Ik moest lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Omdat als je het omdraait zo smerig klinkt.
Sinds de reform van 1999 worden de Lords, op een stuk of 90 na, gekozen.quote:
Wil ie daar blijven dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het feit dat ie toegelaten wordt tot het vliegtuig geeft wel aan dat ze hem gewoon Engeland binnen laten. Gezien de boetes die een luchtvaartmaatschappij krijgt, op het moment dat ze iemand meenemen die geen toegang heeft, denk ik dat BMI gebeld heeft met de imigratiedienst in Engeland.
ik zie wel een cameraman.quote:
ik denk dat BMI gewoon de verantwoordelijkheid over wil laten aan de Britse autoriteiten in dit geval.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het feit dat ie toegelaten wordt tot het vliegtuig geeft wel aan dat ze hem gewoon Engeland binnen laten. Gezien de boetes die een luchtvaartmaatschappij krijgt, op het moment dat ze iemand meenemen die geen toegang heeft, denk ik dat BMI gebeld heeft met de imigratiedienst in Engeland.
Anders krijgen ze een rechtszaak aan hun broek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik denk dat BMI gewoon de verantwoordelijkheid over wil laten aan de Britse autoriteiten in dit geval.
bij meer gebruikelijke zaken als het ontbreken van een visum dan nemen ze zo'n persoon niet aan boord.
Je weet dat daar niets van bewezen is, dat die man nooit aangeklaagd is maar wel dik 3 jaar in de gevangenis heeft gezeten en sindsdien onder heel streng huisarrest staat ? En waarvoor, omdat die in het kader van zijn werk, fondsen werven voor humanitaire organisaties, met mensen heeft gesproken waarvan later bleek dat ze banden zouden hebben met terroristen ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef damian5700 het volgende:
Op zijn beurt heeft Lord Ahmed drie jaar geleden Mahmoud Abu Rideh, een Palestijn die fondsen verwerde voor organisaties gelieerd aan al-Qaeda, in de Westminster uitgenodigd.
Niet bepaald onvoorspelbaar.
In Europa is er vrijheid van transport van mensen en goederen, dus ook met GB... dit is niet met de islamitische landen, waar een dusdanige regering is (over het algemeen) dat het ook niet verstandig is om daar vrij verkeer van goederen en mensen te hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:01 schreef sp3c het volgende:
Wilders wil dus naar de UK, ok daar kan ik inkomen, maar de UK zegt 'nee man, nu ff niet we hebben genoeg aan ons hoofd hier' vervolgens zegt Wilders ... mwah ik ga toch, hopelijk veranderen ze van gedachten
0w, de ironie
als de regels hem niet bevallen moet hij terug naar zijn eigen land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |