In dit geval zouden ze best wel eens gelijk kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
Geenstijl maakt altijd haar eigen nieuws, totdat het tegendeel is bewezen.
Ik poep op Geenstijl.
En als Geert Wilders op doorreis is en dus enkel tussenstop doet daar? Naar mijn weten is het luchthavengebied toch internationale grond? Of zit ik er naast?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:43 schreef snowgoon het volgende:
[..]
In dit geval zouden ze best wel eens gelijk kunnen.
In NOVA heeft de vliegmaatschappij gezegd dat ze mensen kunnen weigeren als bekend is dat ze niet gewenst zijn in Engeland.
Misschien dat GeenStijl hun bericht daarop basseerd. Het in ieder geval een leuke binnekomer voor het nieuwe topic
Diezelfde "moslims" begrijpen niet dat als ze hem gewoon negeren hij niet meer in de media komt en er verder niets meer aan de hand isquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Adamo144 het volgende:
ik werk op dit moment in engeland, loop ik net de kantine in, staat een collega van me de krant te lezen met een ENORME foto van wilders erop, haha. Die collega (brit) vindt het te idioot voor woorden dat wilders niet binnen mag komen. Blijkbaar is er een moslim politicus die heeft geclaimt dat hij 10.000 demonstranten naar londen laat komen als Wilders komt en daarom wil de Britse overheid hem niet het land in hebben.
Als dat zo zou zijn, dan zou die de luchthaven niet kunnen verlaten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
En als Geert Wilders op doorreis is en dus enkel tussenstop doet daar? Naar mijn weten is het luchthavengebied toch internationale grond? Of zit ik er naast?
Ja, de arme UK.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
De UK is al jaren gezwicht voor de moslims...
Daar zit je goed naast... het is geen ambassadequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef pluisje81 het volgende: Naar mijn weten is het luchthavengebied toch internationale grond? Of zit ik er naast?
Inderdaad. Het kabinet zit vol met moslims, allerlei moslims regels doorgevoerd, volgende maan de sharia in zijn geheel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ferry Hoogendijk? Die zit allang niet meer in de politiek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef Hephaistos. het volgende:
pwned.
Snel naar de Ferry voordat ze die ook tegenhouden
Volgens mij is het wel internationaal grondgebied.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Daar zit je goed naast... het is geen ambassade
Nee, hij is gewoon een veiligheidsprobleem, nu is dat probleem voor onze overheid, maar in de UK hadden zij dat lokaal moeten oplossen. Ik kan best begrijpen waarom ze daar geen zin in hebben. Bovendien is het voor British Airways/waar hij ook met vloog een onnodig groot risico, dus zo vreemd is het ook niet dat zij de ticket hebben geannuleerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
Ik kots op die vent, maar ik vind het belachelijk dat hij het land niet in mag. Een sjande voorzitter.
Nou, het geven van rechtsmacht aan sharia-rechtbanken is toch wel een zorgelijke ontwikkeling hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:55 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kabinet zit vol met moslims, allerlei moslims regels doorgevoerd, volgende maan de sharia in zijn geheel.
Poepoe, wat hebben die Engelsen te lijden.
Dan zou je lekker met je pakketje coke in de aankomsthal blijven staan zekerquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij is het wel internationaal grondgebied.....
De Engelse wetten blijven bepalend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou, het geven van rechtsmacht aan sharia-rechtbanken is toch wel een zorgelijke ontwikkeling hoor.
Dat doet er verder niets aan af dat het een zorgelijke ontwikkeling is dat die rechtbanken officieel zijn geworden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef snowgoon het volgende:
[..]
De Engelse wetten blijven bepalend.
Die Sharia rechtbanken zijn alleen maar aanvulling.
Tussen de douane's ben je in een soort niemandsland.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dan zou je lekker met je pakketje coke in de aankomsthal blijven staan zeker
Hij kan ook via een webcam deelnemen aan het debatavondje rond die film. Die film staat al maanden op internet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Wilders wil Fitna vertonen daar.
Kunnen ze zelf niet op Play drukken ofzo?
Waarom moet die toupet daar eigenlijk zelf naartoe?
Dat het een zorgelijk ontwikkeling is, is jouw mening.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat doet er verder niets aan af dat het een zorgelijke ontwikkeling is dat die rechtbanken officieel zijn geworden.
Om gewoon weer lekker stennis te schoppen, omdat die dramaqueen niets beters te doen heeft. Toen hij te horen kreeg dat-ie de UK niet binnen zou komen, wilde hij perse gaan, om weer een van z'n 'punten' te maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee hoor een vliegveld is gewoon nationaal grondgebiedquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef snowgoon het volgende:
Tussen de douane's ben je in een soort niemandsland.
Je hebt er geen fuck aan, maar op die manier zou je toch wel een soort van voet op buitenlandse bodem kunnen zetten.
Das wel een foute vergelijkingquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:00 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dan zou je lekker met je pakketje coke in de aankomsthal blijven staan zeker
Wilders zou, op uitnodiging van een parlementariër van het Hogerhuis, de leden van de House of Lords toespreken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zorgelijk? Zo valt er juist het een het ander te controleren. Zoiets wegstampen zorgt dat het ondergronds gaat. Wat dat betreft zijn de Engelsen uitermate slim bezig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat doet er verder niets aan af dat het een zorgelijke ontwikkeling is dat die rechtbanken officieel zijn geworden.
Dat kan toch ook moderner...?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:07 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wilders zou, op uitnodiging van een parlementariër van het Hogerhuis, de leden van de House of Lords toespreken.
Ik snap het idee wel hoor. Net zoals die oude grensovergangen die je nog veel vindt in oost-europa; met een flinke strip niemandsland tussen de douane posten. Of de gedemilitariseerde zone tussen Noord en Zuid Korea. Helaas gaat dat alleen voor een vliegveld niet op.quote:
Hij wil toch ook bepaalde groepen weigeren aan de Nederlandse grens? Wie de bal kaatst.... Niet dat ik het goed keur hoor, maar stiekem lach ik wel om iemand die in z'n eigen kuil valt...quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
Ik kots op die vent, maar ik vind het belachelijk dat hij het land niet in mag. Een sjande voorzitter.
Wilders is een Nederlander en heeft vrije toegang in heel Europa. Hij wordt geweerd, niet omdat hij wat doet of heeft gedaan, maar omdat anderen hem bedreigen. Op zijn minst raar dat hij voor de acties van anderen wordt 'veroordeelt'.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Nee, hij is gewoon een veiligheidsprobleem, nu is dat probleem voor onze overheid, maar in de UK hadden zij dat lokaal moeten oplossen. Ik kan best begrijpen waarom ze daar geen zin in hebben. Bovendien is het voor British Airways/waar hij ook met vloog een onnodig groot risico, dus zo vreemd is het ook niet dat zij de ticket hebben geannuleerd.
Hij werd WEL toegelatenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef capricia het volgende:
Het blijft grappig.
"Overigens wilde Wilders een aantal weken terug nog dat de omstreden prediker Khalid Yasin de toegang tot Nederland zou worden ontzegd." Bron
Koekje van eigen deeg?
dat is idd juist het probleem, die gasten begrijpen gewoon simpelweg niet dat dit niet een oorlog is die gevochten wordt met wapens maar met woorden. Elke bedreiging die ze naar hem toeslingeren zorgt ervoor dat Wilders sterker en sterker wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Diezelfde "moslims" begrijpen niet dat als ze hem gewoon negeren hij niet meer in de media komt en er verder niets meer aan de hand is
Hoe kom je daarbij? Kun je dit ondebouwen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef The_End het volgende:
[..]
Wilders is een Nederlander en heeft vrije toegang in heel Europa. [..]
Dit heb je al veelvuldig herhaald.quote:
Oproepen tot het beperken van rechten van moslims bedoel je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Mdk het volgende:
[..]
Hij werd WEL toegelaten![]()
Oproepen om mensen de doodstraf te geven mag blijkbaar wel maar oproepen een religie af te schaffen niet.
Het wisselen van gedachten kan ook zonder dat je fysiek aanwezig bent...kijk ons maar eens!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit heb je al veelvuldig herhaald.
Ik geef alleen aan dat het zwaartepunt van de uitnodiging niet zou liggen bij het bekijken van de film, immers hij is online te bekijken, maar bij het wisselen van gedachten met parlementariërs in het Hogerhuis over islamisering en wat dies meer zij.
Maar dat was niet omdat men bang was dat er dan rellen uit zouden breken onder de autochtone bevolking of zo, maar meer vanwege zijn denkbeelden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:01 schreef capricia het volgende:
Het blijft grappig.
"Overigens wilde Wilders een aantal weken terug nog dat de omstreden prediker Khalid Yasin de toegang tot Nederland zou worden ontzegd." Bron
Koekje van eigen deeg?
Ja maar als scotland yard een emailtje stuurt dat hij nul beveiliging hoeft te verwachten is het ook een schandaal van jewelste. Wilders en Ayaan worden niet bedreigt om hun meningen maar omdat ze nul nuance kennen en zo bot als de tyfus zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef The_End het volgende:
Wilders is een Nederlander en heeft vrije toegang in heel Europa. Hij wordt geweerd, niet omdat hij wat doet of heeft gedaan, maar omdat anderen hem bedreigen. Op zijn minst raar dat hij voor de acties van anderen wordt 'veroordeelt'.
Deze discussie gaat niet over dat er internet en webcams bestaan maar over het feit dat Wilders geen gevolg kan geven aan de uitnodiging in de House of Lords te spreken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Het wisselen van gedachten kan ook zonder dat je fysiek aanwezig bent...kijk ons maar eens!
Nee, vanwege zijn denkbeelden. Dat is namelijk een redelijk recente wet in Engeland. Daardoor zijn bijvoorbeeld bepaalde moslimpredikers, maar ook Israelische politici niet welkom in dat land.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dat was niet omdat men bang was dat er dan rellen uit zouden breken onder de autochtone bevolking of zo, maar meer vanwege zijn denkbeelden.
Engeland wil Wilders niet weigeren vanwege zijn denkbeelden, maar vanwege angst voor rellen van allochtone kant.
En Fitna dan? Sommigen verwarren die zogenaamde vrijheid van meningsuiting als een vrijheid tot belediging. Bovendien wist hij maar al te goed wat er van zou komen als hij die slechte Windows Movie Maker video van hem uitbracht. Dus nu moet-ie niet gaan janken dat hij geweigerd wordt, want dat is gewoon een van de consequenties die zijn filmpje met zich meebrengt. Nu kun je zeggen van, ja maar, de extremistische-moslims hadden hem niet moeten bedreigen om zijn filmpje, ook dat had hij van te voren kunnen weten als hij een beetje verder had gekeken. Blijft natuurlijk dat ik die bedreigingen niet goed keur, maar hij wist dondersgoed wat er van zou komen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef The_End het volgende:
[..]
Wilders is een Nederlander en heeft vrije toegang in heel Europa. Hij wordt geweerd, niet omdat hij wat doet of heeft gedaan, maar omdat anderen hem bedreigen. Op zijn minst raar dat hij voor de acties van anderen wordt 'veroordeelt'.
Volpompen met lood is wel eng, maar geen ziekte.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je wel mag zeggen dat je het niet erg vindt als iemand een dodelijke ziekte krijgt.
Dat schijnt wel okay te zijn om te zeggen...
Zelfs dat is nog iets anders dan het oproepen tot mensen de doodstraf te geven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oproepen tot het beperken van rechten van moslims bedoel je.
Jij bent gewoon zijn uitspraken aan het bagatelliseren, moet jij vooral zelf weten natuurlijk. Het zal wel komen omdat het niet jouw rechten betreft, maar rechten van anderen - zoals van mij-. Daarom kan het je geen reet schelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:20 schreef Mdk het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog iets anders dan het oproepen tot mensen de doodstraf te geven.
Dan moeten ze hem om te beginnen al niet uitnodigen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, vanwege zijn denkbeelden. Dat is namelijk een redelijk recente wet in Engeland. Daardoor zijn bijvoorbeeld bepaalde moslimpredikers, maar ook Israelische politici niet welkom in dat land.
Wie is "ze". Dat een bepaald persoon dat heeft gedaan, betekend niet dat de staat daar meteen achter staat. Ik denk ook niet dat hij in Londen mag gaan winkelen, althans de wet staat gewoon niet toe dat dergelijke mensen Engeland binnen komen. Overigens zijn het vooral de rechtse partijen in Engeland die op deze wet aangedrongen hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem om te beginnen al niet uitnodigen.
Of tot Persona non Grata verklaren.
Mag hij gewoon in Londen gaan winkelen?
Die uitspraken kan hij ook wel via internet doen, daar gaat het dus niet om.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zijn uitspraken aan het bagatelliseren, moet jij vooral zelf weten natuurlijk.
webshoppen zal hij nog wel mogen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Of tot Persona non Grata verklaren.
Mag hij gewoon in Londen gaan winkelen?
Als jij daar zo lekker van kan slapen, moet je dat vooral geloven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Die uitspraken kan hij ook wel via internet doen, daar gaat het dus niet om.
Het gaat puur om de angst dat er rellen van zouden kunnen komen. Niets anders.
Dus als ik Mugabe uitnodig moeten we hem ook maar toegang verlenen (ik zou ook best een zetel kunnen hebben met de partij voor de dierenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Gia het volgende:
Vrijheid van meningsuiting he...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dus als ik Mugabe uitnodig moeten we hem ook maar toegang verlenen (ik zou ook best een zetel kunnen hebben met de partij voor de dieren)
Ik zou Osama uitnodigen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dus als ik Mugabe uitnodig moeten we hem ook maar toegang verlenen (ik zou ook best een zetel kunnen hebben met de partij voor de dieren)
Wat een onzin. Ik kan ze objectief naast elkaar zetten. Dat oproepen tot het doden van mensen heeft namelijk ook niks met mij te maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zijn uitspraken aan het bagatelliseren, moet jij vooral zelf weten natuurlijk. Het zal wel komen omdat het niet jouw rechten betreft, maar rechten van anderen - zoals van mij-. Daarom kan het je geen reet schelen.
Engeland is geen Schengen land en heeft geloof ik dus wel het recht om ook Europeanen de toegang te ontzeggen mochten ze dat willen. Wilders heeft als Nederlander dus vrije toegang tot alle Schengen landen en dus niet tot de UK. Ze mogen hem dus gewoon weigeren als ze dat willen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef The_End het volgende:
[..]
Volgens mij geloof je dit zelf ook niet. Er zijn wel meer mensen die denkbeelden erop nahouden dat moslims de pot op kunnen, maar die komen gewoon het Verenigd Koninkrijk binnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, vanwege zijn denkbeelden. Dat is namelijk een redelijk recente wet in Engeland. Daardoor zijn bijvoorbeeld bepaalde moslimpredikers, maar ook Israelische politici niet welkom in dat land.
En alle beveiliging is voor kosten van de Nederlandse staat...quote:
13:45quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef capricia het volgende:
BTW hoe laat is zijn vlucht, iemand?
Kun jij hem even bellen , ik laat al voicemails achter sinds 2001 maar die eikel belt maar niet terugquote:
De mensen die tot de doodstraf oproepen van bepaalde bevolkingsgroepen, worden ook in Engeland geweigerd, (als ze van buiten komen). Die wet geldt dus gewoon voor hatemongers over het algemeen. Ik heb liever inderdaad dat mijn vrijheden niet ingeperkt worden, wat is dat nou weer voor achterlijke vraag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Mdk het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kan ze objectief naast elkaar zetten. Dat oproepen tot het doden van mensen heeft namelijk ook niks met mij te maken.
In elk geval kan ik die bal terugkaatsen naar jou: Jij hebt liever dat andere mensen de doodstraf wordt gegeven dan dat jij aan vrijheden moet inperken?
Heel dat gedoe over Schengen landen is niet interessant, want ook individuele Schengen-landen hebben de ruimte EU-burgers de toegang tot hun land te ontzeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Engeland is geen Schengen land en heeft geloof ik dus wel het recht om ook Europeanen de toegang te ontzeggen mochten ze dat willen. Wilders heeft als Nederlander dus vrije toegang tot alle Schengen landen en dus niet tot de UK. Ze mogen hem dus gewoon weigeren als ze dat willen.
Wat overigens niet wil zeggen dat ik het met die weigering eens ben, maar ze mogen het wel.
Wat valt er niet te geloven? Het is een feitelijk gegeven. Uiteraard gaat het dan om publieke figuren, politici, imams, bisschoppen etc. Jan met de pet die zegt dat moslims dood moeten, die zullen Engeland wel binnen komen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij geloof je dit zelf ook niet. Er zijn wel meer mensen die denkbeelden erop nahouden dat moslims de pot op kunnen, maar die komen gewoon het Verenigd Koninkrijk binnen.
Op zich is dat geen probleem, maar als een belangrijke politieke factor binnen het Verenigd Koninkrijk zich dusdanig verzet tegen de komst van een persoon met bepaalde denkbeelden en dit kracht bijzet duizenden moslims te zullen gaan mobiliseren is de kans dat dit daadwerkelijk gebeurt een veiligheidsprobleem.
No Shit Sherlockquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Overigens krijg ik steeds vaker het idee dat er allemaal kleine wildertjes hier op Fok! zitten. Ze lezen wat in de media over slechte moslims, en schijten hun pamper vol als ze in het echt ooit eens moslim tegen het lijf lopen. Racisme bestaat vaak uit een fobie voor het onbekende. [ afbeelding ]
Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving. Wilders heeft gewoon gelijk. Ik zelf woon in een wijk met dik meer dan de helft niet-westers allochtonen (bron: CBS) en niet gehoeel ontoevallig staat deze buurt ook in de top-3 van de slechtste buurten van Nederland.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Overigens krijg ik steeds vaker het idee dat er allemaal kleine wildertjes hier op Fok! zitten. Ze lezen wat in de media over slechte moslims, en schijten hun pamper vol als ze in het echt ooit eens moslim tegen het lijf lopen. Racisme bestaat vaak uit een fobie voor het onbekende. [ afbeelding ]
En dat die buurt slecht is, komt door moslims? Laat me niet lachen kerel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving. Wilders heeft gewoon gelijk. Ik zelf woon in een wijk met dik meer dan de helft niet-westers allochtonen (bron: CPB) en niet gehoeel ontoevallig staat deze buurt ook in de top-3 van de slechtste buurten van Nederland.
Ik weet hoe het balletje rolt, en Wilders is gelukkig een vent met ballen in de politiek, die ook weet hoe het balletje rolt en er wat van durft te zeggen.
Iedereen durft wat te zeggen, maar dan moet er nog wel wat zinnigs uitkomen. Iemand die een loopje neemt met mensenrechten, die groepen wilt achterstellen, die hen rechten wil afnemen en bewust wil discrimineren is per definitie verwerpelijk. Hoe groot zijn ballen ook mogen zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving. Wilders heeft gewoon gelijk. Ik zelf woon in een wijk met dik meer dan de helft niet-westers allochtonen (bron: CPB) en niet gehoeel ontoevallig staat deze buurt ook in de top-3 van de slechtste buurten van Nederland.
Ik weet hoe het balletje rolt, en Wilders is gelukkig een vent met ballen in de politiek, die ook weet hoe het balletje rolt en er wat van durft te zeggen.
Yep. Ik weet hoe ze zijn omdat ik ertussen ben opgegroeid. Niet allemaal uiteraard, maar de algemene mentaliteit is wel zeer anti-Westers.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En dat die buurt slecht is, komt door moslims? Laat me niet lachen kerel.
Hoe kun jij dat in godsnaam zeggen over een andere fok!kerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving.
quote:Wilders mogelijk met eerste vlucht terug
Uitgegeven: 12 februari 2009 11:37
Laatst gewijzigd: 12 februari 2009 12:11
LONDEN - PVV-leider Geert Wilders komt donderdagmiddag vermoedelijk het vliegtuig nog wel in, maar na landing op de luchthaven London Heathrow wordt hij geweigerd en teruggestuurd naar Nederland.
Dat blijkt uit navraag bij de douane in Groot-Brittanië en luchtvaartmaatschappij British Midland.
Een woordvoerder van de UK Border Agency weigerde donderdag in te gaan op het geval-Wilders. ''We doen nooit uitlatingen over individuele personen'', aldus de zegsman.
''Maar in zijn algemeenheid geldt dat we mensen direct na aankomst op Britse bodem terugsturen, wanneer de regering heeft besloten dat ze het land niet in mogen. Ik kan niet zeggen wat er in dit specifieke geval gaat gebeuren.''
Ik weet ook hoe Nederlanders zijn, ik ben er tussen opgegroeid. Wat een argument. Om te huilen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Yep. Ik weet hoe ze zijn omdat ik ertussen ben opgegroeid. Niet allemaal uiteraard, maar de algemene mentaliteit is wel zeer anti-Westers.
Dat is nog steeds geen verband met waarom die wijk zo slecht is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Yep. Ik weet hoe ze zijn omdat ik ertussen ben opgegroeid. Niet allemaal uiteraard, maar de algemene mentaliteit is wel zeer anti-Westers.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
Geenstijl maakt altijd haar eigen nieuws, totdat het tegendeel is bewezen.
Ik poep op Geenstijl.
Het kip en het eiquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Net als hijzelf ook wil doen met haatzaaiers..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef snowgoon het volgende:
Hoe dan ook, het zal een mooi circus worden
[..]
Dat is net zo achterlijk als redeneren dat het mij niks zou kunnen schelen omdat het niks met mij te maken heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mensen die tot de doodstraf oproepen van bepaalde bevolkingsgroepen, worden ook in Engeland geweigerd, (als ze van buiten komen). Die wet geldt dus gewoon voor hatemongers over het algemeen. Ik heb liever inderdaad dat mijn vrijheden niet ingeperkt worden, wat is dat nou weer voor achterlijke vraag.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef snowgoon het volgende:
Hoe dan ook, het zal een mooi circus worden
[..]
Spannend.quote:Ik kan niet zeggen wat er in dit specifieke geval gaat gebeuren
och ... 1x AGM-114 Hellfire kost geloof ik 60.000 euro?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef capricia het volgende:
[..]
En alle beveiliging is voor kosten van de Nederlandse staat...
Ja!quote:
Je bekijkt het juist niet objectief, maar bent onnodig aan het vergelijken - net als Wilders dat doet. Wat dat betreft sta je geheel op 1 lijn. Er MOET helemaal niet gekozen worden, ergo mijn vrijheid hoeft niet ingeperkt te worden en andere mensen hoeven niet dood. Die tweedeling wordt gemaakt door aanhangers welke claimen dat er een strijd gaande is op dat niveau. "Als wij moslims niet beperken in hun rechten, dan .. etc". Jij gaat daar in mee en komt dan met die achterlijke vraag van je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef Mdk het volgende:
[..]
Dat is net zo achterlijk als redeneren dat het mij niks zou kunnen schelen omdat het niks met mij te maken heeft.
Ik kan namelijk de zaken objectief bekijken in tegenstelling tot jou! Als ik namelijk zou moeten(lees!!) kiezen tussen beide kwaden: Doodstraf van groepen mensen of het inperken van vrijheden van groepen mensen zou ik zonder twijfel kiezen voor het laatste.
Osama heeft vast ook nog wel wat filmpjes waar hij hier in het parlement over wil debatteren..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
och ... 1x AGM-114 Hellfire kost geloof ik 60.000 euro?
staat een grotere prijs op zijn hoofd dus das wel rendabel
Met dat verschil dat ons parlement Osama hier niet voor zal uitnodigen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Osama heeft vast ook nog wel wat filmpjes waar hij hier in het parlement over wil debatteren..
whehehequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Osama heeft vast ook nog wel wat filmpjes waar hij hier in het parlement over wil debatteren..
Dat terwijl Osama nergens voor veroordeeld is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ons parlement Osama hier niet voor zal uitnodigen.
"Het parlement" heeft Wilders ook niet uitgenodigd, bij mijn weten, hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ons parlement Osama hier niet voor zal uitnodigen.
Nee maar zo gedraagt hij zich uiteraard welquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef capricia het volgende:
"Het parlement" heeft Wilders ook niet uitgenodigd, bij mijn weten, hoor!
hij claimt zelf een organisatie te leiden die hier op de lijst terreurorganisaties staatquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat terwijl Osama nergens voor veroordeeld is.
Hehequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef snowgoon het volgende:
Volgens GeenStijl kan Wilders niet eens vanaf Schiphol vertrekken omdat het ticket is geblokkeerd door de vliegmaatschappij!
Hij zal nu toch zo ongeveer wel aan het inchecken zijn? Zijn vlucht is over een uurtje...quote:
Dat claimt ie op diverse bandjes met verschillende kleuren baard, verschillende stemmen etc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij claimt zelf een organisatie te leiden die hier op de lijst terreurorganisaties staat
dan ben je al snel onwelkom ja
YES! Ik hoop echt dat Wilders gaat regeren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Lemmeb het volgende:
Wilders heeft nu al gewonnen. Wat er ook gebeurt. Dat worden weer 2 zetels extra bij de eerstkomende peilingen. Om nog maar niet te spreken van de collectieve verontwaardiging in de UK.
Oh God, ben jij er zo één. Lange tenen, grote mond. Iedereen die het niet met jou eens is staat op 1 lijn met Wilders.. juist ja. Ik ben niet onnodig aan het vergelijken. De ene wordt aangeklaagd voor wat hij zegt, de andere uitgenodigd om hier te komen spreken. Is dat een onnodige vergelijking?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bekijkt het juist niet objectief, maar bent onnodig aan het vergelijken - net als Wilders dat doet. Wat dat betreft sta je geheel op 1 lijn. Er MOET helemaal niet gekozen worden, ergo mijn vrijheid hoeft niet ingeperkt te worden en andere mensen hoeven niet dood. Die tweedeling wordt gemaakt door aanhangers welke claimen dat er een strijd gaande is op dat niveau. "Als wij moslims niet beperken in hun rechten, dan .. etc". Jij gaat daar in mee en komt dan met die achterlijke vraag van je.
Waarom dat in vredesnaam?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
YES! Ik hoop echt dat Wilders gaat regeren.
En de gekoloniseerde moslimlanden al eeuwen voor Engeland. Oog om oog, tand om tand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Wat zou dat een vertoning worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als hij echt veel zetels wil halen moet hij op zijn minst een keertje overlijden...dat doet het altijd erg goed bij verkiezingen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Lemmeb het volgende:
Wilders heeft nu al gewonnen. Wat er ook gebeurt. Dat worden weer 2 zetels extra bij de eerstkomende peilingen. Om nog maar niet te spreken van de collectieve verontwaardiging in de UK.
Die brachten beschavingquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En de gekoloniseerde moslimlanden al eeuwen voor Engeland. Oog om oog, tand om tand.
Dan is het in ieder geval daarna voorbij. Overigens is zijn stijging in zetels meer te wijten aan het falen van mark rutte en van verdonk dan aan de politieke kwalificaties van wilders zelf.quote:
Ja, zeker als het gaat om iemand die hier nooit gesproken heeft en in dit land dus nooit als verdachte van een strafbaar feit kan gelden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Mdk het volgende:
[..]
Oh God, ben jij er zo één. Lange tenen, grote mond. Iedereen die het niet met jou eens is staat op 1 lijn met Wilders.. juist ja. Ik ben niet onnodig aan het vergelijken. De ene wordt aangeklaagd voor wat hij zegt, de andere uitgenodigd om hier te komen spreken. Is dat een onnodige vergelijking?
Wat dus mijns inziens al een kwalijke gedachte is. Ik zou daar nooit aan durven denken, nooit aan willen zitten. Die situatie dient ten alle tijde vermeden te worden.quote:Bovendien schrijf ik schrijf 'ALS ik moet kiezen', dus niet DAT je moet kiezen. (Let vooral op het woordje als, erg belangrijk in dit zinsverband). Begrijpend lezen is moeilijk he?
Die beschuldiging was gebaseerd op je ontwijkende gedrag na mijn vaststelling van een aantal feiten omtrent Wilders.quote:Die vraag die jij achterlijk vindt komt voort uit jouw beschuldiging dat ik bagatelliseer (wat ik achterlijk vind). Ik kaatste hem namelijk rechtstreeks terug.
Ja, maar elke seconde dat die gast het land bestuurd is een seconde die we ons niet kunnen veroorloven.quote:
is er een gouden standaard waar je je aan moet houden bij dit soort berichten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat claimt ie op diverse bandjes met verschillende kleuren baard, verschillende stemmen etc.
Ik zeg Indonesiëquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Triggershot het volgende:
En de gekoloniseerde moslimlanden al eeuwen voor Engeland. Oog om oog, tand om tand.
Dat zal hij inmiddels wel gedaan hebben neem ik aan..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij zal nu toch zo ongeveer wel aan het inchecken zijn? Zijn vlucht is over een uurtje...
Ik zeg Poncke Princenquote:
Ach, hij moet concessies doen. Ik ben eerder benieuwd wat voor taferelen dat gaat zorgen bij de formaties van een kabinet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, maar elke seconde dat die gast het land bestuurd is een seconde die we ons niet kunnen veroorloven.
Ik wil best gelijk krijgen, maar niet op die manier!
Zonder de Engelsen was het zeker een verzorgingsstaat geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Jij bent zeker nooit in India geweest.
Of in een lek bootje...een idee wat ik in andere topics op Fok! opgedaan heb.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zal hij inmiddels wel gedaan hebben neem ik aan..
Gaat nog leuk worden vanmiddag.![]()
* venomsnake denkt dat Wilders bij aankomst in Londen op het eerste vliegtuig terug wordt gezet.
Op z'n minst dezelfde stem gebruiken, anders is het allemaal wat dubieus natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
is er een gouden standaard waar je je aan moet houden bij dit soort berichten?
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Of in een lek bootje...een idee wat ik in andere topics op Fok! opgedaan heb.
Jij en ik... morgen, trainingskamp in Pakistanquote:
Het werd tijd verdommequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Triggershot het volgende:
Belanda, provincie van de Indonesische moslim republiek. Klinkt goed.
En heel vaak 'Allah is groot' en 'als Allah het wil' en dat soort zinnen gebruiken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
Op z'n minst dezelfde stem gebruiken, anders is het allemaal wat dubieus natuurlijk.
Door toch te gaan of het althans te proberen zet Wilders ze wel echt voor het blok en daar doet hij zeker goed aan. Het is lichtelijk vreemd om een volksvertegenwoordig vanuit de EU te weigeren, ook al zijn de denkbeelden van hem verschillend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Lemmeb het volgende:
Hij was hier vorige maand, in Rotterdam: sjeik Yasinquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zeker als het gaat om iemand die hier nooit gesproken heeft en in dit land dus nooit als verdachte van een strafbaar feit kan gelden.
[..]
Wat dus mijns inziens al een kwalijke gedachte is. Ik zou daar nooit aan durven denken, nooit aan willen zitten. Die situatie dient ten alle tijde vermeden te worden.
[..]
Die beschuldiging was gebaseerd op je ontwijkende gedrag na mijn vaststelling van een aantal feiten omtrent Wilders.
Insha'Allah.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En heel vaak 'Allah is groot' en 'als Allah het wil' en dat soort zinnen gebruiken.
Het werd tijd. Zoals al eerder in dit topic is aangegeven, is er een duidelijk verschil tussen vrijheid van meningsuiting en continu botte-ongenuanceerde-xenofobe-onzin verspreiden. Als je in de politiek actief bent dan behoor je je zo te gedragen. Kies je ervoor om dit niet te doen dan moet je niet vreemd opkijken als je precies hetzelfde behandelt wordt als haatbaard-moslim-predikers.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef John.Milton het volgende:
Het is lichtelijk vreemd om een volksvertegenwoordig vanuit de EU te weigeren, ook al zijn de denkbeelden van hem verschillend.
het is maar wat je wilt horen..quote:
quote:Wilders richting gate
AMSTERDAM - UPDATE 12.45 Geert Wilders heeft de VIP-ruimte op Schiphol verlaten en is op weg naar de gate. De PVV-leider gaat ervan uit dat hij binnen enkele ogenblikken gewoon in het vliegtuig naar Engeland zit. Hij reageert daarmee op geruchten dat hij zou worden geweigerd op de vlucht van British Midlands naar Londen. "Ik weet van niks", aldus de PVV-leider.
Ik had het ook over hem, je maakt dus inderdaad een rare vergelijking.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Mdk het volgende:
Hij was hier vorige maand, in Rotterdam: sjeik Yasin
Je maakt die vergelijking, zelfs na mijn post, dat is gewoon ontwijkend gedrag - omdat je de essentie waar het in de realiteit om gaat, niet wil bespreken.quote:Lees jij geen topic voordat je erin gaat posten en mensen beschuldigen ofzo? Want je maakt jezelf nu volkomen belachelijk. Denk je dat ik zomaar ineens dacht om die vergelijking te maken ofzo?
Die Sjeik is niet vervolgd in Nederland, omdat hij geen uitspraken heeft gedaan in Nederland. Nederland heeft daarnaast ook geen wet om hatemongers buiten te laten. In die zin bagetalliseer je de uitspraken van Wilders door te claimen dat andere mensen "ergere" dingen zeggen terwijl we nu toch echt in een topic zitten die over hem gaat en niet over anderen.quote:Ik trok eerder in het topic de vergelijking dat Wilders wordt vervolgd voor zijn uitspraken om een groep mensen aan vrijheden in te perken terwijl die sjeik (die oproept homo's de doodstraf te geven en meer..) wordt uitgenodigd om hier in Nederland te komen spreken. Ik bagatelliseer dus niet de uitspraken van Wilders maar ik geef aan dat ik die van de sjeik kwalijker vind.
Ze zouden het hem bij het inchecken wel al hebben laten weten als hij echt niet mee mochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef capricia het volgende:
Ah, hij begeeft zich al richting gate.
(telegraaf)
dan is tei iig al voorbij de incheck balie (of hij heeft een e-ticket)quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef capricia het volgende:
(telegraaf)
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef capricia het volgende:
(telegraaf)
[..]
Inderdaad, onzinbericht van Geenstijl dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ze zouden het hem bij het inchecken wel al hebben laten weten als hij echt niet mee mocht
Ja, hij heeft zijn ticket al!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef Re het volgende:
[..]
dan is tei iig al voorbij de incheck balie (of hij heeft een e-ticket)
Nee, beveiligers mogen gratis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:14 schreef trifko het volgende:
moet die gast ook tickets hebben voor zijn beveiliging..
nee zijn voornaamste doel is haatzaaien..quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef DustPuppy het volgende:
En al die onzin om zo'n slechte Powerpoint presentatie
Ik denk niet dat het zijn doel is, het is slechts een middel om zijn doel te bereiken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef trifko het volgende:
[..]
nee zijn voornaamste doel is haatzaaien..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zijn doel is, het is slechts een middel om zijn doel te bereiken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef trifko het volgende:
[..]
nee zijn voornaamste doel is haatzaaien..
Zo slecht... maar ik schoot behoorlijk in de lachquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
als je wilders zijn hoofd verticaal om draait is het een kale man met een baard
Dat hoop ik ook. Is de enige manier om weer de ogen te openen van zijn stemmersquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onschuldigquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe zijn Engelse uitspraak is.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
als je wilders zijn hoofd verticaal om draait is het een kale man met een baard
Check itquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe zijn Engelse uitspraak is.
of door geert wilders zelf en dat hij hem in die nieuwe megamoskee boortquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef trifko het volgende:
wel lachen als zijn vliegtuig gekaapt wordt door een stel Pakis..
Dat is geen rare vergelijking. Iemand die zulke dingen in het buitenland roept wordt wel uitgenodigd om hier ook te komen spreken. Logisch dat hij zich hier heeft ingehouden, omdat alle aandacht op hem gevestigd was.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het ook over hem, je maakt dus inderdaad een rare vergelijking.
[..]
Je maakt die vergelijking, zelfs na mijn post, dat is gewoon ontwijkend gedrag - omdat je de essentie waar het in de realiteit om gaat, niet wil bespreken.
[..]
Die Sjeik is niet vervolgd in Nederland, omdat hij geen uitspraken heeft gedaan in Nederland. Nederland heeft daarnaast ook geen wet om hatemongers buiten te laten. In die zin bagetalliseer je de uitspraken van Wilders door te claimen dat andere mensen "ergere" dingen zeggen terwijl we nu toch echt in een topic zitten die over hem gaat en niet over anderen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
of door geert wilders zelf en dat hij hem in die nieuwe megamoskee boort
Wat mij betreft is het het een of het ander. Of je keurt af dat die sjeik hier wordt toegelaten en begrijpt dat Wilders ook wordt geweigerd. Of je vindt dat beiden het recht hebben om in het buitenland hun mening uit te leggen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Mdk het volgende:
En dat je die sjeik niet hoeft te vervolgen in Nederland snap ik ook wel. Dat zeg ik ook nergens. Maar zoals ik wel al eerder zei: het stoort mij dat hij hier in Nederland wordt uitgenodigd en dat een Nederlander die uitspraken doet die minder haatzaaiend zijn wel wordt geweigerd in het buitenland.
Mooi moment voor een flashmob?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:26 schreef trifko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vlucht_terug__.html
Ja dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het het een of het ander. Of je keurt af dat die sjeik hier wordt toegelaten en begrijpt dat Wilders ook wordt geweigerd. Of je vindt dat beiden het recht hebben om in het buitenland hun mening uit te leggen...
Dan moet je opschietenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Mdk het volgende:
Mooi moment voor een flashmob?Willekeurig de naam van iemand in dat vliegtuig opzoeken en dan met allemaal bordjes voor diegene gaan staan ipv Wilders.
Ik denk wel dat er enige mate van gradaties in aan te merken zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het het een of het ander. Of je keurt af dat die sjeik hier wordt toegelaten en begrijpt dat Wilders ook wordt geweigerd. Of je vindt dat beiden het recht hebben om in het buitenland hun mening uit te leggen...
Bush is hier ook geweest die is nog erger dan Osama of Mugabequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er enige mate van gradaties in aan te merken zijn.
Een Mogabe of Osama is toch van een ander kaliber dan Wilders.
Dat schreef Lemmeb ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef DustPuppy het volgende:
Dit is echt heel goed voor de populariteit van Wilders helaas, dus hij is uiteindelijk wel de winnaar, of hij nou wel of niet toegelaten wordt.
Achter de douane wel lijkt me he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel internationaal grondgebied.....
It's all about politics...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bush is hier ook geweest die is nog erger dan Osama of Mugabe
Hij wordt door de Britten geweigerd en dat zal dan wel door de moslims komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef DustPuppy het volgende:
Dit is echt heel goed voor de populariteit van Wilders helaas, dus hij is uiteindelijk wel de winnaar, of hij nou wel of niet toegelaten wordt.
Wel eerst gevisiteerd wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef trifko het volgende:
ik hoop wel dat ie wordt toegelaten, ik wil wel weten wat Engeland van hem vindt eigenlijk..
Klote jihad zelfmoord vogelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef trifko het volgende:
Ik hoor net dat er vogels in de vliegtuigmotor terecht zijn gekomen, prepare for landing.. we are going for the Amstel.
Nee dus...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Achter de douane wel lijkt me he?
Wilders doet vooral een beroep op de emoties van mensen en niet op de ratio. Dat is toch goed voor een redelijk grote achterban, blijkt maar weer. En dan vooral bij mensen die niet te veel van nadenken houden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef capricia het volgende:
Dat schreef Lemmeb ook.
Kun je nagaan hoe belangrijk inhoudelijke argumenten zijn voor een politicus...not...
Dat doen de Koran en de Bijbel ook. Oh en ook al een te grote achterban! Oh en ook nog eens mensen die liever lezen dan denken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wilders doet vooral een beroep op de emoties van mensen en niet op de ratio. Dat is toch goed voor een redelijk grote achterban, blijkt maar weer. En dan vooral bij mensen die niet te veel van nadenken houden.
Die mag dan ook meteen op stopkinderseks.com, stomme pedofiele haatbaard-zelfmoord-vogels.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Refragmental het volgende:
Klote jihad zelfmoord vogels
Dachten zeker 70 chickies te krijgen in het hiernamaals!
So what are you saying? That this is basically 'Battle of the Idiots'?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef tho_Omas het volgende:
Dat doen de Koran en de Bijbel ook. Oh en ook al een te grote achterban! Oh en ook nog eens mensen die liever lezen dan denken.
In veel gevallen niet eens lezen, maar slechts aannemen wat anderen zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat doen de Koran en de Bijbel ook. Oh en ook al een te grote achterban! Oh en ook nog eens mensen die liever lezen dan denken.
geweldigquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:26 schreef trifko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vlucht_terug__.html
staat ie ook op teletekst (pagina 760)..?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef snowgoon het volgende:
Vliegtuig zou nu ongeveer moeten vertrekken
Nu, snel zijn paspoort afpakken!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef trifko het volgende:
hij zit al in de lucht..![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ucht_in__.html?p=2,1
Dan zal hij rond een uur of 17.00 wel weer in Nederland zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Re het volgende:
Hij komt iig rond 14:43 Nederlandse tijd aan
Wat een tijdsverspilling voor een NLse parlementarier... Of heeft hij een halve snipperdag opgenomen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan zal hij rond een uur of 17.00 wel weer in Nederland zijn.
Netjes van de ambassadeur! En spannend ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Misschien is het wishfull thinking maar ik weet bijna zeker dat Wilders gewoon GB inkomt.quote:104 Teletekst do 12 feb
Geert Wilders onderweg naar Londen
` PVV-leider Wilders is vertrokken naar
Londen.De Britse regering heeft gezegd
hem de toegang tot het land te zullen
weigeren,maar Wilders is toch in het
vliegtuig gestapt.De maatschappij waar
Wilders mee vliegt,British Midland,
heeft hem niet geweigerd.
Wilders is uitgenodigd om zijn anti-
Koranfilm Fitna in het Britse Hogerhuis
te laten zien.De regering is bang voor
verstoring van de openbare orde.Wilders
hoopt dat de Britten zich bedenken na
alle ophef van de laatste dagen.
De Nederlandse ambassadeur in Londen is
aanwezig op luchthaven Heathrow.Hij zal
Wilders als het nodig is bijstaan.
Lijkt me niet dat hij dat gaat doen. Dat zou wel voor erg veel opschudding zorgen en ik denk niet dat hij zijn leven hiervoor wil opofferen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef Pool het volgende:
Hoe laat ging Wilders nu precies het vliegtuig kapen en zich in de Big Ben boren?
haha, wat grappigquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef Pool het volgende:
Hoe laat ging Wilders nu precies het vliegtuig kapen en zich in de Big Ben boren?
Daardoor krijgt hij wel een bak met geld ..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef Chooselife het volgende:
Het is zo ongeveer de geenstijl.nl onder de politici hè, die Wilders.
Tendentieus, ongefundeerd, nodeloos kwetsend en een grote horde schreeuwende pubers als achterban.
Doorsturen naar Gitmo waar hij zo'n grote voorstander van is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef Lemmeb het volgende:
En nu maar hopen dat Wilders in de UK wordt opgepakt en een week of wat achter slot en grendel verdwijnt. Gevangengenomen dissidenten doen het altijd erg goed bij de kiezer.
Ik vraag me af of hij dan inderdaad een nieuwe tijdelijke woning krijgt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Re het volgende:
Hij komt iig rond 14:43 Nederlandse tijd aan
Ben jij onze verslaggever ter plaatse?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
rechtsvooraan zit ie (blond haar).
Omdat als je het omdraait zo smerig klinkt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom is het een 'lord'?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben jij onze verslaggever ter plaatse?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Omdat als je het omdraait zo smerig klinkt.
Sinds de reform van 1999 worden de Lords, op een stuk of 90 na, gekozen.quote:
Wil ie daar blijven dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het feit dat ie toegelaten wordt tot het vliegtuig geeft wel aan dat ze hem gewoon Engeland binnen laten. Gezien de boetes die een luchtvaartmaatschappij krijgt, op het moment dat ze iemand meenemen die geen toegang heeft, denk ik dat BMI gebeld heeft met de imigratiedienst in Engeland.
ik zie wel een cameraman.quote:
ik denk dat BMI gewoon de verantwoordelijkheid over wil laten aan de Britse autoriteiten in dit geval.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het feit dat ie toegelaten wordt tot het vliegtuig geeft wel aan dat ze hem gewoon Engeland binnen laten. Gezien de boetes die een luchtvaartmaatschappij krijgt, op het moment dat ze iemand meenemen die geen toegang heeft, denk ik dat BMI gebeld heeft met de imigratiedienst in Engeland.
Anders krijgen ze een rechtszaak aan hun broek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik denk dat BMI gewoon de verantwoordelijkheid over wil laten aan de Britse autoriteiten in dit geval.
bij meer gebruikelijke zaken als het ontbreken van een visum dan nemen ze zo'n persoon niet aan boord.
Je weet dat daar niets van bewezen is, dat die man nooit aangeklaagd is maar wel dik 3 jaar in de gevangenis heeft gezeten en sindsdien onder heel streng huisarrest staat ? En waarvoor, omdat die in het kader van zijn werk, fondsen werven voor humanitaire organisaties, met mensen heeft gesproken waarvan later bleek dat ze banden zouden hebben met terroristen ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef damian5700 het volgende:
Op zijn beurt heeft Lord Ahmed drie jaar geleden Mahmoud Abu Rideh, een Palestijn die fondsen verwerde voor organisaties gelieerd aan al-Qaeda, in de Westminster uitgenodigd.
Niet bepaald onvoorspelbaar.
In Europa is er vrijheid van transport van mensen en goederen, dus ook met GB... dit is niet met de islamitische landen, waar een dusdanige regering is (over het algemeen) dat het ook niet verstandig is om daar vrij verkeer van goederen en mensen te hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:01 schreef sp3c het volgende:
Wilders wil dus naar de UK, ok daar kan ik inkomen, maar de UK zegt 'nee man, nu ff niet we hebben genoeg aan ons hoofd hier' vervolgens zegt Wilders ... mwah ik ga toch, hopelijk veranderen ze van gedachten
0w, de ironie
als de regels hem niet bevallen moet hij terug naar zijn eigen land
Wat een rare post.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In Europa is er vrijheid van transport van mensen en goederen, dus ook met GB... dit is niet met de islamitische landen, waar een dusdanige regering is (over het algemeen) dat het ook niet verstandig is om daar vrij verkeer van goederen en mensen te hebben.
Overigens is dit slechts een bezoek, iets anders dan de buitenlanders bij ons willen: vast verblijf
weet je zeker dat dit vrije verkeer van mensen ook met het Verenigd koninkrijk geld?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In Europa is er vrijheid van transport van mensen en goederen, dus ook met GB... dit is niet met de islamitische landen, waar een dusdanige regering is (over het algemeen) dat het ook niet verstandig is om daar vrij verkeer van goederen en mensen te hebben.
toch is het wel een beetje ironischquote:Overigens is dit slechts een bezoek, iets anders dan de buitenlanders bij ons willen: vast verblijf
Inderdaad wil ik dat in het geval van Lord Ahmed aanvoeren:quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Je weet dat daar niets van bewezen is, dat die man nooit aangeklaagd is maar wel dik 3 jaar in de gevangenis heeft gezeten en sindsdien onder heel streng huisarrest staat ? En waarvoor, omdat die in het kader van zijn werk, fondsen werven voor humanitaire organisaties, met mensen heeft gesproken waarvan later bleek dat ze banden zouden hebben met terroristen ?
Er is geen enkel bewijs, nog niet eens een aanklacht laat staan een veroordeling ..
http://www.guardian.co.uk(...)iberties.immigration
maar jij wil dat wel even aanvoeren als argument over 'voorspelbaarheid' van 'de moslim' .. pff
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:59 schreef damian5700 het volgende:
Op zijn beurt heeft Lord Ahmed vier jaar geleden Jöran Jermas, een rabiaat antisemiet, in de House of Lords uitgenodigd.
Niet bepaald onvoorspelbaar.
Volgens mij zijn er gewoon standaard regelingen. Als hij niet binnen komt, hoop ik op zijn minst dat de EU de zaak nader gaat bekijken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet je zeker dat dit vrije verkeer van mensen ook met het Verenigd koninkrijk geld?
dat het een Europees land is wil nog niet zeggen dat de EU even hoog in het vaandel heeft als anderen
zie bv ook de Euro
Hoezo? Er is toch een groot verschil hier tussen. Er zijn zat moslims die hier op vakantie komen en weer pleite gaan. Dat is wat anders dan jezelf hier vestigenquote:toch is het wel een beetje ironisch
ik weet niet wat de regels zijn ivm reizen naar de UK dus daar waag ik me niet aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er gewoon standaard regelingen. Als hij niet binnen komt, hoop ik op zijn minst dat de EU de zaak nader gaat bekijken.
nou ... Wilders is niet gewenst daar en hij gaat alsnogquote:[..]
Hoezo? Er is toch een groot verschil hier tussen. Er zijn zat moslims die hier op vakantie komen en weer pleite gaan. Dat is wat anders dan jezelf hier vestigen
edit: anders geformuleerd
hij gaf de persconferentie tijdens de vlucht en is inmiddels geland?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
bij de spits zeggen ze dat hij een persconferentie houdt in een vliegend vliegtuig én hij is geland. dat is knap.
nee het stond er omgekeerd, dat was het gekke. maar er staat nu meer op de twitter:quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij gaf de persconferentie tijdens de vlucht en is inmiddels geland?
Die regels gelden voor Schengen-landen. Nu zijn de meeste landen die bij Schengen aangesloten zijn ook EU-lid, maar het VK is een uitzondering.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er gewoon standaard regelingen. Als hij niet binnen komt, hoop ik op zijn minst dat de EU de zaak nader gaat bekijken.
Ja maar volgens mij alleen als deze verdacht worden van terrorisme ofzo, toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die regels gelden voor Schengen-landen. Nu zijn de meeste landen die bij Schengen aangesloten zijn ook EU-lid, maar het VK is een uitzondering.
Maar zoals al eerder gezegd, ook bij landen die wel bij Schengen horen kunnen mensen geweigerd worden.
drugssmokkel kan ook weet ik zo uit mijn hoofdquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij alleen als deze verdacht worden van terrorisme ofzo, toch?
dat is helemaal geen Lord Ahmed, stomme idioot..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:26 schreef buachaille het volgende:
Dit is Lord Ahmed, de idioot die onze eerbiedwaardig kamerlid Wilders heeft bedreigd:
[ afbeelding ]
toch wel, dom varrekequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef trifko het volgende:
[..]
dat is helemaal geen Lord Ahmed, stomme idioot..
Oversightquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef voyeur het volgende:
De engelsen krijgen zo wel een raar beeld van Nederlanders op een dubieus tripje. Zoek de verschillen (hint: de ene is geblondeerd en de ander heeft iets met oogschadus) en de overeenkomsten (hint: neiging tot illegale tripjes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als hij geluk heeft is hij nog voor het eten weer thuis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
UK border agency presents Dutch MP Geert Wilders a letter which says he has been refused entry to the country, Sky News reports
ga ergens anders mensen manipuleren met je joodse propaganda, you french varreke..quote:
Lord Ahmed..quote:
quote:
Kunnen we daar niet een ander topic over openen?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef Christiaan het volgende:
BULLETIN -- REPORT: CONTROVERSIAL DUTCH MP GEERT WILDERS ARRESTED AT HEATHROW AIRPORT. minder dan een minuut ago from BNO Headquarters
BULLETIN -- REPORT: CONTROVERSIAL DUTCH MP GEERT WILDERS ARRESTED AT HEATHROW AIRPORT. minder dan een minuut ago from BNO Headquarters
Slimme actie weer iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef mark2012 het volgende:
win-win situatie voor wilders.
Precies zoals onze Geert het hebben wilquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef Christiaan het volgende:
Nou klote is dat.Ten eerste omdat , ondanks dat ik Wilders een zeldzame sukkel vind, hij niks verkeerds heeft gedaan en ik dus niet goed zie waarom hij niet de UK binnen zou mogen. Ten tweede gaat dit ongetwjfeld weer uitgebuit worden doordat in de jankerige slachtofferrol zal kruipen (zijn specialisme zo onderhand lijkt me) en waarmee hij dus vast weer enkele zetels winst gaat halen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
UK border agency presents Dutch MP Geert Wilders a letter which says he has been refused entry to the country, Sky News reports
Toch wel dusquote:
Hopelijk op hoog EU niveau.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Re het volgende:
eens kijken hoe hoog dit gespeeld gaat worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |