuk, die overzichten van wie wat heeft binnen gebracht / verspeeld. De binnengebrachte bedragen liggen dicht bij elkaar, alleen Vivienne steekt daar bovenuit. Dennis heeft wel behoorlijk veel verloren. Ik vind hem nog steeds een grote verdachte.
Maar Jon komt als slechtste uit de bus, dus op grond van die statistieken moet hij de mol zijn.

In tegenstelling tot vorig jaar brengt de mol wel geld in de pot, dus dan zou je moeten kijken naar wat er overblijft na het verloren euros er af te trekken, maar dan komen wel meerdere laag uit..

Ik blijf bij Rick, want als ik nu voor Jon kies en het blijkt Rick te zijn dan ga ik me keihard voor me kop slaan dat ik er niet bij Rick ben gebleven, en andersom zou ik dat niet doen (denk ik )
pi_66207915
Wat mij wel opviel van vorige 2 seizoenen die ik heb gevolgd is dat vanaf ongeveer aflevering 6 steeds meer verdenkingen of molacties in beeld worden gebracht van degene die juist niet de mol is, maar wel de finale haalt. Ik ben niet zo goed in het vinden van hints of bedenken van theorien, dus ga vanaf morgen goed opletten van wie we het minst zullen gaan horen. Ben benieuwd of deze 'methode' van molzoeken gaat werken.
pi_66209061
Grappig feitje: De eerste zes mensen die geintroduceerd worden in aflevering 1 zijn ook de laatste zes overblijvers. Toeval?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:30:33 #248
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66213745
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:23 schreef Terreros85 het volgende:
Grappig feitje: De eerste zes mensen die geintroduceerd worden in aflevering 1 zijn ook de laatste zes overblijvers. Toeval?
Je bedoelt de volgorde waarin ze bij PJH aankomen? Moet toch wel? Hoe kunnen ze dat al weten anders?
Kijk, ik geloof wel dat er allang een mol was, maar ik wil nog niet zover gaan om te beweren dat ze ook de winnaar, verliezer en volgorde van afvallen vantevoren al bepaald hebben.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:37:22 #249
pi_66213996
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Jane het volgende:

[..]

Je bedoelt de volgorde waarin ze bij PJH aankomen? Moet toch wel? Hoe kunnen ze dat al weten anders?
Kijk, ik geloof wel dat er allang een mol was, maar ik wil nog niet zover gaan om te beweren dat ze ook de winnaar, verliezer en volgorde van afvallen vantevoren al bepaald hebben.
Het is allemaal maar een soap. Vantevoren stond ALLES vast, zelfs met die flipperkast stond het spoor dat de bal zou gaan rollen al vast. Ik heb hier het script liggen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:57:47 #250
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66217782
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Het is allemaal maar een soap. Vantevoren stond ALLES vast, zelfs met die flipperkast stond het spoor dat de bal zou gaan rollen al vast. Ik heb hier het script liggen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')