Ik meen me kunnen te herinneren dat een definitie of iets als apparaat goed te gebruiken/ontworpen is dat het ziekenhuis proof moet zijn. Bij deze is dat weer bevestigdquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo van die moderne snufjes.
[..]
Nieuwe topics openen. Deze week al drie.
Als je er rekening mee houdt dat ik deze WOZ-waarde ook volgend jaar bij mijn aangifte inkomstenbelasting moet vermelden dan kan dat in totaal (met de OZ-aanslag er dus bij voor dit jaar) ¤ 200 ą ¤ 250 verschil maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Om hoeveel geld gaat het? Voor een paar tientjes ben ik te lui, maar als het om een paar honderd euro gaat...dat zijn toch wel wat whiskytjes.
quote:
We houden evengoed nog wel van je hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ja ja, ik doe het allemaal fout.![]()
Ik ben al weg.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We houden evengoed nog wel van je hoor
quote:Today, my sister teased me about being a mistake baby. When I told my mom what my sister said, her response was "I still love you anyway". FML
quote:
Zoals deze?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat de lieve, grote ogen niet te zien zijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat de lieve, grote ogen niet te zien zijn.
Dat kan ik niet zien van de buitenkant.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Deze heeft geen strik om z'n eitjes toch?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan die paashaasfoto.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie tijdens een schaakspelletje zonet:
"Maar het was wel spannend he! Je dacht even dat je ging verliezen!"
'Nee, jij dacht even dat je ging winnen'
Wait... whutquote:Nem, vertel haar nog eens dat je écht wel meerdere koninginnen kunt hebben. Ze is het vergeten.
quote:12.6
Het is verboden de tegenstander, op welke wijze dan ook, af te leiden
quote:Als een pion de rij, het verst van zijn beginpositie verwijderd, bereikt, dan moet hij, als deel van dezelfde zet, worden vervangen door een nieuwe dame, toren, loper of paard van dezelfde kleur. De keuze van de speler is niet beperkt tot stukken die eerder zijn geslagen. Deze vervanging van een pion door een ander stuk wordt "promotie" genoemd. Het nieuwe stuk functioneert onmiddellijk.
Dat is ook waarom ik hoop dat Bert van Marwijk volgend jaar glashard faalt in Zuid-Afrika, zodat Jan Mulder weer een oproep tot stenigen uitbrengt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Net laatste 10min van voetbal gezien (Tunesie tegen Oranje). Ik dacht met weemoed terug aan het mooiste voetbal dat ik Oranje ik jaren heb zien spelen, want dat was dit nietIk neem jullile mee naar het EK van 2008
Inderdaad ja, lees die nog maar eens goed door voordat je weer een spelletje schaak voorstelt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Soempie het volgende:
Bron: http://www.schaakbond.nl/(...)-voor-het-schaakspel
Ik denk dat ze zelf de uitslag nog niet heeft...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Komt MaJo nog een update doen over het ziekenhuis?
Er wordt hier actief geschaakt, maar iedereen speelt voor wit of zwart en het is correspodentieschaak dat nog langer duurt dan de levensduur van Harriet het schildpad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lees die nog maar eens goed door voordat je weer een spelletje schaak voorstelt!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lees die nog maar eens goed door voordat je weer een spelletje schaak voorstelt!
Hmm...laat ik het eens even goed teruglezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:17 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ze zelf de uitslag nog niet heeft...
Ik weet niet wat ik van jouw fobo moet denken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Omdat de andere dingen meer tijd nodig hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
Hmm, een echo geeft direct resultaat. Ik snap niet waarom ze pas over een maand weer naar haar huisarts kan.
Je had overigens nog een leuk raadsel gemist. Die met onbekende nummer 1 die het met onbekende nummer 2 wilde doen, maar onbekende nummer 2 wilde een akkoord met onbekende nummer 3.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat de andere dingen meer tijd nodig hebbenMaar als er echt iets ergs is zouden ze dat wel laten weten toch?
Net naar the Levellers geweest, puik concert
Yupquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef wyccie het volgende:
Oh, je had ook een feceskweek, hč?
Ik zag het jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had overigens nog een leuk raadsel gemist. Die met onbekende nummer 1 die het met onbekende nummer 2 wilde doen, maar onbekende nummer 2 wilde een akkoord met onbekende nummer 3.
Die vraag was eigenlijk ingestudeerd, hoewel ik geen acteur ben en ook geen carričre daartoe wil ambiėren heb ik een bewondering voor improvisatiecomedy.quote:
Dat kan inderdaad, in theorie zelfs 9.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Wiebelkont het volgende:
Nem, vertel haar nog eens dat je écht wel meerdere koninginnen kunt hebben. Ze is het vergeten.
Je kan dus een pion vervangen door een koningin, zelfs al heb je de originele koningin nog. Hiervoor gebruik ik vaak een toren ondersteboven.quote:Als een pion de rij, het verst van zijn beginpositie verwijderd, bereikt, dan moet hij, als deel van dezelfde zet, worden vervangen door een nieuwe dame, toren, loper of paard van dezelfde kleur. De keuze van de speler is niet beperkt tot stukken die eerder zijn geslagen. Deze vervanging van een pion door een ander stuk wordt "promotie" genoemd. Het nieuwe stuk functioneert onmiddellijk.
Helemaal correct, Wiebel. Maar wie had er ook alweer 2x van mijn verloren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Wiebelkont het volgende:
Nem, vertel haar nog eens dat je écht wel meerdere koninginnen kunt hebben. Ze is het vergeten.
Vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ga jij je maar storten op de strategieėn voor Risk.
Misschien correspondentieschaak, waar dan ook?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ga jij je maar storten op de strategieėn voor Risk.
Die is al zeer oud, maar ok zeer leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 05:19 schreef lubje25 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb voor het eerst sinds ik het jaren geleden zag weer een stukje stand-up comedian gezien van the Comedy Factory. Ik lag weer helemaal in een deuk en vraag me af of jullie het ook wel voor te lachen vinden.
Als dit al eerder gepost is dan mag u deze post als niet gepost beschouwen![]()
jaja, dat zei ik toch alquote:Op donderdag 12 februari 2009 05:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die is al zeer oud, maar ok zeer leuk
In een topic dat nu weg is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, waar en waarom werd je een bokworst genoemd?
Awquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:47 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Kusjes van Jair, die heel lief was gisteravond. Heeft alleen geslapen en gedronken bij z'n mama, en verder heel zoetjes geweest. Kijkt met grote ogen naar de wondere wereld, en heeft daarmee z'n papa helemaal betoverd
Dat vraagt natuurlijk om een foto-updatequote:Op donderdag 12 februari 2009 08:47 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Kusjes van Jair, die heel lief was gisteravond. Heeft alleen geslapen en gedronken bij z'n mama, en verder heel zoetjes geweest. Kijkt met grote ogen naar de wondere wereld, en heeft daarmee z'n papa helemaal betoverd
We zullen gauw weer foto's spammen uploadenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een foto-update![]()
Heb je de videocamera al onder controle, pap?
Kom gauw langs, bel maar met Tinuviel, die vindt dat vast gezelligquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:00 schreef MaJo het volgende:
Awhij heeft mij ook betoverd, was helemaal in de wolken donderdag
ik ga weer een dagje Lushen vandaag
Thanksquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We zullen gauw weer foto's spammen uploaden![]()
Succes vandaag met het schoonmaken en verhuizen - de foto's zien er echt goed uit
Hey die ken ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 05:19 schreef lubje25 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb voor het eerst sinds ik het jaren geleden zag weer een stukje stand-up comedian gezien van the Comedy Factory. Ik lag weer helemaal in een deuk en vraag me af of jullie het ook wel voor te lachen vinden.
Als dit filmpje recentelijk gepost is dan mag u deze post als niet gepost beschouwen![]()
Is je ezel al helemaal in kannen en kruiken nu?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey die ken ikMaar hij blijft leuk
Heb je die over Koninginnedag van hem al gezien? It's so true
Ik moet eigenlijk naar buiten om foto's te maken maar heb geen zinOndanks dat het best mooi weer is
Ben maar begonnen met een andere herkansing: Flash opdracht
Ik had wel e.e.a. gehoord v.w.b. de groep die je inzet niet helemaal OK vond of zoiets, maar de afloop heb ik dus gemist...quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh had je dat gemist? Ben uit de groep geschoptVanwege 'gebrek aan inzet'. Heel gesprek met de docent gehad, krijg waarschijnlijk gewoon m'n cijfers en zo niet dan kan ik dat opvangen dmv een essay
Werchter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh: Oasis, Kings of Leon, Bloc Party, Dave Matthews Band, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Elbow, Amy Macdonald, The Streets en Mastodon bovenop Coldplay, Metallica, Placebo en The Killers
Ik zit te twijfelen tussen werchter en Roskildequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, vergeten: ja, werchter
Ik ga binnenkort zeker een kaartje halen
Weet ik nog niet. Voorlopig 3 denk ik (A en C).quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen werchter en Roskildeeven lien vragen of ze zin heeft. Ga je met een grote groep?
Ik dacht ook coldplayquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Voorlopig 3 denk ik (A en C).
Is er al een stukje programma van Roskilde bekend?
Ja ik zie het net. Coldplay en Madness. De rest heb ik echt nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht ook coldplaygaan jullie met de auto dan?
Meerij maken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik zie het net. Coldplay en Madness. De rest heb ik echt nog nooit van gehoord.
Waarschijnlijk wel ja
quote:
Dan zijn we met z'n 5-en. Maar ik kan denk ik wel een auto lenenquote:zal even lien smsen
Weet niet of ze wil maar ik wil welquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn we met z'n 5-en. Maar ik kan denk ik wel een auto lenen
Strak planquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet niet of ze wil maar ik wil wel
Oeh auto lenen zou tof zijn. Misschien willen er wel meer mee dan. Kan sowieso ook Irien vragen, die heeft ook een auto
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Strak plan
Altijd handig om backupplannen te hebben.
-edit- en sowieso gezellig als ze meegaat natuurlijk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]ik heb ze allebei gesmst, laat het weten als ik wat hoor
Is dit een test?quote:ik krijg er helemaal zin inis het met mijn verjaardag trouwdens?
Nee geen testquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Is dit een test?
Nee, je bent de 6e al thuis.
WTF, Limp Bizkit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh: Oasis, Kings of Leon, Bloc Party, Dave Matthews Band, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Elbow, Amy Macdonald, The Streets en Mastodon bovenop Coldplay, Metallica, Placebo en The Killers
On February 11, 2009, Durst posted on his Twitter account the message "1am pacific time- limpbizkit.com tonight". The site was up and running for the first time in years and confirmed the return of Wes. Through a chatroom on the homepage, Fred Durst confirmed live on Twitter that the original Limp Bizkit line up would be returning. He continued to chat live with fans for a little over an hour adding that a worldwide tour and new album is currently in the works.quote:
Nou ja dat was dus de afloopquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had wel e.e.a. gehoord v.w.b. de groep die je inzet niet helemaal OK vond of zoiets, maar de afloop heb ik dus gemist...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Redleader, maak je nog de naam bekend in OUD?
Jair staat nu nog onder schulnaam Nemo in de OP van het babietjestopic
En beterschapquote:we zijn verkouden hier, dus mag eventjes niet kroelen met mini-Jair
Hopelijk volgende week wel weer
Correct, maar wel vriendenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, je hebt toch helemaal geen rijbewijs?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Dat doet Jair ook - honger = borst-zoekbeweging, man of vrouw maakt niet uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteravond het baby'tje van mn vrienden vastgehouden![]()
![]()
Ook echt een schatje.... En toen ie bij mn vriend op de arm lag ging hij de borst zoeken
Toen we de deur uit waren ging ik meteen bedelen om ook een kindje![]()
En, wat was het antwoord?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Coldplayquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht ook coldplaygaan jullie met de auto dan?
Kun je heel eenvoudig opzoeken op de PC.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee geen testweet dat je weet wanneer ik jarig ben
en het valt altijd rond die tijd, maar geen idee wat voor dag ik jarig ben dit jaar
Nog bedankt voor de tip, nu heb ik er ook in gepost.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat er een topic in je AT verschijnt en dat je denkt: wįįrom heb ik daarin gepost![]()
leuke namen voor je plasser
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Waarom is het breaking news dat Wilders is teruggestuurdHad iemand iets anders verwacht
Ze hebben het gezegd, dat die eikel zo eigenwijs en arrogant is om een politiek statement wilde maken door wel te gaan is toch echt zijn probleem
En ik ben in principe er tegen dat hij daar niet welkom is maar ik snap de redenatie van Engeland wel
Kan jij niet eens een keer gewoon een weekje heel blijven ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
Ik moet morgen met mijn verstandskies laten trekkenhad last van mijn kies dus net naar de tandarts, blijkt mijn verstandskies half afgebroken te zijn
en het doet auw
ik heb altijd geroepen dat ik nooit meer een verstandskies laat trekken want de vorige keer was zwaar traumatisch. Ik voelde ondanks de verdoving alles en viel zowat flauw van de pijn![]()
Ik wil niet
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan jij niet eens een keer gewoon een weekje heel blijven ?
Een hoop rekeningen in de vorm van Royalties die je moet dokken, copyright, successierechten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet hier een roman c.q. serie over schrijven, wie weet hoeveel me dat zal opleveren.
Je vriend wil voorlopig alleen oefenen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij kan dat wel als het ontstoken is ofzo, maar dan had je de pijn waarschijnlijk eerder gemerkt dan de koorts. Misschien dat wyccie hier meer over kan vertellen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feesthet gekke is dat ik helemaal niet gemerkt heb dat ie is afgebroken. Gister begon het pijn te doen en toen ik voelde merkte ik dat er een heel stuk weg was
zou daar ook de koorts van kunnen komen misschien?
Nou, het is misschien wel mogelijk, maar je hebt best wel vaak koorts gehad en ook andere dingen die waarschijnlijk niks met die kies te maken hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feesthet gekke is dat ik helemaal niet gemerkt heb dat ie is afgebroken. Gister begon het pijn te doen en toen ik voelde merkte ik dat er een heel stuk weg was
zou daar ook de koorts van kunnen komen misschien?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je vriend wil voorlopig alleen oefenen?
Evil you!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar ik zal binnenkort eens een 'grapje' maken over spiraaltje laten verwijderen, kijken hoe ie dan piept
holy shit weequote:Does your Pepsi lack pep? Is your Coke not the real thing? India's Hindu nationalist movement apparently has the answer: a new soft drink made from cow urine.
The bovine brew is in the final stages of development by the Cow Protection Department of the Rashtriya Swayamsevak Sangh (RSS), India's biggest and oldest Hindu nationalist group, according to the man who makes it.
Om Prakash, the head of the department, said the drink – called "gau jal", or "cow water" – in Sanskrit was undergoing laboratory tests and would be launched "very soon, maybe by the end of this year".
"Don't worry, it won't smell like urine and will be tasty too," he told The Times from his headquarters in Hardwar, one of four holy cities on the River Ganges. "Its USP will be that it's going to be very healthy. It won't be like carbonated drinks and would be devoid of any toxins."
The drink is the latest attempt by the RSS – which was founded in 1925 and now claims eight million members – to cleanse India of foreign influence and promote its ideology of Hindutva, or Hindu-ness.
Hindus revere cows and slaughtering them is illegal in most of India. Cow dung is traditionally used as a fuel and disinfectant in villages, while cow urine and dung are often consumed in rituals to "purify" those on the bottom rungs of the Hindu caste system.
In 2001, the RSS and its offshoots – which include the opposition Bharatiya Janata Party – began promoting cow urine as a cure for ailments ranging from liver disease to obesity and even cancer.
The movement has often been accused of using more violent methods, such as killing 67 Christians in the eastern state of Orissa last year, and assaulting women in a pub in Mangalore last month. It also has a history of targeting foreign business in India, as in 1994, when it organised a nationwide boycott of multinational consumer goods, including Pepsi and Coca Cola.
The cola brands are popular in India, now one of their biggest markets, but have struggled in recent years to shake off allegations, which they deny, that they contain dangerous levels of pesticide.
Mr Prakash said his drink, by contrast, was made mainly of cow urine, mixed with a few medicinal and ayurvedic herbs. He said it would be "cheap", but declined to give further details about its price or ingredients until it was officially launched.
He insisted, however, that it would be able to compete with the American cola brands, even with their enormous advertising budgets. "We're going to give them good competition as our drink is good for mankind," he said. "We may also think of exporting it."
Volgens mij hangt er heel van de tandarts af of je er iets van voelt. Heb in totaal twee kiezen laten trekken een keer bij de noodarts en voelde daar helemaal niks zelfs de verdovingspuit niet en een keer bij mij n eigen tandarts nou verdoving me reetquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
Ik moet morgen met mijn verstandskies laten trekkenhad last van mijn kies dus net naar de tandarts, blijkt mijn verstandskies half afgebroken te zijn
en het doet auw
ik heb altijd geroepen dat ik nooit meer een verstandskies laat trekken want de vorige keer was zwaar traumatisch. Ik voelde ondanks de verdoving alles en viel zowat flauw van de pijn![]()
Ik wil niet
Same differencequote:
Oh bahquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
en het doet auw
Ik wil niet
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan jij niet eens een keer gewoon een weekje heel blijven ?
Ik wil dan wel royaltiesquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet hier een roman c.q. serie over schrijven, wie weet hoeveel me dat zal opleveren.
Oud nieuws.. maar toch..quote:New Zealand
Russell Crowe miscalculates $US300 trillion in bailout proposal!
Submitted by Nina Sahu on Wed, 10/01/2008 - 12:26. New Zealand Russell Crowe
Wellington, October 1 : Actor Russell Crowe might have been a brilliant mathematician in ‘A Beautiful Mind’ but his proposed bailout plan for American financial crisis miscalculated 300 trillion dollars.
