Hahahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Allan, eerlijk? Hij is zo gek om dat nog te doen ook he !![]()
Hij heeft wel meer zotte acties, en dit zou er zomaar 1 van kunnen zijn..
OwMyGawd, als ik er aan denk..oefoef ..
wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handigquote:Op zondag 22 maart 2009 19:02 schreef _aurum_ het volgende:
wat bedoel je met een verhuurservice?![]()
Wat is een beetje gangbaar met het vragen van getuigen/ceremeniemeester? Gelijk als je de trouwdatum weet? Of een jaar voor de datum?
We vieren het al heel klein, nog kleiner kan haast niet, of je houdt helemaal alleen het gemeentehuis over.... Nu is de planning 11:30 naar het gemeentehuis, daarna een lunch in een zaaltje en om een uur of 3 zijn we daar klaar, gaan we nog wat foto's maken samen en is de dag om....quote:Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Lishe het volgende:
Zoeperzazke, heel veel sterkte.... Is het geenoptie om nu heel klein te trouwen, zodat je schoonvader er zeker bij kan zijn. En dan het feest wat jullie voor ogen hadden op jullie 1 jarig jubileum te vieren? Het is natuurlijk allemaal echt niet wat je wilt, maar gezien de omstandigheden?
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handig
Nee, dat is het hem nou juist! Ze is gewoon aan het werk geweest de afgelopen tijd, maar als ik een sms stuur krijg ik geen reactie, de mobiele telefoon (enige nummer wat er is) wordt niet beantwoord en ook op voicemail geen reactie. Ik heb ook gemaild naar privé- en werkmail én een bericht via Hyves... ik bedoel, wat moet je nog meer doen om iemand te pakken te krijgen?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef Chell het volgende:
Jeetje Allan, wat een geprut met de voorbereidingen zo! Raar dat die fotograaf ook echt helemaal niet bereikbaar isZe zeiden ook niet dat er iets aan de hand was ofzo op haar werk?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:46 schreef Allan24 het volgende:
Pheow... 'k heb ze gesproken en alles is in orde
De mobiele telefoon was verloren (dus niet bereikbaar) en de internetverbinding ligt er al een tijd uit
Maar 't gaat allemaal nog/weer goed gelukkig
Ondertrouw... dat was wel zó'n teleurstelling!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |