Hoe werkt de extra melatonine eigenlijk?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je dan toch ligt, ga dan gewoon slapen. Eens een keer op een normaal tijdstip gaan slapen zal je goed doen.
(Hehe, dat zeg ik....)
M.a.w. je hebt een nieuw bed gekregen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef Soempie het volgende:
M'n bureaustoel zit zo fijn, dat ik niet op wil staan.
Ik wist ergens al dat ik dat antwoord in de vraag had moeten verwerken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Maar ik vergeet het dus.
Maar je kunt NU toch zo'n pilletje innemen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik pilletjes slikken voor mijn geheugen.
Elke keer als ik erachter kom dat ik het vergeten ben, twijfel ik of ik het alsnog zal doen. Maar het duurt zo'n twee uur voordat het werkt. En ik denk dan altijd dat ik tegen die tijd al wel slaap, dus dan neem ik liever geen pilletje.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Maar je kunt NU toch zo'n pilletje innemen?
www.tvgids.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef Soempie het volgende:
wtf, niet de goede film. Ik bedoel een heel slechte horror.
Daar vond ik weinig raars aan. Goede film juist. behquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:09 schreef Soempie het volgende:
Slapen lijkt me toch wat minder op de stoel.![]()
Ik heb trouwens zo'n rare film gezien net. No man's land.
Misschien slaap je beter en langer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Elke keer als ik erachter kom dat ik het vergeten ben, twijfel ik of ik het alsnog zal doen. Maar het duurt zo'n twee uur voordat het werkt. En ik denk dan altijd dat ik tegen die tijd al wel slaap, dus dan neem ik liever geen pilletje.
Zoals Doornroosje. Nee, dat is lekker. 100 jaar slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien slaap je beter en langer.
Ik slaap prima, maar te laat. En langer is ook niet de bedoeling, morgen moet ik het eerste uur aan de slag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef Supersheep het volgende:
Misschien slaap je beter en langer.
Ik kwam er ook net achter.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neem de volgende keer http://www.imdb.com/title/tt0283509/ .
Dan kun je net zo goed een actiefilm volgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:11 schreef Soempie het volgende:
wtf, niet de goede film. Ik bedoel een heel slechte horror.
Wel als je Jack Bauer op het scherm ziet. Ik leef bij gratie van actieseries en -films.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kwam er ook net achter.
Ik heb wel gelachen om de horror. Hij was zo slecht dat het met het commentaar van Wiebel grappig werd.![]()
Ik ga ook slapen. Hoef niet eens bang te zijn voor enge dromen.
Eh, ja, dat kan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een actiefilm volgen.
Ik vind het nog steeds wonderbaarlijk dat ik met mijn poetsgedrag pas gaatjes heb op m'n 24stequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er nog zo één en vraag me af waarom sommige mensen een gebit van staal lijken te hebben...
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik had altijd een supergebit en toen kwam ik bij mijn nieuwe tandarts, had ik meteen 2 gaatjes
Verder wel geen vullingen
Ik weet al jaren van de plannenquote:
Nice!quote:
Paar dagen. Weekendje zeg maar, en op een gegeven moment kauwde ik met de behandelde kant en ik dacht 'oops!' maar dat was onzinnig want er zit een wondje, geen gaatjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er last van gehad met eten enzo?
Ik denk alquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik belde dus bij die vriendin aan omdat zij de reservesleutel had.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet zo slim zijn.
Vind het nog steeds belachelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom CBS Outdoor atheļstenreclame weigert.
Ik zou in zijn plaats een vliegticket geboekt hebben en dan stiekem met de trein gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Waarom is het breaking news dat Wilders is teruggestuurdHad iemand iets anders verwacht
Ze hebben het gezegd, dat die eikel zo eigenwijs en arrogant is om wel te gaan is toch echt zijn probleem
En ik ben in principe er tegen dat hij daar niet welkom is maar ik snap de redenatie van Engeland wel
Schengenlanden, dus redelijke kans van niet. Op een vliegveld is het niet altijd even duidelijk uit welk vliegtuig je nou eigenlijk komt, dan moet het wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:09 schreef Etcetera het volgende:
Moet je dan geen paspoort laten zien?
Wat ik trouwens heel erg zwak van 'm vond is dat hij de pers niet te woord wilde staan op Schiphol bij terugkomst
Ik dronk ook veel melk (valt de laatste tijd wel mee, koop het niet meer zo vaak) maar ik heb wel mijn fair share of gaatjes gehad. Nu negeer ik deels ook het tandartsadvies wat ik krijgquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dronk altijd veel melk
Maar ik weet het echt niet. Mijn broer heeft nergens last van. Ik ben een paar jaar een slechte poetser geweest dus geen flauw idee.
Als kind heb ik wel eens gaatje gehad.
En morgen Valentijnsdagquote:
Ik werk sowiezo vrijdag altijd een halve dag, 36-uurs contracten FTWquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi op tijd naar huis op vrijdag dan maar.![]()
Maar eerst de derde bak
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen mejuffrouw. Thee dan maar?
Doe mij ook maar koffie. Zwart graag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen mejuffrouw. Thee dan maar?
Idem, scheelt toch weer 4½ uur reistijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:44 schreef Soempie het volgende:
Vandaag lekker een dagje thuis aan het werk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Idem, scheelt toch weer 4½ uur reistijd
Dat vind ik ook veel, mijn dagelijkse woon-werkreistijd is nog geen 30 minuten...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik maar denken dat ik met 2 uur reistijd al veel heb
Aruba en Curaēao...quote:
Ik heb altijd het idee dat ik de helft vergeten ben, maar meestal valt dat achteraf wel mee en heb ik te veel bij me...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vervelend om weg te gaan, zeker met dit weer
Schone onderbroek en tandenborstel is toch genoeg zou ik zeggen. Het is toch warm weer daar.
Slapen jullie alweer een beetje?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:43 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh Soemp
En ja, die derde bak koffie gaat er wel in
Ja, we slapen tussen de voedingen door 'snachts. Nee, ik schrik niet gelijk overeind als zijn grote (of kleine) teen beweegt. Ja, ik heb al wat foto's genomen, Tinuviel heeft er al een handvol op de computer, misschien heb ik vanmiddag tussendoor tijd om er een paar te posten. Maar geen beloftes!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Slapen jullie alweer een beetje?
Of wordt je nog steeds wakker van iedere keer als hij zijn grote teen beweegt?
Doe es pics!![]()
Ik vlieg ook regelmatig met KLM, maar heb geen echte negatieve ervaringen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vlieg reglematig met de KLM en het is idd een belevenis om daarmee te vliegen. Je weet nooit welke negatieve ervaring je nu weer te wachten staat.
Dit is dus waarschijnlijk wel de laatste keer dat we met KLM naar Aruba gaan...quote:AMSTELVEEN - Luchtvaartmaatschappij KLM laat de route van Amsterdam naar Aruba vanaf eind maart geheel over aan zijn kersverse dochter Martinair. Dat maakte het bedrijf, onderdeel van de Frans-Nederlandse groep Air France-KLM, dinsdag bekend.
Volgens KLM stond de winstgevendheid van de lijn naar Aruba al enige tijd onder druk. Dat is verder versterkt door de invoering van de vliegtaks vorig jaar zomer en de economische neergang die het afgelopen jaar is ingezet.
Passagiers die al een vlucht naar Aruba hebben geboekt bij KLM, worden omgeboekt. Martinair, dat in december definitief in handen kwam van KLM, zal zijn schema's en capaciteit naar Aruba aanpassen, aldus de luchtvaartmaatschappij.
Is er een directe lijn naar Aruba dan? Ik dacht dat je moest overstappen in Floridaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vlieg ook regelmatig met KLM, maar heb geen echte negatieve ervaringen.
Berichtje vorige week:
[..]
Dit is dus waarschijnlijk wel de laatste keer dat we met KLM naar Aruba gaan...
Als je met de boot naar Engeland gaat, moet je ook door de douane.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schengenlanden, dus redelijke kans van niet. Op een vliegveld is het niet altijd even duidelijk uit welk vliegtuig je nou eigenlijk komt, dan moet het wel.
Dat zijn geen grapjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Tis vrijdag de 13de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |