Gewoon een tafellaken met wat glittersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef zoeperzazke het volgende:
vrijdag ga ik kijken voor een jurk... maar wel een jurk-die-voor-bruidsjurk-door-kan-gaan, ik heb niet het geld om een 'echte' te kopen. Heb er echt al 3 nachten over gedroomd, zenuwachtig!!!
Natuurlijk mag datquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:42 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben er ook weer bij.
Trouwens.. mag ik er in de OP ook bij? het wordt 20-09-2009 of 25-09-2009
tnx dearquote:
nu gaat het wel weer hoor, ben het jaar niet zo goed geindigd en begonnen ( 2x 1 week in ziekenhuis)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
PrimaMet jou? Niet helemaal lekker(ivm je ringen niet aan)?
Dit ziet er hoopvol uitquote:Ik heb even voor jullie geïnformeerd bij de gemeente San Gimignano en het is mogelijk daar te trouwen op zonndag 20September 2009
Van die Indiaas-achtige galajurkenwinkels hebben vaak prachtige dingen! En heb je al gezocht naar outlets?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef zoeperzazke het volgende:
vrijdag ga ik kijken voor een jurk... maar wel een jurk-die-voor-bruidsjurk-door-kan-gaan, ik heb niet het geld om een 'echte' te kopen. Heb er echt al 3 nachten over gedroomd, zenuwachtig!!!
OF tsjek gewoon eens otto, wehkamp, bonprix, whatever voor een mooie jurk, hoeft helemaal geen honderden euros te zijn!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Na de link van de ringen is ook deze link weer van harte welkom. Ik heb overigens even op otto.nl gekeken. zat jurken, maar ook op avondjurken.nl is ook genoeg te zien. Dat wordt dit weekend flink "sjoppen".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef Swiffer het volgende:
[..]
OF tsjek gewoon eens otto, wehkamp, bonprix, whatever voor een mooie jurk, hoeft helemaal geen honderden euros te zijn!
bijvoorbeeld;
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformationNew-SuperZoomColors;sid=pJZmcE1zE8qqcgTm1NNgGCF5cNcZCs9Js-Ttt12VjQfReWTiE5_tt12VqowBCQ==?ProductID=Stt_AAABCC8AAAEf5DBNPGGX&ThumbID=0
Ik zou het heel graag doen, maar denk dat het beter is als ik dat niet doe. Geeft te veel geregel en ik heb besloten dat ik stressloos wil trouwenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die Indiaas-achtige galajurkenwinkels hebben vaak prachtige dingen! En heb je al gezocht naar outlets?
Zeg, waar ik heel benieuwd naar ben: gaat Maneki.Neko haar eigen bruidstaart maken?
Dit laat je nou net regelen door je knechtje (ceremoniemeester)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben vandaag naar de bruiloft van mijn zus geweest.![]()
Ook zij hielden het klein. Alleen directe familie en een goede vriendin van mijn zus die ook getuige was. Ze zag er prachtig uit met haar zwangere buik en dat wil wat zeggen uit mijn mond want meestal vind ik zwangere vrouwen maar lelijk.![]()
Leuke kleding, leuke trouwambtenaar die er echt een leuk verhaal van maakte en het feestje daarna was in een heel schattig theehuisje in het bos. En natuurlijk een gelukkig echtpaar.![]()
De enige domper wat mij betreft was toen we later nog even bij mijn ouders zijn geweest. Mijn familie is al aan het brainstormen voor stukjes e.d. voor onze trouwdag terwijl ik al een paar keer heb gezegd dat ik geen stukjes wil.![]()
We zijn nu serieus aan het overwegen om dan toch maar 'stiekem' te trouwen. Als zij zich niet aan onze wensen willen houden m.b.t. de bruiloft dan komen ze maar helemaal niet.
Mja maar die gaan ze gewoon negeren dan. Als ze dit in hun hoofd hebben gaat het gebeuren. En wat dan? Ik kan moeilijk opdracht geven om mijn familie dan van mijn bruiloft te laten verwijderen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:58 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Dit laat je nou net regelen door je knechtje (ceremoniemeester)
Wij hebben ook zoiets van, d'r mag best iéts gedaan worden, maar het moet geen toneelavond worden. Als ik dat wil, dan ga ik wel naar het theater.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mja maar die gaan ze gewoon negeren dan. Als ze dit in hun hoofd hebben gaat het gebeuren. En wat dan? Ik kan moeilijk opdracht geven om mijn familie dan van mijn bruiloft te laten verwijderen.![]()
Dan kan ik ze beter gewoon helemaal niet uitnodigen en onszelf de ellende besparen.
Wouw, wat origineel hihi. Je gaat goed zoquote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
we hebben vanavond de getuigen gevraagd en ze zeiden ja
[ afbeelding ]
Weer iets om af te strepen van het lijstje
Super!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk idee!quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 22:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Jammer, want ze zijn errug gaaf!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:01 schreef Mickeys het volgende:
ik ben flieft op deze zowel de jurk als het vest.
1 nadeel... beide zijn in mijn maat uitverkocht
da's al weer bijna!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:14 schreef bigbird het volgende:
Jeej het is rond, woensdag 25 februari afspraak om te gaan passen! Dan kunnen ze hem op maat gaan maken
Ja en ik heb echt de zenuwenquote:
herkendat welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:42 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja en ik heb echt de zenuwenZe hebben hem in maat 38 besteld omdat 36 net hier en daar ietsje aan de kleine kant was. Maar wat als ie nou daardoor weer overal echt te groot is en hij dan niet meer zo mooi valt als die andere? Op een of andere manier ben ik daar een beetje bang voor. Terwijl ik weet dat ze daar wel goed zijn in verstellen enzo..
Ja dat hoorde ik ook, dus daarom in vol vertrouwen de 38 besteldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
herkendat wel
ik had dat dus ook, maar uiteindelijk hebben ze het heeeel mooi gemaakt!
en innemen schijnt beter te zijn dan een maatje net te klein uitleggen of hoe ze dat ook noemen
Hee, wat doe jij hier nou weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
Naja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:35 schreef Allan24 het volgende:
Met nog zo'n 3 maanden te gaan heeft onze ceremoniemeester min of meer afgezegd. Lekker dan.
Extra vervelend: haar naam staat ook genoemd op de uitnodiging (die al binnen is) en dat betekent dus nog eens zo'n ¤ 200 extra voor een nieuwe zending kaarten.
Waarom heeft ze afgezegd dan? Is wel erg zuur zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:35 schreef Allan24 het volgende:
Met nog zo'n 3 maanden te gaan heeft onze ceremoniemeester min of meer afgezegd. Lekker dan.
Extra vervelend: haar naam staat ook genoemd op de uitnodiging (die al binnen is) en dat betekent dus nog eens zo'n ¤ 200 extra voor een nieuwe zending kaarten.
Nou succes, misschien is er wel iets op te verzinnen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:55 schreef Allan24 het volgende:
Hmm nou 'trut' wil ik niet zeggen, ze is echt wel aardig en al heel lang een vriendin van me.
Maar het komt er op neer dat ze het begrip 'ceremoniemeester' anders had geïnterpreteerd dan dat wij bedoelen, namelijk vooral meer organisatorisch vooraf, in plaats van de regelneef op de Dag zelf. Alleen, dat vooraf regelen van zaken is wat we zélf willen doen, en voor het bijhouden van het 'draaiboek' op de Dag hadden we haar nu als CM bedacht. Maar ze denkt niet dat ze daarvoor de juiste persoon is, zo zegt ze.
Vanavond maar eens een hartig woordje mee babbelen, want ik vind het echt niet leuk
Mja, een onwillige ceremoniemeester die zichzelf niet geschikt vind voor die taak is misschien ook niet handig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:57 schreef Mickeys het volgende:
@Allan24: min of meer is dus nog niet zeker. Geef haar even een weekje of zo en kijk dan wat je doet. Leg haar ook voor dat je nu dan met een kostenpost van zo'n 200 euro komt te zitten door deze actie. Sterkte in ieder geval
Eigenlijk is het eerste wat mij bij deze zin te binnen schiet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:55 schreef Allan24 het volgende:
Maar ze denkt niet dat ze daarvoor de juiste persoon is, zo zegt ze.
Dus wat dat aangaat kan de datum in de OP definitief op 20 09 2009 komen te staanquote:Graag wil ik jullie laten weten dat de gemeente jullie trouwdatum zondag 20 september 09, 12.00 uur heeft gereserveerd.
tnxquote:
Ga je het ook 'proberen'?quote:
quote:
Romantischquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat we voor overkill gaan, en dan de metallica versiebij het binnenkomen
Helemaal mee eensch isquote:
Mee eens hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben beide geen opa`s en oma`s meer en verder zal iedereen zich wel de tandjes schrikkenmaar ik hou al lang geen rekening meer met wat mijn familie denkt of wil
Tis ons feestje
Ik wilde eigenlijk Ever dream van Nightwish, maar heb wel een behoorlijk aantal oudere mensen in ons midden die dagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat we voor overkill gaan, en dan de metallica versiebij het binnenkomen
Wemoeten het er nog ff goed over hebben iig
Waarom niet? Het is toch jóúw dag??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Ever dream van Nightwish, maar heb wel een behoorlijk aantal oudere mensen in ons midden die dagDus dat wordt hem maar niet
Ja dat had ik nou ook. Eerst leuk, mooie jurk, mooi pak en mooie ringen (even makkelijk gezegd) en dan ga je kijken naar wat je allemaal moet regelen en dat er dingen van elkaar afhankelijk zijn etcquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef teamlead het volgende:
is het normaal dat als je dema besloten hebt te gaan trouwen, dat je vervolgens iedere dag denkt "oh ja, dat moet ook geregeld worden"? We hebben nog meer dan genoeg tijd natuurlijk, maar damn wat een gedoe
Ja dat is helemaal waar maar toch.... ik weet het niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch jóúw dag??
Whehe tof!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wemoeten het er nog ff goed over hebben iig
die lijstjes zijn helemaal een rampquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Chell het volgende:
Er zijn toch ook wel van die kant en klare lijstjes enzo met alles wat je zou moeten regelen erop?
Mij lijkt het heeeeerlijk om een bruiloft te plannen. Lekker dromen en leuke dingen bedenken
Spannend! Veel plezier!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeuj! 27 maart ga ik voor het eerst jurken passenIk heb er zin in!
6 maanden - 1 dag and counting....
Dat was mijn probleem ook met al die lijstjes, hoop "algemene" dingen, en op geen enkel lijstje staan dezelfde dingen, dus heb nog niet mijn ideale lijst gevonden. Wel geprobeerd om er zelf een te maken aan de hand van voorbeeldlijsten maar nog niet gelukt naar mijn zinquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
die lijstjes zijn helemaal een rampStaan dingen op waarvan ik denk "wtf
"
En elk lijstje is weer langer dan het vorige lijstje
Is een weddingplanner duur?
Klinkt eigenlijk wel heel gaafquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
We zijn er uit
Binnenkomst gaat bij Symphony & Metallica - Nothing else matters
Bij het tekenen Boudewijn de Groot - Avond
Weglopenmet Jaydee - Plastic Dreams
Het lijkt een allegaartje maar het zijn nummers met een speciale betekenis voor ons
Vanmorgen in ondertrouw gegaan en meteen even afgerekend met de gemeente. Meteen de helft van ons budget opgeslokt![]()
Onze weddingplanner kost 1200 euro. daarvoor regelt ze wel alles voor ons in Italië. Additionele kosten komen hier wel bij zoals het gemeentehuis (1100 euro) en allerlei documentkosten. de 1200 is dus alleen het regelwerk, verder niets en bovendien is het in Italiëquote:
Hehehe, ik vind duiven zelf gewoon ontzettend mooie dieren.... als kleindierliefhebbers past het ook wel bij onsquote:Op maandag 16 maart 2009 10:55 schreef Guess. het volgende:
Leuk duiven,dat wilde ik ook![]()
Maar mijn man vond het te Frans Bouwer-achtig
quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:41 schreef Allan24 het volgende:
We hebben een nieuwe ceremoniemeester
En de pakken zijn binnen
En het duurt nog maar 79 dagen
Mooi is dat he? Als dingen form beginnen te krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:43 schreef _aurum_ het volgende:
Wij zijn al zover dat we een datum hebben en dat we een idee hebben van wat we willen. De trouwdatum en tijd is nog beschikbaar bij het stadhuis, dus dat is iig goed nieuws en ik heb al een aantal offertes aangevraagd voor de lokaties.
Het begint langzaamaan wat concreter te worden allemaal
He gatsie, wat een naar nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Het wordt hier steeds somberder..... Mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis en het gaat veel en veel langer duren dan verwacht, hij ligt al ruim 2 weken in een kunstmatige slaap omdat hij té ziek is om wakker te zijn. Aangezien we in mei trouwen, is de kans aanwezig dat alles verplaatst moet gaan worden omdat hij er anders niet bij kan zijnVind het zo'n vreselijke situatie, maar ik vind het heel belangrijk dat hij erbij is (mijn vriend is zijn moeder 5 jaar geleden al verloren) dus als het niet anders kan, zal het wel moeten....
Dan moet je hem héél duidelijk maken dat je op een aanzoek wacht, anders gaat het er niet van komen..quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:05 schreef Reinhilde het volgende:
mijn lief en ik willen ook trouwen met elkaar, alleen wil ik graag dat hij me echt vraagt.
Alleen... ik ben het wachten beetje beu![]()
Zal ik hem vragen?
duidelijk gemaakt alsquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb het hem echt wel duidelijk gemaakt al hoor!![]()
Mannen..
Doe es een telefoonnummer of een emailadres? Dan hinten wij welquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb het hem echt wel duidelijk gemaakt al hoor!![]()
Mannen..
ik begon met het tweede, maar nu heb ik het eerste al gezegd!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
duidelijk gemaakt als
"ik zou het heel leuk vinden als ik een echt aanzoek krijg"
of
"hey, gozer.. als je met me wil trouwen, moet je wel eerst een echt aanzoek doen, anders gebeurt het niet"
is voor ons een wereld van verschil
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm wist niet of ik moest reageren of niet maar doe het toch:
ik ga namelijk ook trouwen![]()
en wel 14-05-2010 en ik vind het super spannend ben al
bezig met lijstjes waar mijn verloofde volgens mij van denkt wat moet ik hiermee.. ben gewoon bang
dat ik er op het laatste moment er achter kom dat ik nog dingen moet regelen, heb dit gewoon het liefst op tijd gedaan..![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
geeft niet lekker dinggewoon lekker lijstjes verzamelen
hahaha nee ik hoef geen dinky toy als auto leek wel of hij zo uit de playmobil fabriek kwam whahahaquote:
dat was toch geen subtiel verpakte klacht he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
das wel lang 3 jaar... je moet ze het zo wat op een briefje schrijven voordat ze het eindelijk snappen, maar als ze het dan eindelijk snappen![]()
![]()
nee hoor... maar het gewoon een vast staand feit mannen snappen hints nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was toch geen subtiel verpakte klacht he?![]()
dankjewel nog.. het duurt nog wel ruim een jaar voordat ik trouw maar tis voorbij voordat je het weetquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb hem gewoon gezegd dat ik onderhand eens een aanzoek verwachtte, en dan wel een beetje leuk graag. Hij heeft de hint gesnopenHeeft maar 3 jaar geduurd ofzo
droomvrouwtje gefeliciteerd!
Mijne snapte het welquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Droomvrouwtje.. Welke auto zoek je?
En ik weet ook niet wat je budget is..
Ik weet dat Willysauto's een goede is..
Ik ben der zelf ook geweest, en ze zijn heel persoonlijk daar !
Reinhilde, je wil niet weten hoeveel hints ik al gegeven heb aan Rijstelief
Van Valentijnsdag tot onze verlovingsdag..
Helaas snapt hij t nog steeds niet, en verwacht ik ook bijna geen aanzoek meer...ergens nog wel, in het diepste van mijn hart
We trouwen nu al over 3 maanden en 4 dagen![]()
BB..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef bigbird het volgende:
[..]
Mijne snapte het welHij vroeg me heel lief toen we weekend weg waren en we op de buitenplaats van een kasteel stonden met een prachtig uitzicht
Dat zou dan wel weer leuk zijn, dat de ambtenaar begint met zijn/haar riedel en dat hij dan onderbreekt zo van,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
BB..waarom snapt jou R. het in hemelsnaam wel
![]()
Kan hij mijn lief nog even aansporen.. Straks krijg ik nog een aanzoek op de dag zelf whehehe
Hahahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Allan, eerlijk? Hij is zo gek om dat nog te doen ook he !![]()
Hij heeft wel meer zotte acties, en dit zou er zomaar 1 van kunnen zijn..
OwMyGawd, als ik er aan denk..oefoef ..
wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handigquote:Op zondag 22 maart 2009 19:02 schreef _aurum_ het volgende:
wat bedoel je met een verhuurservice?![]()
Wat is een beetje gangbaar met het vragen van getuigen/ceremeniemeester? Gelijk als je de trouwdatum weet? Of een jaar voor de datum?
We vieren het al heel klein, nog kleiner kan haast niet, of je houdt helemaal alleen het gemeentehuis over.... Nu is de planning 11:30 naar het gemeentehuis, daarna een lunch in een zaaltje en om een uur of 3 zijn we daar klaar, gaan we nog wat foto's maken samen en is de dag om....quote:Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Lishe het volgende:
Zoeperzazke, heel veel sterkte.... Is het geenoptie om nu heel klein te trouwen, zodat je schoonvader er zeker bij kan zijn. En dan het feest wat jullie voor ogen hadden op jullie 1 jarig jubileum te vieren? Het is natuurlijk allemaal echt niet wat je wilt, maar gezien de omstandigheden?
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handig
Nee, dat is het hem nou juist! Ze is gewoon aan het werk geweest de afgelopen tijd, maar als ik een sms stuur krijg ik geen reactie, de mobiele telefoon (enige nummer wat er is) wordt niet beantwoord en ook op voicemail geen reactie. Ik heb ook gemaild naar privé- en werkmail én een bericht via Hyves... ik bedoel, wat moet je nog meer doen om iemand te pakken te krijgen?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef Chell het volgende:
Jeetje Allan, wat een geprut met de voorbereidingen zo! Raar dat die fotograaf ook echt helemaal niet bereikbaar isZe zeiden ook niet dat er iets aan de hand was ofzo op haar werk?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:46 schreef Allan24 het volgende:
Pheow... 'k heb ze gesproken en alles is in orde
De mobiele telefoon was verloren (dus niet bereikbaar) en de internetverbinding ligt er al een tijd uit
Maar 't gaat allemaal nog/weer goed gelukkig
Ondertrouw... dat was wel zó'n teleurstelling!quote:
Vergeet niet "Welke achternaam wilt u vanaf het huwelijk gaan dragen?"quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ondertrouw... dat was wel zó'n teleurstelling!
Gewoon aan de balie: ga maar even zitten. Kloppen deze gegevens? Leven je ouders nog? Wie zijn je getuigen? Hier tekenen... kopie paspoort... betalen , klaar!
nee dat gaat echt wel meevallen hoor.. weet wel een leukere dag om dat te doen en dat duurt nog wel zeker dik een half jaar.....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef teamlead het volgende:
een jaar van te voren al in ondertrouw![]()
* teamlead vermoedt dat hij in mei ergens een verlofdag moet scoren, zijn verloofde een beetje kennende
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
nee dat gaat echt wel meevallen hoor.. weet wel een leukere dag om dat te doen en dat duurt nog wel zeker dik een half jaar.....
Waarom niet? Stel je voor dat het bij de eerste winkel tegenvalt, moet je toch op zoek naar een andere winkel!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik wil eigelijk al bruidjurken gaan passen maar heeft nog niet echt nut.. moet nog een dik jaar wachten..
hoe lang van te voren zijn jullie begonnen met het uitzoeken en passen van een jurk??
Ow da's wel balen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:45 schreef Mickeys het volgende:
Geflicidingest Bigbird!![]()
tja... bij mij staat het even stil. de gemeente wil niet meewerken daar waar ik geboren ben. ze doen net alsof ze niet bestaan of zo. had gevraagd of ik geboorteuittreksel ook via internet kon kopen.. geen antwoord en ook niet op hun site eigenlijk zo te vinden. Ook de gemeente waar ik gescheiden ben doet raar. ik moet persoonlijk langs komen met paspoort om te bewijzen dat ik het wel ben. tja.. ligt alleen ffkes 200 km verder op. waar hebben ze dan gvd digid voor uitgevonden?
Wat een onwijs gave ervaring en wat goed dat je je door je gevoel hebt laten leiden... tis immers jouw dag (en die van jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gisteren mn trouwjurk gekocht, hij is zooooooooooooo mooi!
Ik was in De Bruidshoek in Leiden, wat een mooie winkel en wat leuk personeel!!
Ik had wat voorbeelden meegenomen van wat ik wel wilde en wat ik absoluut niet wilde.
Ik had al een jurk in mn hoofd en daar kwam ze ook mee aan, en 2 andere jurken. 1 van de 3 leek op de jurk die ik wilde en de ander niet.
Ik ging als eerste de jurk passen die ik wilde. Maar toen ik m aanhad voelde ik niet mezelf. Het paste toch niet helemaal bij mij. Maar, ik had nog 2 andere jurken... we gingen eerst die ene passen die dus niet op de andere 2 leek.
Hij stond me geweldig, het is een prachtige jurk en ik voelde diep van binnen.... dit is m.... en toen liep ik de kleedkamer uit en zag ik mezelf helemaal. Mn mensen die ik had meegenomen waren ook helemaal enthousiast en ik werd nog blijer van de jurk!
Toen gingen we jurk 3 passen. Ik wist meteen al.... die is m niet... en dat was ook zo. Daarna voor de lol nog een totaal ander soort jurk gepast maar die vond ik zo erg dat ik snel mijn jurk weer aanmocht.
Nu ging de mevrouw 'm nog beter spelden enzo en mochten er foto's gemaakt worden. Ik werd helemaal emotioneel, haha!
En zo had ik mijn jurk. Het is een plaatje, ben er zoooo blij mee, en kan niet wachten 'm aante laten zien
Over 3 maanden is ie binnen in mijn maat en ga ik m weer passen. En dan 21 augustus is de napas en krijg ik les in hoe ik moet gaan zitten, etc. En dan is 10 september de grote dag, de dag dat ik m aan )+ laat zien
Het was een prachtige, gezellige en emotionele dag, en ik ben dolblij dat ik mijn jurk al zo snel had gevonden![]()
Oók proficiat!!quote:Op maandag 30 maart 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
Zaterdag op zondagnacht heeft mijn vriend mij geheel onverwacht (ook voor hem!) en spontaan ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd![]()
We zijn nu 2 jaar en 3 maanden samen, en ondanks dat we eigenlijk wilden wachten tot iig hij afgestudeerd zou zijn heeft hij me toch eerder gevraagd en is het helemaal
Uiteraard nog geen datum, maar het zal ergens zomer/voorjaar volgend jaar worden![]()
Je bent toch zelf mod? Dan pas je het even aanquote:Op maandag 30 maart 2009 10:34 schreef teamlead het volgende:
mag droomvrouwtje in de OP bij mij worden gezet? Ik sta daar nu zo eenzaam alleen op onze datum
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:44 schreef Allan24 het volgende:
Je bent toch zelf mod? Dan pas je het even aan
van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 30 maart 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
Zaterdag op zondagnacht heeft mijn vriend mij geheel onverwacht (ook voor hem!) en spontaan ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd![]()
We zijn nu 2 jaar en 3 maanden samen, en ondanks dat we eigenlijk wilden wachten tot iig hij afgestudeerd zou zijn heeft hij me toch eerder gevraagd en is het helemaal
Uiteraard nog geen datum, maar het zal ergens zomer/voorjaar volgend jaar worden![]()
Dat persooneel weet in ieder geval hoe ze moeten feestenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
dank![]()
en http://www.restaurantdehemel.nl/ lijkt ons echt geweldig (Stadsbrouwerij met ons favoriete bier) maar moeten nog even rondzoeken hoor
HIer kun je niet zelf bbq-en uiteraard, maar de Goffertboerderij is misschien ook wel leukkortom... we hebben nog even
![]()
Echt? Daar maken ze hier een heel plechtig dingetje van in een apart kantoortje met uitleg en dat je vast kan aangeven welke ambtenaar je wilt als je dat al weet enzo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ondertrouw... dat was wel zó'n teleurstelling!
Trouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
dank jullie wel
ben echt helemaal in een gelukzalige roes de laatste 2 dagen![]()
we waren na 2 jaar nog steeds écht verliefd maar de laatste 2 dagen is 't echt nóg erger geworden.
Het is zo'n bevestiging van dat wat we allebei al wel wisten!
En en enhelemaal goed
Ik kan het me best voorstellen hoor dat je er zo over denkt. Ik duim voor je dat alles goed komt en dat je er hoe dan ook een superdag van kan gaan maken zonder steeds zorgen te hoeven hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Tijdens de paasbrunch die we gepland hebben staan gaan we definitief beslissen of het doorgaat of niet, ons huwelijk.... ik vind het wel heel moeilijk, vandaag belde de trouwambtenaar al op om een afspraak te maken.... voor een bruiloft die misschien niet doorgaat *zucht*. Het is misschien niet 'netjes', maar ik ben best jaloers op degenen hier die zo onbezorgd hun dag kunnen plannen en er met een gerust hart naartoe kunnen leven..... maar aan de andere kant wil ik het gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben, dat het gewoon gebeurd is en ik me daar nooit meer zorgen over hoef te maken....
In ieder geval heel veel sterkte hoor.. en mocht het een troost voor je zijn... je bent niet de enige die zo'n situatie als jou door moet maken of om andere redenen. Koppie op!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Tijdens de paasbrunch die we gepland hebben staan gaan we definitief beslissen of het doorgaat of niet, ons huwelijk.... ik vind het wel heel moeilijk, vandaag belde de trouwambtenaar al op om een afspraak te maken.... voor een bruiloft die misschien niet doorgaat *zucht*. Het is misschien niet 'netjes', maar ik ben best jaloers op degenen hier die zo onbezorgd hun dag kunnen plannen en er met een gerust hart naartoe kunnen leven..... maar aan de andere kant wil ik het gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben, dat het gewoon gebeurd is en ik me daar nooit meer zorgen over hoef te maken....
ik kan me goed voorstellen dat je soms jaloers bent hoor.. het is ook niet niks waar jullie mee te maken hebbenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Ziet er al goed uit! En leuk initiatief, want ik denk dat er in deze tijden wel behoefte is aan besparingstipsquote:Op woensdag 1 april 2009 20:47 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Trouwen![]()
trouwens, ik weet niet of het helemaal mag, sorry modjes, maar ik wil ff mijn nieuwe een beetje spammen, www.littlebigwedding.com ,een klein project waarmee ik mensen wil laten zien dat trouwen niet alleen leuk is maar ook goedkoop kan zijn.
Je hebt hier één zin van gemaakt, maar het zijn er toch echt meerderequote:Een fotograaf is in de regel behoorlijk duur, je mag rustig rekenen op ¤ 1000 tot ¤ 1500 voor een fotograaf, is het misschien een idee om eens in je vriendenkring te kijken, of iemand in de familie te vragen, je zou natuurlijk ook eens naar iemand kunnen gaan die studeert voor fotograaf, vergeet niet, dat foto's een blijvende gedachte zijn aan jullie dag!
heb je haar ondertitel gezien?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Chell, wat vraag jij?want ik wil dus eigenlijk jou vragen voor onze foto's
![]()
Lijkt mij niet hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 @ 15:01 schreef teamlead het volgende:
wat is een redelijke prijs voor een reportage? Bij het voorlopige budget zijn we uitgegaan van een bedrag tussen 1000 en 1500... da's toch niet te laag mag ik hopen?
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef zoeperzazke het volgende:
M'n schoonvader was weer wakker aan het worden maar vandaag hebben ze hem wegens onverklaarbare aanhoudende koorts terug in slaap gebracht. 4 weken nu al.... we hebben de datum vandaag officieel verzet naar 18 september ipv 15 mei. De huwelijksreis is niet te verzetten, dus dat is wel krom, dat doen we dan maar vooraf....
Ai, heel veel sterkte hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef zoeperzazke het volgende:
M'n schoonvader was weer wakker aan het worden maar vandaag hebben ze hem wegens onverklaarbare aanhoudende koorts terug in slaap gebracht. 4 weken nu al....
Heb je een annuleringsverzekering? Dat moet in mijn ogen een geldige reden zijn om de reis te verzetten/annuleren. anders even je rechtsbijstand bellenquote:we hebben de datum vandaag officieel verzet naar 18 september ipv 15 mei. De huwelijksreis is niet te verzetten, dus dat is wel krom, dat doen we dan maar vooraf....
Nee hoor, dat is zeker niet te laagquote:Op donderdag 2 april 2009 15:01 schreef teamlead het volgende:
wat is een redelijke prijs voor een reportage? Bij het voorlopige budget zijn we uitgegaan van een bedrag tussen 1000 en 1500... da's toch niet te laag mag ik hopen?
blijf rustig even op je stokpaardje zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Chell het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is zeker niet te laagHet kan altijd veeeeel duurder natuurlijk, maar voor dat bedrag moet je echt wel iemand kunnen vinden
![]()
Ik vind het alleen wel altijd een beetje tricky als mensen écht willen gaan besparen op de fotograaf. Die 1000 of 1500 klinkt als héél veel geld, maar als je het om gaat rekenen naar uren werk voor de fotograaf, valt dat echt wel heel erg mee. En dat zien mensen dus niet in, waardoor ze kiezen voor een kennisje-die-wel-leuke-plaatjes-schiet en eindigen met een prut-reportage. En dat vind ik sneu! En zonde! Want je foto's zijn wel heel belangrijk
*stapt weer van stokpaardje*
kost me dat?quote:
geweldigquote:Op donderdag 2 april 2009 16:12 schreef teamlead het volgende:
[ afbeelding ] zoiets vind ik dan wél weer gaaf
http://www.karenbeckers.nl/ staan nog meer van dat soort foto's.. Ik heb die dame net maar eens gemaild voor wat meer infoquote:
Klinkt als mijn bruiloft.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:35 schreef Chell het volgende:
Ja, dat lijkt mij ook super, trouwen in een strandtentEn dan lekker ook met een BBQ, op een zomerse dag en met cocktails en vers fruit en zonsondergang en goeie muziek.
Mocht mijn schoonvader tegen die tijd nog zo ernstig zijn, dan mogen we het annuleren, anders niet volgens mij. Maar het geeft niet echt, we zijn allebei wel heel erg toe aan vakantie plus dat mei de mooiste maand is om naar Schotland te gaan dus we er beiden geen bezwaar tegen hebben om dan gewoon lekker te gaan....quote:Op donderdag 2 april 2009 15:47 schreef Mickeys het volgende:
Heb je een annuleringsverzekering? Dat moet in mijn ogen een geldige reden zijn om de reis te verzetten/annuleren. anders even je rechtsbijstand bellen
Jep in IE6 in een probleem, de png ( afbeeldingen ) lopen te fucken met ie6, gewoon ff friefox downloaden, staat trouwens ook rechts, bij bugsquote:Op donderdag 2 april 2009 14:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ziet er al goed uit! En leuk initiatief, want ik denk dat er in deze tijden wel behoefte is aan besparingstips
Wel zien de pagina's er bij mij een beetje verongelukt uit, ik denk dat dat komt doordat ik op mijn werk nog met IE6 surf
Ben er nog mee bezig, zit nog in de ontwikkel fase, wordt hard aan gewerktquote:Op donderdag 2 april 2009 14:58 schreef Chell het volgende:
Leuk idee die site! Ik zou wel iets uitgebreider zijn hier en daar en de teksten even doorlopenHet is bijvoorbeeld hoogseizoen, niet hoofdseizoen, margarita's ipv magerita’s en 'hetzelfde geldt' i.p.v. 'hetzelfde geld'.
Ook bijvoorbeeld je tekstje over fotografen loopt niet echt lekker.
[..]
Je hebt hier één zin van gemaakt, maar het zijn er toch echt meerdereIets meer letten op de interpunctie dus ook
![]()
</einde taalpurist modus>
Tja en qua inhoud. Dat stukje over de fotograaf is natuurlijk mijn stokpaardje en ik ben het er dus ook niet helemaal mee eens. Maar goed, dat zal ik voor me houden verder
Ja graag, heel graag zelfsquote:Op donderdag 2 april 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag wel meer taal- en grammaticafouten op de sitemaar vond het zo lullig om te zeggen
maar als ik 'm een keer door mag/moet lopen doe ik het graag hoor
als ik jou was zou ik eerder zorgen dat de site in IE goed staat. De meeste mensen gebruiken nu eenmaal IE (god knows why, maar toch) en "gewoon even FF downloaden klinkt voor jou en mij wel heel logisch, maar ik ken hordes mensen die dat niet kunnen zonder hulpquote:Op donderdag 2 april 2009 17:32 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Jep in IE6 in een probleem, de png ( afbeeldingen ) lopen te fucken met ie6, gewoon ff friefox downloaden, staat trouwens ook rechts, bij bugs
vriendlief wil in Nijmegen trouwenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef teamlead het volgende:
waarom danJe kunt toch trouwen waar je wilt?
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:07 schreef zoeperzazke het volgende:
M'n schoonvader was weer wakker aan het worden maar vandaag hebben ze hem wegens onverklaarbare aanhoudende koorts terug in slaap gebracht. 4 weken nu al.... we hebben de datum vandaag officieel verzet naar 18 september ipv 15 mei. De huwelijksreis is niet te verzetten, dus dat is wel krom, dat doen we dan maar vooraf....
boh dit zijn nou super foto'squote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef Chell het volgende:
Leuke foto's staan daarbij teamleadEn inderdaad, je moet ergens beginnen!
en je kunt mij ook altijd mailen natuurlijkmaar ik probeer hier in dit topic voornl. ook informatief te zijn en niet teveel de aandacht te leggen op mijn werk. Wil niet weggetrapt worden wegens spam
Ik vind deze twee zo leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei niet door mij gemaakt, ik heb nog niemand zo gek gekregen![]()
Ik doe wel in juli wat foto's met een stel bij de MacDrive. Daar zijn ze nogal vaak te vindenIk kan dat wel waarderen zoiets, echt iets doen wat bij hun past. Net zoals tessie dus midden in A'dam friet ging eten bij hun favo snackbar
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
boh dit zijn nou super foto's
ik denk alleen dat verloofdelief dit niet met mij zou doen whahaha.. dan is hij niet meer te zien door de bruidsjurk![]()
quote:maar voor zoiets zou ik wel willen gaan.. ik hou echt niet van die zoetsappige foto's die bijna iedereen in zijn fotoalbum heeft zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |