quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:Heeft Dennis ergens in t begin niet heel veel geld verdiend, waardoor hij het ZEKER niet kon zijn?? Ik weet niet meer welke opdracht het was...
Bij het kasteel was hij de enige die geld binnenhaalde (had het niet hoeven te vinden, en had zich af kunnen laten schieten) en het was 2500 euro, wat voor dit spel erg veel is.
In de supermarkt vandaag stuurt hij de dure dingen terug. Dat zou een mol toch niet doen?
Wijst op het autokerkhof Vivienne de weg naar de auto met 1000 euro.
bij het reuzenrad zet hij paula en vivienne bij elkaar (is goed).
Maar... er zitten wel heel veel dingen in de serie die je als hints kunt opvatten.
- aflevering 1 : stier in beeld, en een filmpje dat Dennis een stier berijdt
- aflevering 2 : "is de mol" achterstevoren te horen als Dennis in beeld is
- aflevering 3: "het geld is hier, maar bij WIE?" Wie = de mol = Dennis
- aflevering 3: Dennis schrijft "VIV" terwijl er in de uitzending een klok te zien zijn met "5 voor 1" en verschillende klokken 5, 1 en 5 keer slaan (heb ik niet zelf gezien)
- aflevering 6: De posities van de foto's van de vorige mollen kun je optellen en omzetten tot letters. DSM? = Dennis Storm Mol ?
- aflevering 7 : "dit is een zin van de mol"
- aflevering 7: het getal 85 op de trein (geboortejaar)
Daarnaast ook een aantal typische mol dingen/acties:
- topito onderhandeling blokkeren
- 1e positie bij het reuzenrad, en dan verkeerd instappen is een ideale uitgangspositie voor de mol.
- Met hooibalen klooien tijdens het flipperen
- het ijsblok weggooien, zodat het kan wegdrijven in de snelle stroom
- supermarkt verwarring stichten
- zogenaamd met iemand een team vormen en dat heel opzichtig doen, evenals opzichtig je aan de fouten van anderen ergeren: het wekt de indruk dat je de enige bent die echt wil winnen, terwijl in werkelijkheid je er geen cent extra mee in de pot brengt.
Hoewel Dennis erg mollig was vandaag ben ik er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat hij de mol is.
Maar als hij het is, dan is ie wel een hele leuke mol
Hij is gewoon mijn favoriet
[ Bericht 16% gewijzigd door avonne op 20-02-2009 01:00:33 ]