Nee, beveiligers mogen gratis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:14 schreef trifko het volgende:
moet die gast ook tickets hebben voor zijn beveiliging..
nee zijn voornaamste doel is haatzaaien..quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef DustPuppy het volgende:
En al die onzin om zo'n slechte Powerpoint presentatie
Ik denk niet dat het zijn doel is, het is slechts een middel om zijn doel te bereiken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef trifko het volgende:
[..]
nee zijn voornaamste doel is haatzaaien..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zijn doel is, het is slechts een middel om zijn doel te bereiken.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:17 schreef trifko het volgende:
[..]
nee zijn voornaamste doel is haatzaaien..
Zo slecht... maar ik schoot behoorlijk in de lachquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
als je wilders zijn hoofd verticaal om draait is het een kale man met een baard
Dat hoop ik ook. Is de enige manier om weer de ogen te openen van zijn stemmersquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
YES! Ik hoop echt dat Wilders gaat regeren.
Onschuldigquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe zijn Engelse uitspraak is.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
als je wilders zijn hoofd verticaal om draait is het een kale man met een baard
Check itquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe zijn Engelse uitspraak is.
of door geert wilders zelf en dat hij hem in die nieuwe megamoskee boortquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:23 schreef trifko het volgende:
wel lachen als zijn vliegtuig gekaapt wordt door een stel Pakis..
Dat is geen rare vergelijking. Iemand die zulke dingen in het buitenland roept wordt wel uitgenodigd om hier ook te komen spreken. Logisch dat hij zich hier heeft ingehouden, omdat alle aandacht op hem gevestigd was.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het ook over hem, je maakt dus inderdaad een rare vergelijking.
[..]
Je maakt die vergelijking, zelfs na mijn post, dat is gewoon ontwijkend gedrag - omdat je de essentie waar het in de realiteit om gaat, niet wil bespreken.
[..]
Die Sjeik is niet vervolgd in Nederland, omdat hij geen uitspraken heeft gedaan in Nederland. Nederland heeft daarnaast ook geen wet om hatemongers buiten te laten. In die zin bagetalliseer je de uitspraken van Wilders door te claimen dat andere mensen "ergere" dingen zeggen terwijl we nu toch echt in een topic zitten die over hem gaat en niet over anderen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
of door geert wilders zelf en dat hij hem in die nieuwe megamoskee boort
Wat mij betreft is het het een of het ander. Of je keurt af dat die sjeik hier wordt toegelaten en begrijpt dat Wilders ook wordt geweigerd. Of je vindt dat beiden het recht hebben om in het buitenland hun mening uit te leggen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Mdk het volgende:
En dat je die sjeik niet hoeft te vervolgen in Nederland snap ik ook wel. Dat zeg ik ook nergens. Maar zoals ik wel al eerder zei: het stoort mij dat hij hier in Nederland wordt uitgenodigd en dat een Nederlander die uitspraken doet die minder haatzaaiend zijn wel wordt geweigerd in het buitenland.
Mooi moment voor een flashmob?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:26 schreef trifko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vlucht_terug__.html
Ja dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het het een of het ander. Of je keurt af dat die sjeik hier wordt toegelaten en begrijpt dat Wilders ook wordt geweigerd. Of je vindt dat beiden het recht hebben om in het buitenland hun mening uit te leggen...
Dan moet je opschietenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Mdk het volgende:
Mooi moment voor een flashmob?Willekeurig de naam van iemand in dat vliegtuig opzoeken en dan met allemaal bordjes voor diegene gaan staan ipv Wilders.
Ik denk wel dat er enige mate van gradaties in aan te merken zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het het een of het ander. Of je keurt af dat die sjeik hier wordt toegelaten en begrijpt dat Wilders ook wordt geweigerd. Of je vindt dat beiden het recht hebben om in het buitenland hun mening uit te leggen...
Bush is hier ook geweest die is nog erger dan Osama of Mugabequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er enige mate van gradaties in aan te merken zijn.
Een Mogabe of Osama is toch van een ander kaliber dan Wilders.
Dat schreef Lemmeb ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef DustPuppy het volgende:
Dit is echt heel goed voor de populariteit van Wilders helaas, dus hij is uiteindelijk wel de winnaar, of hij nou wel of niet toegelaten wordt.
Achter de douane wel lijkt me he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel internationaal grondgebied.....
It's all about politics...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bush is hier ook geweest die is nog erger dan Osama of Mugabe
Hij wordt door de Britten geweigerd en dat zal dan wel door de moslims komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef DustPuppy het volgende:
Dit is echt heel goed voor de populariteit van Wilders helaas, dus hij is uiteindelijk wel de winnaar, of hij nou wel of niet toegelaten wordt.
Wel eerst gevisiteerd wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef trifko het volgende:
ik hoop wel dat ie wordt toegelaten, ik wil wel weten wat Engeland van hem vindt eigenlijk..
Klote jihad zelfmoord vogelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef trifko het volgende:
Ik hoor net dat er vogels in de vliegtuigmotor terecht zijn gekomen, prepare for landing.. we are going for the Amstel.
Nee dus...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Achter de douane wel lijkt me he?
Wilders doet vooral een beroep op de emoties van mensen en niet op de ratio. Dat is toch goed voor een redelijk grote achterban, blijkt maar weer. En dan vooral bij mensen die niet te veel van nadenken houden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef capricia het volgende:
Dat schreef Lemmeb ook.
Kun je nagaan hoe belangrijk inhoudelijke argumenten zijn voor een politicus...not...
Dat doen de Koran en de Bijbel ook. Oh en ook al een te grote achterban! Oh en ook nog eens mensen die liever lezen dan denken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wilders doet vooral een beroep op de emoties van mensen en niet op de ratio. Dat is toch goed voor een redelijk grote achterban, blijkt maar weer. En dan vooral bij mensen die niet te veel van nadenken houden.
Die mag dan ook meteen op stopkinderseks.com, stomme pedofiele haatbaard-zelfmoord-vogels.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:35 schreef Refragmental het volgende:
Klote jihad zelfmoord vogels
Dachten zeker 70 chickies te krijgen in het hiernamaals!
So what are you saying? That this is basically 'Battle of the Idiots'?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef tho_Omas het volgende:
Dat doen de Koran en de Bijbel ook. Oh en ook al een te grote achterban! Oh en ook nog eens mensen die liever lezen dan denken.
In veel gevallen niet eens lezen, maar slechts aannemen wat anderen zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat doen de Koran en de Bijbel ook. Oh en ook al een te grote achterban! Oh en ook nog eens mensen die liever lezen dan denken.
geweldigquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:26 schreef trifko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vlucht_terug__.html
staat ie ook op teletekst (pagina 760)..?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef snowgoon het volgende:
Vliegtuig zou nu ongeveer moeten vertrekken
Nu, snel zijn paspoort afpakken!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef trifko het volgende:
hij zit al in de lucht..![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ucht_in__.html?p=2,1
Dan zal hij rond een uur of 17.00 wel weer in Nederland zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Re het volgende:
Hij komt iig rond 14:43 Nederlandse tijd aan
Wat een tijdsverspilling voor een NLse parlementarier... Of heeft hij een halve snipperdag opgenomen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan zal hij rond een uur of 17.00 wel weer in Nederland zijn.
Netjes van de ambassadeur! En spannend ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Misschien is het wishfull thinking maar ik weet bijna zeker dat Wilders gewoon GB inkomt.quote:104 Teletekst do 12 feb
Geert Wilders onderweg naar Londen
` PVV-leider Wilders is vertrokken naar
Londen.De Britse regering heeft gezegd
hem de toegang tot het land te zullen
weigeren,maar Wilders is toch in het
vliegtuig gestapt.De maatschappij waar
Wilders mee vliegt,British Midland,
heeft hem niet geweigerd.
Wilders is uitgenodigd om zijn anti-
Koranfilm Fitna in het Britse Hogerhuis
te laten zien.De regering is bang voor
verstoring van de openbare orde.Wilders
hoopt dat de Britten zich bedenken na
alle ophef van de laatste dagen.
De Nederlandse ambassadeur in Londen is
aanwezig op luchthaven Heathrow.Hij zal
Wilders als het nodig is bijstaan.
Lijkt me niet dat hij dat gaat doen. Dat zou wel voor erg veel opschudding zorgen en ik denk niet dat hij zijn leven hiervoor wil opofferen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef Pool het volgende:
Hoe laat ging Wilders nu precies het vliegtuig kapen en zich in de Big Ben boren?
haha, wat grappigquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef Pool het volgende:
Hoe laat ging Wilders nu precies het vliegtuig kapen en zich in de Big Ben boren?
Daardoor krijgt hij wel een bak met geld ..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef Chooselife het volgende:
Het is zo ongeveer de geenstijl.nl onder de politici hè, die Wilders.
Tendentieus, ongefundeerd, nodeloos kwetsend en een grote horde schreeuwende pubers als achterban.
Doorsturen naar Gitmo waar hij zo'n grote voorstander van is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef Lemmeb het volgende:
En nu maar hopen dat Wilders in de UK wordt opgepakt en een week of wat achter slot en grendel verdwijnt. Gevangengenomen dissidenten doen het altijd erg goed bij de kiezer.
Ik vraag me af of hij dan inderdaad een nieuwe tijdelijke woning krijgt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Re het volgende:
Hij komt iig rond 14:43 Nederlandse tijd aan
Ben jij onze verslaggever ter plaatse?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
rechtsvooraan zit ie (blond haar).
Omdat als je het omdraait zo smerig klinkt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom is het een 'lord'?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben jij onze verslaggever ter plaatse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |