"Het parlement" heeft Wilders ook niet uitgenodigd, bij mijn weten, hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ons parlement Osama hier niet voor zal uitnodigen.
Nee maar zo gedraagt hij zich uiteraard welquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef capricia het volgende:
"Het parlement" heeft Wilders ook niet uitgenodigd, bij mijn weten, hoor!
hij claimt zelf een organisatie te leiden die hier op de lijst terreurorganisaties staatquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat terwijl Osama nergens voor veroordeeld is.
Hehequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef snowgoon het volgende:
Volgens GeenStijl kan Wilders niet eens vanaf Schiphol vertrekken omdat het ticket is geblokkeerd door de vliegmaatschappij!
Hij zal nu toch zo ongeveer wel aan het inchecken zijn? Zijn vlucht is over een uurtje...quote:
Dat claimt ie op diverse bandjes met verschillende kleuren baard, verschillende stemmen etc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij claimt zelf een organisatie te leiden die hier op de lijst terreurorganisaties staat
dan ben je al snel onwelkom ja
YES! Ik hoop echt dat Wilders gaat regeren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Lemmeb het volgende:
Wilders heeft nu al gewonnen. Wat er ook gebeurt. Dat worden weer 2 zetels extra bij de eerstkomende peilingen. Om nog maar niet te spreken van de collectieve verontwaardiging in de UK.
Oh God, ben jij er zo één. Lange tenen, grote mond. Iedereen die het niet met jou eens is staat op 1 lijn met Wilders.. juist ja. Ik ben niet onnodig aan het vergelijken. De ene wordt aangeklaagd voor wat hij zegt, de andere uitgenodigd om hier te komen spreken. Is dat een onnodige vergelijking?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bekijkt het juist niet objectief, maar bent onnodig aan het vergelijken - net als Wilders dat doet. Wat dat betreft sta je geheel op 1 lijn. Er MOET helemaal niet gekozen worden, ergo mijn vrijheid hoeft niet ingeperkt te worden en andere mensen hoeven niet dood. Die tweedeling wordt gemaakt door aanhangers welke claimen dat er een strijd gaande is op dat niveau. "Als wij moslims niet beperken in hun rechten, dan .. etc". Jij gaat daar in mee en komt dan met die achterlijke vraag van je.
Waarom dat in vredesnaam?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
YES! Ik hoop echt dat Wilders gaat regeren.
En de gekoloniseerde moslimlanden al eeuwen voor Engeland. Oog om oog, tand om tand.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
De UK is al jaren gezwicht voor de moslims...
Wat zou dat een vertoning worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
YES! Ik hoop echt dat Wilders gaat regeren.
Als hij echt veel zetels wil halen moet hij op zijn minst een keertje overlijden...dat doet het altijd erg goed bij verkiezingen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Lemmeb het volgende:
Wilders heeft nu al gewonnen. Wat er ook gebeurt. Dat worden weer 2 zetels extra bij de eerstkomende peilingen. Om nog maar niet te spreken van de collectieve verontwaardiging in de UK.
Die brachten beschavingquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En de gekoloniseerde moslimlanden al eeuwen voor Engeland. Oog om oog, tand om tand.
Dan is het in ieder geval daarna voorbij. Overigens is zijn stijging in zetels meer te wijten aan het falen van mark rutte en van verdonk dan aan de politieke kwalificaties van wilders zelf.quote:
Ja, zeker als het gaat om iemand die hier nooit gesproken heeft en in dit land dus nooit als verdachte van een strafbaar feit kan gelden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Mdk het volgende:
[..]
Oh God, ben jij er zo één. Lange tenen, grote mond. Iedereen die het niet met jou eens is staat op 1 lijn met Wilders.. juist ja. Ik ben niet onnodig aan het vergelijken. De ene wordt aangeklaagd voor wat hij zegt, de andere uitgenodigd om hier te komen spreken. Is dat een onnodige vergelijking?
Wat dus mijns inziens al een kwalijke gedachte is. Ik zou daar nooit aan durven denken, nooit aan willen zitten. Die situatie dient ten alle tijde vermeden te worden.quote:Bovendien schrijf ik schrijf 'ALS ik moet kiezen', dus niet DAT je moet kiezen. (Let vooral op het woordje als, erg belangrijk in dit zinsverband). Begrijpend lezen is moeilijk he?
Die beschuldiging was gebaseerd op je ontwijkende gedrag na mijn vaststelling van een aantal feiten omtrent Wilders.quote:Die vraag die jij achterlijk vindt komt voort uit jouw beschuldiging dat ik bagatelliseer (wat ik achterlijk vind). Ik kaatste hem namelijk rechtstreeks terug.
Ja, maar elke seconde dat die gast het land bestuurd is een seconde die we ons niet kunnen veroorloven.quote:
is er een gouden standaard waar je je aan moet houden bij dit soort berichten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat claimt ie op diverse bandjes met verschillende kleuren baard, verschillende stemmen etc.
Ik zeg Indonesiëquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Triggershot het volgende:
En de gekoloniseerde moslimlanden al eeuwen voor Engeland. Oog om oog, tand om tand.
Dat zal hij inmiddels wel gedaan hebben neem ik aan..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij zal nu toch zo ongeveer wel aan het inchecken zijn? Zijn vlucht is over een uurtje...
Ik zeg Poncke Princenquote:
Ach, hij moet concessies doen. Ik ben eerder benieuwd wat voor taferelen dat gaat zorgen bij de formaties van een kabinet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, maar elke seconde dat die gast het land bestuurd is een seconde die we ons niet kunnen veroorloven.
Ik wil best gelijk krijgen, maar niet op die manier!
Zonder de Engelsen was het zeker een verzorgingsstaat geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Jij bent zeker nooit in India geweest.
Of in een lek bootje...een idee wat ik in andere topics op Fok! opgedaan heb.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zal hij inmiddels wel gedaan hebben neem ik aan..
Gaat nog leuk worden vanmiddag.![]()
* venomsnake denkt dat Wilders bij aankomst in Londen op het eerste vliegtuig terug wordt gezet.
Op z'n minst dezelfde stem gebruiken, anders is het allemaal wat dubieus natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
is er een gouden standaard waar je je aan moet houden bij dit soort berichten?
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Of in een lek bootje...een idee wat ik in andere topics op Fok! opgedaan heb.
Jij en ik... morgen, trainingskamp in Pakistanquote:
Het werd tijd verdommequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Triggershot het volgende:
Belanda, provincie van de Indonesische moslim republiek. Klinkt goed.
En heel vaak 'Allah is groot' en 'als Allah het wil' en dat soort zinnen gebruiken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
Op z'n minst dezelfde stem gebruiken, anders is het allemaal wat dubieus natuurlijk.
Door toch te gaan of het althans te proberen zet Wilders ze wel echt voor het blok en daar doet hij zeker goed aan. Het is lichtelijk vreemd om een volksvertegenwoordig vanuit de EU te weigeren, ook al zijn de denkbeelden van hem verschillend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Lemmeb het volgende:
Hij was hier vorige maand, in Rotterdam: sjeik Yasinquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zeker als het gaat om iemand die hier nooit gesproken heeft en in dit land dus nooit als verdachte van een strafbaar feit kan gelden.
[..]
Wat dus mijns inziens al een kwalijke gedachte is. Ik zou daar nooit aan durven denken, nooit aan willen zitten. Die situatie dient ten alle tijde vermeden te worden.
[..]
Die beschuldiging was gebaseerd op je ontwijkende gedrag na mijn vaststelling van een aantal feiten omtrent Wilders.
Insha'Allah.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En heel vaak 'Allah is groot' en 'als Allah het wil' en dat soort zinnen gebruiken.
Het werd tijd. Zoals al eerder in dit topic is aangegeven, is er een duidelijk verschil tussen vrijheid van meningsuiting en continu botte-ongenuanceerde-xenofobe-onzin verspreiden. Als je in de politiek actief bent dan behoor je je zo te gedragen. Kies je ervoor om dit niet te doen dan moet je niet vreemd opkijken als je precies hetzelfde behandelt wordt als haatbaard-moslim-predikers.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef John.Milton het volgende:
Het is lichtelijk vreemd om een volksvertegenwoordig vanuit de EU te weigeren, ook al zijn de denkbeelden van hem verschillend.
het is maar wat je wilt horen..quote:
quote:Wilders richting gate
AMSTERDAM - UPDATE 12.45 Geert Wilders heeft de VIP-ruimte op Schiphol verlaten en is op weg naar de gate. De PVV-leider gaat ervan uit dat hij binnen enkele ogenblikken gewoon in het vliegtuig naar Engeland zit. Hij reageert daarmee op geruchten dat hij zou worden geweigerd op de vlucht van British Midlands naar Londen. "Ik weet van niks", aldus de PVV-leider.
Ik had het ook over hem, je maakt dus inderdaad een rare vergelijking.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Mdk het volgende:
Hij was hier vorige maand, in Rotterdam: sjeik Yasin
Je maakt die vergelijking, zelfs na mijn post, dat is gewoon ontwijkend gedrag - omdat je de essentie waar het in de realiteit om gaat, niet wil bespreken.quote:Lees jij geen topic voordat je erin gaat posten en mensen beschuldigen ofzo? Want je maakt jezelf nu volkomen belachelijk. Denk je dat ik zomaar ineens dacht om die vergelijking te maken ofzo?
Die Sjeik is niet vervolgd in Nederland, omdat hij geen uitspraken heeft gedaan in Nederland. Nederland heeft daarnaast ook geen wet om hatemongers buiten te laten. In die zin bagetalliseer je de uitspraken van Wilders door te claimen dat andere mensen "ergere" dingen zeggen terwijl we nu toch echt in een topic zitten die over hem gaat en niet over anderen.quote:Ik trok eerder in het topic de vergelijking dat Wilders wordt vervolgd voor zijn uitspraken om een groep mensen aan vrijheden in te perken terwijl die sjeik (die oproept homo's de doodstraf te geven en meer..) wordt uitgenodigd om hier in Nederland te komen spreken. Ik bagatelliseer dus niet de uitspraken van Wilders maar ik geef aan dat ik die van de sjeik kwalijker vind.
Ze zouden het hem bij het inchecken wel al hebben laten weten als hij echt niet mee mochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef capricia het volgende:
Ah, hij begeeft zich al richting gate.
(telegraaf)
dan is tei iig al voorbij de incheck balie (of hij heeft een e-ticket)quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef capricia het volgende:
(telegraaf)
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef capricia het volgende:
(telegraaf)
[..]
Inderdaad, onzinbericht van Geenstijl dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ze zouden het hem bij het inchecken wel al hebben laten weten als hij echt niet mee mocht
Ja, hij heeft zijn ticket al!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef Re het volgende:
[..]
dan is tei iig al voorbij de incheck balie (of hij heeft een e-ticket)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |