Wat is dat nou voor rickroll?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al lang een [url=http://forum.fok.nl/user/history/109007Fok-account[/url]
Ook dat is heerlijk, gewoon thuis slapen. Toen ik na een paar maanden buitenland midden in de nacht terugkwam in Nederland en bleek dat ik geen sleutel hadquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals Wyccie al opmerkte
Vanavond verhuisd. En ik ben echt HEEL erg blij dat we nu eindelijk weer "thuis" zitten.
Kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals Wyccie al opmerkte
Vanavond verhuisd. En ik ben echt HEEL erg blij dat we nu eindelijk weer "thuis" zitten.
Je had op zijn minst naar Rick Astley kunnen linken, dan kon ik die grap waarderen.quote:
Thanksquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja.
Mooi ingerichte huiskamer trouwens.
Hier, om het goed te maken. Dubbel zo veel plezierquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had op zijn minst naar Rick Astley kunnen linken, dan kon ik die grap waarderen.
Nu is dit een kale grap.
Je mag wel vaker nieuwe liedjes in je sig zetten en hier posten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef Supersheep het volgende:
hè, wat?
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook dat is heerlijk, gewoon thuis slapen. Toen ik na een paar maanden buitenland midden in de nacht terugkwam in Nederland en bleek dat ik geen sleutel had, ben ik toch bij een vriendin gaan aanbellen omdat ik per se in mijn eigen bed wilde slapen en niet bij mijn zusje wilde logeren.
Ik heb nooit heimwee en kan me prima aanpassen aan andere omstandigheden, maar je eigen bed is het beste dat er is.
Het heeft dus nog zin ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je mag wel vaker nieuwe liedjes in je sig zetten en hier posten.
Ga je nog naar een wedstrijd van de Yankees?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef Nesle het volgende:
Zo vandaag even de laatste dingetjes gekocht voor de trip naar New York, oa wereldstekker en reisstijltangik ben er klaar voor, morgen nog even paar uurtjes op school doorbrengen en dan heb ik weer vakantie
heerlijk!
Dat snapte ik nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik belde dus bij die vriendin aan omdat zij de reservesleutel had.
Charles Groenhuizen...Amerikanen zijn wél gek.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de radio dat de Amerikaanse instanties Sander Lantinga tijdelijk hadden vastgehouden vanwege zijn incident op Wimbledon.
Hopen dat dit je niet verder afschrikt.
Dat heeft zeker zin, vooral omdat we een beetje hetzelfde leuk vinden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef Supersheep het volgende:
Het heeft dus nog zin ook.![]()
Hoe vind je DeWolff eigenlijk? moet daar weer eens iets anders neerzetten
Ok, maar soms denk ik sneller dan ik praat/schrijf/typ. En dan sla ik dus wel eens stukken over.quote:
Als je tussen de regels doorleest, dan pik je zulke dingen gewoon opquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ok, maar soms denk ik sneller dan ik praat/schrijf/typ. En dan sla ik dus wel eens stukken over.
Komt nog, ik heb nog net de energie om vanaf mijn mobiel te fokken. Ik lig echt al half te slapen, zo moequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg nog een plaatje van een hond van je.
Ik vraag me in Ofylesnaam af wat de Amerikanen wel met wapens hebben en niet met (functioneel) naakt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Charles Groenhuizen...Amerikanen zijn wél gek.
Kerk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me in Ofylesnaam af wat de Amerikanen wel met wapens hebben en niet met (functioneel) naakt.
Enkele aanhalingstekens betekent een gedeeltelijke quotequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom tussen aanhalingstekens? Tandartsen zijn heus niet zo dom om expres in jouw tong te boren zodat zij een slechte reputatie krijgen. Ik heb eens gehoord dat het lastiger is dan je denkt; sowieso werken op zo'n klein stukje, en dan ook mensen die hun tong dan af en toe omhoog duwen (speeksel doorslikken). Het is voor beiden natuurlijk schrikken, maar gelukkig geneest een tong heel snel.
En ik weet verder niks over afgebroken kiezen, ik denk dat dat toch echt meer het terrein van een tandarts is.
Er zijn mensen die niet zo slim zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
Als je tussen de regels doorleest, dan pik je zulke dingen gewoon op
Als je dan toch ligt, ga dan gewoon slapen. Eens een keer op een normaal tijdstip gaan slapen zal je goed doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:46 schreef MaJo het volgende:
Komt nog, ik heb nog net de energie om vanaf mijn mobiel te fokken. Ik lig echt al half te slapen, zo moe
Dat ga ik nu ook doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet zo slim zijn.
[..]
Als je dan toch ligt, ga dan gewoon slapen. Eens een keer op een normaal tijdstip gaan slapen zal je goed doen.
(Hehe, dat zeg ik....)
Hoe werkt de extra melatonine eigenlijk?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je dan toch ligt, ga dan gewoon slapen. Eens een keer op een normaal tijdstip gaan slapen zal je goed doen.
(Hehe, dat zeg ik....)
M.a.w. je hebt een nieuw bed gekregen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Soempie het volgende:
M'n bureaustoel zit zo fijn, dat ik niet op wil staan.
Ik wist ergens al dat ik dat antwoord in de vraag had moeten verwerken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Maar ik vergeet het dus.
Maar je kunt NU toch zo'n pilletje innemen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik pilletjes slikken voor mijn geheugen.
Elke keer als ik erachter kom dat ik het vergeten ben, twijfel ik of ik het alsnog zal doen. Maar het duurt zo'n twee uur voordat het werkt. En ik denk dan altijd dat ik tegen die tijd al wel slaap, dus dan neem ik liever geen pilletje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Maar je kunt NU toch zo'n pilletje innemen?
www.tvgids.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef Soempie het volgende:
wtf, niet de goede film. Ik bedoel een heel slechte horror.
Daar vond ik weinig raars aan. Goede film juist. behquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:09 schreef Soempie het volgende:
Slapen lijkt me toch wat minder op de stoel.![]()
Ik heb trouwens zo'n rare film gezien net. No man's land.
Misschien slaap je beter en langer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Elke keer als ik erachter kom dat ik het vergeten ben, twijfel ik of ik het alsnog zal doen. Maar het duurt zo'n twee uur voordat het werkt. En ik denk dan altijd dat ik tegen die tijd al wel slaap, dus dan neem ik liever geen pilletje.
Zoals Doornroosje. Nee, dat is lekker. 100 jaar slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien slaap je beter en langer.
Ik slaap prima, maar te laat. En langer is ook niet de bedoeling, morgen moet ik het eerste uur aan de slag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef Supersheep het volgende:
Misschien slaap je beter en langer.
Ik kwam er ook net achter.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neem de volgende keer http://www.imdb.com/title/tt0283509/ .
Dan kun je net zo goed een actiefilm volgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef Soempie het volgende:
wtf, niet de goede film. Ik bedoel een heel slechte horror.
Wel als je Jack Bauer op het scherm ziet. Ik leef bij gratie van actieseries en -films.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kwam er ook net achter.
Ik heb wel gelachen om de horror. Hij was zo slecht dat het met het commentaar van Wiebel grappig werd.![]()
Ik ga ook slapen. Hoef niet eens bang te zijn voor enge dromen.
Eh, ja, dat kan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een actiefilm volgen.
Ik vind het nog steeds wonderbaarlijk dat ik met mijn poetsgedrag pas gaatjes heb op m'n 24stequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er nog zo één en vraag me af waarom sommige mensen een gebit van staal lijken te hebben...
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik had altijd een supergebit en toen kwam ik bij mijn nieuwe tandarts, had ik meteen 2 gaatjes
Verder wel geen vullingen
Ik weet al jaren van de plannenquote:
Nice!quote:
Paar dagen. Weekendje zeg maar, en op een gegeven moment kauwde ik met de behandelde kant en ik dacht 'oops!' maar dat was onzinnig want er zit een wondje, geen gaatjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er last van gehad met eten enzo?
Ik denk alquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik belde dus bij die vriendin aan omdat zij de reservesleutel had.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet zo slim zijn.
Vind het nog steeds belachelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom CBS Outdoor atheïstenreclame weigert.
Ik zou in zijn plaats een vliegticket geboekt hebben en dan stiekem met de trein gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Waarom is het breaking news dat Wilders is teruggestuurdHad iemand iets anders verwacht
Ze hebben het gezegd, dat die eikel zo eigenwijs en arrogant is om wel te gaan is toch echt zijn probleem
En ik ben in principe er tegen dat hij daar niet welkom is maar ik snap de redenatie van Engeland wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |