abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2009 @ 00:09:07 #126
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_66261286
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:58 schreef broer het volgende:

Jij bent helderziend!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_66261742
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:00 schreef MrManiak het volgende:

[..]

God o god
Hoe moet ik dat opvatten? Kheb mijn post al een beetje ge-edit, misschien dat hij niet helemaal helder is, maar ik ben niet zo goed in uitleggen -.- Khoop iig dat hij wat overtuigender over komt nu
  vrijdag 20 februari 2009 @ 00:31:16 #128
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_66261838
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef Irving het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat opvatten? Kheb mijn post al een beetje ge-edit, misschien dat hij niet helemaal helder is, maar ik ben niet zo goed in uitleggen -.- Khoop iig dat hij wat overtuigender over komt nu
Ik snap 'm volkomen, maar vind je het niet een beetje ver gezocht? Maar goed, na jaren WIDM te kijken, kijk ik nergens meer van op. Ik hou 'm in de gaten Irv !
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 00:32:48 #129
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_66261881
Er zat deze keer trouwens weer een dubbel shot in. In het begin (op bijna 3 minuten) zegt Anniek: "Dennis heeft een complotje met Vivienne." Daarna (op ongeveer 25 minuten) komt exact hetzelfde weer terug. In aflevering twee zat ook al zo'n 'hergebruikt' shot.

Is de productie erg slordig deze serie of is er iets anders aan de hand?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 00:35:02 #130
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_66261935
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent helderziend!
Ja, ik kan het zelf ook niet op een andere manier uitleggen, inderdaad.
pi_66262298
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft Dennis ergens in t begin niet heel veel geld verdiend, waardoor hij het ZEKER niet kon zijn?? Ik weet niet meer welke opdracht het was...
Bij het kasteel was hij de enige die geld binnenhaalde (had het niet hoeven te vinden, en had zich af kunnen laten schieten) en het was 2500 euro, wat voor dit spel erg veel is.

In de supermarkt vandaag stuurt hij de dure dingen terug. Dat zou een mol toch niet doen?

Wijst op het autokerkhof Vivienne de weg naar de auto met 1000 euro.

bij het reuzenrad zet hij paula en vivienne bij elkaar (is goed).

Maar... er zitten wel heel veel dingen in de serie die je als hints kunt opvatten.
- aflevering 1 : stier in beeld, en een filmpje dat Dennis een stier berijdt
- aflevering 2 : "is de mol" achterstevoren te horen als Dennis in beeld is
- aflevering 3: "het geld is hier, maar bij WIE?" Wie = de mol = Dennis
- aflevering 3: Dennis schrijft "VIV" terwijl er in de uitzending een klok te zien zijn met "5 voor 1" en verschillende klokken 5, 1 en 5 keer slaan (heb ik niet zelf gezien)
- aflevering 6: De posities van de foto's van de vorige mollen kun je optellen en omzetten tot letters. DSM? = Dennis Storm Mol ?
- aflevering 7 : "dit is een zin van de mol"
- aflevering 7: het getal 85 op de trein (geboortejaar)

Daarnaast ook een aantal typische mol dingen/acties:
- topito onderhandeling blokkeren
- 1e positie bij het reuzenrad, en dan verkeerd instappen is een ideale uitgangspositie voor de mol.
- Met hooibalen klooien tijdens het flipperen
- het ijsblok weggooien, zodat het kan wegdrijven in de snelle stroom
- supermarkt verwarring stichten
- zogenaamd met iemand een team vormen en dat heel opzichtig doen, evenals opzichtig je aan de fouten van anderen ergeren: het wekt de indruk dat je de enige bent die echt wil winnen, terwijl in werkelijkheid je er geen cent extra mee in de pot brengt.

Hoewel Dennis erg mollig was vandaag ben ik er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat hij de mol is.
Maar als hij het is, dan is ie wel een hele leuke mol
Hij is gewoon mijn favoriet

[ Bericht 16% gewijzigd door avonne op 20-02-2009 01:00:33 ]
pi_66262421
Ik zou 'm juist een verschrikkelijke mol vinden. Maar da's gewoon omdat ik 'm tamelijk onuitstaanbaar over vind komen met zijn puberale 'de groep is zo stom bezig en ik weet het wel beter'-houding.. én omdat ie in de biechts continu zo'n grijns heeft alsof ie z'n gezicht niet in de plooi kan houden (dus erg slecht geacteerd mocht ie de mol zijn)
pi_66263484
Rick was mijn reservemol, nadat Sebastiaan eruit ging. Ik blijf nog steeds, vanaf aflevering 1, bij Dennis als meest waarschijnlijke Mol. Ik heb alleen (weer) een nieuwe reservemol nodig nu. Zo'n complot is natuurlijk een uitstekend excuus om opdrachten te verkloten zonder je bij de kijkers al te verdacht te maken.

Ook in de supermarkt was Dennis lekker fout bezig. Eerst het gaan zoeken naar drank. En nadat ie de anderen overtuigd had van de verkeerde spelregels, kon ie natuurlijk enthousiast meedoen - de opdracht was toen toch al grotendeels verpest. Met het skippen van (dure) producten om zeker binnen het budget uit te komen kon ie zich aan de ene kant minder verdacht maken, maar aan de andere kant kon ie ondertussen ook eenvoudig de samenstelling zodanig wijzigen dat er zo weinig mogelijk verschillende landen overbleven.

Viv verdenk ik sowieso niet. Ze haalt veel teveel geld binnen om de Mol te kunnen zijn. Niet alleen vandaag, maar ook in eerdere afleveringen. Viv heeft - met deze aflevering er bij - nu veruit het meeste geld binnen gebracht.
pi_66265070
Jongens wat een vet programma is dit toch, ik vind dit toch echt wel een van de moeilijkste series tot nu toe...maar wel met echt leuke kandidaten (alhoewel de series met MMH en yvonne ook leuk was)!
Wie is daar?
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 08:25:17 #135
42184 crew  DaMart
pi_66265226
In het begin van de aflevering zat nog een hint naar Dennis, trouwens.

Pieter-Jan vertelde dat zijn mol er uit was en ging de andere kandidaten af. Toen hij de naam van Dennis noemde, kreeg je een fragment van de vorige aflevering, waarin Dennis duidelijk zei: "Het klopt precies!"
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:33:24 #136
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66265331
Zegt JP elke aflevering dat de Mol nooit naar huis kan gaan? Gisteren viel het me voor het eerst op namelijk. Dat zou wel heel erg duiden op Anniek namelijk.
  FOK!fossiel vrijdag 20 februari 2009 @ 08:33:49 #137
8443 cptmarco
it's captain...
pi_66265340
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

Als mol zou je ws geen witte broek aantrekken met zo'n opdracht in 't vooruitzicht
of juist wel.. de mannen een beetje afleiden...
  FOK!fossiel vrijdag 20 februari 2009 @ 08:44:13 #138
8443 cptmarco
it's captain...
pi_66265520
trouwens complimenten voor de productie: zie weten elk jaar weer prachtige beelden te filmen (tijdens de opdrachten en de sfeerbeelden)
pi_66265998
Totaal Verneukte Prono.

Ik zat ook op Rick. Gelukkig heb ik het nog gespreid op Dennis, dus nu maar duimen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_66266009
Ik snap trouwens die muzikale hint dan ook niet.....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:09:05 #141
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66266055
Dennis.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:38:02 #142
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66266848
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:51 schreef avonne het volgende:

[..]

Bij het kasteel was hij de enige die geld binnenhaalde (had het niet hoeven te vinden, en had zich af kunnen laten schieten) en het was 2500 euro, wat voor dit spel erg veel is.

In de supermarkt vandaag stuurt hij de dure dingen terug. Dat zou een mol toch niet doen?

Wijst op het autokerkhof Vivienne de weg naar de auto met 1000 euro.

bij het reuzenrad zet hij paula en vivienne bij elkaar (is goed).

Maar... er zitten wel heel veel dingen in de serie die je als hints kunt opvatten.
- aflevering 1 : stier in beeld, en een filmpje dat Dennis een stier berijdt
- aflevering 2 : "is de mol" achterstevoren te horen als Dennis in beeld is
- aflevering 3: "het geld is hier, maar bij WIE?" Wie = de mol = Dennis
- aflevering 3: Dennis schrijft "VIV" terwijl er in de uitzending een klok te zien zijn met "5 voor 1" en verschillende klokken 5, 1 en 5 keer slaan (heb ik niet zelf gezien)
- aflevering 6: De posities van de foto's van de vorige mollen kun je optellen en omzetten tot letters. DSM? = Dennis Storm Mol ?
- aflevering 7 : "dit is een zin van de mol"
- aflevering 7: het getal 85 op de trein (geboortejaar)

Daarnaast ook een aantal typische mol dingen/acties:
- topito onderhandeling blokkeren
- 1e positie bij het reuzenrad, en dan verkeerd instappen is een ideale uitgangspositie voor de mol.
- Met hooibalen klooien tijdens het flipperen
- het ijsblok weggooien, zodat het kan wegdrijven in de snelle stroom
- supermarkt verwarring stichten
- zogenaamd met iemand een team vormen en dat heel opzichtig doen, evenals opzichtig je aan de fouten van anderen ergeren: het wekt de indruk dat je de enige bent die echt wil winnen, terwijl in werkelijkheid je er geen cent extra mee in de pot brengt.

Hoewel Dennis erg mollig was vandaag ben ik er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat hij de mol is.
Maar als hij het is, dan is ie wel een hele leuke mol
Hij is gewoon mijn favoriet
Vrij tegenstrijdig dat hij dan heel veel geld heeft binnengehaald, vanaf de eerste aflevering zag ik hem ook als hele fanatieke speler en niet als de evt mol...
Maar als je deze hints weer leest.. geen idee nog steeds
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:46:22 #143
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_66267100
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef Irving het volgende:

[..]

Dat hele 'toen' was een hint omdat ze in Thailand zaten, nu zou dat nergens op slaan. Bovendien een beetje flauw dat je eerdere series gekeken moet hebben om de huidige mol te vinden, er komen ieder jaar weer nieuwe kijkers bij en die zouden deze hint niet zien omdat ze niet eerder al WIDM hebben gekeken.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_66267248
En toen was mijn mol eruit.... Heb al vrij lang Anniek als reserve mol maar ga toch steeds meer Dennis verdenken. In eerste instantie niet m.b.t zijn deal met Viv, maar een 'spelletjesspeler' probeert op allerlei manieren het spel naar zijn hand te zetten, waarom dan niet op deze manier?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_66267917
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik blijf bij Jon als Mol.
Rick was het duidelijk niet, Vivienne is het niet, Dennis zou nog kunnen, Anniek is te obvious.
Straks lees ik wel even bij.
kijk, en daar gaat het juist mis. de Mol is altijd obvious achteraf. had ik met Miljouska ook.
Anniek is absoluut de Mol.
  FOK!fossiel vrijdag 20 februari 2009 @ 10:24:44 #146
8443 cptmarco
it's captain...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:30:40 #147
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_66268352
Het is Dennis.... gevoelsmatig
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:30:56 #148
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_66268360
M'n mol eruit. En ik wist het zo zeker...
Rick de Mol, Anniek eruit. Maar goed, niet dus...

En nu weet ik het niet meer. Ze kunnen het nu alle vier zijn. Maar er zijn ook veel aanwijzingen dat ze het niet zijn. Ik wacht maar af, en ga niet meer aan een verdachte doen enzo...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_66269537
Rick, mijn mol eruit . Anniek is wel erg overdreven bezig voor een Mol. Viviënne verdenk ik het meest, maar die was gisteren wel erg goed bezig bij die opdracht in het restaurant...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 februari 2009 @ 11:09:38 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66269734
Als je ziet hoe snel Anniek aan het shoppen slaat als dennis voorstelt dat er meer van één land mogen zonder kritiek. Dus dat si de Mol. Bovendien blijft ze er dan tot het einde in

erg leuk trouwens die water opdracht, mooie........ omgeving daar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')