abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:25:28 #61
3542 Gia
User under construction
pi_65981505
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zijn uitspraken aan het bagatelliseren, moet jij vooral zelf weten natuurlijk.
Die uitspraken kan hij ook wel via internet doen, daar gaat het dus niet om.
Het gaat puur om de angst dat er rellen van zouden kunnen komen. Niets anders.
pi_65981506
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan moeten ze hem om te beginnen al niet uitnodigen.
Of tot Persona non Grata verklaren.

Mag hij gewoon in Londen gaan winkelen?
webshoppen zal hij nog wel mogen...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65981528
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Die uitspraken kan hij ook wel via internet doen, daar gaat het dus niet om.
Het gaat puur om de angst dat er rellen van zouden kunnen komen. Niets anders.
Als jij daar zo lekker van kan slapen, moet je dat vooral geloven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65981535
BTW hoe laat is zijn vlucht, iemand?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:26:23 #65
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_65981542
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Gia het volgende:
Dan moeten ze hem om te beginnen al niet uitnodigen.
Dus als ik Mugabe uitnodig moeten we hem ook maar toegang verlenen (ik zou ook best een zetel kunnen hebben met de partij voor de dieren )
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:27:05 #66
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65981573
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65981578
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Dus als ik Mugabe uitnodig moeten we hem ook maar toegang verlenen (ik zou ook best een zetel kunnen hebben met de partij voor de dieren )
Vrijheid van meningsuiting he...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65981583
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Ik zou Osama uitnodigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65981595
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zijn uitspraken aan het bagatelliseren, moet jij vooral zelf weten natuurlijk. Het zal wel komen omdat het niet jouw rechten betreft, maar rechten van anderen - zoals van mij-. Daarom kan het je geen reet schelen.
Wat een onzin. Ik kan ze objectief naast elkaar zetten. Dat oproepen tot het doden van mensen heeft namelijk ook niks met mij te maken.

In elk geval kan ik die bal terugkaatsen naar jou: Jij hebt liever dat andere mensen de doodstraf wordt gegeven dan dat jij aan vrijheden moet inperken?
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:28:11 #70
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_65981619
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:10 schreef The_End het volgende:

[..]

Wilders is een Nederlander en heeft vrije toegang in heel Europa. Hij wordt geweerd, niet omdat hij wat doet of heeft gedaan, maar omdat anderen hem bedreigen. Op zijn minst raar dat hij voor de acties van anderen wordt 'veroordeelt'.
Engeland is geen Schengen land en heeft geloof ik dus wel het recht om ook Europeanen de toegang te ontzeggen mochten ze dat willen. Wilders heeft als Nederlander dus vrije toegang tot alle Schengen landen en dus niet tot de UK. Ze mogen hem dus gewoon weigeren als ze dat willen.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik het met die weigering eens ben, maar ze mogen het wel.
pi_65981621
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, vanwege zijn denkbeelden. Dat is namelijk een redelijk recente wet in Engeland. Daardoor zijn bijvoorbeeld bepaalde moslimpredikers, maar ook Israelische politici niet welkom in dat land.
Volgens mij geloof je dit zelf ook niet. Er zijn wel meer mensen die denkbeelden erop nahouden dat moslims de pot op kunnen, maar die komen gewoon het Verenigd Koninkrijk binnen.

Op zich is dat geen probleem, maar als een belangrijke politieke factor binnen het Verenigd Koninkrijk zich dusdanig verzet tegen de komst van een persoon met bepaalde denkbeelden en dit kracht bijzet duizenden moslims te zullen gaan mobiliseren is de kans dat dit daadwerkelijk gebeurt een veiligheidsprobleem.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65981628
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zou Osama uitnodigen.
En alle beveiliging is voor kosten van de Nederlandse staat...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65981650
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef capricia het volgende:
BTW hoe laat is zijn vlucht, iemand?
13:45
pi_65981656
Overigens krijg ik steeds vaker het idee dat er allemaal kleine wildertjes hier op Fok! zitten. Ze lezen wat in de media over slechte moslims, en schijten hun pamper vol als ze in het echt ooit eens moslim tegen het lijf lopen. Racisme bestaat vaak uit een fobie voor het onbekende.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:29:02 #75
81601 Jikpunth
pi_65981664
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou Osama uitnodigen.
Kun jij hem even bellen , ik laat al voicemails achter sinds 2001 maar die eikel belt maar niet terug
pi_65981699
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Mdk het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik kan ze objectief naast elkaar zetten. Dat oproepen tot het doden van mensen heeft namelijk ook niks met mij te maken.

In elk geval kan ik die bal terugkaatsen naar jou: Jij hebt liever dat andere mensen de doodstraf wordt gegeven dan dat jij aan vrijheden moet inperken?
De mensen die tot de doodstraf oproepen van bepaalde bevolkingsgroepen, worden ook in Engeland geweigerd, (als ze van buiten komen). Die wet geldt dus gewoon voor hatemongers over het algemeen. Ik heb liever inderdaad dat mijn vrijheden niet ingeperkt worden, wat is dat nou weer voor achterlijke vraag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65981727
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Engeland is geen Schengen land en heeft geloof ik dus wel het recht om ook Europeanen de toegang te ontzeggen mochten ze dat willen. Wilders heeft als Nederlander dus vrije toegang tot alle Schengen landen en dus niet tot de UK. Ze mogen hem dus gewoon weigeren als ze dat willen.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik het met die weigering eens ben, maar ze mogen het wel.
Heel dat gedoe over Schengen landen is niet interessant, want ook individuele Schengen-landen hebben de ruimte EU-burgers de toegang tot hun land te ontzeggen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65981755
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Volgens mij geloof je dit zelf ook niet. Er zijn wel meer mensen die denkbeelden erop nahouden dat moslims de pot op kunnen, maar die komen gewoon het Verenigd Koninkrijk binnen.

Op zich is dat geen probleem, maar als een belangrijke politieke factor binnen het Verenigd Koninkrijk zich dusdanig verzet tegen de komst van een persoon met bepaalde denkbeelden en dit kracht bijzet duizenden moslims te zullen gaan mobiliseren is de kans dat dit daadwerkelijk gebeurt een veiligheidsprobleem.
Wat valt er niet te geloven? Het is een feitelijk gegeven. Uiteraard gaat het dan om publieke figuren, politici, imams, bisschoppen etc. Jan met de pet die zegt dat moslims dood moeten, die zullen Engeland wel binnen komen ja.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:31:30 #79
81601 Jikpunth
pi_65981762
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Overigens krijg ik steeds vaker het idee dat er allemaal kleine wildertjes hier op Fok! zitten. Ze lezen wat in de media over slechte moslims, en schijten hun pamper vol als ze in het echt ooit eens moslim tegen het lijf lopen. Racisme bestaat vaak uit een fobie voor het onbekende. [ afbeelding ]
No Shit Sherlock

pi_65981829
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef Koploperkopper het volgende:
Overigens krijg ik steeds vaker het idee dat er allemaal kleine wildertjes hier op Fok! zitten. Ze lezen wat in de media over slechte moslims, en schijten hun pamper vol als ze in het echt ooit eens moslim tegen het lijf lopen. Racisme bestaat vaak uit een fobie voor het onbekende. [ afbeelding ]
Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving. Wilders heeft gewoon gelijk. Ik zelf woon in een wijk met dik meer dan de helft niet-westers allochtonen (bron: CBS) en niet gehoeel ontoevallig staat deze buurt ook in de top-3 van de slechtste buurten van Nederland.
Ik weet hoe het balletje rolt, en Wilders is gelukkig een vent met ballen in de politiek, die ook weet hoe het balletje rolt en er wat van durft te zeggen.
pi_65981857
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving. Wilders heeft gewoon gelijk. Ik zelf woon in een wijk met dik meer dan de helft niet-westers allochtonen (bron: CPB) en niet gehoeel ontoevallig staat deze buurt ook in de top-3 van de slechtste buurten van Nederland.
Ik weet hoe het balletje rolt, en Wilders is gelukkig een vent met ballen in de politiek, die ook weet hoe het balletje rolt en er wat van durft te zeggen.
En dat die buurt slecht is, komt door moslims? Laat me niet lachen kerel.
pi_65981903
quote:

[..]

Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving. Wilders heeft gewoon gelijk. Ik zelf woon in een wijk met dik meer dan de helft niet-westers allochtonen (bron: CPB) en niet gehoeel ontoevallig staat deze buurt ook in de top-3 van de slechtste buurten van Nederland.
Iedereen durft wat te zeggen, maar dan moet er nog wel wat zinnigs uitkomen. Iemand die een loopje neemt met mensenrechten, die groepen wilt achterstellen, die hen rechten wil afnemen en bewust wil discrimineren is per definitie verwerpelijk. Hoe groot zijn ballen ook mogen zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65981908
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

En dat die buurt slecht is, komt door moslims? Laat me niet lachen kerel.
Yep. Ik weet hoe ze zijn omdat ik ertussen ben opgegroeid. Niet allemaal uiteraard, maar de algemene mentaliteit is wel zeer anti-Westers.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:34:48 #84
81601 Jikpunth
pi_65981918
quote:
Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving.
Hoe kun jij dat in godsnaam zeggen over een andere fok!ker
pi_65981981
Hoe dan ook, het zal een mooi circus worden
quote:
Wilders mogelijk met eerste vlucht terug
Uitgegeven: 12 februari 2009 11:37
Laatst gewijzigd: 12 februari 2009 12:11

LONDEN - PVV-leider Geert Wilders komt donderdagmiddag vermoedelijk het vliegtuig nog wel in, maar na landing op de luchthaven London Heathrow wordt hij geweigerd en teruggestuurd naar Nederland.

Dat blijkt uit navraag bij de douane in Groot-Brittaniė en luchtvaartmaatschappij British Midland.

Een woordvoerder van de UK Border Agency weigerde donderdag in te gaan op het geval-Wilders. ''We doen nooit uitlatingen over individuele personen'', aldus de zegsman.

''Maar in zijn algemeenheid geldt dat we mensen direct na aankomst op Britse bodem terugsturen, wanneer de regering heeft besloten dat ze het land niet in mogen. Ik kan niet zeggen wat er in dit specifieke geval gaat gebeuren.''
pi_65981993
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Yep. Ik weet hoe ze zijn omdat ik ertussen ben opgegroeid. Niet allemaal uiteraard, maar de algemene mentaliteit is wel zeer anti-Westers.
Ik weet ook hoe Nederlanders zijn, ik ben er tussen opgegroeid. Wat een argument. Om te huilen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65982040
quote:

[..]

Dat is nog steeds geen verband met waarom die wijk zo slecht is?

Bovendien maak je een fout door naar 16-jarige puberale Marokkaantjes te luisteren die wat stoere leuzen samen met hun vrienden verkondigen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:38:12 #88
242879 Onnoman
The On And Only
pi_65982047
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
Geenstijl maakt altijd haar eigen nieuws, totdat het tegendeel is bewezen.

Ik poep op Geenstijl.

ik heb ook echt een gruwelijke hekel aan geenstijl..
Irritante cutmuggen zijn het die om je heen blijven zoemen, en die niet weg gaan als je om je heen zwaait.. nee hoor.. ze steken laf de angel in je rug!

Chemie is uitgewerkt.. ik ben ook geen lid geworden van die pauperclub
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:38:15 #89
81601 Jikpunth
pi_65982050
quote:
Het kip en het ei

Maar ja ik heb ook op een openbare basisschool gezeten als (bijna) enige blanke en juist dat heeft mij ervan overtuigd dat een figuur als wilders Nederland echt 500 jaar terug in de tijd schopt.

Overigens is Nederland ontstaan door een gemeenschappelijk idee om discriminatie vanuit een religieus perspectief te voorkomen. Ik gok dat de vader des vaderlands zich in zijn graf omdraait als hij alleen al de naam wilders hoort.
pi_65982069
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef snowgoon het volgende:
Hoe dan ook, het zal een mooi circus worden
[..]

Net als hijzelf ook wil doen met haatzaaiers..
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')