During his interview with talk show host Jay Leno, the ‘Gladiator’ star suggested that the US government could give America''s entire population of 300 million people a gift of 1million dollars each.
He reasoned the 300 million dollars outlay would only be a fraction of the proposed 700 billion dollars financial bailout package.
quote:We learned earlier this month that Mandy Moore and Ryan Adams decided to give their relationship another go after the two split last summer due to Adams' "allergy to the paparazzi."
Ryan must have taken a pretty strong dose of Clairitin because the couple are now getting hitched! - PerezHilton.com has confirmed.
One of Mandy's "close friends" spilled the details to Life & Style, saying, "She is so excited about their engagement but admits it's been a whirwind. She's really happy."
Mandy ping-ponged between Adams and ex-bf DJ AM last year, but the pop star turned actress must be eager to settle down and land her man for good.
We're still skeptical on just how long this will last!! Mandy's a good girl and Ryan, well, seems like a bad bad boy!
Update: Mandy herself has just confirmed to us that she and Ryan are indeed engaged.
Jij had net je kaartje op de bus gedaan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Mandy wat doe je?![]()
![]()
onwetenden hier klikken.
Ik wilde haar op valentijnsdag die zelfde vraag stellen jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij had net je kaartje op de bus gedaan?
Bummerquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wilde haar op valentijnsdag die zelfde vraag stellen ja
Echt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Same difference
[..]
Oh bahMaar wie weet heeft LB gelijk en valt het heel erg mee morgen? Succes in elk geval
[..]
[..]
Ik wil dan wel royalties
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zo'n boeiend leven hoor
Ja misschien slaat het ook nergens op, maar was een mooie verklaring geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, het is misschien wel mogelijk, maar je hebt best wel vaak koorts gehad en ook andere dingen die waarschijnlijk niks met die kies te maken hebben![]()
En niet elke keer trekken is hetzelfde he, misschien gaat het morgen wel helemaal vlekkeloos
Dat denk ik ook wel ja, maar op dit moment blijf ik nog wel even bangquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij hangt er heel van de tandarts af of je er iets van voelt. Heb in totaal twee kiezen laten trekken een keer bij de noodarts en voelde daar helemaal niks zelfs de verdovingspuit niet en een keer bij mij n eigen tandarts nou verdoving me reet![]()
Zei nog wel dat ik er de vorige keer(noodarts) niks voelde maar hij hiedl strategisch zn mond
Hoe ging het nou laatst bij jou? Ben het een beetje vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh bahMaar wie weet heeft LB gelijk en valt het heel erg mee morgen? Succes in elk geval
Dus vannacht weer voor het eerst slapen in je eigen huis?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Eindelijk verhuisd![]()
Overal nog een rotbende dus de komende tijd wordt het uitzoeken geblazen en dingen inruimen.
Papier op de ramen geplakt omdat de gordijnen er nog niet zijn
En nu lekker in bad?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Eindelijk verhuisd![]()
Overal nog een rotbende dus de komende tijd wordt het uitzoeken geblazen en dingen inruimen.
Papier op de ramen geplakt omdat de gordijnen er nog niet zijn
Ja dat gaat zo ook gebeuren. Eerst even lopenquote:
Yupquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus vannacht weer voor het eerst slapen in je eigen huis?
Ben benieuwd naar het resultaat
Ligt er aan wat de oplage is en wat je percentage is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Je hebt een roman of serie geschreven?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de oplage is en wat je percentage is.
Mijn ervaring is dat je er een jaar of 5 regelmatig van uit eten kan gaan...
Een boek, samen met 4 anderen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt een roman of serie geschreven?
over Ajax,quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een boek, samen met 4 anderen...
Tinuviel en ik zijn sinds 2 juni 2000 een stelletje. Dit jaar dus 9 jaar samenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Euh.... nou ik wil GRAAG alleen het lijkt me nog niet zo verstandig nu![]()
Hoe lang zijn Tinuviel en jij eigenlijk al bij elkaar?
Een onderdeel daarvan, ja...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
over Ajax,
als ik me niet vergis
Boek is stijf uitverkocht en heel soms kom je ze tweedehands tegen voor en hogere prijs.quote:Uit: Ravage #16, 20 dec 2002
Zinvol geweld
De F-Side tegen de rest van de wereld
Ze namen actief deel aan de Kroningsrellen in 1980 en stonden zij aan zij met de krakers in de Amsterdamse Vondelstraat. Maar er zijn meer overeenkomsten tussen de voetbalsupporters van Ajax en de radicale strijders tegen het onrecht. Is de F-side een anarchistische bende?
Longy maakt deel uit van de F-Side, een beweging die door het woordenboek der Nederlandse taal wordt omschreven als 'de fanatieke aanhang van Ajax dan wel fanatieke, niets ontziende, dikwijls ruw optredende propagandisten in het algemeen'. Om zijn reizen naar Ajax te bekostigen - indien nodig daar proletarisch winkelen, reizen, zuipen ("Drie halen, niets betalen") enzovoort meer regel dan uitzondering blijkt - werkt Longy in het boekenvak.
Hij doet er alles aan om te voorkomen dat er boeken over aartsrivaal Feyenoord worden verkocht. Van Paul van Gageldonk's Hand in Hand blijft geen kaft heel. "Het is misschien vandalisme, maar ik vind dat ik niets fout doe. Ik zie het meer als zuiveren en ik heb het idee dat ik in mijn recht sta", zegt hij in De F-Side is niet makkelijk!, een boek over kwart eeuw F-Side waarin een alternatieve kijk wordt gegeven op normen en waarden.
Welbeschouwd is de F-Side een anarchistische beweging die op eigen wijze strijdt tegen materialisme (door alles wat in de weg staat, of niet, te vernielen), individualisering (de 'alleen voor één, één voor allen'-instelling druipt van de pagina's af) en tegen de macht.
"Wij waren per definitie tegen elke vorm van controle door de gevestigde orde. Voor ons waren dat de politie, justitie en het bestuur van Ajax, nu zijn daar de stewards bijgekomen. Verder ageerden wij tegen alles was in onze ogen maar even niet kon. Je hebt een tijd gehad dat er bijna geen supporterstreinen reden. Daar hadden wij met zijn allen voor gezorgd. Als de supporterstrein om één uur moest vertrekken, dan zeiden we gewoon met driehonderd man: 'Wij gaan niet mee' en dan gingen we massaal niet mee."
Zo werd volgens supporter Sil de sociologische theorie der collectieve actie in de praktijk gebracht.
Kruisbestuiving
Een vergelijking dringt zich op met die andere zondagskinderen van de maatschappelijke onrust: de krakers, met dien verstande dat de voetbalsupporters wat minder politiek bewust waren. Terwijl krakend Nederland op zondag koevoet en hamer te hand nam om de woningnood te bestrijden, namen de F-Siders fietskettingen en stanleymessen mee om vijandelijke legioenen te bestrijden in Den Haag, Utrecht, Rotterdam en andere provinciesteden.
Een kruisbestuiving kon niet uitblijven. De F-Siders droegen hun steentje bij tijdens de kroningsrellen op 30 april 1980. De Slag om de Blauwbrug, de hevigste rel van naoorlogs Amsterdam, wordt in al z'n details beschreven. Bijna vertederend klinkt het:
"Tientallen plunderaars scharrelen in de schemerige winkel rond, slaan vitrinekasten in en komen met de vreemdste voorwerpen naar buiten. De altijd glunderende Simon komt met een broodrooster aanzetten, terwijl de niet zo snuggere David, die nota bene driehoogachter woont, met een grasmaaier rondzeult. Dennis en Michel vechten om een etalagepop die al snel uit elkaar wordt getrokken."
Een kleine drie maanden eerder vergezelden leden van de multiculturele F-Side de kraakbeweging in de stadsguerrilla rond de Vondelstraat in Amsterdam. Een cruijffiaans leerproces, zo blijkt.
"De gebeurtenis zet de hele stad in vuur en vlam en vanuit alle wijken komen sensatiebeluste F-Siders poolshoogte nemen en een handje helpen. Ze beseffen dat de politie minder onoverwinnelijk is dan het lijkt en proberen lering te trekken uit de situatie. Als krakers wel in staat zijn om pelotons ME op de vlucht te krijgen, waarom zouden F-Siders zich dan nog langer hard politieoptreden laten welgevallen."
Een etmaal later ziet de Utrechtse politie zich genoodzaakt haar wapens te trekken tijdens gevechten tussen de Utrechtse Bunnik-Side en de F-Side.
Tussen krakers en F-Siders boterde het overigens lang niet altijd. In oktober 1985 besloot een deel van de F-Side na een uitwedstrijd tegen FC Utrecht bijvoorbeeld "een vage ruzie" met krakers in de Staatsliedenbuurt te beslechten. Dat werd geen succes.
"Die krakers hadden het pand helemaal gebarricadeerd, spiralen voor de ramen, dus de stenen kwamen weer net zo hard naar buiten vliegen. Stond er eentje met een pijl en boog op het dak naar beneden te schieten met echte pijlen. Het leek als het ware wel een ontruiming en wij waren dit keer de ME."
Over de bestorming van het kraakpand Vrankrijk in het centrum enkele jaren later wordt in het boek met geen woord gerept.
Public Relations
De overeenkomsten met krakers blijven echter opvallender dan de meningsverschillen. Ajax-supporters hebben nooit iets gehad met Oranje. Terwijl de supporters van FC Utrecht, Feyenoord en FC Den Haag samen gezellig naar het succesvolle Europees Kampioenschap in Duitsland (1988) optrokken, gingen de Ajax-supporters op eigen houtje of bleven ze gewoon thuis. Vooral dat laatste. Het is niet voor niets dat het Nederlands elftal liever in De Kuip dan in de Arena (of vroeger het Olympisch Stadion) speelt.
Kale Gerrit, ooit zelfs kraker in Amsterdam-Oost, komt met een ideologische onderbouwing: "Ik was anarchist, tegen het koningshuis en al dat geluk. De hele regering kon mij aan mijn reet geoxideerd zijn. (...) Mijn moeder was behoorlijk links, heel socialistisch, heel vrij. Zo heeft ze mij opgevoed en dat opstandige heb ik altijd een beetje in mij gehad. Wij hadden schijt aan de hele maatschappij: aan de smeris, aan mensen die in de trein zaten waar wij toevallig in waren gegaan, aan iedereen."
Van alle supportersgroepen had de F-Side de laagste organisatiegraad (de kreet "F-Side maffia" is wat misleidend), de grootste afkeer van de politie en vooral ook de grootste naambekendheid.
Dat laatste kwam niet alleen door de mediagenieke naam ('F-Side' bekt honderdmaal beter dan 'Midden-Noord', 'L-Side' of 'Vak S') en het feit dat ze Neerlands bekendste club achterna reisden, maar ook door een goed ontwikkeld gevoel voor public relations. Begin 1981 hing er in De Meer tijdens een oefenduel opeens een spandoek met de tekst 'F-Side support the Yorkshire Ripper' (elders in het boek maakt supporter Manuel, wiens huis niet met schoenen mag worden betreden, overigens gewag van zijn haat jegens verkrachters) en niet veel later ging alle aandacht uit naar de tekst 'RAF, Red Army F-Side'.
De graffiti-leus 'F-Side Maffia' haalde zelfs het voetbalhandboek Spel om de bal van de Britse antropoloog Desmond Morris. In de loop der tijd deden F-Siders invallen bij Sonja op Maandag (waar antisemitische Utrecht-fans te gast waren) en Lief en Leed, waar Feyenoord-fans het moesten ontgelden.
Erkenning
De meeste F-Siders hielden plakboeken bij - anders was dit boek niet zo fraai tot stand gekomen - zoals Manuel, die de pech heeft in Enschede te wonen, waar ook fanatieke fans van FC Twente hun domicilie hebben. Door de week verlegt zijn jachtterrein zich naar een onverdachte plaats:
"Ik ging met pen en papier naar de bibliotheek, las alle kranten en schreef precies op welke krant van welke datum voor mij van belang was. Op de vrije avond van de beheerder keerde ik terug met een schaar en ging uitgebreid knippen. Ik nam van alles mee naar huis, maar was natuurlijk niet de enige die plakboeken bijhield. Ook jongens van FC Twente wilden bepaalde stukken hebben en soms waren zij mij te snel af. Ik werd helemaal wild, vooral als er stukken van Ajax weg waren. Dan zocht ik uit wie dat hadden gedaan en ik ging persoonlijk naar hun huis om het artikel terug te eisen." Het leven van een hooligan gaat niet over rozen.
Die plakboeken zijn een schreeuw om erkenning. Net als krakers hadden de F-Siders ook een soort ideaal. Weliswaar geen coherent dan wel constructief wereldbeeld vol betaalbare huurwoningen, geļntegreerde medelanders en biologische boerderijen, maar wel vol broederschap en vrienden op wie je altijd kunt bouwen. Een wereld waarin ze, tenminste voor een dag in de week, de baas zijn over de media, de treintijden, de wedstrijd (of deze het einde wel haalt als de favorieten op verlies staan) en de politie.
Het maakt van de F-Side een anarchistische bende, waarvan de leden op zondag samenscholen, terwijl ze de andere dagen beschouwen als voorbereiding en waar mogelijk de guerrilla tegen de vijand voortzetten, door boeken te vernielen, koffers van Feyenoord-spelers in het verkeerde vliegtuig te laten of door aanvraagformulieren voor de gehate voetbalpas te verzamelen, teneinde er een spandoek van te maken.
Aan creativiteit is nooit een gebrek geweest binnen de F-Side-gelederen. Aan schrijf- en archiveringstalent evenmin.
Patrick van IJzendoorn
F-Side is niet makkelijk! Uitgeverij Het Spectrum, 256 pagina's, 35 euro, ISBN 9027479615.
MaJo, lees maar nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
en het doet auw
Ik wil niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat geeft nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe ging het nou laatst bij jou? Ben het een beetje vergeten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe bureaustoel gekregen.
Voor Valentijn.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een onderdeel daarvan, ja...
[ afbeelding ]
Gaaf zeg!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boek is stijf uitverkocht en heel soms kom je ze tweedehands tegen voor en hogere prijs.
En er zijn er duizenden van verkocht...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
MaJo, lees maar nietFijn vooruitzicht dan zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Wij zijn in 1996 begonnen met het schrijven van een fanzine 'De Ajax Ster'.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
Gaaf zeg!
Ik zou het wel gaaf vinden om een boek uit te gevenMaar dan moet ik eerst eens iets schrijven
Ik ken er nog zo één en vraag me af waarom sommige mensen een gebit van staal lijken te hebben...quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Trots 0 gaatjes en vullingen telt.
Ik dronk altijd veel melkquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er nog zo één en vraag me af waarom sommige mensen een gebit van staal lijken te hebben...
Ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:Een 'echte'? Zoiets zeg maar?
[ afbeelding ]
Hoe lang heb je er last van gehad met eten enzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat geeft nietBij mij ging het goed, 2de rondje was ik in 20 minuten klaar
Gaatjes vullen bij de tandarts vind ik veel minder tof, dat duurt veel langer en ik kan niet goed m'n mond open houden (ja gek he met die verdoving erin
) moet daarom volgende week 2x heen
Maar aan de andere kant heb ik naderhand, als de verdoving eruit is, geen pijn ofzo dat scheelt wel weer natuurlijk
![]()
[..]Een 'echte'? Zoiets zeg maar?
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Gaaf zeg!
Ik zou het wel gaaf vinden om een boek uit te gevenMaar dan moet ik eerst eens iets schrijven
Ik krijg nog een plaatje van een hond van je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er last van gehad met eten enzo?
Ik wil je er ook wel één geven?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg nog een plaatje van een hond van je.
Een schaapshond zekerquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik wil je er ook wel één geven?
Waarom tussen aanhalingstekens? Tandartsen zijn heus niet zo dom om expres in jouw tong te boren zodat zij een slechte reputatie krijgen. Ik heb eens gehoord dat het lastiger is dan je denkt; sowieso werken op zo'n klein stukje, en dan ook mensen die hun tong dan af en toe omhoog duwen (speeksel doorslikken). Het is voor beiden natuurlijk schrikken, maar gelukkig geneest een tong heel snel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:15 schreef MaJo het volgende:
Die heeft ook een keer 'per ongeluk' in mijn tong geboord![]()
![]()
Voor Jair:quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat doet Jair ook - honger = borst-zoekbeweging, man of vrouw maakt niet uit![]()
Heerlijk is dat, slapen onder vers beddengoed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo mijn heerlijk grote bed opmaken
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, slapen onder vers beddengoed.
De eerste nacht in je nieuwe bed dus?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie hebben beiden gelijk.
En nu kan ik ook schuin liggen
En in de zomer steeds omrollen naar de koele kant.
Zoals Wyccie al opmerktequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De eerste nacht in je nieuwe bed dus?
Hij heeft zelfs al lang een Fok-accountquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel leuk als Jair dat kan lezen en begrijpen, maar dat komt nog.
Wat is dat nou voor rickroll?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al lang een [url=http://forum.fok.nl/user/history/109007Fok-account[/url]
Ook dat is heerlijk, gewoon thuis slapen. Toen ik na een paar maanden buitenland midden in de nacht terugkwam in Nederland en bleek dat ik geen sleutel hadquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals Wyccie al opmerkte
Vanavond verhuisd. En ik ben echt HEEL erg blij dat we nu eindelijk weer "thuis" zitten.
Kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals Wyccie al opmerkte
Vanavond verhuisd. En ik ben echt HEEL erg blij dat we nu eindelijk weer "thuis" zitten.
Je had op zijn minst naar Rick Astley kunnen linken, dan kon ik die grap waarderen.quote:
Thanksquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja.
Mooi ingerichte huiskamer trouwens.
Hier, om het goed te maken. Dubbel zo veel plezierquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had op zijn minst naar Rick Astley kunnen linken, dan kon ik die grap waarderen.
Nu is dit een kale grap.
Je mag wel vaker nieuwe liedjes in je sig zetten en hier posten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef Supersheep het volgende:
hč, wat?
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook dat is heerlijk, gewoon thuis slapen. Toen ik na een paar maanden buitenland midden in de nacht terugkwam in Nederland en bleek dat ik geen sleutel had, ben ik toch bij een vriendin gaan aanbellen omdat ik per se in mijn eigen bed wilde slapen en niet bij mijn zusje wilde logeren.
Ik heb nooit heimwee en kan me prima aanpassen aan andere omstandigheden, maar je eigen bed is het beste dat er is.
Het heeft dus nog zin ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je mag wel vaker nieuwe liedjes in je sig zetten en hier posten.
Ga je nog naar een wedstrijd van de Yankees?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef Nesle het volgende:
Zo vandaag even de laatste dingetjes gekocht voor de trip naar New York, oa wereldstekker en reisstijltangik ben er klaar voor, morgen nog even paar uurtjes op school doorbrengen en dan heb ik weer vakantie
heerlijk!
Dat snapte ik nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik belde dus bij die vriendin aan omdat zij de reservesleutel had.
Charles Groenhuizen...Amerikanen zijn wél gek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio dat de Amerikaanse instanties Sander Lantinga tijdelijk hadden vastgehouden vanwege zijn incident op Wimbledon.
Hopen dat dit je niet verder afschrikt.
Dat heeft zeker zin, vooral omdat we een beetje hetzelfde leuk vinden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef Supersheep het volgende:
Het heeft dus nog zin ook.![]()
Hoe vind je DeWolff eigenlijk? moet daar weer eens iets anders neerzetten
Ok, maar soms denk ik sneller dan ik praat/schrijf/typ. En dan sla ik dus wel eens stukken over.quote:
Als je tussen de regels doorleest, dan pik je zulke dingen gewoon opquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ok, maar soms denk ik sneller dan ik praat/schrijf/typ. En dan sla ik dus wel eens stukken over.
Komt nog, ik heb nog net de energie om vanaf mijn mobiel te fokken. Ik lig echt al half te slapen, zo moequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg nog een plaatje van een hond van je.
Ik vraag me in Ofylesnaam af wat de Amerikanen wel met wapens hebben en niet met (functioneel) naakt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Charles Groenhuizen...Amerikanen zijn wél gek.
Kerk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me in Ofylesnaam af wat de Amerikanen wel met wapens hebben en niet met (functioneel) naakt.
Enkele aanhalingstekens betekent een gedeeltelijke quotequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom tussen aanhalingstekens? Tandartsen zijn heus niet zo dom om expres in jouw tong te boren zodat zij een slechte reputatie krijgen. Ik heb eens gehoord dat het lastiger is dan je denkt; sowieso werken op zo'n klein stukje, en dan ook mensen die hun tong dan af en toe omhoog duwen (speeksel doorslikken). Het is voor beiden natuurlijk schrikken, maar gelukkig geneest een tong heel snel.
En ik weet verder niks over afgebroken kiezen, ik denk dat dat toch echt meer het terrein van een tandarts is.
Er zijn mensen die niet zo slim zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Als je tussen de regels doorleest, dan pik je zulke dingen gewoon op
Als je dan toch ligt, ga dan gewoon slapen. Eens een keer op een normaal tijdstip gaan slapen zal je goed doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:46 schreef MaJo het volgende:
Komt nog, ik heb nog net de energie om vanaf mijn mobiel te fokken. Ik lig echt al half te slapen, zo moe
Dat ga ik nu ook doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet zo slim zijn.
[..]
Als je dan toch ligt, ga dan gewoon slapen. Eens een keer op een normaal tijdstip gaan slapen zal je goed doen.
(Hehe, dat zeg ik....)
Hoe werkt de extra melatonine eigenlijk?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je dan toch ligt, ga dan gewoon slapen. Eens een keer op een normaal tijdstip gaan slapen zal je goed doen.
(Hehe, dat zeg ik....)
M.a.w. je hebt een nieuw bed gekregen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Soempie het volgende:
M'n bureaustoel zit zo fijn, dat ik niet op wil staan.
Ik wist ergens al dat ik dat antwoord in de vraag had moeten verwerken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Maar ik vergeet het dus.
Maar je kunt NU toch zo'n pilletje innemen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik pilletjes slikken voor mijn geheugen.
Elke keer als ik erachter kom dat ik het vergeten ben, twijfel ik of ik het alsnog zal doen. Maar het duurt zo'n twee uur voordat het werkt. En ik denk dan altijd dat ik tegen die tijd al wel slaap, dus dan neem ik liever geen pilletje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Maar je kunt NU toch zo'n pilletje innemen?
www.tvgids.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef Soempie het volgende:
wtf, niet de goede film. Ik bedoel een heel slechte horror.
Daar vond ik weinig raars aan. Goede film juist. behquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:09 schreef Soempie het volgende:
Slapen lijkt me toch wat minder op de stoel.![]()
Ik heb trouwens zo'n rare film gezien net. No man's land.
Misschien slaap je beter en langer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Elke keer als ik erachter kom dat ik het vergeten ben, twijfel ik of ik het alsnog zal doen. Maar het duurt zo'n twee uur voordat het werkt. En ik denk dan altijd dat ik tegen die tijd al wel slaap, dus dan neem ik liever geen pilletje.
Zoals Doornroosje. Nee, dat is lekker. 100 jaar slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien slaap je beter en langer.
Ik slaap prima, maar te laat. En langer is ook niet de bedoeling, morgen moet ik het eerste uur aan de slag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef Supersheep het volgende:
Misschien slaap je beter en langer.
Ik kwam er ook net achter.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neem de volgende keer http://www.imdb.com/title/tt0283509/ .
Dan kun je net zo goed een actiefilm volgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef Soempie het volgende:
wtf, niet de goede film. Ik bedoel een heel slechte horror.
Wel als je Jack Bauer op het scherm ziet. Ik leef bij gratie van actieseries en -films.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kwam er ook net achter.
Ik heb wel gelachen om de horror. Hij was zo slecht dat het met het commentaar van Wiebel grappig werd.![]()
Ik ga ook slapen. Hoef niet eens bang te zijn voor enge dromen.
Eh, ja, dat kan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een actiefilm volgen.
Ik vind het nog steeds wonderbaarlijk dat ik met mijn poetsgedrag pas gaatjes heb op m'n 24stequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er nog zo één en vraag me af waarom sommige mensen een gebit van staal lijken te hebben...
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik had altijd een supergebit en toen kwam ik bij mijn nieuwe tandarts, had ik meteen 2 gaatjes
Verder wel geen vullingen
Ik weet al jaren van de plannenquote:
Nice!quote:
Paar dagen. Weekendje zeg maar, en op een gegeven moment kauwde ik met de behandelde kant en ik dacht 'oops!' maar dat was onzinnig want er zit een wondje, geen gaatjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er last van gehad met eten enzo?
Ik denk alquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik belde dus bij die vriendin aan omdat zij de reservesleutel had.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet zo slim zijn.
Vind het nog steeds belachelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom CBS Outdoor atheļstenreclame weigert.
Ik zou in zijn plaats een vliegticket geboekt hebben en dan stiekem met de trein gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Waarom is het breaking news dat Wilders is teruggestuurdHad iemand iets anders verwacht
Ze hebben het gezegd, dat die eikel zo eigenwijs en arrogant is om wel te gaan is toch echt zijn probleem
En ik ben in principe er tegen dat hij daar niet welkom is maar ik snap de redenatie van Engeland wel
Schengenlanden, dus redelijke kans van niet. Op een vliegveld is het niet altijd even duidelijk uit welk vliegtuig je nou eigenlijk komt, dan moet het wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:09 schreef Etcetera het volgende:
Moet je dan geen paspoort laten zien?
Wat ik trouwens heel erg zwak van 'm vond is dat hij de pers niet te woord wilde staan op Schiphol bij terugkomst
Ik dronk ook veel melk (valt de laatste tijd wel mee, koop het niet meer zo vaak) maar ik heb wel mijn fair share of gaatjes gehad. Nu negeer ik deels ook het tandartsadvies wat ik krijgquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dronk altijd veel melk
Maar ik weet het echt niet. Mijn broer heeft nergens last van. Ik ben een paar jaar een slechte poetser geweest dus geen flauw idee.
Als kind heb ik wel eens gaatje gehad.
En morgen Valentijnsdagquote:
Ik werk sowiezo vrijdag altijd een halve dag, 36-uurs contracten FTWquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi op tijd naar huis op vrijdag dan maar.![]()
Maar eerst de derde bak
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen mejuffrouw. Thee dan maar?
Doe mij ook maar koffie. Zwart graag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen mejuffrouw. Thee dan maar?
Idem, scheelt toch weer 4½ uur reistijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:44 schreef Soempie het volgende:
Vandaag lekker een dagje thuis aan het werk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Idem, scheelt toch weer 4½ uur reistijd
Dat vind ik ook veel, mijn dagelijkse woon-werkreistijd is nog geen 30 minuten...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik maar denken dat ik met 2 uur reistijd al veel heb
Aruba en Curaēao...quote:
Ik heb altijd het idee dat ik de helft vergeten ben, maar meestal valt dat achteraf wel mee en heb ik te veel bij me...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vervelend om weg te gaan, zeker met dit weer
Schone onderbroek en tandenborstel is toch genoeg zou ik zeggen. Het is toch warm weer daar.
Slapen jullie alweer een beetje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:43 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh Soemp
En ja, die derde bak koffie gaat er wel in
Ja, we slapen tussen de voedingen door 'snachts. Nee, ik schrik niet gelijk overeind als zijn grote (of kleine) teen beweegt. Ja, ik heb al wat foto's genomen, Tinuviel heeft er al een handvol op de computer, misschien heb ik vanmiddag tussendoor tijd om er een paar te posten. Maar geen beloftes!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Slapen jullie alweer een beetje?
Of wordt je nog steeds wakker van iedere keer als hij zijn grote teen beweegt?
Doe es pics!![]()
Ik vlieg ook regelmatig met KLM, maar heb geen echte negatieve ervaringen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vlieg reglematig met de KLM en het is idd een belevenis om daarmee te vliegen. Je weet nooit welke negatieve ervaring je nu weer te wachten staat.
Dit is dus waarschijnlijk wel de laatste keer dat we met KLM naar Aruba gaan...quote:AMSTELVEEN - Luchtvaartmaatschappij KLM laat de route van Amsterdam naar Aruba vanaf eind maart geheel over aan zijn kersverse dochter Martinair. Dat maakte het bedrijf, onderdeel van de Frans-Nederlandse groep Air France-KLM, dinsdag bekend.
Volgens KLM stond de winstgevendheid van de lijn naar Aruba al enige tijd onder druk. Dat is verder versterkt door de invoering van de vliegtaks vorig jaar zomer en de economische neergang die het afgelopen jaar is ingezet.
Passagiers die al een vlucht naar Aruba hebben geboekt bij KLM, worden omgeboekt. Martinair, dat in december definitief in handen kwam van KLM, zal zijn schema's en capaciteit naar Aruba aanpassen, aldus de luchtvaartmaatschappij.
Is er een directe lijn naar Aruba dan? Ik dacht dat je moest overstappen in Floridaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vlieg ook regelmatig met KLM, maar heb geen echte negatieve ervaringen.
Berichtje vorige week:
[..]
Dit is dus waarschijnlijk wel de laatste keer dat we met KLM naar Aruba gaan...
Als je met de boot naar Engeland gaat, moet je ook door de douane.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schengenlanden, dus redelijke kans van niet. Op een vliegveld is het niet altijd even duidelijk uit welk vliegtuig je nou eigenlijk komt, dan moet het wel.
Dat zijn geen grapjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Tis vrijdag de 13de
Als het een foutje van wilders is dan lijkt het me ook eentje van de krant.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:30 schreef Soempie het volgende:
De NRC.next citeert een smsje van Wilders. Er staat een spelfout in en nu vraag ik me af of dat de fout van Wilders is of van de krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |