En dat die buurt slecht is, komt door moslims? Laat me niet lachen kerel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving. Wilders heeft gewoon gelijk. Ik zelf woon in een wijk met dik meer dan de helft niet-westers allochtonen (bron: CPB) en niet gehoeel ontoevallig staat deze buurt ook in de top-3 van de slechtste buurten van Nederland.
Ik weet hoe het balletje rolt, en Wilders is gelukkig een vent met ballen in de politiek, die ook weet hoe het balletje rolt en er wat van durft te zeggen.
Iedereen durft wat te zeggen, maar dan moet er nog wel wat zinnigs uitkomen. Iemand die een loopje neemt met mensenrechten, die groepen wilt achterstellen, die hen rechten wil afnemen en bewust wil discrimineren is per definitie verwerpelijk. Hoe groot zijn ballen ook mogen zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving. Wilders heeft gewoon gelijk. Ik zelf woon in een wijk met dik meer dan de helft niet-westers allochtonen (bron: CPB) en niet gehoeel ontoevallig staat deze buurt ook in de top-3 van de slechtste buurten van Nederland.
Ik weet hoe het balletje rolt, en Wilders is gelukkig een vent met ballen in de politiek, die ook weet hoe het balletje rolt en er wat van durft te zeggen.
Yep. Ik weet hoe ze zijn omdat ik ertussen ben opgegroeid. Niet allemaal uiteraard, maar de algemene mentaliteit is wel zeer anti-Westers.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En dat die buurt slecht is, komt door moslims? Laat me niet lachen kerel.
Hoe kun jij dat in godsnaam zeggen over een andere fok!kerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Onzin. Jij weet niet wat er speelt in de samenleving.
quote:Wilders mogelijk met eerste vlucht terug
Uitgegeven: 12 februari 2009 11:37
Laatst gewijzigd: 12 februari 2009 12:11
LONDEN - PVV-leider Geert Wilders komt donderdagmiddag vermoedelijk het vliegtuig nog wel in, maar na landing op de luchthaven London Heathrow wordt hij geweigerd en teruggestuurd naar Nederland.
Dat blijkt uit navraag bij de douane in Groot-Brittaniė en luchtvaartmaatschappij British Midland.
Een woordvoerder van de UK Border Agency weigerde donderdag in te gaan op het geval-Wilders. ''We doen nooit uitlatingen over individuele personen'', aldus de zegsman.
''Maar in zijn algemeenheid geldt dat we mensen direct na aankomst op Britse bodem terugsturen, wanneer de regering heeft besloten dat ze het land niet in mogen. Ik kan niet zeggen wat er in dit specifieke geval gaat gebeuren.''
Ik weet ook hoe Nederlanders zijn, ik ben er tussen opgegroeid. Wat een argument. Om te huilen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Yep. Ik weet hoe ze zijn omdat ik ertussen ben opgegroeid. Niet allemaal uiteraard, maar de algemene mentaliteit is wel zeer anti-Westers.
Dat is nog steeds geen verband met waarom die wijk zo slecht is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Yep. Ik weet hoe ze zijn omdat ik ertussen ben opgegroeid. Niet allemaal uiteraard, maar de algemene mentaliteit is wel zeer anti-Westers.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
Geenstijl maakt altijd haar eigen nieuws, totdat het tegendeel is bewezen.
Ik poep op Geenstijl.
Het kip en het eiquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Net als hijzelf ook wil doen met haatzaaiers..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef snowgoon het volgende:
Hoe dan ook, het zal een mooi circus worden
[..]
Dat is net zo achterlijk als redeneren dat het mij niks zou kunnen schelen omdat het niks met mij te maken heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mensen die tot de doodstraf oproepen van bepaalde bevolkingsgroepen, worden ook in Engeland geweigerd, (als ze van buiten komen). Die wet geldt dus gewoon voor hatemongers over het algemeen. Ik heb liever inderdaad dat mijn vrijheden niet ingeperkt worden, wat is dat nou weer voor achterlijke vraag.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef snowgoon het volgende:
Hoe dan ook, het zal een mooi circus worden
[..]
Spannend.quote:Ik kan niet zeggen wat er in dit specifieke geval gaat gebeuren
och ... 1x AGM-114 Hellfire kost geloof ik 60.000 euro?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef capricia het volgende:
[..]
En alle beveiliging is voor kosten van de Nederlandse staat...
Ja!quote:
Je bekijkt het juist niet objectief, maar bent onnodig aan het vergelijken - net als Wilders dat doet. Wat dat betreft sta je geheel op 1 lijn. Er MOET helemaal niet gekozen worden, ergo mijn vrijheid hoeft niet ingeperkt te worden en andere mensen hoeven niet dood. Die tweedeling wordt gemaakt door aanhangers welke claimen dat er een strijd gaande is op dat niveau. "Als wij moslims niet beperken in hun rechten, dan .. etc". Jij gaat daar in mee en komt dan met die achterlijke vraag van je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef Mdk het volgende:
[..]
Dat is net zo achterlijk als redeneren dat het mij niks zou kunnen schelen omdat het niks met mij te maken heeft.
Ik kan namelijk de zaken objectief bekijken in tegenstelling tot jou! Als ik namelijk zou moeten(lees!!) kiezen tussen beide kwaden: Doodstraf van groepen mensen of het inperken van vrijheden van groepen mensen zou ik zonder twijfel kiezen voor het laatste.
Osama heeft vast ook nog wel wat filmpjes waar hij hier in het parlement over wil debatteren..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
och ... 1x AGM-114 Hellfire kost geloof ik 60.000 euro?
staat een grotere prijs op zijn hoofd dus das wel rendabel
Met dat verschil dat ons parlement Osama hier niet voor zal uitnodigen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Osama heeft vast ook nog wel wat filmpjes waar hij hier in het parlement over wil debatteren..
whehehequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Osama heeft vast ook nog wel wat filmpjes waar hij hier in het parlement over wil debatteren..
Dat terwijl Osama nergens voor veroordeeld is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ons parlement Osama hier niet voor zal uitnodigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |