abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:07:18 #101
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_66889414
minimaal 2 weken vantevoren
wij gaan 4 juli trouwen dus over 4 maanden. Hebben we dat iig maar weer geregeld
Saartje
pi_66890989
Misschien moet ik dan ook maar eens hard aan het werk voor de muziek. Is heel zon slecht idee nog niet om ook dat ruim van tevoren af te hebben. Weet niet wat onze trouwlocatie wil eigenlijk
O+ 11-06-2009 O+
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 maart 2009 @ 16:04:18 #103
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66900025
Jeetje wat moet je dat snel weten al die muziek zeg Maneki!

@Allan24: wat naar zeg van de CM! Wat suf dat ze er niet beter over na heeft gedacht.
@MinderMutsig: gecondoleerd!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:23:13 #104
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_66900809
hebben we het over muziek tijdens de ceremonie

geen idee wat m'n verloofde (heerlijk woord ) er van vindt, maar wat mij betreft kunnen ze dat overslaan
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_66901746
Weet je al welke liedjes het worden Maneki?

Teamlead, lijkt mij wel saai zonder muziek hoor... Als je binnen komt en helemaal als je gaat tekenen en de getuigen ook nog, dan is het toch wel leuk om een muziekje erbij te hebben, anders is het zo stil.... Het muziekje bij het weggaan vond ik zelf achteraf een beetje onzin, heb ik eigenlijk niks van gehoord... wel jammer.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 maart 2009 @ 19:07:29 #106
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66906881
Ik zou zeker muziek bij het binnenkomen doen, dat vind ik wel echt toegevoegde waarde. Je kunt dan echt iets kiezen wat voor jullie een bijzondere betekenis heeft en dat maakt het geheel wel af vind ik

Bij het tekenen en weggaan zou ik zelf minder belangrijk vinden, hoewel het bij tessie wel gezellig was om nog een muziekje te horen tijdens het ronddraaien op het platformpje in de zaal hihihi (ik was haar getuige).
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:57:06 #107
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_66908728
ik zit vol verbazing te lezen over de muziek die je gedraaid wilt hebben tijdens de ceremonie. in "mijn tijd" (oeps, wat voel ik me ineens oud) had je dat niet. Wat ik nog wel weet is dat je max 1 jaar voor je huwelijksdatum in ondertrouw kunt gaan, maar ik kan me dan ook zo voorstellen dat je dan nog niet eens weet wat voor muziek je zou willen horen. Maar goed, ik zou niet weten hoe ze dat in Italiė doen. Toch maar eens een mailtje aan de weddingplanner sturen.

Overigens hoeven wij niet in ondertrouw. Wel moeten we ons vrijdag 18/09 ons melden op het stadhuis om ons te legitimeren enzovoorts om dan vervolgens zondag 20/09 te laten huwen. Ik vind het wel uniek trouwens om op een zondag te mogen en kunnen trouwen en dan ook nog zo'n, voor ons iig, mooie datum. 20/07/2007 voor het eerst bij elkaar en op 20/08/2008 verloofd en dan op 20/09/2009 te gaan trouwen.

* Mickeys zwijmelt wel ff verder

Overigens, welkom Teamlead
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:11:29 #108
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_66909362
Ik denk dat we voor overkill gaan, en dan de metallica versie bij het binnenkomen

Wemoeten het er nog ff goed over hebben iig
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 maart 2009 @ 20:13:50 #109
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66909477
Er is tegenwoordig gewoon steeds meer vrijheid in wat je wilt Mickeys Wel leuk hoor, want je kunt zo je ceremonie echt heel persoonlijk maken waardoor het steeds minder een saai praatje van een ambtenaar hoeft te zijn.

Zo had een bruidspaar wat ik fotografeerde bijvoorbeeld een hele mooie persoonlijke 'gelofte' voor elkaar (wat meer neer kwam op een hele rits "ik wil met jou trouwen en oud worden omdat....<vul iets liefs in>") en bij tessie hebben zowel de vader van de gom en ik (beste vriendin/getuige van tessie) een praatje gehouden. De ambtenaar (wat overigens wel een hele leuke was) heeft eigenlijk alleen het daadwerkelijke trouwen gedaan.

Inmiddels kunnen zelfs vrienden/familie tijdelijk BABS worden en het huwelijk voltrekken las ik van de week, iets wat mij wel heel bijzonder lijkt. Ik zou me best door mijn eigen mams willen laten trouwen
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 maart 2009 @ 20:15:55 #110
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66909572
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat we voor overkill gaan, en dan de metallica versie bij het binnenkomen
Romantisch

En arme opaatjes en omaatjes. Of zijn die er niet?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:18:02 #111
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_66909685
We hebben beide geen opa`s en oma`s meer en verder zal iedereen zich wel de tandjes schrikken maar ik hou al lang geen rekening meer met wat mijn familie denkt of wil Tis ons feestje
Saartje
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:35:46 #112
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_66910506
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
-knip- Tis ons feestje
Helemaal mee eensch is
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 maart 2009 @ 20:47:45 #113
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66911052
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben beide geen opa`s en oma`s meer en verder zal iedereen zich wel de tandjes schrikken maar ik hou al lang geen rekening meer met wat mijn familie denkt of wil Tis ons feestje
Mee eens hoor Het moet ook zeker jullie feestje zijn
pi_66911716
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:

Ik wilde eigenlijk Ever dream van Nightwish, maar heb wel een behoorlijk aantal oudere mensen in ons midden die dag Dus dat wordt hem maar niet
O+ 11-06-2009 O+
pi_66927946
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef bigbird het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk Ever dream van Nightwish, maar heb wel een behoorlijk aantal oudere mensen in ons midden die dag Dus dat wordt hem maar niet
Waarom niet? Het is toch jóśw dag??
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:09:34 #116
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_66928218
is het normaal dat als je dema besloten hebt te gaan trouwen, dat je vervolgens iedere dag denkt "oh ja, dat moet ook geregeld worden"? We hebben nog meer dan genoeg tijd natuurlijk, maar damn wat een gedoe
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_66929339
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef teamlead het volgende:
is het normaal dat als je dema besloten hebt te gaan trouwen, dat je vervolgens iedere dag denkt "oh ja, dat moet ook geregeld worden"? We hebben nog meer dan genoeg tijd natuurlijk, maar damn wat een gedoe
Ja dat had ik nou ook. Eerst leuk, mooie jurk, mooi pak en mooie ringen (even makkelijk gezegd) en dan ga je kijken naar wat je allemaal moet regelen en dat er dingen van elkaar afhankelijk zijn etc Moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet alles zo netjes op een rijtje heb als ik zou willen
O+ 11-06-2009 O+
pi_66929406
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is toch jóśw dag??
Ja dat is helemaal waar maar toch.... ik weet het niet...
O+ 11-06-2009 O+
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 11 maart 2009 @ 12:30:41 #119
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66930787
Er zijn toch ook wel van die kant en klare lijstjes enzo met alles wat je zou moeten regelen erop?

Mij lijkt het heeeeerlijk om een bruiloft te plannen. Lekker dromen en leuke dingen bedenken
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:43:03 #120
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_66931203
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:

Whehe tof!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:45:30 #121
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_66935660
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Chell het volgende:
Er zijn toch ook wel van die kant en klare lijstjes enzo met alles wat je zou moeten regelen erop?

Mij lijkt het heeeeerlijk om een bruiloft te plannen. Lekker dromen en leuke dingen bedenken
die lijstjes zijn helemaal een ramp Staan dingen op waarvan ik denk "wtf "
En elk lijstje is weer langer dan het vorige lijstje

Is een weddingplanner duur?
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 11 maart 2009 @ 14:49:49 #122
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66935804
Volgens mij is een Weddingplanner wel duur ja En zijn die lijstjes echt zo vaag dan? Trouweninderegio heeft er eentje die ik volgens mij best goed vond, hoewel daar ook wel achterlijke dingen bij zaten (vuurwerk bijvoorbeeld). Maar goed, ik ben nog nooit getrouwd, dus ik weet niet hoe handig die lijst uiteindelijk écht zal zijn. Ik partycrash alleen maar overal met m'n camera

Mocht je serieus interesse hebben, ik weet wel iemand die nog niet zo heel lang Weddingplanner is. Wie weet is dat goedkoper dan iemand die al tig jaar in het vak zit Voor zover die mensen bestaan
pi_66936058
Jeuj! 27 maart ga ik voor het eerst jurken passen Ik heb er zin in!

6 maanden - 1 dag and counting....
Tralalalaaa
pi_66936448
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeuj! 27 maart ga ik voor het eerst jurken passen Ik heb er zin in!

6 maanden - 1 dag and counting....
Spannend! Veel plezier!!
O+ 11-06-2009 O+
pi_66936692
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

die lijstjes zijn helemaal een ramp Staan dingen op waarvan ik denk "wtf "
En elk lijstje is weer langer dan het vorige lijstje

Dat was mijn probleem ook met al die lijstjes, hoop "algemene" dingen, en op geen enkel lijstje staan dezelfde dingen, dus heb nog niet mijn ideale lijst gevonden. Wel geprobeerd om er zelf een te maken aan de hand van voorbeeldlijsten maar nog niet gelukt naar mijn zin
O+ 11-06-2009 O+
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:41:39 #126
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66937803
Maneki, leuk, bijna in ondertrouw!
Ik ben zo ontzettend ongeduldig voor ik weer aan het regelen kan slaan, heb er echt zin in.
En qua muziek: er zijn misschien ook wel liedjes die je kinderen leuk vinden ook?

Ik zou zo weddingplanner willen zijn, maar ik vind eigenlijk stiekem dat dat geen beroep is. Nouja, sommigen wel maar die ME&YOU of LoverlyDay gedoe wat je overal tegenkomt vind ik zo prutserig overkomen. Die schieten met bosjes uit de lucht.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 11 maart 2009 @ 16:03:27 #127
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66938671
Ik wist tot vorig jaar niet eens dat we dat hadden in NL, weddingsplanners. Maar er blijkt dus echt een opleiding voor te zijn enzo

Mij lijkt het ook wel wat, maar ik vraag me af in hoeverre er echt ook werk in is. Volgens mij zijn we hier in NL veel meer van het "zelluf doen!"
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:21:17 #128
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_66945400
  • Take a Picture .. Heul veul plezier!
    Laat je weten hoe het was?

• TL.. wat een geregel he, dat trouwen
    Wij hebben tot nu toe alles zelf gedaan ..
    Er zijn genoeg dingetjes waarmee je 'op de kleintjes' kan letten..
    Bedankjes bijvoorbeeld..

En lijstjes.. brr je wordt er kierewiet van..
    Momenteel zit alles in mijn hoofd gestampt..
    Pas als alles vast staat (en dat is bijna alles) ga ik een lijstje voor mijn CM's maken!

En ik denk dat je met die lijstjes even moet bedenken, of dat 'wel echt nodig is'
    Sommige dingen zijn reteoverbodig vind ik ..

• Chell, en dat regelen.. Ik ken het.. het is zooo leuk om te doen!

• Wij hebben inmiddels 2 liedjes die we wel willen horen!
  • Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_66948758
    Wij hebben ook muziek tijdens de ceremonie.
    Al jaren gelden hoorden wij deze spelen en zeiden tegen elkaar: Als we ooit gaan trouwen, moet zij op onze bruiloft spelen.
    Ze spelen zowel tijdens de ceremonie (in een kasteeltje) en gaan daarna mee naar de feestlocatie.
    http://www.para-eterno.com
    's Avonds hebben we een ander feestelijk duo, met vuurshow en alles in een zuid amerikaans jasje
    http://www.losdelsol.com (vandaag geboekt)

En zo komen we weer een stapje dichterbij
    pi_66968147
    Poehee... liedje voor/tijdens/na de ceremonie... we hebben er al wel over nagedacht maar sommige nummers zijn écht niet geschikt voor zo'n moment.

• Celine Dion - My heart will go on (... meer iets voor een begrafenis)
  • 2 Unlimited - No limit ("No no, no no no no, no no no no..." ... lijkt me niet echt gepast

... Moeilijk...
  • Verjaardagen zijn gezond -
    pi_66968400
    We zijn er uit
    Binnenkomst gaat bij Symphony & Metallica - Nothing else matters
    Bij het tekenen Boudewijn de Groot - Avond
    Weglopenmet Jaydee - Plastic Dreams

Het lijkt een allegaartje maar het zijn nummers met een speciale betekenis voor ons
    Vanmorgen in ondertrouw gegaan en meteen even afgerekend met de gemeente. Meteen de helft van ons budget opgeslokt
    Saartje
    pi_66970872
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
    We zijn er uit
    Binnenkomst gaat bij Symphony & Metallica - Nothing else matters
    Bij het tekenen Boudewijn de Groot - Avond
    Weglopenmet Jaydee - Plastic Dreams

Het lijkt een allegaartje maar het zijn nummers met een speciale betekenis voor ons
    Vanmorgen in ondertrouw gegaan en meteen even afgerekend met de gemeente. Meteen de helft van ons budget opgeslokt
    Klinkt eigenlijk wel heel gaaf Nothing else matters ga ik onthouden
    O+ 11-06-2009 O+
      donderdag 12 maart 2009 @ 15:16:34 #133
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_66971851
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef teamlead het volgende:
    -knip-
    Onze weddingplanner kost 1200 euro. daarvoor regelt ze wel alles voor ons in Italiė. Additionele kosten komen hier wel bij zoals het gemeentehuis (1100 euro) en allerlei documentkosten. de 1200 is dus alleen het regelwerk, verder niets en bovendien is het in Italiė
      Hoofdredactie Fotografie donderdag 12 maart 2009 @ 20:15:44 #134
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_66982521
    quote:
    geweldige site!
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
      vrijdag 13 maart 2009 @ 08:28:27 #136
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_66997225
    quote:

pi_67064825
    Zo, wij zijn weer een stapje verder. Vrijdag de kaarten opgehaald en de laatsten gaan vandaag de met de post mee Dat kan ook weer van de to-do lijst
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_67086927
    tvp!

Mijn lief is vanmorgen op de knie gegaan

en ik zei natuurlijk ja!!

Alleen nu moeten we ons in alles gaan verdiepen. En ik heb geen idee waar te beginnen
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
    pi_67088599
    Begin met een jurk

Mijn vriend heeft duiven gereserveerd om na het gemeentehuis op te laten, 7 stuks..... dat wordt een leuk fotomoment! Ik hoop zo dat het zonnetje schijnt....
    I had a signature once. It was awful.
      maandag 16 maart 2009 @ 10:55:40 #140
    246495 Guess.
    Gijs,Joost&Teun!!!
    pi_67095423
    Leuk duiven,dat wilde ik ook
    Maar mijn man vond het te Frans Bouwer-achtig
    28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
    pi_67096258
    Ik kan mij vinden in het commentaar van je man

@ zoeperzazke; die jurk komt wel. Eerst maar eens een datum prikken en dan op zoek gaan naar een locatie

En om te beginnen maar eens op zoek naar een checklist, want ik zal vast nog wel dingen vergeten....
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
    pi_67096424
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 10:55 schreef Guess. het volgende:
    Leuk duiven,dat wilde ik ook
    Maar mijn man vond het te Frans Bouwer-achtig
    Hehehe, ik vind duiven zelf gewoon ontzettend mooie dieren.... als kleindierliefhebbers past het ook wel bij ons De symboliek is gewoon bijzonder, ik wil er zelf een klein verhaaltje bij vertellen om er iets bijzonders van te maken. En het geeft gewoon ontzettend leuke foto's Ik wil ze trouwens wel gewoon zelf vasthouden en loslaten, niet vanuit zo'n mand, dat vind ik dan weer niks....

Onze ringen zijn trouwens ook binnen, gegraveerd en wel. Zo bijzonder! Kan er geen genoeg van krijgen, zit er steeds naar te kijken haha! Als 'something old' hebben we de ring van de overleden moeder van mijn vriend op mijn maat laten maken, ook wel heel speciaal, die ring ga ik dus ook dragen op onze dag....
      maandag 16 maart 2009 @ 12:41:41 #143
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67098480
    Aurum, gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk!

Checklijsten zijn leuk, maar er staan soms dingen op waarvan ik denk: "is dat echt nodig"..
    Wij trouwen in juni en ik heb naar mijn idee een heel bescheiden lijstje..

Succes met je voorbereidingen!

[ Bericht 10% gewijzigd door Rijstebuiltje op 16-03-2009 19:28:30 ]
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_67159172
    We hebben een nieuwe ceremoniemeester
    En de pakken zijn binnen
    En het duurt nog maar 79 dagen
    pi_67159220
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 07:41 schreef Allan24 het volgende:
    We hebben een nieuwe ceremoniemeester
    En de pakken zijn binnen
    En het duurt nog maar 79 dagen

Whoohoo! Gaaf hoor!!!
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_67161079
    Wij zijn al zover dat we een datum hebben en dat we een idee hebben van wat we willen. De trouwdatum en tijd is nog beschikbaar bij het stadhuis, dus dat is iig goed nieuws en ik heb al een aantal offertes aangevraagd voor de lokaties.

Het begint langzaamaan wat concreter te worden allemaal
    pi_67162156
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 09:43 schreef _aurum_ het volgende:
    Wij zijn al zover dat we een datum hebben en dat we een idee hebben van wat we willen. De trouwdatum en tijd is nog beschikbaar bij het stadhuis, dus dat is iig goed nieuws en ik heb al een aantal offertes aangevraagd voor de lokaties.

Het begint langzaamaan wat concreter te worden allemaal
    Mooi is dat he? Als dingen form beginnen te krijgen Hier is de puzzel nu bijna af
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_67162224
    Het wordt hier steeds somberder..... Mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis en het gaat veel en veel langer duren dan verwacht, hij ligt al ruim 2 weken in een kunstmatige slaap omdat hij té ziek is om wakker te zijn. Aangezien we in mei trouwen, is de kans aanwezig dat alles verplaatst moet gaan worden omdat hij er anders niet bij kan zijn Vind het zo'n vreselijke situatie, maar ik vind het heel belangrijk dat hij erbij is (mijn vriend is zijn moeder 5 jaar geleden al verloren) dus als het niet anders kan, zal het wel moeten....
    pi_67165451
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
    Het wordt hier steeds somberder..... Mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis en het gaat veel en veel langer duren dan verwacht, hij ligt al ruim 2 weken in een kunstmatige slaap omdat hij té ziek is om wakker te zijn. Aangezien we in mei trouwen, is de kans aanwezig dat alles verplaatst moet gaan worden omdat hij er anders niet bij kan zijn Vind het zo'n vreselijke situatie, maar ik vind het heel belangrijk dat hij erbij is (mijn vriend is zijn moeder 5 jaar geleden al verloren) dus als het niet anders kan, zal het wel moeten....
    He gatsie, wat een naar nieuws Ik duim voor jullie dat hij er bij kan zijn! Ook al zou je dan eventueel moeten verplaatsen. Sterkte!
    O+ 11-06-2009 O+
      woensdag 18 maart 2009 @ 19:17:26 #150
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67179613
    Yippie Allan.. Alleen maar goede dingen !

Zoeperzazke, dat zijn dingen die je liever niet wil!
    Ik wil jullie onwijs veel sterkte wensen, voor de komende periode!

Aurum, wat leuk die beginstukjes..

BigBird.. woohoo..
    Ik heb weer nieuws over de kaart, wij zien elkaar op MSN weer
    pi_67186871
    Dankjewel beiden! We hopen nog steeds dat het allemaal door kan gaan, maar het is zo onzeker..... Echt een rotsituatie. Iedereen roept altijd 'geniet maar lekker van de voorbereidingen', maar dat zit er dus niet in nu... Nuja, we zullen wel zien. Over een week of 2, 3 moeten we een besluit nemen om alle sop tijd te regelen, gelukkig was het gemeentehuis heel vriendelijk en vonden ze het een goede reden om de datum kosteloos te verplaatsen, dus dat is al heel fijn!
    pi_67206128
    Sterkte zoeperzazke!

Wij zijn ook aan het kijken naar locaties, gister de eerste offerte binnen. Ik kreeg bijna een hartverzakking
    Dus we gaan nog ff rondkijken
    pi_67207949
    mijn lief en ik willen ook trouwen met elkaar, alleen wil ik graag dat hij me echt vraagt.
    Alleen... ik ben het wachten beetje beu

Zal ik hem vragen?
    pi_67208238
    Reinhilde, je kan ook proberen het subtiel in een gesprek te verwerken dat je wel graag wil en zit te wachten? Tenzij je vent niet zo van de hints is

Als alles volgens plan gaat, trouwen wij morgen over één jaar precies!
    POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
      donderdag 19 maart 2009 @ 15:44:04 #155
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_67209140
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 15:05 schreef Reinhilde het volgende:
    mijn lief en ik willen ook trouwen met elkaar, alleen wil ik graag dat hij me echt vraagt.
    Alleen... ik ben het wachten beetje beu

Zal ik hem vragen?
    Dan moet je hem héél duidelijk maken dat je op een aanzoek wacht, anders gaat het er niet van komen..

zo zijn we nu eenmaal

of inderdaadf gewoon zelf vragen natuurlijk
    pi_67209440
    Ik heb het hem echt wel duidelijk gemaakt al hoor!

Mannen..
      donderdag 19 maart 2009 @ 16:13:15 #157
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_67209998
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:

Mannen..
    duidelijk gemaakt als
    "ik zou het heel leuk vinden als ik een echt aanzoek krijg"

of

"hey, gozer.. als je met me wil trouwen, moet je wel eerst een echt aanzoek doen, anders gebeurt het niet"

is voor ons een wereld van verschil
    pi_67210214
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Reinhilde het volgende:

Mannen..
    Doe es een telefoonnummer of een emailadres? Dan hinten wij wel
    pi_67210895
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 16:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

duidelijk gemaakt als
    "ik zou het heel leuk vinden als ik een echt aanzoek krijg"

of

"hey, gozer.. als je met me wil trouwen, moet je wel eerst een echt aanzoek doen, anders gebeurt het niet"

is voor ons een wereld van verschil
    ik begon met het tweede, maar nu heb ik het eerste al gezegd!

we hebben het er ook al vaak over gehad, dat we met elkaar willen trouwen.
    gister vroeg ik aan hem: 'zou je chagrijnig worden als ik jou zou vragen?' hij: 'nee, tuurlijk niet'

dus.
    pi_67211311
    Maar stiekempjes wil je toch graag dat jķj gevraagd wordt, of heb ik het mis?
      donderdag 19 maart 2009 @ 16:59:00 #161
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_67211377
    ultimatum wil ook nog wel eens werken

"hey.. ik wil dit jaar nog trouwen, dus je moet wel opschieten met je aanzoek"
      donderdag 19 maart 2009 @ 16:59:31 #162
    236546 droomvrouwtje
    Lief, klein en schattig
    pi_67211393
    hmm wist niet of ik moest reageren of niet maar doe het toch:

ik ga namelijk ook trouwen en wel 14-05-2010 en ik vind het super spannend ben al
    bezig met lijstjes waar mijn verloofde volgens mij van denkt wat moet ik hiermee.. ben gewoon bang
    dat ik er op het laatste moment er achter kom dat ik nog dingen moet regelen, heb dit gewoon het liefst op tijd gedaan..
    Be happy with the little things in life
      donderdag 19 maart 2009 @ 17:04:29 #163
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_67211509
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 16:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
    hmm wist niet of ik moest reageren of niet maar doe het toch:

ik ga namelijk ook trouwen en wel 14-05-2010 en ik vind het super spannend ben al
    bezig met lijstjes waar mijn verloofde volgens mij van denkt wat moet ik hiermee.. ben gewoon bang
    dat ik er op het laatste moment er achter kom dat ik nog dingen moet regelen, heb dit gewoon het liefst op tijd gedaan..

geeft niet lekker ding gewoon lekker lijstjes verzamelen
    pi_67211565
    het liefste wil ik gevraagd worden ja... maar ik begin ook al aan het idee te wennen dat ik hem vraag!
      donderdag 19 maart 2009 @ 17:10:44 #165
    236546 droomvrouwtje
    Lief, klein en schattig
    pi_67211660
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef teamlead het volgende:

[..]

geeft niet lekker ding gewoon lekker lijstjes verzamelen

hihihihi.. tja het lijstje word langzamer langer.. vergat het vervoer...
    heeft iemand een idee of een adresje waar je leuke trouwauto's kan huren??
      donderdag 19 maart 2009 @ 17:17:48 #166
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_67211839
    Vraag E. even anders
    pi_67211849
    Ik heb hem gewoon gezegd dat ik onderhand eens een aanzoek verwachtte, en dan wel een beetje leuk graag. Hij heeft de hint gesnopen Heeft maar 3 jaar geduurd ofzo

droomvrouwtje gefeliciteerd!
    Saartje
      donderdag 19 maart 2009 @ 17:21:35 #168
    236546 droomvrouwtje
    Lief, klein en schattig
    pi_67211937
    das wel lang 3 jaar... je moet ze het zo wat op een briefje schrijven voordat ze het eindelijk snappen, maar als ze het dan eindelijk snappen
    pi_67211970
    Nou, misschien kijkt 'ie wel in mijn MaT
      donderdag 19 maart 2009 @ 17:23:57 #170
    236546 droomvrouwtje
    Lief, klein en schattig
    pi_67211993
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:17 schreef teamlead het volgende:
    Vraag E. even anders
    hahaha nee ik hoef geen dinky toy als auto leek wel of hij zo uit de playmobil fabriek kwam whahaha

nee iets moois gezien de datum het liefst met open dak
      donderdag 19 maart 2009 @ 17:26:45 #171
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_67212064
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
    das wel lang 3 jaar... je moet ze het zo wat op een briefje schrijven voordat ze het eindelijk snappen, maar als ze het dan eindelijk snappen
    dat was toch geen subtiel verpakte klacht he?

donderdag 19 maart 2009 @ 17:29:13 #172
    236546 droomvrouwtje
    Lief, klein en schattig
    pi_67212144
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:26 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat was toch geen subtiel verpakte klacht he?

nee hoor... maar het gewoon een vast staand feit mannen snappen hints niet
      donderdag 19 maart 2009 @ 17:30:22 #173
    236546 droomvrouwtje
    Lief, klein en schattig
    pi_67212166
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
    Ik heb hem gewoon gezegd dat ik onderhand eens een aanzoek verwachtte, en dan wel een beetje leuk graag. Hij heeft de hint gesnopen Heeft maar 3 jaar geduurd ofzo

droomvrouwtje gefeliciteerd!
    dankjewel nog.. het duurt nog wel ruim een jaar voordat ik trouw maar tis voorbij voordat je het weet
      donderdag 19 maart 2009 @ 18:47:51 #174
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67213951
    Droomvrouwtje.. Welke auto zoek je?
    En ik weet ook niet wat je budget is..

Ik weet dat Willysauto's een goede is..
    Ik ben der zelf ook geweest, en ze zijn heel persoonlijk daar !

Reinhilde, je wil niet weten hoeveel hints ik al gegeven heb aan Rijstelief
    Van Valentijnsdag tot onze verlovingsdag..

Helaas snapt hij t nog steeds niet, en verwacht ik ook bijna geen aanzoek meer...ergens nog wel, in het diepste van mijn hart
    We trouwen nu al over 3 maanden en 4 dagen
    pi_67237331
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
    Droomvrouwtje.. Welke auto zoek je?
    En ik weet ook niet wat je budget is..

Ik weet dat Willysauto's een goede is..
    Ik ben der zelf ook geweest, en ze zijn heel persoonlijk daar !

Reinhilde, je wil niet weten hoeveel hints ik al gegeven heb aan Rijstelief
    Van Valentijnsdag tot onze verlovingsdag..

Helaas snapt hij t nog steeds niet, en verwacht ik ook bijna geen aanzoek meer...ergens nog wel, in het diepste van mijn hart
    We trouwen nu al over 3 maanden en 4 dagen
    Mijne snapte het wel Hij vroeg me heel lief toen we weekend weg waren en we op de buitenplaats van een kasteel stonden met een prachtig uitzicht
    O+ 11-06-2009 O+
      vrijdag 20 maart 2009 @ 14:28:19 #176
    181399 Swiffer
    Opgeruimd staat netjes.
    pi_67239123
    Weet er iemand een verhuurder van MODERNE trouwautos regio Breda/Tilburg?

Al die oldtimers.. blegh.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 16:40:17 #177
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_67243400
    en als er dan eenmaal getrouwd is, zijn er natuurlijk wel dingen waar je rekening mee moet houden

dames.. lees en leer Uittreksel van een huishoudschoolboek
      vrijdag 20 maart 2009 @ 18:19:53 #178
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67246268
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 13:25 schreef bigbird het volgende:

[..]

Mijne snapte het wel Hij vroeg me heel lief toen we weekend weg waren en we op de buitenplaats van een kasteel stonden met een prachtig uitzicht
    BB.. waarom snapt jou R. het in hemelsnaam wel
    Kan hij mijn lief nog even aansporen.. Straks krijg ik nog een aanzoek op de dag zelf whehehe
    pi_67258691
    Sterkte zoeperzazke. Vervelende situatie.
    Is het wel mogelijk om reserveringen enzo te verzetten?

En verder natuurlijk gefeliciteerd aan de nieuwkomers!
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_67269366
    zoeperzaske sterkte gewenst!
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 18:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

BB.. waarom snapt jou R. het in hemelsnaam wel
    Kan hij mijn lief nog even aansporen.. Straks krijg ik nog een aanzoek op de dag zelf whehehe
    Dat zou dan wel weer leuk zijn, dat de ambtenaar begint met zijn/haar riedel en dat hij dan onderbreekt zo van, HO wacht even, éérst moet er nog iets gebeuren! En dat 'ie dan in de trouwzaal alsnog op zijn knieėn gaat
      zaterdag 21 maart 2009 @ 16:39:10 #181
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67271143
    Allan, eerlijk? Hij is zo gek om dat nog te doen ook he !
    Hij heeft wel meer zotte acties, en dit zou er zomaar 1 van kunnen zijn..

OwMyGawd, als ik er aan denk.. oefoef ..
    pi_67273027
    Hier zijn Julie gebleven!

Hier alles wel klaar, Maand voor de bruiloft weer verder om de puntjes op de I te zetten!
    Nu eerst revalideren van mijn operatie anders kan ik niet lopen op mijn eige. Bruiloft
      zaterdag 21 maart 2009 @ 19:14:20 #183
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_67274588
    Gisteren heel subtiel middels een kaartje mijn beste vriendin in het Italiaans gevraagd ;-)

Vuoi essere la mia testimone?

Haar antwoord was natuurlijk: Si!

Dus 1 getuige is een feit... en dat op de dag af dat het nog 6 maanden duurt. Nu m'n vriend, ahum..., verloofde nog zijn beste vriend laten vragen en dan zijn we rond
    pi_67294312
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 16:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
    Allan, eerlijk? Hij is zo gek om dat nog te doen ook he !
    Hij heeft wel meer zotte acties, en dit zou er zomaar 1 van kunnen zijn..

OwMyGawd, als ik er aan denk.. oefoef ..
    Hahaha Dat zou een strakke actie zijn
    O+ 11-06-2009 O+
      zondag 22 maart 2009 @ 17:04:53 #185
    153480 Maneki.Neko
    sloopkogel©
    pi_67298331
    We hebben gisteren de eerste offerte binnengehad van een verhuurservice. Dat wordt wat overuurtjes wegwerken de komende tijd
    Nu wachten op nummer 2 en dan kiezen
    Saartje
    pi_67301644
    wat bedoel je met een verhuurservice?

Wat is een beetje gangbaar met het vragen van getuigen/ceremeniemeester? Gelijk als je de trouwdatum weet? Of een jaar voor de datum?
    pi_67301914
    Wij hebben het gedaan toen we de trouwdatum hadden vastgelegd. Volgens mij zijn er niet echt regels voor, di leek ons het makkelijkste/logische.
      zondag 22 maart 2009 @ 21:08:15 #188
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67305716
    Wat NelisB zegt ..

Toen onze datum 1maal vast lag, heb ik mijn getuigen gevraagd!
    Die volmondig ja riepen natuurlijk..

Ik heb een kopie van hun ID gemaakt, en de dag erop zijn we naar het Gemeentehuis gegaan..
    Toen hebben we alles vast laten zetten, omdat we gelijk een rats een papieren moesten invullen..

De ceremoniemeesters hebben we later gevraagd..
    pi_67306484
    Net de thuiskapster maar eens gemaild dat het mogelijk niet doorgaat 15 mei en de afspraak voor een proefkapsel maar uit te stellen.... Het is hier nog steeds heel rot allemaal. Enerzijds willen we de hoop niet opgeven dat we onze datum gaan halen, anderzijds gaan we er ook al heel erg van uit dat het niet meer haalbaar is en het verzet moet worden zodat mijn schoonvader erbij kan zijn. Zijn situatie is nog steeds niet verbeterd en iedere dag slinken natuurlijk de kansen dat 15 mei nog een haalbaar streven is. Het is zo ontzettend moeilijk, in het begin kon ik mezelf nog sussen dat het wel goed zou komen allemaal, maar nu door begint te dringen dat onze dag op onze supermooie datum het niet gaat worden heb ik het er toch steeds moeilijker mee... Hoewel het herstel van mijn schoonvader het allerbelangrijkste is, is het verzetten van 'je grote dag' natuurlijk geen kleinigheidje....

Dankjewel voor jullie lieve sterktewensen, het is toch een fijne steun in deze rottige situatie...
      zondag 22 maart 2009 @ 22:39:57 #190
    153480 Maneki.Neko
    sloopkogel©
    pi_67308855
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 19:02 schreef _aurum_ het volgende:
    wat bedoel je met een verhuurservice?

Wat is een beetje gangbaar met het vragen van getuigen/ceremeniemeester? Gelijk als je de trouwdatum weet? Of een jaar voor de datum?
    wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handig
    Saartje
      Hoofdredactie Fotografie maandag 23 maart 2009 @ 08:10:53 #191
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_67314100
    zoeperzazke, wat rot allemaal zeg! Sterkte!
      maandag 23 maart 2009 @ 10:13:58 #192
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_67316318
    Zoeperzazke, heel veel sterkte.... Is het geenoptie om nu heel klein te trouwen, zodat je schoonvader er zeker bij kan zijn. En dan het feest wat jullie voor ogen hadden op jullie 1 jarig jubileum te vieren? Het is natuurlijk allemaal echt niet wat je wilt, maar gezien de omstandigheden?

Maneki, ik kan echt,echt, echt niet wachten op de foto's van jullie feest. Ik denk dat je een beetje hetzelfde denkt erover als wij, maar wij hebben niet zo'n grote tuin.

En ik mocht met mijn nichtje mee naar haar jurk kijken. Cool! Echt een andere wereld, zo'n winkel. Heb me ziek gelachen toen ze op een soort van podium moest om haar jurk korter te maken. Ik vind de jurk en al het gedoe eromheen echt heel leuk, maar ze nemen het in zo'n winkel wel erg serieus! ("Niet achteruit lopen, dadelijk val je. Eeerst je schoenen aan, dan pas de jurk, dadelijk komt er een vouw in.")
    En ik heb natuurlijk mijn droomjurk gezien. Dusch tja. Ik denk dat ik toch maar geduldig wacht tot oktober. Maar mooooi!!! En helemaal anders dan ik eigenlijk dacht.

Reinhilde, laat jullie zoon het vragen! Trek hem een shirt aan met Trouwen? erop, geen gedoe meer over wie wie vraagt.
      maandag 23 maart 2009 @ 10:15:57 #193
    153480 Maneki.Neko
    sloopkogel©
    pi_67316362
    Zal ik laten zien wat voor tent we willen? Hij is zo leuk
    Lishe nu al je jurk gezien Ga hem halen gek, je komt toch niets mooiers meer tegen als je eenmaal die klik hebt gehad
    Zoeperzaske sterkte met alles
    Saartje
      maandag 23 maart 2009 @ 10:22:16 #194
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_67316506
    Jamaar Maneki, je weet toch, zulke dingen kunnen nog 100 keer veranderen. (Ik zou ook nooit trouwen, ooit.) En ik moet nog ruim een jaar.
    Laat zien die tent!
    pi_67316514
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Lishe het volgende:
    Zoeperzazke, heel veel sterkte.... Is het geenoptie om nu heel klein te trouwen, zodat je schoonvader er zeker bij kan zijn. En dan het feest wat jullie voor ogen hadden op jullie 1 jarig jubileum te vieren? Het is natuurlijk allemaal echt niet wat je wilt, maar gezien de omstandigheden?
    We vieren het al heel klein, nog kleiner kan haast niet, of je houdt helemaal alleen het gemeentehuis over.... Nu is de planning 11:30 naar het gemeentehuis, daarna een lunch in een zaaltje en om een uur of 3 zijn we daar klaar, gaan we nog wat foto's maken samen en is de dag om....
      maandag 23 maart 2009 @ 10:25:03 #196
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_67316567
    O, daar heb je gelijk in. Ik hoop dat het ondanks alles gewoon een hele mooie dag wordt. Sterkte hoor.
    pi_67317017
    #^&*^$*! Ik probeer mijn fotograaf al anderhalve week te bereiken, per mail. telefoon, Hyves... maar ik krijg ze niet te pakken ben ook al op het werk langsgeweest (is een oud-collega van mijn vorige werk) maar toen was ze er niet. En een collega zou vragen of ze mij wilde bellen, maar dat is nog niet gebeurd. En ze is niet eens op vakantie ofzo.

Ik hoop dat het niet zo'n gedoe wordt als met mijn CM, ik wil niet óók nog eens op zoek naar een andere fotograaf!
      maandag 23 maart 2009 @ 11:43:22 #198
    153480 Maneki.Neko
    sloopkogel©
    pi_67318922
    tent

17 meter diameter

balen Allan! Hoop dat je snel contact hebt met je fotograaf!
    Saartje
      Hoofdredactie Fotografie maandag 23 maart 2009 @ 11:54:00 #199
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_67319279
    Jeetje Allan, wat een geprut met de voorbereidingen zo! Raar dat die fotograaf ook echt helemaal niet bereikbaar is Ze zeiden ook niet dat er iets aan de hand was ofzo op haar werk?

Maneki, die tent! Gaaf zeg!
    pi_67320641
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
    wij kiezen voor een feest in eigen achtertuin, dus dan is een verhuurservice voor stoelen en tafels wel handig

Nice!!

Ik wou dat wij een tuin hadden ipv Balkonia

Zou ons iig handen vol geld schelen. Dus lucky you!!

En gave tent.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')