Hij legt het altijd fijn uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef rubbereend het volgende:
Robert Dijkgraafdie heb ik nog op Lowlands gezien
erg boeiend college
Ik vind het doorvragen erg goed, alleen de toon en de manier waarop.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Suko het volgende:
[..]
Yep, doorvragen kan soms pijnlijk zijn, heerlijk.
Ja jee, daarvoor is ze 'ingehuurd.' Ik hou er van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het doorvragen erg goed, alleen de toon en de manier waarop.
Ik ben alleen bang dat het een gevalletje "He, jammer, had de BBC het nou maar gedaan..." gaat worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef Samsonneke het volgende:
Lijkt me wel een interessant programma, dat over DarwinPotentie heeft het in ieder geval wel.
Zeer zeker!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef Samsonneke het volgende:
Lijkt me wel een interessant programma, dat over DarwinPotentie heeft het in ieder geval wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Suko het volgende:
Op teletekst stond ook als gast cabaretier Diederik Ebbinge, die had vanmorgen een heftige column op radio 1, ik viel zowat van m'n stoel....
"de EO neemt wraak"quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Sargon het volgende:
Kutwijf met kutstem
Heeft hij zich ondertussen geschoren? Ik zie geen baard meer nmlkquote:
Was een fragment uit de jaren 70quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft hij zich ondertussen geschoren? Ik zie geen baard meer nmlk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |